MVV Maastricht - Volendam

05 feb 2013 18:01
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - Volendam #226
Mensen komen naar het stadion voor een gezellig passievol avondje. Helaas is de dat er de laatste tijd aardig af aan het gaan. Dat is dan ook de reden waarom het zo leeg is. Er zouden inderdaad 8000 man moeten zitten anders ben je de titel sowieso al onwaardig. Hopelijk is dit een eye-opener voor het bestuur. Maatschappelijke hockeyclub maastricht blijkt toch niet zo geliefd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 18:10 05 feb 2013 18:13 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - Volendam #227

αναρχος schreef : Mensen komen naar het stadion voor een gezellig passievol avondje. Helaas is de dat er de laatste tijd aardig af aan het gaan. Dat is dan ook de reden waarom het zo leeg is. Er zouden inderdaad 8000 man moeten zitten anders ben je de titel sowieso al onwaardig. Hopelijk is dit een eye-opener voor het bestuur. Maatschappelijke hockeyclub maastricht blijkt toch niet zo geliefd.


Denk dat het ook met de vele westrijden heeft te maken die MVV deze maand moet spelen.
Veel mensen zullen er een paar wedstrijden uit pikken :thumbsdown:
En dan zijn de wedstrijden die op tv komen zoals gister meestal makkelijker om niet te gaan.
Dat is erg jammer want ik zit toch echt liever in t stadion :)
Maar gister vond ik t echt tegen vallen de sfeer.
Gelukkig wel heel veel bekenden tegen gekomen kreeg t allemaal niet bijgepraat maar ja dat komt de volgende keer wel weer. Weet nu ook welke gezichten er achter de forum name zitten :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 18:35 05 feb 2013 18:35 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - Volendam #228

αναρχος schreef : Er zouden inderdaad 8000 man moeten zitten anders ben je de titel sowieso al onwaardig. Hopelijk is dit een eye-opener voor het bestuur. Maatschappelijke hockeyclub maastricht blijkt toch niet zo geliefd.


8000 mensen?? Dan zijn toch een heleboel clubs de titel niet waardig, waaronder Sparta!
En de maatschappelijke uitwerking zal toch vooral te merken zijn door de aanwezigheid van families met kinderen die sowieso op maandag veel minder aanwezig zullen zijn.

Maar inderdaad, hopelijk is dit wel een wake up call voor het bestuur om de fanatieke supporters niet meer zo te behandelen als ze tot nu toe hebben gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 18:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV Maastricht - Volendam #229

Eepke schreef : Ik vind het vreemd dat mensen niet begrijpen dat er maar zo weinig supporters zijn (relatief). Door alle afgelastingen zijn er a: veel inhaalwedstrijden en b: op maandagavond. Ik kan niet zoveel vrij krijgen hoor en met mij op alleen al mijn werk nog 5 vaste toeschouwers. Los van werk zijn er tal van toeschouwers die vaste afspraken (hobby's, sporten) hebben. Denken jullie echt dat die mensen niet graag in de Geusselt zouden willen zijn?


OPA ZEET:

En wat te zeggen over het financieele gedeelte,het kost toch meer als alleen je ticket(want de seizoenskaartenhouders komen toch wel)!
Dalijk als we cambuur en veendam op vrijdag en maandag in de geusselt treffen zal het niet anders zijn...mensen dit heet crisis en ook nog met carnaval voor de deur houden mensen de knip wat vaker gesloten...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Eepke, pinokkio58

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 19:09
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV Maastricht - Volendam #230
Vergeet niet dat veel mensen tegenwoordig erg krap zitten met zijn of haar financiën! Crisis is er nog steeds, werkeloosheid neemt toe. Ken toch een aantal mensen die graag willen gaan maar waar brood op de plank en betalen van de vaste lasten toch echt op de eerste plaats komen.

Ook zal het wel een stuk minder vol zijn omdat er genoeg mensen zijn die normaliter gratis naar binnen kunnen. Dat gaat nu niet meer, terecht toch? en daarbij als iedereen gewoon eens iemand mee vraagt dan stijgt het bezoekers aantal vanzelf! vraag je collega, je buurman, je neef? Ik ga zelden tot nooit alleen , gaat altijd wel 1 iemand mee!

ik heb geen moeite met die tourniquets. Wel zou ik adviseren om paar hekjes te plaatsen waardoor er een normale rij gevormd kan worden (zoals men bv doet in attractieparken). in de zomer zijn de rijen en wachttijden bij mosaqua toch stukken langer! Daarbij zullen er ook wel mensen zijn die NOG niet begrijpen hoe zo'n ding werkt waardoor er ook minuten verloren gaan!

Wat ik wel een ergernis vond is dat ik mijn eigen auto voor mijn eigen huis niet kon parkeren omdat er iemand anders die naar MVV ging daar geparkeerd stond (buiten dat stond de rest van de straat ook helemaal vol)! Nu kon ik mijn autotje bekans een kilometer verderop pas kwijt waardoor ik door bier te nuttigen haar dezelfde avond niet meer kon besturen. Hierdoor moest ik extra vroeg de deur uit om op mijn werk te komen. Denk dat dat in vergelijking met het wachten voor een poortje toch wel stukken onhandiger is? toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 20:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - Volendam #231
Ach, zo'n flutwedstrijd zit er altijd tussen. MVV Maastricht had duidelijk nog geen spelritme te pakken. Dat merkte je aan de passing achter de man, de soms ongelukkige balaannames van iemand als Danny Schreurs, die dat in normale doen veel beter kan. Elke ploeg (ook als die bovenin staat) heeft wel een periode van een paar wedstrijden dat het wat minder gaat. Je kon er bijna statistisch op wachten dat MVV tegen een nederlaag ging oplopen. En daar zullen er dit seizoen heus nog wel een stuk of twee/drie op volgen.

Ik denk dat dit MVV Maastricht nog steeds een heel serieuze kampioenskandidaat is, alleen al om het gegeven dat ook andere toppers hun offday kunnen hebben. Dat is heus niet alleen bij MVV het geval. Let maar eens op komend weekend, dan zullen er clubs uit de top 5 punten inleveren (hopelijk niet us eige MVVke). Er hangt op dit Forum een wat overdreven pessimisme (na de tweede (!) nederlaag) dat we geen kampioenskandidaat meer zouden zijn? We hebben voldoende spelers die uit het niets een goal kunnen maken. Of dat nu Esajas, Schreurs, Veldmate of (sinds gisteren) Nathan Rutjes is. Ik denk dat MVV normaal gesproken een goed uitgebalanceerd team heeft, maar nu even van slag is na een aantal weken niet gespeeld te hebben. Alleen beide backs (Labylle en Stankov) speelden gisteren m.i. echt een beroerde wedstrijd en de handelingssnelheid van het verdedigend centrum was ook niet super.

Koen Daerden maakte een goede indruk op me: snelle balbehandeling en fysiek sterk. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Hij lijkt me een type speler die anderen op sleeptouw kan nemen. Ik vond het lovenswaardig dat MVV bleef voetballen, ook al liep het niet lekker.

Vrijdag moet MVV Maastricht gewoon de draad weer oppakken en met drie punten uit Rotterdam terugkeren. En dat gaat ze lukken, daarvan ben ik overtuigd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2013 08:45
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - Volendam #232
Iech deenk dat d'r sprake waor vaan matchfixing aofgelaope maondag. Niks leek op de ploog vaan veur de winterstop.

En volgens miech waor Labylle umgekoc umdat heer un paar steekskes heet laote valle :)

Ach jeh, volgende kier mer beter gokken op d'n toto

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2013 14:20
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Volendam #233
PSV speelde ook dramatisch in de 1e wedstrijd na de winterstop. Daarna begon het weer te lopen dus vrijdag gewoon dik winnen en weer uitlopen op de rest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2013 14:37 06 feb 2013 14:41 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - Volendam #234
Jermaine Jackson van de The Jackson 5 en broer van Michael zat afgelopen maandag in de geusselt nieuwe sponser. :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2013 15:58
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Volendam #235

ouwe rot schreef : Jermaine Jackson van de The Jackson 5 en broer van Michael zat afgelopen maandag in de geusselt nieuwe sponser. :cheer:


Heet heer neet 'n Duet gezoonge mèt Pia Zadora (when the rains begins to fall) ?
Kin heer geliek haor ouch mèt numme es sponsor. OF !!! veer laote dee twie 't Mestreechs volleksleed zinge. 'ns Loere wie hel de Geusselt vol löp.
Liek miech logisch dat de losse kaartverkoup gèt in pries umhoeggeit !!!! :lachen: :lachen: :lachen:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2013 16:55
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - Volendam #236

Nao Väöre schreef :

ouwe rot schreef : Jermaine Jackson van de The Jackson 5 en broer van Michael zat afgelopen maandag in de geusselt nieuwe sponser. :cheer:


Heet heer neet 'n Duet gezoonge mèt Pia Zadora (when the rains begins to fall) ?
Kin heer geliek haor ouch mèt numme es sponsor. OF !!! veer laote dee twie 't Mestreechs volleksleed zinge. 'ns Loere wie hel de Geusselt vol löp.
Liek miech logisch dat de losse kaartverkoup gèt in pries umhoeggeit !!!! :lachen: :lachen: :lachen:




Jackson was uitgenodigd door Andre Rieu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2013 21:00 06 feb 2013 21:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV Maastricht - Volendam #237
Ik zat net zo te denken...het zal toch niet?...nu de draaipoortjes geplaatst zijn...komt er ineens weiniger publiek?...toch te veel mensen die voor niks binnenkwamen?...gr opa ;).

PS zag dat ouwe rot ook soortgelijk bericht had geplaatst onder vocale steun ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden