Categorie-indeling KNVB

28 nov 2012 10:54
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Categorie-indeling KNVB #46

Nao Väöre schreef :

Oaktree schreef :
Wat is dit nu?
Wanneer deze man destijds MVV niet geholpen had was het toen al OVER en UIT geweest!!!

Klein beetje nuance, en zelfs respect en dankbaarheid is m.i wel op zijn plaats denk ik!


Iedere zakenman die ergens geld in steekt doet dit niet uit liefdadigheid. Hij wil er zelf (en terecht) beter van worden.
Ik had het stukje over N.H. beter tussen " " kunnen plaatsen.
Ik wil alleen maar aangeven, dat degelijke personen een enorm risico zijn.
Je ziet wel de KNVB doet nu lastig over de investering van N.H. in het spelersfonds en beschouwd dit als een "schuld".

Dus zo snel mogelijk aflossen.



Kijk dat is de nuance!! haha
Snel aflossen, daar ben ik het volkomen mee eens!!!!

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 11:11 28 nov 2012 11:13 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Categorie-indeling KNVB #47
"Nol Hendriks en dankbaarheid"......."ik vind hem echt slecht"...en ik zeg niet snel aflossen..."

"Voor mij mag hij een paar jaar wachten, aflossen met 50 euro per maand"

"Snel aflossen?....sodemieter op ...ben je helemaal gek geworden...de schaal gaat voor"


meh jong, 't stink heij nao kerkraoj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 11:21
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Categorie-indeling KNVB #48

Schnibble for MVV schreef : Er doen weer allerlei geruchten de ronde. Een gerucht dat ik vandaag vernomen heb is dat MVV problemen heeft cq zal krijgen wat betreft het kunnen betalen van de premies aand de spelers vanwege de goede resultaten. Weet iemand hier iets van?


Geruchten zul je altijd houden.
Sponsoren zullen ook meer betalen naar aanleiding van behaalde resultaten (althans dat kan ik me zo voorstellen). Dus dat zal, mochten die geruchten enige vorm van waarheid bevatten, wel afgevangen zijn/worden.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als een sponsor meer dan vooraf afgesproken in beeld komt (door het goede presteren) hier niet een aanvullende bijdrage zal doen.

Wellicht dat een van de sponsoren die hier actief zijn op het forum iets over zeggen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 11:40 28 nov 2012 11:40 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Categorie-indeling KNVB #49
Categorie 2 is ook geen ramp...we weten de weg naar Cat.1 dus daar maak ik me geen zorgen over. Probeer hendriks buiten de deur te houden en hou hem tevreden met een kleine aflossing. Probeer zoveel mogelijk geld te INVESTEREN in SPELERS.

DE SCHAAL GAAT VOOR>>>> STOP EVEN MET INVESTEREN IN UNITED>>>DIT VERDIEN JE TERUG IN DE EREDIVISIE

Ik lig niet wakker van Cat.2

Fortuna heeft 4 pagina's Reclame gekregen in de VI.....en ze hebben ook nog veel kans op de "SCHAAL"

SPANNEND!!!!!!!POEH POEH

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:00
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Categorie-indeling KNVB #50

Sjraveleer schreef : Categorie 2 is ook geen ramp...we weten de weg naar Cat.1 dus daar maak ik me geen zorgen over. Probeer hendriks buiten de deur te houden en hou hem tevreden met een kleine aflossing. Probeer zoveel mogelijk geld te INVESTEREN in SPELERS.

DE SCHAAL GAAT VOOR>>>> STOP EVEN MET INVESTEREN IN UNITED>>>DIT VERDIEN JE TERUG IN DE EREDIVISIE

Ik lig niet wakker van Cat.2

Fortuna heeft 4 pagina's Reclame gekregen in de VI.....en ze hebben ook nog veel kans op de "SCHAAL"

SPANNEND!!!!!!!POEH POEH


Hoop dat je bedoeld dat we de weg naar cat 3 weten te vinden :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:03
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Categorie-indeling KNVB #51
Ja Danny...sorry...ik was effe de "draad" kwijt...maar dat krijg je met deze onzinnige discussies .

"help me a.u.b mee de boel scherp te houden want ze snappen het niet" :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Categorie-indeling KNVB #52
Meh weijer is de KNVB hielemáóóóóól neet corrup en is Nol de nuie Paus..... :rolleye:

Kint M.V.V. eventueel in beróp goon tege dit?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:27 28 nov 2012 12:27 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Categorie-indeling KNVB #53
En dit nieuws komt naar buiten een week nadat de Houdini truuk van Fortuna uit de doeken werd gedaan waar de KNVB geen enkel probleem mee leek te hebben.

Dit toont het complete falen van het categorie indelingssysteem van de KNVB aan. Het is een grote farce!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Categorie-indeling KNVB #54

jeoff schreef : En dit nieuws komt naar buiten een week nadat de Houdini truuk van Fortuna uit de doeken werd gedaan waar de KNVB geen enkel probleem mee leek te hebben.

Dit toont het complete falen van het categorie indelingssysteem van de KNVB aan. Het is een grote farce!!

Inderdaad!!!!
En vergeet ook niet de truc van *oda, om even 2 maal geen huur te betalen...

Nu is er een club, die alles op orde heeft en nemen ze deze beslissing, onbegrijpelijk. Ik neem aan dat ze werken met verschillende accountants, want degene die wij hebben gehad, had dan ook Fortuna en *oda in cat 1 geplaatst.

Ik hoop toch zo dat ik ergens een grote loterij win, dan betaal ik met alle liefde dat spelersfons af.

En mocht er een speler verkocht worden in de winterstop, hoop ik dat we daar een flink bedrag voor krijgen waarmee we in 1 keer van dat fonds af zijn en natuurlijk nog geld overhouden!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:48
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Categorie-indeling KNVB #55
Alle kandidaten in het spelersfonds zijn GELDWOLVEN, geef ze 2 opties...en hou ze buiten de deur. :daag: Kies maar:

1. Maandelijks kleine aflossing max. 100 euro per maand.
2. Nadat we de champions leaugue gewonnen hebben , krijg jij je geld.

En dat vind ik een "nette" oplossing.

Oprotten met die GELDWOLVEN... Hendriks zijn "MISSIE" is Van Geel plagen...die "ouwe" heeft het i.q van een goudvis.

Er zijn wel vaker , DOMME MENSEN RIJK GEWORDEN, en daar hoort hendriks ook bij, lommelekriemer...pfffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 12:58
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Categorie-indeling KNVB #56

Sjraveleer schreef : Alle kandidaten in het spelersfonds zijn GELDWOLVEN, geef ze 2 opties...en hou ze buiten de deur. :daag: Kies maar:

1. Maandelijks kleine aflossing max. 100 euro per maand.
2. Nadat we de champions leaugue gewonnen hebben , krijg jij je geld.

En dat vind ik een "nette" oplossing.

Oprotten met die GELDWOLVEN... Hendriks zijn "MISSIE" is Van Geel plagen...die "ouwe" heeft het i.q van een goudvis.

Er zijn wel vaker , DOMME MENSEN RIJK GEWORDEN, en daar hoort hendriks ook bij, lommelekriemer...pfffff

Sjraveleer, mer zoelang dat dat fonds d'r nog is kome veer noe neet mie in cat3... KNVB kin ut noe neet mie goodkeure de volgende kier, want daan slaon ze 'ne flater...
Hopelik steit d'r 'ne rieke op en dee zeet, heij hubs diech 6 ton en opgesodemieterd met die, boete de deur, oprotte, etc!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 13:02
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Categorie-indeling KNVB #57
Is het zo dat wanneer een speler verkocht wordt, dat er dan een bepaald percentage verplicht moet worden afgestaan aan het spelersfonds?
Lijkt mij dat de heren van het spelersfonds ergens vast hebben laten leggen dat dit zo moet. Want dom zijn deze heren echt niet!
Of kan MVV 'gewoon' tussentijds aflossen wanneer ze de mogelijkheid hebben?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 13:20 28 nov 2012 13:29 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Categorie-indeling KNVB #58
@MVV4LIFE: In Danny zijn bericht staat dat 24 clubs zijn ingedeeld in Cat.2, dus we zitten in de groep van 66,6 procent.

Dat is de grootste groep...

Maurice Vranken zegt: De indeling in categorie 2 betekent niet dat MVV een hoger risicoprofiel kent dan voorheen, exploitatietechnisch verandert er niets en MVV heeft geen verplichtingen die een risico in zich dragen. Klinkt toch Relax?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 13:27 28 nov 2012 13:32 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Categorie-indeling KNVB #59
Het is niet erg om in categorie 2 te zitten. ' Hoe minder wij aflossen aan Hendriks, des te minder kan Roda zich versterken in de winterstop' :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 13:35
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Categorie-indeling KNVB #60
Ik maak me nog het meeste ongerust over een uitspraak die de voorzitter heeft gedaan op het voorlaatste (?) praatkaffee m.b.t. eventuele schulden van MVV en zijn voorzittersschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden