MVV algemeen

01 apr 2013 11:22
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #661

ouwe rot schreef : In de Jupiler Leauge gaan de beloften teams van Ajax - Feyenoord en PSV meespelen en de vaste vrijdagavond wordt waarschijnlijk de zaterdag.
Men wil nog met 16 clubs spelen en minder contract spelers.Bron NOS radio journaal.



EEN aprillllllll...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 14:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #662
'Grote metamorfose verwacht in Jupiler League'

De Jupiler League staat mogelijk voor een grote metamorfose.

De vaste speeldag, het verplichte aantal contractspelers, de promotie/degradatieregeling en het aantal clubs staan ter discussie.

"Er gaat sowieso wat veranderen", zegt operationeel directeur Jelle Beuker van de Jupiler League tegen de NOS. Wellicht treden de beloftenteams van enkele eredivisieclubs toe tot de eerste divisie. Volgens Beuker hebben onder meer Ajax, PSV en Feyenoord daar wel oren naar. Het is in eerste instantie de bedoeling dat er zestien clubs in de Jupiler League gaan voetballen.

Verder zijn er veranderingen op komst wat betreft het aantal contractspelers. Nu moeten BVO's nog minimaal zestien spelers in vaste dienst hebben, wat behoorlijk drukt op de begroting. Dat is dan ook voor veel topklassers een reden om af te zien van promotie. In de hoogste amateurafdeling wordt gewerkt met deeltijdcontracten, zodat voetballers ook nog ruimte hebben voor een maatschappelijke carrière. De clubs beslissen komende week of zij de contractregels gaan versoepelen.

Al jaren is de vrijdagavond de vaste speeldag in de eerste divisie, maar ook dat gaat mogelijk veranderen. Beuker realiseert zich dat de clubs inmiddels zijn gehecht aan de vrijdagavond, maar weet ook dat bijvoorbeeld de zaterdag gunstiger is. Er zijn dan immers meer mensen in de gelegenheid om naar het stadion te komen.

Verder is het de bedoeling dat promoveren vanuit de Topklasse verplicht wordt. Nu heeft de algeheel amateurkampioen nog het recht om te promoveren, maar ziet daar vrijwel altijd vanaf wegens alle financiële eisen in de Jupiler League. "Dat is gek en dat moet echt veranderen", stelt Beuker. "Dat lukt pas als de eerste divisie aantrekkelijk is. Dus moet je het financieel aantrekkelijk maken om te promoveren, maar dat kost tijd. We hebben bijna zestig jaar lang een strenge scheiding gehad tussen amateur- en beroepsvoetbal. Dat los je niet in een week op."

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 14:59 01 apr 2013 14:59 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #663
Verkeerd geplaatst :schamen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 16:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #664
Weet iemand wat nu de virtuele stand zou zijn,mocht veendam toch failliet gaan?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 16:46 01 apr 2013 16:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #665

Sjotelsplak schreef : Weet iemand wat nu de virtuele stand zou zijn,mocht veendam toch failliet gaan?


1.)Helmond 51 (wedstrijd meer)
2.) Volendam 50
3.) Sparta 46
4.) MVV 45
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 17:25
CotN
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
MVV algemeen #666
Volgens mij zou Helmond Sport dan zelfs 2 wedstrijden meer hebben gespeeld. Op het moment hebben ze één wedstrijd meer dan MVV en volgens het schema zouden ze nog thuis tegen Veendam spelen.

MVV zou (als Veendam het niet haalt) 2 wedstrijden minder gespeeld hebben dan Helmond Sport. Bovendien speelt Helmond Sport dan nog tegen Volendam EN tegen Sparta in hun laatste 3 wedstrijden. Gegeven dat MVV zelf nog tegen Volendam speelt voorspel ik dat MVV het alsnog zal redden ALS ze hun laatste 5 wedstrijden allemaal winnen..

Maar ik weet zelf ook dat dat wel heel erg optimistisch is en dat die kans niet erg groot is ;) Het zou enorm helpen als Veendam niet failliet zou gaan!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 21:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #667
Zeg maar wie word er kampioen Volendam MVV Helmond of alsnog Sparta?
Voordat mensen gaan zeggen en Cambuur en de Eagles dan?
Denk niet dat die nog boven alle 4 deze clubs komen vandaar dat ik alleen die 4 clubs noem.

Volendam
vrijd 05 apr 2013 FC Emmen - FC Volendam
vrijd 12 apr 2013 FC Volendam - Helmond Sport
vrijd 19 apr 2013 Excelsior - FC Volendam
vrijd 26 apr 2013 FC Volendam - MVV
vrijd 03 mei 2013 Go Ahead Eagles - FC Volendam

Helmond
01-04-2013 14:30 FC Den Bosch - Helmond Sport
12-04-2013 20:00 FC Volendam - Helmond Sport
19-04-2013 20:00 Helmond Sport - Sparta
26-04-2013 20:00 FC Oss - Helmond Sport
03-05-2013 20:00 Helmond Sport - SC Veendam

Sparta
Vrijdag 5 april 2013 FC Dordrecht - Sparta
Vrijdag 12 april 2013 Sparta Rotterdam - Fortuna
Vrijdag 19 april 2013 Helmond Sport - Sparta
Vrijdag 26 april 2013 Sparta Rotterdam - Excelsior
Vrijdag 3 mei 2013 Telstar - Sparta

MVV
Vrijdag 05 april 2013 Go Ahead Eagles – MVV Maastricht
Vrijdag 12 april 2013 MVV Maastricht – FC Dordrecht
Vrijdag 19 april 2013 FC Den Bosch – MVV Maastricht
Vrijdag 26 april 2013 FC Volendam – MVV Maastricht
Vrijdag 3 mei 2013 MVV Maastricht - Fortuna Sittard

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 09:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #668
MVV gefeliciteerd met je 111 jarig bestaan


slingers horen daar ook bij natuurlijk ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 11:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #669
Dankjewel SC Veendam
SC Veendam ‏@scveendam

Felicitaties gaan uit naar onze vrienden bij @mvvmaastricht. De club bestaat vandaag 111 jaar. Van harte! #scveendam

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 13:00
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #670
Voor spannend voetbal moet je in de Jupiler League zijn.

Terwijl Bayern München in Duitsland week op week z’n suprematie bevestigt en Real Madrid weigert te profiteren van puntenverlies van Barcelona, gaat de Nederlandse Eredivisie op weg naar een tergend spannende apotheose. In de schaduw daarvan ontrolt zich een niveau lager ook een filmwaardig slotakkoord.
Afgelopen vrijdag was ik op bezoek in de Geusselt in Maastricht, waar het na vele anonieme Jupiler-jaren voor het eerst weer crescendo lijkt te gaan. Geld is er niet, maar met een creatief beleid, focus op de eigen jeugd en een aantal goede routiniers is een team neergezet dat meedoet om de titel.
Moet je wel willen promoveren?
De vraag of een ploeg die financieel nog wankel is, wel moet promoveren is gerechtvaardigd en dat lijkt ook het team van MVV af en toe te beseffen. Thuis tegen De Graafschap was het mager en een 0-2 achterstand niet meer dan terecht. Gelukkig verrast de Jupiler League altijd en dus stond het binnen enkele minuten al weer gelijk. Een gelijkspel en dus twee punten verlies konden niet worden voorkomen.
De gedoodverfde titelkandidaat Sparta doet er ondertussen alles aan om een terugkeer naar de Eredivisie de nek om te draaien. Twee keer verliezen in het Paasweekend van Go Ahead Eagles en FC Emmen en Sparta zakt opeens naar plaats vier. Reden genoeg voor de Rotterdammers om trainer Michel Vonk de wacht aan te zeggen.
Ook René Trost van MVV weet al dat hij volgend jaar niet aan het roer staat in Maastricht en dus strijden twee van de vier ploegen om de titel in de wetenschap dat alles binnenkort een ander gezicht heeft.

Spannender dan de Eredivisie

MVV, Sparta, Volendam en Helmond Sport staan dichter bij elkaar dan de Eredivisie-broers Ajax, PSV, Feyenoord en Vitesse, waarbij moet aangetekend dat het nakende faillissement van Veendam de rangorde nog behoorlijk kan opschudden.
Waar in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië de kaarten reeds geschud zijn, gaat MVV nu met de pet rond voor competitiegenoot Veendam om de eigen titelkansen intact te houden. Dat sport in het heetst van de strijd zo verbroedert, mag misschien wel het grootste winstpunt worden genoemd van onze eigen Mickey Mouse League.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, Ali de witte

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 21:55 02 apr 2013 21:57 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #671
Nu iedereen geld heeft gegeven zodat MVV de punten kon behouden is het erg jammer dat het niet is gelukt.

Maar het geld zou worden terug gestort heb ik vernomen, donaties bij een collecte is lastiger en komen terecht bij degene die deze heeft overgemaakt.

Ik zou aan iedereen willen vragen, het was welliswaar indirect voor mvv bedoeld, maak het nu ook over aan MVV of aan Veer Zien MVV. Zo steunen we toch MVV die alle steun (ook financieel) goed kan gebruiken.

Misschien kan iemand van Veer zien MVV of MVV beter aangeven hoe we dit kunnen overmaken.

Voor de toekomst is het wellicht ook handig om MVV extra financieel te steunen door te SMSen dit vond ik zelf zeer gemakkelijk en laagdrempelig doordat het maar een klein bedrag is. Dit zal ik eerder meerdere keren paar maand doen dan ergens lid van te worden. Ps dit is mijn mening maar gezien de reacties word dit SMSsen door vele gedaan.

Gebruik deze mogelijkheid....inkoppertje ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 09:15
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #672
Van mij mag ook alle geld wat in eerste instantie bedoeld was voor "Veendam" overgemaakt worden naar MVV, dan wel VZM.
Het geld wat via collectebussen is opgehaald, kan direct worden gestort aangezien bekend is hoeveel dit is en dit toch niet terug kan naar de mensen.
Geld wat via het rekeningnummer is binnengekomen, zal uiteraard eerst naar de personen zelf worden teruggestort aangezien niet bekend is wie wel MVV supporter is en wie niet (Veendam supporters mogen het trouwens net zo goed overmaken :thumbsup: )
Geld via SMS is een stuk lastiger, aangezien het bijna onmogelijk is om het geld naar alle personen terug te sturen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 09:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #673

Audiowaste schreef : Van mij mag ook alle geld wat in eerste instantie bedoeld was voor "Veendam" overgemaakt worden naar MVV, dan wel VZM.
Het geld wat via collectebussen is opgehaald, kan direct worden gestort aangezien bekend is hoeveel dit is en dit toch niet terug kan naar de mensen.
Geld wat via het rekeningnummer is binnengekomen, zal uiteraard eerst naar de personen zelf worden teruggestort aangezien niet bekend is wie wel MVV supporter is en wie niet (Veendam supporters mogen het trouwens net zo goed overmaken :thumbsup: )
Geld via SMS is een stuk lastiger, aangezien het bijna onmogelijk is om het geld naar alle personen terug te sturen.


Dit heb ik gister al aan gegeven in dat stukje van t nieuws uit staat dat ook duidelijk dat we proberen dat geld rechtstreeks naar MVV te doneren alleen is henk onvindbaar twitter en alles verwijderd dus en t geld is er nog niet dus :thinking:

Hier staat dat in
www.hetnieuwsuit.nl/nederland/2013/04/02...idt-door-sc-veendam/

www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article9969...r-is-Henk-de-Haan%22

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 09:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV algemeen #674
Nu ja, niet meteen in paniek schieten, het terugstorten van al die gelden is nogal een operatie, zal neem ik aan handmatig moeten gebeuren want ik denk niet dat voor de reddingsactie van Veendam een volautomatische betalingsprocedure is opgestart. Dat kan wel even duren. En officieel is pas sinds middernacht afgelopen nacht de beroepstermijn verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat men op zijn vroegst vandaag begint met terugstorten geld.

Het zou uiteraard wel fijn zijn als Henk ook nu nog even de aandacht/media zoekt en uitlegt waar de verschillende genoemde bedragen nou precies vandaan komen, en bevestigt dat hij braaf alles gaat terugstorten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 09:57 03 apr 2013 10:02 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #675

Jacques schreef : Nu ja, niet meteen in paniek schieten, het terugstorten van al die gelden is nogal een operatie, zal neem ik aan handmatig moeten gebeuren want ik denk niet dat voor de reddingsactie van Veendam een volautomatische betalingsprocedure is opgestart. Dat kan wel even duren. En officieel is pas sinds middernacht afgelopen nacht de beroepstermijn verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat men op zijn vroegst vandaag begint met terugstorten geld.

Het zou uiteraard wel fijn zijn als Henk ook nu nog even de aandacht/media zoekt en uitlegt waar de verschillende genoemde bedragen nou precies vandaan komen, en bevestigt dat hij braaf alles gaat terugstorten.


ja lees dan maar eens op zijn prikbord ze wil t geld houden voor als Veendam voor over een paar jaar als ze terug komen uit de hoofdklasse man van zijn worrd jajaja gister werd gezegd ged word terug gestort nou mijn 10 mag je houden maar vind dat dat geld best terug naar VZM kan ofzo

En er mag ookwel een fatsoenlijke uitleg komen van hoe of wat!!

Ik heb trouwens t licht gezien MVV word Kampioen :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden