MVV transfergeruchten 2023-2024

26 juni 2023 06:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #226
Souren zal zijn contract ook niet gaan verlengen. Dus bij een goed bedrag laten gaan. En eerst zorgen voor een goeie kwaliteit vervanging.
En geen Smeets aub in de plaats van Souren voor de mensen die daar weer over gaan beginnen. Smeets heeft teveel ego en je moet eentje hebben die aan het team denkt zoals Souren.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 07:26 26 juni 2023 07:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #227
Was idd Koen Kostons vergeten. Die loopt ook komend seizoen uit z'n contract. Je zou bijna zeggen, die statistieken evenaart hij niet meer en de waarde is nu maximaal. Het is een typische teamspeler, die ook anderen laat scoren. Geen spits die zelf veel creëert. Tis maar net waar clubs naar op zoek zijn. Interesse zal er zeker zijn. Die zie ik overigens wel nog uit zichzelf 'n jaartje bijtekenen. Minst bang ben ik nog voor een vertrek van Matthys, we hebben eigenlijk altijd wel goede keepers gehad afgelopen jaren. Als die niet gaat, vraag ik me af wat je moet doen om n transfer te verdienen. Denk dat van Geneugden allang met vervangers bezig is of op z'n lijstje heeft staan. Zijn wel drie spelers in de as van 't veld. Hoewel we vaker commentaar hebben, zie je ook bij andere clubs, maar ga er maar eens aanstaan een elftal samenstellen met door de zomer een continue veranderend aanbod, voorwaarden en het spel wat daarbij gespeeld wordt etc. Dat vereist specifieke kwaliteiten. En dat met 'n mini budget waarmee je PO wilt halen.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 08:45 26 juni 2023 08:54 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #228
Ik verwacht dat Matthys en Souren (en Waem, for the record) inderdaad niet bijtekenen, van de spelers in onze selectie die afgelopen jaar veel gespeeld hebben en enige transferwaarde hebben, zie ik zoals Roed en Wit zegt, alleen Kostons nog wel bijtekenen. De rest moeten we of nu verkopen, of vertrekt in principe transfervrij na dit seizoen (of we moeten al per ongeluk promoveren/een heel rijke partij neemt ons over en smijt met geld).

Vraag is natuurlijk of er bedragen geboden gaan worden die voor MVV interessant zijn. Ik snap persoonlijk niet dat Zwolle een Vermeer als keeper haalt, nul doorverkoopwaarde en heeft anderhalf jaar lang geen wedstrijd gekeept. Matthys blinkt al twee seizoenen uit, is voor een paar ton op te pikken en als die zijn groei doorzet, kan die voor een paar miljoen weg na twee seizoenen Zwolle. En die verdient een lager salaris dan Vermeer. Maar goed, ik zie het bij Matthys wel gebeuren dat er geen club langskomt die een ton of drie biedt en kan me goed voorstellen dat MVV hem niet voor een laag bedrag laat gaan, dus dat die nog een jaar blijft.

Waem zal hoe dan ook gaan, hopelijk houdt MVV er nog wat geld aan over en wordt het in der minne geschikt.

Souren verwacht ik dat richting einde transferwindow wel een ploeg een paar ton voor neerlegt. Wordt voor een middenvelder toch veel sneller betaald. En anders blijft die ook nog een jaartje bij ons ballen.

Het nadeel van dit alles is dat het lastig is om je selectie rond te maken met dit soort onzekerheid. Voor hetzelfde geld vertrekken ze alle vier in de laatste week en vang je meer dan een miljoen voor ze. Dan is er veel werk aan de winkel maar ook veel budget (als niet alles naar schulden aflossen moet). Maar totdat er beweging komt kun je weinig handelen. Zo lang Kostons er is en je geen transfer bedragen hebt ontvangen, ga je niet een nieuwe spits 1 ton per jaar bieden.

Maar goed Ronny zou hiermee genoeg ervaring moeten hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 08:47
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #229
Genoeg Middenvelders
Het zijn bijna allemaal Halve of Kwarten en maar een Ganse nl Souren .....Kleinen is ook nog geen Ganse die kan wel een Ganse worden als hij meer ervaring heeft ........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
Discussie gesloten.
26 juni 2023 09:39 26 juni 2023 09:40 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #230
Is het trouwens mogelijk om een middenveld te hebben met Kleinen, Souren en Smeets? Is Souren niet een zelfde soort middenvelder als Smeets? Voor de breedte natuurlijk wel super, als je weer onverwachts in de NC terecht komt. Je zult toch ooit een gooi naar promotie moeten doen.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 09:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #231
Toen ik zag die De Keersmaecker van Eindhoven naar Heracles ging, dacht ik gelijk, als hij naar de eredivisie gaat, kan Souren het ook.

Ik verwacht nog altijd een vertrek van Matthys en Souren. Wellicht Kostons. Maar ik heb geen idee of er daadwerkelijk interesse is deze spelers.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 10:21
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #232
Brym van Eindhoven zou ik graag er bij willen naar mijn mening een speler die nog eens ver kan komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
26 juni 2023 10:24
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #233
Laat maar staat onder contract bij Sparta zie ik net
Discussie gesloten.
26 juni 2023 13:18
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #234

bokkesprongen schreef : Genoeg Middenvelders
Het zijn bijna allemaal Halve of Kwarten en maar een Ganse nl Souren .....Kleinen is ook nog geen Ganse die kan wel een Ganse worden als hij meer ervaring heeft ........

Het maakt niet uit of dit spelers zijn die genoeg kwaliteit hebben ja of nee. 7/8 middenvelders is meer dan genoeg. Er zijn andere linies die momenteel veel belangrijker zijn waaronder de achterhoede. Daarbij, kun je Smeets vergeten. Die pas niet binnen de visie van de club. En als je voor ervaring wilt gaan, het liefs in de achterhoede. Ervaring in de achterhoede zorgt ervoor dat een wedstrijd goed uitgespeeld word en dat je minder tegen doelpunten tegen krijgt. En daar lag het probleem vorig seizoen ook. Teveel tegen doelpunten. MVV kan geen ervaring hebben op elke linie. Dat is gewoon te duur. Ervaring kost geld. Laat de ervaring maar komen in de achterhoede en op het middenveld en in de voorhoede jonge jongens. Laat ze maar lekker ballen.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 14:04
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #235
ik zou Smeets er wel graag bij hebben hij kan het team op sleeptouw nemen met al zijn ervaring .
Discussie gesloten.
26 juni 2023 15:58
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #236
Bij onze buren willen ze alleen oud mvv spelers.
Smeets Kuipers en Stef Peeters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u iggyinthehouse
Discussie gesloten.
27 juni 2023 13:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #237
Ik heb dat onzinbericht over 045 en de reacties erop verwijderd. Dit gaat over transfergeruchten en transfernieuws van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, ouwe rot, Jacques, jesfen, johan, opadiehard, jovkle, jasonke7, itsman, De Zwarte Vogel en3 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
27 juni 2023 17:17
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #238
Bijlagen:
Discussie gesloten.
27 juni 2023 17:21
jovkle
Platinum Boarder