>
Ontvangen bedankjes 2876
Lijkt me logisch. De plannen van de groep zien er op zich goed uit maar het zijn wel plannen. Nog niks is zeker. En met een grotere groep individuele investeerders liggen conflicten over de koers ook op de loer. Dat moeten we niet onderschatten.Jim Cemint schreef :
Inderdaad Strucht, dat is mij ook opgevallen. En wat jij zegt, is ook al door mijn hoofd gegaan. Laura houdt steeds een slag om de arm. Dat zal ze ook wel moeten omdat er nog niks definitief is. Maar het valt wel op. En in het interview met Emil Visser gaf ze ook aan dat er een mogelijkheid is dat ze alsnog bij de Amerikaanse investeerder terug komen.Strucht schreef : Verder valt het op dat Laura nog steeds de term onderzoeken gebruikt. Ik denk dat lokale oplossing uit goodwill word onderzocht maar dat de Amerikanen nog steeds nodig zijn voor een structurele oplossing voor de toekomst ( lees diepe zakken )
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Strucht schreef : Verder valt het op dat Laura nog steeds de term onderzoeken gebruikt. ( lees diepe zakken )
webmastersfm schreef : Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.
webmastersfm schreef : Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.
LRB schreef :
jouw aanname, praat of vraag maar eens aan ome Bob of de betrokken Amerikanen ...
ik neem niemand kwalijk dat ie aan mijn woorden twijfelt, maar wie heeft ooit contact gehad met de heren uit de VS toen de overname en het spelletje begon?
Maar heb geen probleem dat jullie mijn woorden kritisch bekijken; getuigd van kwaliteit en vermogen tot denken. Niks mis mee!
Ter info: heb niks tegen Laura, integendeel; gun haar het beste en ze heeft wat rust in de toko gebracht.
Bob wou ook dat ze in alle rust kon werken.
Blijft het feit dan het bedrijfsleven na Goumans / Jongen us MVV-ke redde, later VZM idem als grootste en landurige sponsor en nu weer het bedrijfsleven is gevraagd. Daarom mijn voorkeur voor "het Mestreechse"...
Mocht je meer willen weten, kunnen we dat in een gesprekje doen.
Brncic schreef :
Ik vind het zelfs respectloos richting Laura. Stukje zonder enige feiten/bewijzen dat alleen maar onrust zaait is volgens mij niet wat we nu nodig hebben.
webmastersfm schreef : ik snap even niet welke toegevoegde waarde je info is dat je met hem contact had. .
we shall seewebmastersfm schreef : ...waar ik voor een deel ernstig twijfel aan de werkelijkheid
LRB schreef :
webmastersfm schreef : ik snap even niet welke toegevoegde waarde je info is dat je met hem contact had. .
Had op een ander niveau contact met Bob Als je werkelijk wil "snappen" en iets wil weten, dan kun je me spreken. Hoeft niet...
Maar goed, ik ben niet zo belangrijk dat de discussie daar over moet gaan.
Eerder transparantie, consequenties en beslissingen.
webmastersfm schreef :
LRB schreef :
Had op een ander niveau contact met Bob Als je werkelijk wil "snappen" en iets wil weten, dan kun je me spreken. Hoeft niet...
Maar goed, ik ben niet zo belangrijk dat de discussie daar over moet gaan.
Eerder transparantie, consequenties en beslissingen.
Nogmaals, geen enkele toegevoegde waarde. En transparantie is al helemaal niet aan ons, en al helemaal niet in deze fase. Eerder integriteit om lopende projecten niet te verstoren. En sorry, hoef geen cursus weten en snappen hoe de vlag bij ons clubje erbij hangt, dat weet ik echt wel tot bepaalde hoogte en welke stappen er gezet gaan en moeten worden. Maar vind je bericht volstrekt onnodig, en dat mag.
LRB schreef : Häör "baaze" höbbe hunne keutel ingetrokke en doen noe effe niks ( laote us middestenders de kaar oet de stroont trekke) en speule e späölselke
Daodoor is häör towkomst onzeeker:
- es MVV de spreekwoordelikke "bietebrök"op geit, dus nao de kloete geit in worst case scenario...is zie werkeloos, wiet weg vaan toes en kin op niks vaan de Yanks reekene..
- aongezien zie door de Yanks is aongesteld, kin zie die ouch neet teege de haore instrieke en oopelik partij kieze veur die vaan us ( oonderneumers) want die betaalt, bepaalt...
- trekke de Yanks hunne keutel gans in, zal zie waarsjeinlik trök nao Huiland goon of mesjiens aofwachte wat us MVV-ke kin beeje....
Neet biester roeskleurig allemaol veur dat kind...es zie daovaan oet ging wie ze koum tot ze op e gespreid bedsje terech koum met genog cent vaan de Yanks es ondersteuningk...meh iech wins häör 't beste !
Ben Salemans schreef :
De toekomst van Laura zou dus onzeker zijn, want, aldus LRB,.