MVV algemeen

12 okt 2013 15:08
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #1066

αναρχος schreef : Haha marketing... ze blijven in het klanten verhaal hangen. Ze moeten eens inzien dat een voetbalclub geen regulier bedrijf is met klanten!!!!!!


:rolleye:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 09:16
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV algemeen #1067
Als opkomst liedje:

DVBBS & Borgeous - TSUNAMI

Wij razen als een tsunami over de tegenstander heen ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2013 18:23
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV algemeen #1068

MediaMarktMaastricht ‏@MediaMarktMaas1 1u
Bij elke aankoop: Voucher voor #GRATIS 2e ticket voor #MVV - FC Oss op 1 november. #MediaMarkt #Maastricht

Een actie van MVV in samenwerking met de Mediamarkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2013 18:25 15 okt 2013 18:26 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1069

Sandro schreef : MVV perschef Luc Hommes stopt na 16 jaar trouwe dienst

Geen persbericht van MVV over het per direct stoppen als perschef van de Maastrichtse voetbalclub. Voor de wedstrijd, vrijdagavond tegen FC Emmen, deelde hijzelf-op het veld-aan fotografen en journalisten mee dat hij zijn functie neerlegt.
Na 16 jaar trouwe dienst vind hij het wel goed geweest. De reden van zijn opstappen moet voornamelijk gezocht worden in het feit dat zijn functie binnen de club steeds minder voorstelde en hij nauwelijks betrokken werd bij nieuws vanuit de club.
Na afloop van de wedstrijd en de gebruikelijke wedstrijdanalyse door beide trainers - Tini Ruijs en Joop Gall - kreeg Hommes een applausje van de aanwezige persmensen en beide coaches. Tini Ruijs keek vooral verbaasd bij de mededeling na de persconferentie. Overigens niet medegedeeld door de perschef zelf, maar door de fotograaf van Maastricht Gezien. De trainer liet weten niet op de hoogte te zijn van het vertrek. Ilse Leevels van MVV zei na afloop geen idee te hebben wie Hommes gaat opvolgen.
www.maastricht.gezien.nl/sport


MVV: Ilse Leevels volgt Luc Hommes op als perschef
www.maastricht.gezien.nl/sport/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2013 23:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #1070
Laat ik voorop stellen dat ik Ilse maar twee keer gesproken heb in mijn leven. Mijn oordeel is absoluut niet zaligmakend of gefundeerd. Maar op basis van die twee keer heb ik haar helemaal niet hoog zitten, integendeel. Ik hoop dat ik me vergis.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2013 01:38
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV algemeen #1071
Vanmorgen na de training een leuk gesprek met ole tobiassen, gehad
Was heel positief over het huidige mvv,
Zou mij niets verbazen als hij in de nabije toekomst nog bij ons terugkomt,
Sprak zich hier zelf niet overuit,maar kreeg tijdens het gespek de indruk dat de mogelijkheid
Zeker aanwezig is
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2013 08:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1072

tcb schreef : Vanmorgen na de training een leuk gesprek met ole tobiassen, gehad
Was heel positief over het huidige mvv,
Zou mij niets verbazen als hij in de nabije toekomst nog bij ons terugkomt,
Sprak zich hier zelf niet overuit,maar kreeg tijdens het gespek de indruk dat de mogelijkheid
Zeker aanwezig is


dat is ook best logisch , Ole is bezig met zijn trainers diploma en volgens mij doet hij ook iets bij excelsior op dit moment .
Volgens Gunter Thiebaut heeft Ole echt wel zicht op het spelletje en ziet in hem toch wel een trainer voor de toekomst
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2013 14:31
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #1073

Sandro schreef : MVV: Ilse Leevels volgt Luc Hommes op als perschef
www.maastricht.gezien.nl/sport/

Op het oog wel een vooruitgang!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2013 16:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1074

Jacques schreef : Laat ik voorop stellen dat ik Ilse maar twee keer gesproken heb in mijn leven. Mijn oordeel is absoluut niet zaligmakend of gefundeerd. Maar op basis van die twee keer heb ik haar helemaal niet hoog zitten, integendeel. Ik hoop dat ik me vergis.


Tuurlijk is Ilse jong, maar loopt toch al weer 2 jaar mee bij MVV en heeft dat ook al 2 jaar meegemaakt
Ik denk dat perschef een kunstje is wat als je dat een paar keer hebt gezien je dat ook makkelijk kunt
Ik wens Ilse ook veel succes met de uitbreiding van haar Functie !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2013 09:32
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1075
Vandaag te lezen in de Leugeneer. Limburg Travel in nauwe schoentjes.

Een bedrijf dat al heel lang sponsor is van MVV. Dommage.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2013 21:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2453
Meer
MVV algemeen #1076

Roei baank schreef : Vandaag te lezen in de Leugeneer. Limburg Travel in nauwe schoentjes.

Een bedrijf dat al heel lang sponsor is van MVV. Dommage.



Hoorde vanavond ook dat er nog al wat sponsors afgehaakt zijn :thumbsdown:...ook dat het binnen het sponsor gebeuren voorzichtig uitgedrukt nogal wat onvrede heerst?
Ik snap nog steeds niet dat het in deze tijd niet voorzichtiger met sponsors word omgegaan?
Zelfs het bier wat vroeger,,gratis,, was moet nu 2.10 euro betaald worden?
Ook dat sponsors nu veel minder terug krijgen voor hun financieele bijdrage!
Jullie weten ik ben geen doemdenker maar wel super ongerust over de mensen die ons moeten voorzien van de nodige financieele injecties!...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2013 23:31
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1077

opadiehard schreef :

Roei baank schreef : Vandaag te lezen in de Leugeneer. Limburg Travel in nauwe schoentjes.

Een bedrijf dat al heel lang sponsor is van MVV. Dommage.



Hoorde vanavond ook dat er nog al wat sponsors afgehaakt zijn :thumbsdown:...ook dat het binnen het sponsor gebeuren voorzichtig uitgedrukt nogal wat onvrede heerst?
Ik snap nog steeds niet dat het in deze tijd niet voorzichtiger met sponsors word omgegaan?
Zelfs het bier wat vroeger,,gratis,, was moet nu 2.10 euro betaald worden?
Ook dat sponsors nu veel minder terug krijgen voor hun financieele bijdrage!
Jullie weten ik ben geen doemdenker maar wel super ongerust over de mensen die ons moeten voorzien van de nodige financieele injecties!...gr opa ;).




Napoleon heeft ons hier vaak voor gewaarschuwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 08:28
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1078
Is al een tijd bekend dat MVV in zwaar weer zit. Door de tegenvallende sponsorinkomsten zullen nog heel wat gaten gedicht moeten worden in de begroting. Denk ook niet dat we nog lang in categorie III zullen zitten. Maar goed welke club heeft hier tegenwoordig geen last van zeker in de Jupiler League. Dit jaar maar hopen op het wonder van Ruijs. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 13:35
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV algemeen #1079

Anna D. schreef : Is al een tijd bekend dat MVV in zwaar weer zit. Door de tegenvallende sponsorinkomsten zullen nog heel wat gaten gedicht moeten worden in de begroting. Denk ook niet dat we nog lang in categorie III zullen zitten. Maar goed welke club heeft hier tegenwoordig geen last van zeker in de Jupiler League. Dit jaar maar hopen op het wonder van Ruijs. ;)


Zie limburger vandaag de graafschap
Wonder van tiny ruijs word hard aan gewerkt
Gaat ook lukken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 13:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #1080
Ik hoop ook erg op dat wonder. Krijg steeds meer het idee dat dat op de korte termijn toch echt de enige manier is om structureel uit de problemen te komen: "toevallig" promoveren, dus hogere inkomsten en daardoor de organisatie kunnen professionaliseren.

In mijn droom valt dat uiteraard samen met de degradatie van dat gespuis uit het oosten. :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden