MVV algemeen

19 dec 2013 19:14
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV algemeen #1141
Het is echt schrikken. Verlies is pijnlijk maar wangedrag nog meer.
Er gaan allerlei gedachten door mijn hoofd bij de vraag 'wat is er aan de hand'. Sinds MVV geen wedstrijdpremies meer geeft zijn de prestaties van MVV zeer grillig. Er gaat zelfs ene gedachte van 'matchfixing?' door mijn hoofd. De donkere dagen voor Kerst zijn wel heel donder voor MVV en haar diehards. Is er nog hoop?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 19:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1204
Meer
MVV algemeen #1142
Mijn gevoel zegt me Ruijs meldt zich ziek voor zaterdag . En Na de Kerst maakt hij bekend dat hij opstapt .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 21:24
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 316
Meer
MVV algemeen #1143
Dit gaat ons meer kosten dan dat we konden verdienen in dit bekertoernooi.
Dit is ontoelaatbaa :schamen: r, en dit gun ik Tiny Ruys zeker niet. Als er geen chemie is tussen trainer en spelers, dat kan, maar dan kunnen de spelers toch zeker wel voor hun supporters door het vuur gaan. Anders ben je het MVV shirt niet waardig ! :thumbsdown:

Hoop dat dit niet onze kop gaat kosten !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 21:49 19 dec 2013 21:50 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1144

serke schreef : Dit gaat ons meer kosten dan dat we konden verdienen in dit bekertoernooi.
Dit is ontoelaatbaa :schamen: r, en dit gun ik Tiny Ruys zeker niet. Als er geen chemie is tussen trainer en spelers, dat kan, maar dan kunnen de spelers toch zeker wel voor hun supporters door het vuur gaan. Anders ben je het MVV shirt niet waardig ! :thumbsdown:

Hoop dat dit niet onze kop gaat kosten !!!


Logische gedachte, meh get kort door de boch.
Es d'r sumpelweeg geine chemie is, gein plan vaan aonpak (want ze luustere in dat geval neet nao Tini) en ze allein strijd lievere, daan wèt d'n eine dus neet wat d'n aander geit doen. Daan zien d'r dus 11 hèlle werkers die ziech oonderein in de weeg goon loupe.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 21:54
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1204
Meer
MVV algemeen #1145

serke schreef : Dit gaat ons meer kosten dan dat we konden verdienen in dit bekertoernooi.
Dit is ontoelaatbaa :schamen: r, en dit gun ik Tiny Ruys zeker niet. Als er geen chemie is tussen trainer en spelers, dat kan, maar dan kunnen de spelers toch zeker wel voor hun supporters door het vuur gaan. Anders ben je het MVV shirt niet waardig ! :thumbsdown:

Hoop dat dit niet onze kop gaat kosten !!!




Serke ik heb net het interview van Smeets gehoord . De gehele selectie was zich bewust van wat er op het spel stond . De gehele selectie wist dat JVC er vanaf de 1e minuut met 200% inzet in zou gaan , en toch laten ze zich de kaas van het brood eten !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 22:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2454
Meer
MVV algemeen #1146
Ik heb van gister een enorme kater over gehouden!
En weet het ff niet meer,na 46 jaar weet ik het echt niet meer!
Het financieele gedeelte:Het te kort in de begroting mede daardoor de bezuiniging!
Het tekort wat we straks aan het eind van het seizoen weer hebben!
De rechtzaak van nol hendriks!
De boete van de knvb na gisteravond!
En dan nog het,,sportieve,,gebeuren?
De lichamelijke aanval en ook de ,,eigen,, supporters die van alles naar tiny roepen,de bedreigingen!
Ik heb het idee net als tegen twente dat er mensen bij betrokken zijn die normaal nooit naar mvv komen kijken!
WIE HEEFT ER IETS POSITIEF TE MELDEN IN AL DEZE SHIT...Kan ik dalijk wel weer meedoen met de collecte emmers,ben ik te motiveren?...kan ik dit wel doen naar mijn medesupporters op de tribuun?
Laat er toch een degelijke sponsor opstaan want anders kan het zomaar volgend jaar over en uit zijn...gr opa :(

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 07:37
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1147

opadiehard schreef : Ik heb van gister een enorme kater over gehouden!
En weet het ff niet meer,na 46 jaar weet ik het echt niet meer!
Het financieele gedeelte:Het te kort in de begroting mede daardoor de bezuiniging!
Het tekort wat we straks aan het eind van het seizoen weer hebben!
De rechtzaak van nol hendriks!
De boete van de knvb na gisteravond!
En dan nog het,,sportieve,,gebeuren?
De lichamelijke aanval en ook de ,,eigen,, supporters die van alles naar tiny roepen,de bedreigingen!
Ik heb het idee net als tegen twente dat er mensen bij betrokken zijn die normaal nooit naar mvv komen kijken!
WIE HEEFT ER IETS POSITIEF TE MELDEN IN AL DEZE SHIT...Kan ik dalijk wel weer meedoen met de collecte emmers,ben ik te motiveren?...kan ik dit wel doen naar mijn medesupporters op de tribuun?
Laat er toch een degelijke sponsor opstaan want anders kan het zomaar volgend jaar over en uit zijn...gr opa :(


Opa,
Kom terug in de werkelijkheid. ik ben 3 jaar lang sponsor geweest met een behoorlijk bedrag op jaarbasis. Los van de dingen die in natura zijn gesponsord. De maat is vol! (in ieder geval voor mij) Deze supporters moeten goed begrijpen dat een potentiële sponsor heeeeeeeel goed nadenkt om zijn bedrijf te associëren met MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 10:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1148
Nu 2 dagen na het beker drama in Cuijk is de vraag waar we nu als MVV staan.
De ergste storm is gaan liggen en de meeste emoties zijn wel gezakt denk ik en hoop ik.

De vraag is dan ook nu waar staan we nu als club, waar komt die enorme woede uitbarsting uit voort, zijn dat alleen de prestaties van het team of is het veel meer, een optelsom dus
Er zijn door met MVV al behoorlijk wat uitspraken gedaan in de media na aanleiding van het Cuijk verhaal , maar wat ik vooral mis is de neus vooruit richten en supporters ondersteunen die ook deze klap moeten verwerken, perspectief bieden !!

Zeker omdat MVV leeft van alle goede supporters die ook nu aangeslagen zullen zijn maar die ondanks alles de club blijven steunen. Ik lees op diverse topics de twijfel bij echte MVV supporters ik kan daar zeker nog inkomen op alle vlakken scoren we op dit moment onvoldoendes en dat zet de toon voor iedereen.....

Ik wil dat deze club vooruit gaat en dat we trots kunnen zijn op MVV op sportief gebied maar ook op andere gebieden, en emotie hoort daar bij, ik heb geen probleem tegen boze fans die hun ongenoegen uiten, waar de grens ligt hoef ik niet uit te leggen dat is voor een ieder wel duidelijk.

ondanks dat we een aantal dikke minnen hebben gescoord maakt het mij in ieder nog meer strijdbaar om mee te helpen te denken om terug te komen naar een acceptabel niveau
Omdat voor veel mensen MVV echt meer is dan Voetbal, kijk maar eens om je heen , hoeveel mensen heb je leren kennen door MVV supporter te zijn..... als ik alleen al naar me zelf kijk dan is dat echt geweldig.

We moeten door , leren van de fouten en de goede zaken beter maken, we hebben sterke bestuurders nodig die feeling hebben met voetbal en achterban.
MVV heeft ook buiten het veld een leider nodig , helaas voor Rinkens en Erens , dat zijn geen leiders
Nu en juist nu heeft MVV een sterk signaal nodig , die zich niet richt op de problemen maar die met ons alle de kansen op pakt, en als je kansen pakt los je makkelijker problemen op.

Het zou ook een goed moment zijn voor burgemeester Hoes ( die toch vaker bij MVV aanwezig is geweest) om mee te helpen en de club die het moeilijk heeft te ondersteunen.

Vandaag of gister Schreef P.Haastrup nog iets op FB , wat er toch met de club aan de hand is .... oud spelers bij MVV betrekken en vragen of ze mee willen werken denken aan herstel
Wat misschien ook eens goed om te weten
welke oud MVV speler ( nog in leven) heeft bij allemaal een onuitwisbare indruk gemaakt en zou een verbinding kunnen zijn tussen groepen ,ideeen en plannen.... noem eens wat namen ??!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 10:24
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV algemeen #1149
Haastrup, Tobiasen, Thiebaut, Bonfrère, Kienle, Scheepers, Snelders, van Duijnhoven.
Don't shoot the messenger, noem maar wat namen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 10:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1150
We moeten weer een voetbalclub worden !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 10:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1151

Dixi schreef : Haastrup, Tobiasen, Thiebaut, Bonfrère, Kienle, Scheepers, Snelders, van Duijnhoven.
Don't shoot the messenger, noem maar wat namen.

Dixi



mee eens !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 11:11 20 dec 2013 11:13 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1152

Noodkreet MVV: pak geweld aan


Als niet in een snel tempo maatregelen worden genomen om het supportersgeweld rond de voetbalvelden te beteugelen, is het wachten totdat de eerste dode valt. Dat stelt MVV-voorzitter Paul Rinkens, een dag nadat de trainer van de Maastrichtse club, Tini Ruijs, bedreigd werd door eigen fans.

Maastricht
Door Roel Wiche


De coach werd woensdag belaagd in Cuijk, waar eerstedivisionist MVV voor de beker werd uitgeschakeld door topklasser JVC. Ruijs kreeg bedreigingen als ‘ik snij je keel af’ en ‘ik steek je huis in de fik’ naar zijn hoofd geslingerd.

Rinkens spreekt van de ‘zwartste dag in de MVV-historie’. Het zorgvuldig opgebouwde imago van modelclub is in één klap vernietigd. „Dit geweld is geen zaak van het voetbal alleen, maar een maatschappelijk probleem. Het is een groep die zich boven de wet stelt. Die moet heel rigoureus worden aangepakt. De clubs moeten geholpen worden door de overheid.” <NO1>Als we naar de maan kunnen, moeten we dit ook kunnen oplossen.”<NO>Rinkens wijst naar Engeland, waar door invoering van een voetbalwet het hooliganisme in en rond de stadions voor een groot deel aan banden is gelegd.

Bij de rellen in Cuijk werd één persoon aangehouden, een 38-jarige Maastrichtenaar. De politie was snel aanwezig maar kon escalatie niet voorkomen.

,,Het moet toch kunnen om iedereen die in dit land over de schreef gaat, aan te pakken. Ik kan me voorstellen dat er nu mensen zijn die zeggen ‘kappen met dat voetballen’.

Trainer Tini Ruijs is zo aangeslagen, dat hij overweegt op te stappen na de laatste wedstrijd van MVV dit jaar, zaterdag bij Jong Ajax. Zijn vrouw, die woensdag uit veiligheidsoverwegingen Cuijk voortijdig verliet, heeft een grote stem in het besluit. Ruijs: ,,Mijn familie gaat boven alles.” Als Ruijs vertrekt, zal zijn assistent Coocky Voorn zich solidair verklaren.


Bron: DDL

Over dat maatschappelijk kun je tegen Rinkens zeggen: Jij wilde van MVV een maatschappelijke club maken. Dan haal je ook de problemen binnen :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 11:50
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1153
Wij staan als club voor een afgrond waar geen redding meer voor is.
Het is afgelopen met betaald voetbal in Maastricht daar ben ik zo goed als zeker van.
Wie wil nog investeren in een club die door de geschiedenis heen zoveel problemen op levert.
En dan nog hoor ik hier mensen klagen over de richting die mvv in geslagen was op maatschappelijk vlak.
Er was door die weg in te slaan langzaam aan weer een beetje respect voor mvv in een stad die het altijd moeilijk heeft gehad met zijn betaald voetbal club.
10 minuten in een dorpje onder Nijmegen bezegelen het lot van mijn clubje.
weg vertrouwen,alle commentaren die je nu weer hoort waren te verwachten," zie je wel het is en blijft een zooitje".
Helaas zal wennen zjjn na zoveel jaren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 12:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1154

Napoleon schreef : Vandaag of gister Schreef P.Haastrup nog iets op FB , wat er toch met de club aan de hand is .... oud spelers bij MVV betrekken en vragen of ze mee willen werken denken aan herstel
Wat misschien ook eens goed om te weten
welke oud MVV speler ( nog in leven) heeft bij allemaal een onuitwisbare indruk gemaakt en zou een verbinding kunnen zijn tussen groepen ,ideeen en plannen.... noem eens wat namen ??!!!

Gunter Thiebaut
Leest veel negatieve dingen over zijn schitterend ex-clubje MVV. Laat ons eens samenzitten met allen (ex spelers, trouwe supporters, bestuursleden, ...) om deze mooie club weer in een positief daglicht te brengen en te zien hoe we MVV knn helpen op een constructieve manier. Of zie ik het fout?



Ook Thiebaut zegt iets.

Zelfs keeper Simon Wagner sprak ook en Alex Bryssinck!


4 oud spelers die wel komen als we zouden kunnen regelen om samen te gaan zitten.
Denk dat Ole Tobiassen ook zal komen en dat er genoeg oud spelers zijn die zouden willen komen praten over MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 12:54
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 851
Meer
MVV algemeen #1155
Inderdaad, Napoleon, MVV moet weer een voetbalclub worden.

Ik zeg niet dat alle maatschappelijke activiteiten van MVV waardeloos zijn, maar MVV lijkt de laatste tijd vooral een maatschappelijke of filantropische instelling, waarvan enkele vrijwilligers af en toe verdienstelijk tegen een balletje trappen. De prioriteiten van MVV horen toch echt bij het voetbal te liggen! Ik heb mij laten vertellen dat MVV-medewerker Stijn Vullings, vroeger o.a. een goede presentator van MVV-TV, zich tegenwoordig alleen nog met de organisatie van maatschappelijke projecten mag bezighouden. Ik denk dat MVV er goed aan doet mensen als Stijn vooral in te zetten voor activiteiten die MVV financieel iets opleveren. MVV moet snel een kosten-baten-analyse maken van zijn maatschappelijke activiteiten: als die minder opleveren dan gewenst (en dat lijkt me wel duidelijk) dan moet er ook minder tijd aan worden besteed.

De PR en communicatie van MVV vind ik ook ongelukkig, zeer amateuristisch. De afgelopen maanden luidden bestuurders en voorzitter voortdurend de noodklok in de media en steeds lijkt hun verontrustende boodschap te luiden dat het einde van MVV nabij is (krantenkoppen: "MVV haast failliet", "Zwarte dag in de geschiedenis", "Als we die rechtzaak verliezen, vallen we om"). Iedereen die MVV een warm hart toedraagt en al maanden zit te wachten op een positief bericht over MVV, krijgt keer op keer van MVV'ers zelf te horen hoe slecht de club ervoor staat. Die MVV-liefhebbers schrikken voortdurend van dat soort berichten. En het overgrote deel van de Maastrichtenaren zien in dit soort berichten de bevestiging dat MVV voor de duizendste keer in de problemen zit. Voordat de bestuurders/voorzitter met hun rampberichten naar buiten treden, moeten ze zich afvragen wat de impact van hun negatieve berichten is!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, opadiehard, Och jeh, Lambik

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden