MVV algemeen

18 sept 2013 07:51
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1036

Napoleon schreef : Deze award voor het maatschappelijk MVV is natuurlijk prima voor al die mensen die daar een steentje aan bijdrage, voor de overige groep zegt dat volgens mij niet zo veel.....iedereen weet dat MVV maatschappelijk bezig is en daar hoef je geen prijzen voor te krijgen.....het is harstikke goed dat dankszij MVV kinderen beter leren bewegen en gezonder leven....dat is natuurlijk een taak van de ouders die daar blijkbaar niet genoeg invulling aan kunnen geven...

Wat het verder voor MVV oplevert.....geen idee wat gratis publiciteit misschien daardoor wat nieuwe geldschieters ....geen idee.
Hoop alleen dat de inzet van uren en mensen ook rendeert....het is goed dat spelers zo nu en dan aan projecten mee doen...daar worden ze betere mensen van en leren om zich heen kijken.....ze worden alleen geen betere voetballers daar moet je uren voor maken op klein Geusselt !!

e Helemaal mee eens Napoleon; Over een jaar is iedereen het weer vergeten. En ondertussen is er nog steeds geen Euro te makken voor de eigen jeugd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 11:23
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1037
Top man Ward Vleugels vertrekt bij Q park.

wat betekend dit voor MVV?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 11:40
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV algemeen #1038
nieuwe voorzitter? :daag:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 12:26
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1039

Greun graas schreef : nieuwe voorzitter? :daag:



Dat zou niet verkeerd zijn.
Ik ben eerder bang dat Q park zal stoppen met sponseren, per slot van rekening is Ward Vleugels de man waar MVV aan te danken heeft dat Q park MVV steunt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 13:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #1040
Ik hoop dat daar contracten liggen voor een paar jaar, want ik heb dezelfde vrees als ouwe rot. Overigens zou ik Ward Vleugels als nieuwe voorzitter ook niet verkeerd vinden, maar ik denk niet dat die daar interesse voor heeft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 13:24
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1041
Ik hoop dat de volgende voorzitter meer met voetbal/supporters heeft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 13:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #1042
Denk dat iedere kandidaat die uit Maastricht komt bij deze functie best wel een warm gevoel krijgt, minpunt en bedenkingen zullen bij hem of haar een aantal zaken zijn die de afgelopen 2 jaren us MVV-ke in een negatief daglicht stelden...
Of dit terecht of onterecht is doet niet ter zake en staat ook los van de persoon...

Het ligt voor een groot deel OOK aan ons supporters om te zorgen dat er weer een positief beeld komt,
waardoor mensen zich graag aanbieden en graag deel uit willen maken vaan dees fein voetbalklub in Meestreech...! ;)

Want hoe je het ook draait of keert, met onze passie alleen komen we er niet en hebben we een aantal vakkundige mensen broodnodig die us MVV-ke vanuit het relatief rustig vaarwater waarin we zitten, langzaam omhoog leidt ( met korte EI) naar ons wensbeeld: de plek waar we thuis horen ( en tevens de garantie om te overleven...) Iere klas KNVB ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 14:04
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 569
Meer
MVV algemeen #1043
Naar mijn weten is qpark geen grote sponsor meer. Ze gaven vorig jaar al hun naam af aan de Hartstichting voor hetzelfde bedrag als afgelopen jaren in het kader van MVO. Volgens mij zijn ze wel partner in het drink water project maar echt niet meer die bedragen van vroeger... Misschien weet iemand anders dit preciezer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 14:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #1044
Goed punt webmastersfm, ik weet dat eigenlijk ook niet precies. Vraagje voor volgens praotkaffee. Ik snap dat ze niet de precieze bedragen zullen noemen maar een indicatie kunnen ze vast wel geven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 14:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1045

ouwe rot schreef : Top man Ward Vleugels vertrekt bij Q park.

wat betekend dit voor MVV?



dit is gewoon geen goed nieuws voor MVV, het groepje Rinkens en Vleugels zijn voor sponsorinkomsten van groot belang voor MVV, niet alleen Qpark maar ook bedrijven die voor Qpark werken en nu MVV sponsoren zouden kunnen wegvallen of minder gaan doen...neem Bijsmans Schilderwerken...

ik hoop echt dat MVV de zaken goed heeft staan.... na het vertrek van Marcel en Huib , rommelt het binnen het huidige MVV en zolang we weinig cash hebben kunnen we ook niet echt tegen een stootje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 15:55
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1046

αναρχος schreef : Ik hoop dat de volgende voorzitter meer met voetbal/supporters heeft.



We hebben inderdaad een voorzitter nodig met een voetbal achtergrond.
Maar laten we in godsnaam niet vergeten als we in 2010 Paul Rinkens niet hadden gehad, dat we MVV nu nog maar alleen van foto,s zouden kennen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 16:42 27 sept 2013 16:43 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1047

webmastersfm schreef : Naar mijn weten is qpark geen grote sponsor meer. Ze gaven vorig jaar al hun naam af aan de Hartstichting voor hetzelfde bedrag als afgelopen jaren in het kader van MVO. Volgens mij zijn ze wel partner in het drink water project maar echt niet meer die bedragen van vroeger... Misschien weet iemand anders dit preciezer.

Stuk minder inderdaad.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 23:18 27 sept 2013 23:21 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1048
Perschef MVV stapt op na wedstrijd

Na zestien jaar dienst is de perschef van MVV, Luc Hommes per direct opgestapt. Hommes maakte zijn besluit vrijdagavond bekend na de persconferentie van de wedstrijd tegen FC Emmen (0-0). Hij zegt dat hij zich niet meer kan vinden in zijn takenpakket, dat in zijn ogen steeds beperkter is geworden.

Maastricht
Van onze verslaggever


MVV-voorzitter Paul Rinkens reageerde volkomen verbouwereerd op de mededeling van Hommes en kon nog geen reactie geven.

www.limburger.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2013 06:52
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #1049
Zo! Dat is een verassing zeg. Wat is dit nu weer? Hier ben ik echt verbaasd over.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2013 08:26
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV algemeen #1050

Sandro schreef : Perschef MVV stapt op na wedstrijd

Na zestien jaar dienst is de perschef van MVV, Luc Hommes per direct opgestapt. Hommes maakte zijn besluit vrijdagavond bekend na de persconferentie van de wedstrijd tegen FC Emmen (0-0). Hij zegt dat hij zich niet meer kan vinden in zijn takenpakket, dat in zijn ogen steeds beperkter is geworden.

Maastricht
Van onze verslaggever


MVV-voorzitter Paul Rinkens reageerde volkomen verbouwereerd op de mededeling van Hommes en kon nog geen reactie geven.

www.limburger.nl



Wat doet een perschef?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden