MVV algemeen

22 okt 2013 10:48
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV algemeen #1096

Napoleon schreef : Hoi Aswin,

begrijp je reactie, het antwoordt en de oplossing is heel simpel, aandacht geven aan je sponsoren en verbinden , interesse tonen en zorgen dat diensten en producten in eerste instantie onder elkaar worden aangeboden als er vraag is.
Echter moet je als club wel dossier hebben en weten wie wat doet, capaciteit dus.
FC Oss werkt o.a met spelers als commerciele mensen die bezoeken bedrijven, bij MVV gaan de spelers soep inschenken, dat is mijn bezwaar op dit moment
Laat bepaalde spelers een verbindende factor zijn...
Maak van de Business club een Business club en gooi alles eruit wat niets met business te maken heeft, ouders,scout, jeugtrainers, vrijwillgers etc....alleen 100 % zaken !!!!

sommige zaken zijn makkelijk op te pakken andere kosten meer tijd....we hebben 2 jaar verloren door niets te doen !!!!
geloof me we betalen daar nu de rekening van


Daarom pleit ik er ook voor een kroeg met gezelligheid voor iedereen onder de Qpark tribune (kost geld en is een investering). Hier kunnen dan alle anderen terecht die in weze niks te zoeken hebben op de hoofdtribune, maar er alleen maar bij willen horen, maar in weze en lege beurs hebben. De business ruimte onder de hoofdtribune is voor zakenlui en sponsors die MVV daadwerkelijk sponseren, en daar hun voordeel mee kunnen doen door b.v. nieuwe contacten te leggen en/of evtl. klanten een plezier te doen. Die zitten dus echt niet te wachten op Prins Carneval of hompapa muziek en/of enige damens die zich misschien zelf mooi vinden....(zgn. gold diggers)

Zelfs het contract van Danny Schreurs moet ontbonden worden op het eind van het seizoen :( .
Maar schop dan maar eerst enkele bestuursleden eruit die niks opbrengen. Als ik een zaak had met geld, dan was ik waarschijlijk eerder gecharmeerd als een van Hyfte of Rutjes op me af kwam als een lul-janus (bv een Jongen-type :lachen: ) uit het bestuur, met lege praatjes. Vele zakelui zijn in het algemeen intelligenter, als vele bestuursleden samen. Die mensen hebben werkelijk iets bereikt en iets gewaagd en lopen iedere dag risko's (als ze fouten maken zijn ze failliet).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 09:27
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1097
Wil toch hier iets even kwijt de nieuwe Algemeen Directeur a.i Frans Erens.

Afgelopen week ben ik 2 keer in de Business ruimte geweest tegen Ado en tegen Oss.
Daar kwam ik ook 2 keer Rino Soetars tegen, aan Rino heb ik in het begin wel moeten wennen om eerlijk te zijn, maar op dit moment vind ik hem de beste man binnen MVV , ik zou hem graag op de plek van algemeen Directeur zien.
Op die plek zit nu Frans Erens maar laat ik daar ook maar direct over zijn.

Vrijdag stond ik met Rino en Maurice Schoenmakers te praten over MVV en evt over nieuwe sponsor mogelijkheden, echt een open en leuk gesprek, mede door de input van Rino, uit het niets komt Frans Erens en begint dat hij niet gelukkig is over mijn bijdrage op het forum en de discussie, ik dacht man wat heb jij een gevoel voor slechte timing, ik had ook meer weinig zin meer in mijn gesprek met Rino en Maurice en ben nog ff verder gegaan.

Dat Erens het niet met me eens is , dat mag , hij mag me ook aanspreken maar vraag dan of ik ff tijd heb om met hem daarover te praten, daarbij heeft hij mijn gegevens en had me kunnen bellen de afgelopen weken, dat heeft hij niet gedaan.

Ik heb die Frans Erens nu 2 keer mee gemaakt, ik begrijp niet hoe deze man de Enci heeft kunnen runnen... ik hoop echt dat MVV snel afscheid van deze man neemt want zijn toegevoegde waarde zie ik niet, ik gun hem in ieder geval niets met dit optreden wederom van hem....waar andere dus bezig zijn contacten te herstellen komt de AD a.i het even in 1 minuut verkloten....wat een prutser !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 17:22
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #1098

Napoleon schreef : Wil toch hier iets even kwijt de nieuwe Algemeen Directeur a.i Frans Erens.

Afgelopen week ben ik 2 keer in de Business ruimte geweest tegen Ado en tegen Oss.
Daar kwam ik ook 2 keer Rino Soetars tegen, aan Rino heb ik in het begin wel moeten wennen om eerlijk te zijn, maar op dit moment vind ik hem de beste man binnen MVV , ik zou hem graag op de plek van algemeen Directeur zien.
Op die plek zit nu Frans Erens maar laat ik daar ook maar direct over zijn.

Vrijdag stond ik met Rino en Maurice Schoenmakers te praten over MVV en evt over nieuwe sponsor mogelijkheden, echt een open en leuk gesprek, mede door de input van Rino, uit het niets komt Frans Erens en begint dat hij niet gelukkig is over mijn bijdrage op het forum en de discussie, ik dacht man wat heb jij een gevoel voor slechte timing, ik had ook meer weinig zin meer in mijn gesprek met Rino en Maurice en ben nog ff verder gegaan.

Dat Erens het niet met me eens is , dat mag , hij mag me ook aanspreken maar vraag dan of ik ff tijd heb om met hem daarover te praten, daarbij heeft hij mijn gegevens en had me kunnen bellen de afgelopen weken, dat heeft hij niet gedaan.

Ik heb die Frans Erens nu 2 keer mee gemaakt, ik begrijp niet hoe deze man de Enci heeft kunnen runnen... ik hoop echt dat MVV snel afscheid van deze man neemt want zijn toegevoegde waarde zie ik niet, ik gun hem in ieder geval niets met dit optreden wederom van hem....waar andere dus bezig zijn contacten te herstellen komt de AD a.i het even in 1 minuut verkloten....wat een prutser !!


Napoleon, jij valt iedereen wat iets met MVV te maken heeft persoonlijk aan, brand personen helemaal af via dit forum ipv eerst op de persoon zelf af te stappen, zodat hij zich kan verweren. Nu komt er iemand persoonlijk verhaal bij jou halen en nu ben je zeer gepikeerd en beledigd, dat deze persoon gewoon op jou afstapt zonder eerst een afspraak met jou te maken..............? Deze Frans Erens spreekt jou gewoon persoonlijk aan, daar heb ik meer respect voor dan jou achterbakse manier hier op het forum, je bent in mijn ogen gewoon een trieste lafaard, die zich achter zijn toetsenbord een hele bink vind, maar face to face gauw zijn broekje vol poept. :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u OOFUS!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2013 09:07
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
MVV algemeen #1099
Nou wil ik absoluut niet dezelfde woorden gebruiken als Vluuzak in zijn laatste zin doet, maar ik ben het wel eens met de strekking van zijn verhaal. Napoleon, ik ben ook wel een beetje klaar met je aanhoudende gezeur over mensen binnen de MVV organisatie die gewoonweg het beste met de club voor hebben. Eerst Elsen, nu Erens en zo zijn er volgens mij nog wel een aantal geweest. Niet iedereen is hetzelfde. Karakters verschillen. De ene doet het zus, de andere doet het zo. En dan kun je discussiëren over wat nou wel of niet goed is.

Als jij vindt dat je bedrijf gebaat is bij het sponsoren van MVV moet je gewoon een nieuw contract afsluiten. Klaar. En als je bedrijf daar in jouw ogen niets aan heeft, moet je het laten. Niet steeds de deur op een kier laten en dan alsnog je keutel terugtrekken. Eerst wacht je op een tegenaanbod van Erens, nu praat je erover met Rino en Maurice. En op een in jouw ogen verkeerde opstellingen van een individu laat je het dan weer afketsen. Ik vind het er steeds meer op lijken dat het sponsorschap je eigen speeltje wordt. Dat je belangrijk gevonden wilt worden. Je bedrijf zou centraal moeten staan bij het nemen van de beslissing, niet je ego.

Maar goed, je zult het zelf anders zien en daar kan ik zelfs nog wel enig begrip voor opbrengen. Maar hou s.v.p. wel eens op met het constant toespelen van de zwarte piet op dit forum aan mensen met een MVV hart. Praat met die mensen erover als je daar behoefte aan hebt. Ik (en ik denk dat ik wij mag zeggen) wil dat simpelweg niet steeds hier lezen. Ik word daar een beetje moe van...
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb, OOFUS!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2013 09:45
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #1100
Dus jullie vinden dat Napoleon het voorbeeld van andere (grote) sponsoren moet volgen en gewoon moet stoppen met MVV te sponsoren en stilletjes moet overstappen naar Fortuna omdat hij daar wel krijgt wat hij zoekt als sponsor?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2013 09:56
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
MVV algemeen #1101
Tuurlijk niet Jean. Maar ik vind op de eerste plaats dat Napoleon zijn beslissing niet moet laten afhangen van een individu. Maar aangezien ik daar niks mee te maken heb, stoor ik me eigenlijk het meest aan het feit dat hij hier maar constant mensen blijft afbranden. Zoiets los je op door met de betreffenden te praten, niet door hier op het forum maar steeds weer zijn mening te ventileren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2013 12:25
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1102

Jean schreef : Dus jullie vinden dat Napoleon het voorbeeld van andere (grote) sponsoren moet volgen en gewoon moet stoppen met MVV te sponsoren en stilletjes moet overstappen naar Fortuna omdat hij daar wel krijgt wat hij zoekt als sponsor?


Waarom zouden sponsoren van MVV overstappen naar Fortuna. In Sittard is de situatie VEEEL nijpender als bij ons, alleen hoor je daar niemand over.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2013 21:53
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV algemeen #1103

Napoleon schreef : Wil toch hier iets even kwijt de nieuwe Algemeen Directeur a.i Frans Erens.

Afgelopen week ben ik 2 keer in de Business ruimte geweest tegen Ado en tegen Oss.
Daar kwam ik ook 2 keer Rino Soetars tegen, aan Rino heb ik in het begin wel moeten wennen om eerlijk te zijn, maar op dit moment vind ik hem de beste man binnen MVV , ik zou hem graag op de plek van algemeen Directeur zien.
Op die plek zit nu Frans Erens maar laat ik daar ook maar direct over zijn.

Vrijdag stond ik met Rino en Maurice Schoenmakers te praten over MVV en evt over nieuwe sponsor mogelijkheden, echt een open en leuk gesprek, mede door de input van Rino, uit het niets komt Frans Erens en begint dat hij niet gelukkig is over mijn bijdrage op het forum en de discussie, ik dacht man wat heb jij een gevoel voor slechte timing, ik had ook meer weinig zin meer in mijn gesprek met Rino en Maurice en ben nog ff verder gegaan.

Dat Erens het niet met me eens is , dat mag , hij mag me ook aanspreken maar vraag dan of ik ff tijd heb om met hem daarover te praten, daarbij heeft hij mijn gegevens en had me kunnen bellen de afgelopen weken, dat heeft hij niet gedaan.

Ik heb die Frans Erens nu 2 keer mee gemaakt, ik begrijp niet hoe deze man de Enci heeft kunnen runnen... ik hoop echt dat MVV snel afscheid van deze man neemt want zijn toegevoegde waarde zie ik niet, ik gun hem in ieder geval niets met dit optreden wederom van hem....waar andere dus bezig zijn contacten te herstellen komt de AD a.i het even in 1 minuut verkloten....wat een prutser !!


Beste Napoleon
Als bestuurlid heb ik mij vaak moeten inhouden wanneer je weer bepaalde MVV-ers via dit Forum aanviel.

Ik vergelijk dit Forum met gesprekken die je in “de Café” over MVV voert, binnen de richtlijnen van het Forum. Natuurlijk heb je het dan ook over personen. Zelf hanteer ik nog een grens: het schade toebrengen aan MVV (mensen die mij volgen weten dit van mij).

Naar mijn mening maak jij je daar schuldig aan met deze Post. Dat jij Frans publiek als algemeen directeur en als persoon zo afkraakt – terwijl hij juist jouw opzoekt om jouw mening te horen – vind ik ronduit onfatsoenlijk.

Weet in ieder geval dat het voor MVV gewoon heel belangrijk is dat Frans zijn kennis en ervaring als vrijwilliger voor ons wil inzetten.

Ik roep je op om te stoppen met MVV (en haar medewerkers) schade toe te brengen. Zet aub deze negatieve energie om in positieve inzet zoals indertijd bij de oprichting van VZM. Sluit je aan bij de groep rondom Zoeper en Roei Bank. Zij coördineren hiel sjiek de samenwerking tussen de Fractie supporters uit Ledenraad, VZM en de Supportersclub; gericht op het VOORBESTAAN van MVV.

Compleminte,
Huib Pijpers
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Punker73, MVV4life, Aswin, Anna D., middenstip, De_Lange, tuutsje, Zoeper

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 08:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1104

Huib schreef :

Napoleon schreef : Wil toch hier iets even kwijt de nieuwe Algemeen Directeur a.i Frans Erens.

Afgelopen week ben ik 2 keer in de Business ruimte geweest tegen Ado en tegen Oss.
Daar kwam ik ook 2 keer Rino Soetars tegen, aan Rino heb ik in het begin wel moeten wennen om eerlijk te zijn, maar op dit moment vind ik hem de beste man binnen MVV , ik zou hem graag op de plek van algemeen Directeur zien.
Op die plek zit nu Frans Erens maar laat ik daar ook maar direct over zijn.

Vrijdag stond ik met Rino en Maurice Schoenmakers te praten over MVV en evt over nieuwe sponsor mogelijkheden, echt een open en leuk gesprek, mede door de input van Rino, uit het niets komt Frans Erens en begint dat hij niet gelukkig is over mijn bijdrage op het forum en de discussie, ik dacht man wat heb jij een gevoel voor slechte timing, ik had ook meer weinig zin meer in mijn gesprek met Rino en Maurice en ben nog ff verder gegaan.

Dat Erens het niet met me eens is , dat mag , hij mag me ook aanspreken maar vraag dan of ik ff tijd heb om met hem daarover te praten, daarbij heeft hij mijn gegevens en had me kunnen bellen de afgelopen weken, dat heeft hij niet gedaan.

Ik heb die Frans Erens nu 2 keer mee gemaakt, ik begrijp niet hoe deze man de Enci heeft kunnen runnen... ik hoop echt dat MVV snel afscheid van deze man neemt want zijn toegevoegde waarde zie ik niet, ik gun hem in ieder geval niets met dit optreden wederom van hem....waar andere dus bezig zijn contacten te herstellen komt de AD a.i het even in 1 minuut verkloten....wat een prutser !!


Beste Napoleon
Als bestuurlid heb ik mij vaak moeten inhouden wanneer je weer bepaalde MVV-ers via dit Forum aanviel.

Ik vergelijk dit Forum met gesprekken die je in “de Café” over MVV voert, binnen de richtlijnen van het Forum. Natuurlijk heb je het dan ook over personen. Zelf hanteer ik nog een grens: het schade toebrengen aan MVV (mensen die mij volgen weten dit van mij).

Naar mijn mening maak jij je daar schuldig aan met deze Post. Dat jij Frans publiek als algemeen directeur en als persoon zo afkraakt – terwijl hij juist jouw opzoekt om jouw mening te horen – vind ik ronduit onfatsoenlijk.

Weet in ieder geval dat het voor MVV gewoon heel belangrijk is dat Frans zijn kennis en ervaring als vrijwilliger voor ons wil inzetten.

Ik roep je op om te stoppen met MVV (en haar medewerkers) schade toe te brengen. Zet aub deze negatieve energie om in positieve inzet zoals indertijd bij de oprichting van VZM. Sluit je aan bij de groep rondom Zoeper en Roei Bank. Zij coördineren hiel sjiek de samenwerking tussen de Fractie supporters uit Ledenraad, VZM en de Supportersclub; gericht op het VOORBESTAAN van MVV.

Compleminte,
Huib Pijpers


Beste Huib,

dank je voor je reactie, ik ben het niet met je eens maar dat had je wel gedacht
Even kort over je passage over Erens, laat ik hier duidelijk in zijn.
Erens kwam niet naar mij toe om een gesprek aan te gaan, maar Erens kwam naar mij toe toen ik in een gesprek zat om iets mededelen, totaal ongepast .
Had hij gevraagd om een gesprek te hebben dan had ik dat gedaan, los daarvan heb ik Frans Erens 2 mails gestuurd naar zijn bezoek om zaken te heroverwegen en had ik dus de deur naar MVV open staan, geen enkele reactie van de algemeen Directeur

Hou alsjeblieft op over onfatsoenlijk , Frans Erens zal een geweldig aardige man zijn, ik heb er gezien mijn ervaring geen hoge pet van op.
Rino Soetars is de enige ( samen met Theo Thuis) die het volgens mij wel snappen binnen MVV en waar de pijn punten liggen.
Frans Erens was op zijn pik getrapt door mij en wilde dat even in de BC club vertellen/rechtzetten, tijdens een hernieuwde kennismaking
Als iemand dat doet dan schrijf ik daar over ja, hij schaadt daarmee MVV en voelt helemaal de situatie niet aan.

Ik kan me ook helemaal niet voorstellen welke waarde hij voor MVV heeft, een beetje algemeen directeur a.i had allang op mijn mails gereageerd en opnieuw het gesprek aan gegaan.
Een mededeling in een BC van Dhr Erens ben ik niet van gediend .

En nog iets over onfatsoenlijk om jouw woorden te gebruiken Huib, supporters een beeld voorstellen door de voorzitter dat MVV het afgelopen boekjaar zelfs met een kleine winst zou afronden ( na afwaardering Cat3 naar Cat 2), nu blijkt het verlies 475.000 te zijn met alle gevolgen van dien, hoe fatsoenlijk is dat !!

Blijkbaar is het lastig wanneer feiten worden benoemd, dan ben je negatief volgens sommige, het is niet meer dan een samenvatting van de werkelijkheid helaas, en gelukkig gaan er veel zaken goed.
Zoals Tini Ruijs binnen het veld doorselecteerd, moet MVV dat ook maar eens in haar organisatie doen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Sjotelsplak, opadiehard, kribbebieter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 08:52 08 nov 2013 08:54 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #1105
Ik ben het in deze eigenlijk met Huib EN Napoleon eens. Ik ben van mening dat als er iets niet klopt binnen MVV dat dit gewoon bloot gelegd moet kunnen worden hier op het forum en ik heb helaas idd net al iets te vaak meegemaakt dat dit door sommige hier meteen wordt afgedaan als negatief gezeik. Ik ben ook MVV fan in hart en nieren maar je mag (en moet) zelfs kritisch blijven naar de organisatie. Ik vind dit aansluiten bij het "zij hebben ons gered dus nu moet je je mond maar houden" gedachten die hier vaak lijkt te heersen. Het kritisch zijn wordt helaas naar mijn mening door MVV niet opgepakt en zelfs hulp die geboden wordt wordt niet serieus genomen door MVV (en dan spreek ik echt uit ervaring).

Van de andere kant vind ik wel dat Napoleon op mag houden met zijn negatieve posts over MVV IN COMBINATIE met wat mij lijkt als een afwachtende houding. Ik snap volledig zijn ongevoel bij MVV echter waar ik wel een beetje moe van word is het blijven hangen in jouw "jullie moeten maar naar mij komen"houding. Of dat een terechte gedachte is weet ik niet maar zo voelt het wel. Ik snap dat je een aantal mails gestuurd heb maar je kunt ook gewoon een gesprek aanvragen met Frans en dan je gal spugen mano a mano. En dat lijk je niet te doen.

In alle eerlijkheid moet ik ook bekennen dat ik vanuit MVV maar bijzonder weinig zie gebeuren naar de fans toe (het praot kaffee is nog steeds niet ingehaald, supporters initiatieven worden toegejuicht als dit betekend dat er geld komt maar proactief wordt er weinig tot niks naar de fans gedaan). De ledenraad idem hier zie ik ook weinig tot niets van terug (sorry Zoeper ik geloof echt in jullie goede intenties maar ik zie niks gebeuren). M.a.w. ik snap de kritische houding van Napoleon volledig maar het mag voor mij ook wel iets minder negatief .... van de andere kant als er echt al tig keer geprobeerd is contact te krijgen voor een gesprek wat maar niet wil lukken dan kan ik dit wel begrijpen. Overigens en dat mag MVV zich ook wel aanrekenen zijn sommige mensen er heel goed in gesprekken aan te gaan en je vervolgens met een kluitje in het riet te sturen ..... ik denk dat MVV echt nog een HELE grote stap moet nemen richting een professionele organisatie.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, ouwe rot, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 08:57
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #1106

Napoleon schreef : En nog iets over onfatsoenlijk om jouw woorden te gebruiken Huib, supporters een beeld voorstellen door de voorzitter dat MVV het afgelopen boekjaar zelfs met een kleine winst zou afronden ( na afwaardering Cat3 naar Cat 2), nu blijkt het verlies 475.000 te zijn met alle gevolgen van dien, hoe fatsoenlijk is dat !!


Dit is ook een vraag die bij mij maar blijft hangen ..... op een begroting van 2 - 3 miljoen (ik weet het precieze getal echt niet) er ongeveer 25% naast zitten vind ik toch ook wel een blunder hoor.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, ouwe rot, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 09:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #1107

Punker73 schreef : Ik ben het in deze eigenlijk met Huib EN Napoleon eens. Ik ben van mening dat als er iets niet klopt binnen MVV dat dit gewoon bloot gelegd moet kunnen worden hier op het forum en ik heb helaas idd net al iets te vaak meegemaakt dat dit door sommige hier meteen wordt afgedaan als negatief gezeik. Ik ben ook MVV fan in hart en nieren maar je mag (en moet) zelfs kritisch blijven naar de organisatie. Ik vind dit aansluiten bij het "zij hebben ons gered dus nu moet je je mond maar houden" gedachten die hier vaak lijkt te heersen. Het kritisch zijn wordt helaas naar mijn mening door MVV niet opgepakt en zelfs hulp die geboden wordt wordt niet serieus genomen door MVV (en dan spreek ik echt uit ervaring).

Van de andere kant vind ik wel dat Napoleon op mag houden met zijn negatieve posts over MVV IN COMBINATIE met wat mij lijkt als een afwachtende houding. Ik snap volledig zijn ongevoel bij MVV echter waar ik wel een beetje moe van word is het blijven hangen in jouw "jullie moeten maar naar mij komen"houding. Of dat een terechte gedachte is weet ik niet maar zo voelt het wel. Ik snap dat je een aantal mails gestuurd heb maar je kunt ook gewoon een gesprek aanvragen met Frans en dan je gal spugen mano a mano. En dat lijk je niet te doen.

In alle eerlijkheid moet ik ook bekennen dat ik vanuit MVV maar bijzonder weinig zie gebeuren naar de fans toe (het praot kaffee is nog steeds niet ingehaald, supporters initiatieven worden toegejuicht als dit betekend dat er geld komt maar proactief wordt er weinig tot niks naar de fans gedaan). De ledenraad idem hier zie ik ook weinig tot niets van terug (sorry Zoeper ik geloof echt in jullie goede intenties maar ik zie niks gebeuren). M.a.w. ik snap de kritische houding van Napoleon volledig maar het mag voor mij ook wel iets minder negatief .... van de andere kant als er echt al tig keer geprobeerd is contact te krijgen voor een gesprek wat maar niet wil lukken dan kan ik dit wel begrijpen. Overigens en dat mag MVV zich ook wel aanrekenen zijn sommige mensen er heel goed in gesprekken aan te gaan en je vervolgens met een kluitje in het riet te sturen ..... ik denk dat MVV echt nog een HELE grote stap moet nemen richting een professionele organisatie.

Ik was bezig ongeveer dezelfde post te typen. Ik ga niet mijn hele bericht plaatsen, maar wel het einde, als aanvulling op de post van Punker:

Is het geen idee dat er alsnog twee gesprekken ingepland worden? Een gesprek tussen Napoleon en Erens, eventueel met een bemiddelaar/neutraal persoon er bij (ik ben desnoods bereid die rol op me te nemen maar er zijn vast betere kandidaten)? En een gesprek tussen Rino en Napoleon om eventuele mogelijkheden tot sponsoring te bespreken?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 12:41 08 nov 2013 12:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #1108

Jacques schreef :
Is het geen idee dat er alsnog twee gesprekken ingepland worden? Een gesprek tussen Napoleon en Erens, eventueel met een bemiddelaar/neutraal persoon er bij (ik ben desnoods bereid die rol op me te nemen maar er zijn vast betere kandidaten)? En een gesprek tussen Rino en Napoleon om eventuele mogelijkheden tot sponsoring te bespreken?


Ik kan dit volledig ondersteunen! :applaus: :applaus: :applaus:

Ter info : ik heb onlangs via wat PB-tjes zelf het contact met Napoleon gezocht ( kon hem soms echt "opvreete") en ben daardoor nader tot hem gekomen. Ja ik wist wel, hij is een supporter in hart en nieren.
Daardoor spreekt vaak de emotie ( niet alleen maar) en komt zijn boodschap op papier anders over.
Niettemin is hij net als wij allemaal, dezelfde rare pipo, die steeds naar onze tempel, de Geusselt, terug komt en MVV trouw blijft. Tuurlijk zit er wat oud zeer als je ipv een seizoenskaart te kopen, als kleine middenstander duizenden euro's geeft en niet de juiste behandeling krijgt...Daar moet ook terecht wat verandering in komen.

Maar kan ik Huib's reactie ook heel goed begrijpen. Er is een tijd en plaats voor bepaalde zaken, want per slot van rekening willen we eigenlijk allemaal hetzelfde: het beste voor MVV en us clubke goed te laten functioneren.

Ik heb onlangs een gesprek gehad met dhr Erens en heb een zeer positieve indruk van deze zeer aimabele en capabele man,
die zich zo onvoorwaardelijk inzet en keihard werkt om us MVV-ke weer in goed en veilig vaarwater te loodsen. Respect! :thumbsup:

Het wordt, nu zich een duistere wolk boven de Geusselt heeft samengetrokken, tijd om allemaal onze schouders er onder te zetten : Napoleon neem ezzebleef effe contact op met Frans : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Want hij zal met alle liefde tijd voor je vrijmaken, is zeer bereikbaar en staat open voor alles wat us MVV-ke kan helpen
( ik spreek uit eigen ervaring) en dat hij op dezelfde ( emotionele) manier als jij reageerde, toont alleen maar aan dat hij dezelfde inzet voor us clubke heeft als jij die hebt !!! :thumbsup:
Stuur hem een mailtje, maak een afspraak en dan loopt de discussie ook waar hij thuishoort en niet via dit forum ;)
en krijg je bovendien eerder het door jou gewenste resultaat en bovendien de beoogde verbetering van zaken( waar je vaak terecht kritiek op hebt) :thumbsup:


veur de club oet Mestreech....
die al gong 't ins neet, noets de mood verlore heet !

Veur roed en wit ! veur M.V.V. HIEP HEI !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 12:47
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1109
Tip gratuit.
Kritiek moet hier geen probleem zijn. Kan men immers veel van leren. Alleen geef opbouwende kritiek en doe dit met respect voor de persoon in kwestie. Dit laatste mis ik niet alleen hier maar overal in de huidige verarmde maatschappij. Domage.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Zoeper

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 15:22
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #1110
tja. moet dit allemaal zo open op het forum? Ik denk het niet. Dit brengt MVV en personen schade toe. Waar of niet doet er dan al niet meer toe. Gaat er dan helemaal niks goed? Ik denk het juist wel. Laten we kijken wat er allemaal bereikt is en samen werken aan dingen die niet goed lopen of waar zaken zijn blijven liggen. Napoleon heeft het goed voor met MVV. Dat is mij allang duidelijk. Maar dit zou mi wel anders kunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden