MVV algemeen

20 aug 2013 16:51
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #976
Hoe had het bestuur hier dan op moeten reageren volgens sommige hier, gewoon doen of er niets is gebeurt en de mensen die de rookbommen en zwaar knalvuurwerk het stadion ingooiden, waardoor de wedstrijd gestaakt werd, hier niet op aanspreken.......ik ben benieuwd naar jullie antwoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Belurani

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 17:08
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV algemeen #977
Hij mag ze zeker er op aanspreken, maar dat hoeft niet iedere dag met de hele wereld te gebeuren.
"MVV doet onderzoek naar bomgooiers", zet dit in de media en je bent er klaar mee.
Boffin is eens een keer bijna z'n hand kwijtgeraakt en het jaar daarna zijn er gewonden gevallen bij een bom in Sittard.
Vele malen erger dan dit, maar daar heb ik weinig over gelezen....
Alleen hier wordt alles breed uitgemeten in de media.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 17:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #978

Dixi schreef : Hij mag ze zeker er op aanspreken, maar dat hoeft niet iedere dag met de hele wereld te gebeuren.
"MVV doet onderzoek naar bomgooiers", zet dit in de media en je bent er klaar mee.
Boffin is eens een keer bijna z'n hand kwijtgeraakt en het jaar daarna zijn er gewonden gevallen bij een bom in Sittard.
Vele malen erger dan dit, maar daar heb ik weinig over gelezen....
Alleen hier wordt alles breed uitgemeten in de media.

Dixi


Waor dat neet Job? :thinking:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 17:26
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV algemeen #979

MVVke schreef :

Dixi schreef : Hij mag ze zeker er op aanspreken, maar dat hoeft niet iedere dag met de hele wereld te gebeuren.
"MVV doet onderzoek naar bomgooiers", zet dit in de media en je bent er klaar mee.
Boffin is eens een keer bijna z'n hand kwijtgeraakt en het jaar daarna zijn er gewonden gevallen bij een bom in Sittard.
Vele malen erger dan dit, maar daar heb ik weinig over gelezen....
Alleen hier wordt alles breed uitgemeten in de media.

Dixi


Waor dat neet Job? :thinking:


Aoh jao, Boffin had 2 linker han, dao waor dat noets gebäörd :whistle:

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 21:17
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #980
vorig seizoen kregen we de vraag: hoe krijgen we meer supporters naar MVV?

waarom luisterd MVV niet naar zijn supporters? van af het moment dat ze deze vraag hebben gesteld gebeurt net het tegenovergestelde!

waarom stel je als MVV deze vraag als je toch niet wil luisteren?

MVV lijkt alleen nog maar beslissingen te kunnen nemen waardoor er mensen weg blijven.

ik ga geen voorbeelden noemen die weet iedereen wel.

wat kunnen we doen om het MVV bestuur weer voor MVV te laten kiezen en te laten luisteren naar de supporters (supporters = MVV)!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 21:32
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #981
Als ik de berichten van MVV met geloven doen ze precies wat het MVV publiek wil..
De volgende gebruiker (s) zei dank u forzaMVV1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 21:41
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #982
dan wil ik wel eens weten naar wie ze dan luisteren?

ja iedereen in het stadion was tegen de bommen(ik ook). maar de boodschap waar de meeste supporters wel achter staan wordt genegeerd als gezeur, want het bestuur vind dat............!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 10:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
MVV algemeen #983
Zoals altijd zitten er meerdere kanten aan een verhaal. Ga niet uitsluitend af op de nogal eenzijdige berichtgeving op dit forum. Er speelt veel meer dan een paar bommetjes bij MVV-Jong Twente.

Er zijn op dit moment meerdere partijen bezig met het vinden van een oplossing. Of dat lukt is ook van meerdere partijen afhankelijk. Wordt vervolgd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 11:19
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #984
het gaat mij ook niet om die bommetjes daar ben ik namelijk ook tegen. maar over het feit dat MVV de laatste tijd niet meer naar zijn supporters luisterd. niemand is grooter dan MVV maar dat schijnt niet te gelden voor het bestuur

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 13:34
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #985
vertel eens.. waar luistert het bestuur niet naar? Naar 5 duizend mensen die de rookbommen en knalvuurwerk afkeuren? Zoals eerder in dit topic al door anderen aangegeven wil iedereen (ook het bestuur) weer dat de Geusselt sfeer heeft en een moeilijk in te nemen vesting wordt. Maar dit alles moet wel verlopen volgens de regels zoals ze door de KNVB zijn opgesteld (MVV moet hierin slechts toezien dat dit ook gebeurt). Je mag best tot het randje gaan, maar niet daarover..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 21:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2453
Meer
MVV algemeen #986

Zoeper schreef : vertel eens.. waar luistert het bestuur niet naar? Naar 5 duizend mensen die de rookbommen en knalvuurwerk afkeuren? Zoals eerder in dit topic al door anderen aangegeven wil iedereen (ook het bestuur) weer dat de Geusselt sfeer heeft en een moeilijk in te nemen vesting wordt. Maar dit alles moet wel verlopen volgens de regels zoals ze door de KNVB zijn opgesteld (MVV moet hierin slechts toezien dat dit ook gebeurt). Je mag best tot het randje gaan, maar niet daarover..



:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 22:28
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #987
verdorie als we nu gewoon eens eerlijk zijn! mijn probleem is dat MVV niet luisterd, en dan heb ik het niet over ultras bommengooiers of andere illegale praktijken! ik heb het er over dat MVV een vraag heeft gesteld aan haar supporters en dat tot nu toe schijnbaar niets mee heeft gedaan want er komen steeds minder mensen naar MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 22:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1204
Meer
MVV algemeen #988
Vertel mij eens waar MVV naar moet luisteren ?? De Ultra's die zich boven iedereen verheven voelen ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 09:03
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #989

forzaMVV1902 schreef : verdorie als we nu gewoon eens eerlijk zijn! mijn probleem is dat MVV niet luisterd, en dan heb ik het niet over ultras bommengooiers of andere illegale praktijken! ik heb het er over dat MVV een vraag heeft gesteld aan haar supporters en dat tot nu toe schijnbaar niets mee heeft gedaan want er komen steeds minder mensen naar MVV


vraag jezelf eens af: komen de bezoekers niet door besluiten van het bestuur van MVV of omdat mensen die normaal niet komen zich afgeschrikt voelen door incidenten en spanningen in het stadion?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 10:05
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #990
beide waarschijnlijk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden