>
Ontvangen bedankjes 1517
jeoff schreef : zeer matig gevulde Geusselt ook!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Jammer dat we zo een slechte verdediging hebben. Labylle kan wellicht beter worden ingezet op het middenveld, want ook hij is geen killer achterin. Dan Stankov, die is toch echt bedroevend. Krijgt geen bal afgepakt zonder overtreding. Smeets ook erg slecht. De rest deed het redelijk, ook Castro ondanks 4 tegengoals een voldoende. Maar je ziet toch dat we het tegen clubs die iets kwaliteit hebben voorin moeilijk hebben. Versterking achterin gewenst en Labylle naar voren schuiven voor meer creativiteit. Die kleine invaller deed t ook leuk, wellicht een optie inplaats van Smeets..
Schapendonk schreef :
Heel opmerkelijk. De aantallen worden alsmaar minder. Amper boven de 4000 dit keer. En dit voor een duel met zulke belangen. Andere jaren een stuk lager op de ranglijst en meer toeschouwers. Niet te begrijpen.
Sjonnie schreef :
Schapendonk schreef :
Heel opmerkelijk. De aantallen worden alsmaar minder. Amper boven de 4000 dit keer. En dit voor een duel met zulke belangen. Andere jaren een stuk lager op de ranglijst en meer toeschouwers. Niet te begrijpen.
Denk dat de stand van de ranglijst en het uitzenden op Eredivisie live een belangrijke rol spelen .
jeoff schreef :
Sjonnie schreef :
Schapendonk schreef :
Denk dat de stand van de ranglijst en het uitzenden op Eredivisie live een belangrijke rol spelen .
stand van de ranglijst?? :
Ik denk eerder dat de maandagavond een grote rol speelt, en inderdaad eredisivie live. Ook in mindere jaren zat er minder publiek op maandag.
Maar toch jammer dat het nog zo is nu we zo hoog staan.
wsly schreef : Ik vond het weer bijzonder triest hoeveel mensen na de 1-4 opstonden en naar huis gingen.
Iedere club, ook een kampioenkandidaat, kan een terugval hebben. Ik was ook niet blij, maar ik ben toch tot het einde gebleven, hoop dat het clublied dat van de Angel Side galmde diep heeft doorgedrongen bij de mensen die naar buiten liepen.
Vrijdag weer op naar Excelsior.
Hoor je mij zeiken over echte fans? Nee. Dan moet je dat er ook niet van maken. 5 minuten voor rust naar de ster gaan of 10 minuten later op de tribune komen is heel iets anders dan naar huis gaan omdat MVV met 1-4 achter staat. Zoals je gisteren hebt gezien was er nog de kans geweest om terug te komen tot 4-4. Het is al vaker voorgekomen dat een club van een achterstand is teruggekomen in de laatste paar minuten van de wedstrijd. De wedstrijd is pas voorbij zodra de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten.Maosbrögk schreef :
wsly schreef : Ik vond het weer bijzonder triest hoeveel mensen na de 1-4 opstonden en naar huis gingen.
Iedere club, ook een kampioenkandidaat, kan een terugval hebben. Ik was ook niet blij, maar ik ben toch tot het einde gebleven, hoop dat het clublied dat van de Angel Side galmde diep heeft doorgedrongen bij de mensen die naar buiten liepen.
Vrijdag weer op naar Excelsior.
Maak je maar weer lekker druk om anderen....
Wanneer houdt dat toch eens op? Het eeuwige gezeik op andere fans?
Het waren zeker geen "echte" in jouw ogen, omdat ze eerder weggingen?
Heb je ook kritiek op mensen die 5 minuten voor rust naar de ster gaan? Of die 10 minuten na de rust pas weer de tribune op komen?
Pfff.... (en nee, ik ben niet eerder weggegaan)
Maosbrögk schreef : Triest trouwens dat onze maatschappelijke voetbalvereniging een paar jonkies in de rust in compleet tenue laat opdraven, om vervolgens diep in blessuretijd van de rust nog ff 1 keer op goal te mogen schieten. Uiteraard was het diepte-interview met 2 gasten van amateurclubs een stuk belangrijker en bracht meer entertainment!
ouwe rot schreef : .Meer zorgen maak ik me om de toeschouwers aantallen die de laatste jaren toch redelijk hoog waren voor een club in de jupiler leaque,als ik kijk in mijn vak waar wij zitten mis ik heel veel mensen die jaren een seizoenskaart hebben gehad en die ik dit jaar niet meer bij MVV zie.de LImburger vraagt zich vandaag ook al af of MVV wel echt leeft in Maastricht.