Categorie-indeling KNVB

29 aug 2013 10:31
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Categorie-indeling KNVB #136
En dat is precies wat ik bedoel!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2013 11:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Categorie-indeling KNVB #137
prima prestatie van MVV om in Cat 3 te zitten, in mijn ogen zou de bond nog een Cat 4 moeten hebben , dit zijn dan de clubs met een bepaald eigen vermogen en een sterke liqiditeits positie... MVV heeft amper cash en kan dan wel voldoen aan haar verplichtingen maar ruimte voor iets extra's is er eigenlijk niet maar is wel financieel gezond !

Ik ben het eens dat een gezond beleid van een club best beloond mag worden door de bond, nu weet ik niet of dat nu niet al gebeurd ....
Verder hoop ik dat MVV dit jaar een positief resultaat gaat draaien, immers werd er verleden seizoen een verlies genoteerd , winst maken geeft onze club recht op bestaan en continuiteit...

Maar samenvattend een prima resultaat de Cat 3 erkenning !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 10:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Categorie-indeling KNVB #138
Mooi dat MVV het momenteel goed voor elkaar heeft, benieuwd hoe het op het eind van het seizoen is.

Om even op het mogelijk faillisement van Achilles terug te komen. Is Achilles ook al ingedeeld in een van deze categorieën? Zo ja, en aangezien er maar 2 in categorie 1 zaten (Fortuna en...?) zat Achilles dus minimaal in catogorie 2. Dat zou dan ook meteen aangeven hoe slecht dit systeem is/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 13:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Categorie-indeling KNVB #139

Peter Pan schreef : Mooi dat MVV het momenteel goed voor elkaar heeft, benieuwd hoe het op het eind van het seizoen is.

Om even op het mogelijk faillisement van Achilles terug te komen. Is Achilles ook al ingedeeld in een van deze categorieën? Zo ja, en aangezien er maar 2 in categorie 1 zaten (Fortuna en...?) zat Achilles dus minimaal in catogorie 2. Dat zou dan ook meteen aangeven hoe slecht dit systeem is/


Volgens mij zat Achilles ook samen met Fortuna in Categorie 1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 14:05
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Categorie-indeling KNVB #140
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 14:16
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Categorie-indeling KNVB #141

Gohf schreef : Bron ?

Fortuna en Emmen categorie 1.

www.nusport.nl/eredivisie/3560936/fc-emm...-in-categorie-1.html


Sorry mijn fout!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 14:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Categorie-indeling KNVB #142
Achilles wordt nog niet eens beoordeeld volgens het licentiesysteem:

‘Ze worden als een amateurvereniging behandeld. Wij nemen ze niet mee in ons reguliere licentiesysteem,’ vertelt Hans van Kastel, voorlichter bij de KNVB, in een reactie aan Follow the Money. ‘We beoordelen hun financiële cijfers dus niet zoals bij andere clubs.’

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 17:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Categorie-indeling KNVB #143

Maosbrögk schreef : Achilles wordt nog niet eens beoordeeld volgens het licentiesysteem:

‘Ze worden als een amateurvereniging behandeld. Wij nemen ze niet mee in ons reguliere licentiesysteem,’ vertelt Hans van Kastel, voorlichter bij de KNVB, in een reactie aan Follow the Money. ‘We beoordelen hun financiële cijfers dus niet zoals bij andere clubs.’


Ik vind dat niet juist . Of ligt dat aan mij?
Ze spelen gewoon betaald voetbal en dan moeten ze net zoals de andere clubs beoordeeld worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 18:05
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Categorie-indeling KNVB #144

mvv4ever schreef :

Maosbrögk schreef : Achilles wordt nog niet eens beoordeeld volgens het licentiesysteem:
‘Ze worden als een amateurvereniging behandeld. Wij nemen ze niet mee in ons reguliere licentiesysteem,’ vertelt Hans van Kastel, voorlichter bij de KNVB, in een reactie aan Follow the Money. ‘We beoordelen hun financiële cijfers dus niet zoals bij andere clubs.’


Ik vind dat niet juist . Of ligt dat aan mij?
Ze spelen gewoon betaald voetbal en dan moeten ze net zoals de andere clubs beoordeeld worden.


Ik denk dat ze onder een overgangsregeling vallen. Anders zou er volgens mij geen enkele amateurclub ook maar aan denken om van uit de topklasse te promoveren. En zeg nou zelf, we willen toch zo graag een goede doorstroming van uit de amateurs naar de profs en vice versa.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden