Categorie-indeling KNVB

20 dec 2012 18:41
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Categorie-indeling KNVB #106
Fantastisch nieuws om het jaar mee af te sluiten ( los van die 3 punten morgen natuurlijk) Categorie 3: Loon naar werken. Chapeau heren en een dikke perfisia.

Hieronder het persbericht van MVV.

20 december 2012
MVV categorie drie (best mogelijke indeling).
In een brief van de Licentiecommissie van de KNVB zijn wij geïnformeerd dat zij de door ons ingebrachte argumenten naar aanleiding van de meest recente categorie indeling nu wel onderschrijven met name op basis van voortschrijdend inzicht en de regelgeving van de UEFA. Zij waardeert de financiële positie van MVV op naar categorie drie.
“We zijn erg blij met dit resultaat en we hebben er ook hard aan gewerkt; er zitten op dit moment maar negen clubs in deze hoogste categorie. We zien deze indeling als een beloning voor gedegen financieel management en het vermijden van risico's” zegt Paul Rinkens, voorzitter.

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 20:25
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Categorie-indeling KNVB #107

jeoff schreef :

jeoff schreef : Nog geen reactie op dit bericht?!
Dit is fantastisch nieuws!! :D


sorry zie het nu.. was idd pas net uit bed :P
(maar ik bevind me nu dan ook in een andere tijdzone)


En check ook ff je berichten op je mobiel ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 22:03 20 dec 2012 22:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Categorie-indeling KNVB #108
De mooiste momenten tot nu toe in dit seizoen...periode kampioen...bovenaan staan...pas een keer verlies...WINNEN VAN FORTUNA...en financieel gezond met en bevestiging...CAT 3... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 07:13 21 dec 2012 07:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Categorie-indeling KNVB #109

opadiehard schreef : De mooiste momenten tot nu toe in dit seizoen...periode kampioen...bovenaan staan...pas een keer verlies...WINNEN VAN FORTUNA...en financieel gezond met en bevestiging...CAT 3... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ...gr opa ;).



FF de zaak aanvullen het ging nl over indd dat spelersfonds,waar mvv nu heeft bedongen dat die 650.000 over 20 jaar verspreid mogen worden terug betaald,getekend door de advocaat van nol dhr vile.
Al schijnt nol dat nu net weer te bestrijden...maar rinkens zegt ze hebben een hand getekende brief van onze nol :lachen: :lachen: :lachen: ...gr opa nogmaals :P.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 09:23
the king
Bezoeker
Bezoeker
Categorie-indeling KNVB #110

opadiehard schreef :

opadiehard schreef : De mooiste momenten tot nu toe in dit seizoen...periode kampioen...bovenaan staan...pas een keer verlies...WINNEN VAN FORTUNA...en financieel gezond met en bevestiging...CAT 3... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ...gr opa ;).



FF de zaak aanvullen het ging nl over indd dat spelersfonds,waar mvv nu heeft bedongen dat die 650.000 over 20 jaar verspreid mogen worden terug betaald,getekend door de advocaat van nol dhr vile.
Al schijnt nol dat nu net weer te bestrijden...maar rinkens zegt ze hebben een hand getekende brief van onze nol :lachen: :lachen: :lachen: ...gr opa nogmaals :P.


nol word ook een dagje ouder :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2013 14:44 30 jan 2013 14:48 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Categorie-indeling KNVB #111
KNVB: "Clubs hebben het nog wel moeilijk"

De KNVB heeft woensdag de nieuwe categorie-indeling van de clubs in het betaald voetbal bekendgemaakt. Vijf clubs behoren tot de gevarenzone, twintig clubs scoren een voldoende en tien clubs krijgen het predicaat 'goed'.

De indeling is gebaseerd op de ingediende jaarcijfers 2011/2012 en de prognosecijfers 2012/2013. Ten opzichte van een jaar geleden wordt categorie 1 nu bevolkt door vijf clubs, dat waren er in augustus afgelopen jaar nog drie. "Clubs hebben het nog moeilijk", zegt Mark Boetekees, bestuurssecretaris betaald voetbal van de KNVB. "Dat is niet verwonderlijk gezien de huidige economische klimaat.

Boetekees: Toch zie je dat het besef bij clubs is doorgedrongen dat het belangrijk is een goed en consequent financieel beleid te voeren en daaraan wordt in het algemeen hard gewerkt door de clubs. Over de hele linie gezien kan ik de clubs ook nu weer een compliment maken." Het eerstvolgend meetmoment is 1 maart 2013

De indeling van de categorieën:

Categorie 1 (onvoldoende)
ADO Den Haag, FC Dordrecht, Fortuna Sittard, Helmond Sport, SC Veendam

Categorie 2 (voldoende)
AZ, FC Den Bosch, SC Cambuur, FC Eindhoven, FC Emmen, Excelsior, Feyenoord, De Graafschap, Heracles Almelo, NAC Breda, NEC Nijmegen, RKC Waalwijk, Roda JC Kerkrade, Sparta Rotterdam, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, VVV-Venlo, Willem II, PEC Zwolle

Categorie 3 (goed)
Ajax, Almere City FC, Go Ahead Eagles, FC Groningen, sc Heerenveen, MVV Maastricht, :applaus: FC Oss, PSV, Telstar, FC Volendam
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/knvb-c...het-nog-wel-moeilijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2013 15:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Categorie-indeling KNVB #112
Wisten we al een tijdje maar de officiële bevestiging is natuurlijk altijd lekker om te lezen. Proficiat iedereen die MVV een warm hart toedraagt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 19:36
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Categorie-indeling KNVB #113
MVV terug naar categorie 2 KNVB heeft MVV terug gezet omdat er een tekort is van 140.000 euro ik vind dit wel erg snel gaan in januari waren we pas weer in categorie 3 terecht gekomen .(hier maak ik me toch wel zorgen over).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 19:53 23 apr 2013 19:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Categorie-indeling KNVB #114

ouwe rot schreef : MVV terug naar categorie 2 KNVB heeft MVV terug gezet omdat er een tekort is van 140.000 euro ik vind dit wel erg snel gaan in januari waren we pas weer in categorie 3 terecht gekomen .(hier maak ik me toch wel zorgen over).


Is niet snel gegaan...dat spelersfonds bijvoorbeeld is ( en was altijd) een schuld die in de boeken staat.
En nu men in Europa "competitievervalsing" gaat of wil aan pakken door geen schulden toe te staan,
was het te verwachten dat dit er vroeg of laat aan zat te komen !
Daarnaast was de opmerking dat deze schuld niet opeisbaar was niet relevant voor het feit dat het een schuld is...
en is eigenlijk gewoon een non-argument. Die dat anders ziet gelooft in sprookjes.
Meteen dus afbetalen als het financieel mogelijk is en gewoon verder op dezelfde goede (financiële) weg doorgaan,
waarmee het bestuur al 3 jaar goed bezig is !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 20:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Categorie-indeling KNVB #115
Ik denk dat het spelersfonds hier niks mee te maken heeft. Het gaat om een tekort van 140.000 op de huidige begroting neem ik aan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 20:54
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Categorie-indeling KNVB #116

ouwe rot schreef : MVV terug naar categorie 2 KNVB heeft MVV terug gezet omdat er een tekort is van 140.000 euro ik vind dit wel erg snel gaan in januari waren we pas weer in categorie 3 terecht gekomen .(hier maak ik me toch wel zorgen over).


Waar heb je dat gelezen? Ik kan het zo nergens terugvinden. Wel een verwijzing richting AZ, maar niets voor wat betreft MVV.
Ook op de site van de KNVB is nog geen overzicht te vinden.
Als wij al gezakt zijn ben ik benieuwd naar de overige teams ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 21:16 23 apr 2013 21:16 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Categorie-indeling KNVB #117

Sjotelsplak schreef : Ik denk dat het spelersfonds hier niks mee te maken heeft.

Blijkbaar dus wel ;)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 21:16
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Categorie-indeling KNVB #118

Aswin schreef :

ouwe rot schreef : MVV terug naar categorie 2 KNVB heeft MVV terug gezet omdat er een tekort is van 140.000 euro ik vind dit wel erg snel gaan in januari waren we pas weer in categorie 3 terecht gekomen .(hier maak ik me toch wel zorgen over).


Waar heb je dat gelezen? Ik kan het zo nergens terugvinden. Wel een verwijzing richting AZ, maar niets voor wat betreft MVV.
Ook op de site van de KNVB is nog geen overzicht te vinden.
Als wij al gezakt zijn ben ik benieuwd naar de overige teams ;)



Ah laat maar, heb het artikel al gevonden bij MVV Algemeen. Geef jammer genoeg geen inzicht in de andere clubs.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 21:17
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Categorie-indeling KNVB #119

Aswin schreef :

ouwe rot schreef : MVV terug naar categorie 2 KNVB heeft MVV terug gezet omdat er een tekort is van 140.000 euro ik vind dit wel erg snel gaan in januari waren we pas weer in categorie 3 terecht gekomen .(hier maak ik me toch wel zorgen over).


Waar heb je dat gelezen? Ik kan het zo nergens terugvinden. Wel een verwijzing richting AZ, maar niets voor wat betreft MVV.
Ook op de site van de KNVB is nog geen overzicht te vinden.
Als wij al gezakt zijn ben ik benieuwd naar de overige teams ;)


Bij "MVV algemeen" heb ik een filmpje geplaats waarin Paul de categorie-indeling uitlegt. Ongeveer bij minuut 30!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 21:32
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Categorie-indeling KNVB #120
Oafegeloupe Zaoterdag waor Rinkens op TVL en daor zag heer dit al, tot dat door dat speulersfonds koum en tot ver truk gezat zouwe weure naar cat2.
Geer kint die oetzending geluif iech truk loere op TVL.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden