MVV Maastricht - Volendam

23 jan 2013 08:04
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #136
Weet er iemand hoe het veld erbij ligt? Is het sneeuw en ijsvrij? Op L1 voorspellen ze tot min 12 dus voor mij mogen ze weer af lassen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2013 08:17
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #137
Ik ben bang dat deze wedstrijd ook wordt afgelast. De komende dagen regen regen en nog eens regen. :( :cheer:

29 jan 2013 09:19
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Volendam #138
Ik heb zo'n gevoel dat er nu wel iets meer druk zit op het laten doorgaan van deze wedstrijd. Als de bal ook maar enigszins rolt zal er gewoon gespeeld worden denk ik.

29 jan 2013 13:05
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #139

jeoff schreef : Ik heb zo'n gevoel dat er nu wel iets meer druk zit op het laten doorgaan van deze wedstrijd. Als de bal ook maar enigszins rolt zal er gewoon gespeeld worden denk ik.

Ja dat denk ik dus ook, ze kunnen niet blijven aflasten. Ik zeg 3-0, volendam moet vrijdag tegen Oss en de vermoeidheid gaat hun parten spelen tegen een fit en sterk conditioneel MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

29 jan 2013 13:40
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #140

gaston satijn schreef : Weet er iemand hoe het veld erbij ligt? Is het sneeuw en ijsvrij? Op L1 voorspellen ze tot min 12 dus voor mij mogen ze weer af lassen!

Het veld lach er vanmorgen sneeuw en ijsvrij bij. Alleen de conditie van het veld is enorm slecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

01 feb 2013 22:19
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #141
Volendam heeft 90' alles moeten geven voor één punt in Oss, het is toch een voordeel voor MVV.
De wedstrijd wordt live uitgezonden op Eredivisielive ... zal helaas weer wat toeschouwers schelen?!

2-0

01 feb 2013 22:42
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #142

Fabrice schreef : Volendam heeft 90' alles moeten geven voor één punt in Oss, het is toch een voordeel voor MVV.
De wedstrijd wordt live uitgezonden op Eredivisielive ... zal helaas weer wat toeschouwers schelen?!

2-0

Aan de andere kant speelde Volendam al twee wedstrijden na de winterstop. MVV ligt al x-aantal weken stil. De eerste wedstrijd is altijd weer wat wennen. Daarin is Volendam wel in het voordeel omdat ze wat meer in het goede ritme zitten. Een gelijkspel uit bij Oss vertoont echter niet onmiddellijk een grootse vorm, de drie punten moeten dus zeker lukken!

01 feb 2013 22:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #143
Opvreten die hap!!! Forza MVV! 3-0

02 feb 2013 10:46
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Volendam #144
Beste MVV-Fan,

Eindelijk! MVV kan niet wachten om weer te mogen aantreden voor eigen publiek!

Met de thuiswedstrijd aanstaande maandag tegen FC Volendam (om 20:00 uur) gaat de tweede seizoenshelft van start.

We zijn op volle sterkte en zijn vol vertrouwen voor een mooi resultaat om onze koppositie in de Jupiler League te behouden.

Wil jij er ook bij zijn? Boek dan nu je tickets ONLINE en krijg € 4,- korting op elk ticket*

us6.campaign-archive2.com/?u=7216813d5be...3035659&e=cc0b5bd711

03 feb 2013 15:10
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #145
Fit MVV staat te trappelen

Als laatste club in het Nederlandse profvoetbal hervat MVV de competitie, maandagavond in eigen huis tegen Volendam (20.00 uur). De Maastrichtenaren hadden niet beter uit de verlengde winterstop kunnen komen: smaakmaker Leroy Labylle is gebleven, Belgisch ex-international Koen Daerden heeft de troepen versterkt en vrijwel de gehele selectie is fit. ,,We zijn dolblij dat we eindelijk weer kunnen voetballen”, zegt trainer René Trost. ,,Op de transfermarkt heeft alles meegezeten, zonder dat we ook maar een euro hebben uitgegeven. Nu moeten we op het veld een goede slag slaan.”

Voetbal
Van onze verslaggever

MVV staat voor een cruciale periode. Binnen 25 dagen moet de koploper van de eerste divisie liefst zeven wedstrijden afwerken. Trost: ,,Dat is bijna de helft van de resterende zestien duels. We moeten zorgen dat we de maand februari zo goed mogelijk doorkomen. Als we daarna nog ergens in de buurt van de eerste plaats staan, kan het seizoen een mooie climax krijgen.”
Trost start tegen Volendam, dat in topschutter Jack Tuyp zijn grootste wapen heeft, met zijn vaste basisploeg. Aanwinst Daerden start op de bank. Alleen Sjoerd Winkens en Nick Kuipers ontbreken. Winkens heeft een kleine knieoperatie ondergaan en is drie weken niet inzetbaar. Kuipers is nagenoeg hersteld van een slepende blessure, maar mist nog trainingsritme.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Labylle, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Schreurs, Veldmate, Esajas.

Bron: De Limburger.

Niet alleen zij staan te trappelen, ik ook.... :cheer: 3-1

03 feb 2013 15:42
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #146
De maand van de waarheid.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

03 feb 2013 16:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #147

Sjotelsplak schreef : De maand van de waarheid.

Sparta-cambuur 1-0 in blesuretijd :rolleye:

03 feb 2013 16:21
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #148

Sjonnie schreef :

Sparta-cambuur 1-0 in blesuretijd :rolleye:

Inderdaad, 92'' minuut. Had liever gelijkspel gezien.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

03 feb 2013 16:24
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #149
Hopelijk is dat niet het geluk van de kampioen....pff ik was me al "rijk" aan het rekenen

03 feb 2013 16:25
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #150

Inderdaad laten we de draad weer oppakken , en de buffer met onze achtervolgers

vergroten. Zodat we straks met een heerlijk gevoel de Vastelaovend in kinne goon.
Ik ga er dan wel vanuit dat we ook komende vrijdag winnen in Rotterdan van Excelsior.

Aon de géng
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden