>
Ontvangen bedankjes 767
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mosae schreef : Waarom de Amerikanen zo voor het hoofd stoten. Het wordt een beetje onvriendelijk. Gewoon meenemen als partner in het geheel. Win/win situatie.
FatyPapy1990 schreef :
Hoe kunnen de Amerikanen dan positive reclame voor zichzelf uit MVV halen, bv door te refereren aan de evtl. adviezen die ze gegeven hebben (via hun netwerk??)
.
Inderdaad Strucht, dat is mij ook opgevallen. En wat jij zegt, is ook al door mijn hoofd gegaan. Laura houdt steeds een slag om de arm. Dat zal ze ook wel moeten omdat er nog niks definitief is. Maar het valt wel op. En in het interview met Emil Visser gaf ze ook aan dat er een mogelijkheid is dat ze alsnog bij de Amerikaanse investeerder terug komen.Strucht schreef : Verder valt het op dat Laura nog steeds de term onderzoeken gebruikt. Ik denk dat lokale oplossing uit goodwill word onderzocht maar dat de Amerikanen nog steeds nodig zijn voor een structurele oplossing voor de toekomst ( lees diepe zakken )
Dan zijn ze dus niet de enige eigenaar want 76% zit dus ergens anders. In dit geval bij de Stichting MVV 2018. En dan heeft de Vereniging MVV Maastricht nog het 'gouden aandeel'.bokkesprongen schreef : Laura van Leeuwen moet zeker rekening houden et de Amerikanen immers zijn tot nu toe de enigste eigenaar van MVV voor 24 procent ...