MVV Maastricht - Volendam

05 feb 2013 12:27
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #211
Ut waor neet uzze beste wedstrijd... Mèr gaw vergete
Waor de gaanse wedstrijd mer gewees wie de letste 10 minuut.
Euver ut aontal luij, iech snap ut neet, MVV speult ein vaan heur beste sezoene. Iech dörref te wedde tot straks de merret wel vol steit... Want promoveere goon veer!
Euver de luij die 5 minuut ieder goon nao de ster, gein probleem, dao zitte wel toevallig supporters beij die eedere wedstrijd dao zien (oet en thoes), al mie es 40 jaor kome, sponsor zien, etc.
Mèr de bleifs achter d'n club stoon. Punt. Luij die nao hoes goon, zoe vaan "iech höb ut wel gezeen heij", die snap iech neet. Iech kom dao ech neet beij, de draags MVV in dien hart, in gooij en in slechte teije!
En euver de sfeer, dee waor neet wie ut mos zien, wie kriege veer de RKC sfeer weer terök? Es iech dao get aon kin doen, laot ut miech wete en iech daon ut, want ut deit miech peijn es de speulers d'r um vraoge en de tribuun bleif stil... Terwijl die al gaaroets neet stil had motte zien op de ierste plaots.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 12:39
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #212
Wat een belevenis gisteren avond. MVV leeft als nooit te voren, bijna 5000 supporters in het stadion het is fantastisch. En die ambiance die is zo speciaal dat zie je alleen bij MVV. De mensen die naar eredivise live hebben gekeken zullen nu wel naar het geusselt komen want dat avondje MVV wil je niet missen. Dat in- en uitscannen bij die hekjes voor de ster werkt ook perfect, wat een klantenbinding.

05 feb 2013 12:41 05 feb 2013 12:41 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #213

sjoen-mestreech schreef : Het ergste in dan waarschijnlijk nog wel tot deze personen die gister allemaal bij de 1-4 vertrokken, Voor aan op de markt staan mocht mvv kampioen worden. :sick:

Het ergste vind ik als we straks toch niet op de markt mogen staan. Wie er vooraan staan, of wie achteraan, boeit me totaal niet.

05 feb 2013 12:50
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #214
Met zo een verdediging word je nooit of te immer kampioen ,Dat heb ik ook al voor deze wedstrijd gezegt de eerste helf van de comp hebben we vaak wat geluk gehad dat houd een keer op, 3e 4e 5e of 6e gaat het worden ;)

05 feb 2013 12:59 05 feb 2013 13:00 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #215

αναρχος schreef : Wat een belevenis gisteren avond. MVV leeft als nooit te voren, bijna 5000 supporters in het stadion het is fantastisch. En die ambiance die is zo speciaal dat zie je alleen bij MVV. De mensen die naar eredivise live hebben gekeken zullen nu wel naar het geusselt komen want dat avondje MVV wil je niet missen. Dat in- en uitscannen bij die hekjes voor de ster werkt ook perfect, wat een klantenbinding.

Zjustemint!! Die kloete peurtsjes zien riechteg um te jenke. Slechs 3 vaan die peurtsjes tösse Boschpoort en Maostrebuun. De reije waore nog groeter es wie 't iers waor. Fijn ouch veur de trouwe sezoenskaarthawwer... Iech dach toch wel tot die get miejer rech op klein privileges hadde. Zoe wie beveurbeeld 't neet hove aon te slete achter de massa.

Meh de peurtsjes stoon pas op nommer 2 bij miech qua irritatie vaan gister.
Absolute nommer 1 zien al die figure die hun club in de steek laote.
Allemaol geliek, en allemaol echte fans?? Sjeij toch oet.....
Vieze gloryhunters zien 't, niks miejer en niks minder!

05 feb 2013 13:05
Eepke
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #216
Ik vind het vreemd dat mensen niet begrijpen dat er maar zo weinig supporters zijn (relatief). Door alle afgelastingen zijn er a: veel inhaalwedstrijden en b: op maandagavond. Ik kan niet zoveel vrij krijgen hoor en met mij op alleen al mijn werk nog 5 vaste toeschouwers. Los van werk zijn er tal van toeschouwers die vaste afspraken (hobby's, sporten) hebben. Denken jullie echt dat die mensen niet graag in de Geusselt zouden willen zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

05 feb 2013 13:25
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #217
Het was gisteren een ongelukkige wedstrijd, dat kan gebeuren - elke concurrent muv De Graafschap en Volendam verloor punten afgelopen week. Dit is de Jupiler League, alles is mogelijk - ook vrijdag weer bij Excelsior.
Maar .... we verloren dit seizoen maar 2 keer - opvallend dat dit we twee keer in de Geusselt gebeurde.
Het is nieuw dat een ploeg als Volendam naar de Geusselt komt en zich aanpast aan MVV, een verdedigend Volendam dat loerde op de counter (niet te vergelijken met de ploeg die 2-2 speelde in Oss).
De sfeer was hét dieptepunt gisteren maar dat heeft z'n redenen: binnenkort Carnaval, maandagavond is geen voetbalavond, het regenweer én Eredivisielive!
Ik was gisteren ook teleurgesteld maar laten we het niet overdrijven, we staan nog steeds (verliespunten) bovenaan.
Kampioen worden zou geweldig zijn, maar bij de eerste vijf eindigen ook ... dan zijn we ook maar 4 wedstrijden (waarvan 2 in een sfeervolle Geusselt) verwijderd van de Eredivisie :-)
.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

05 feb 2013 13:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Volendam #218
Precies Eepke, en vergeet ook niet al die kinderen die naar school moeten en dus niet op maandag naar de Geusselt mogen.
Maandag is gewoon een waardeloze dag voor het voetballen. Maar goed, die wedstrijden moeten uiteindelijk toch gespeeld worden dus het kan even niet anders.

Dan nog over die poortjes: Gelet op mijn verwachtingen vooraf is het me reuze meegevallen. Vooraf was ik naar het Supportershome geweest zodat in rond 19:50 kon aansluiten in een enorme rij. Toch ging de doorstroming prima en binnen een paar minuten was ik erdoor. Grootste irritatiepunt wat mij betreft was dat mensen die nog een kaartje moeten kopen, de kaarthouders in de weg staan omdat iedereen langs de loketten moet. Een extra ingang voor kaarthouders en het probleem is opgelost. Poortjes om fraude tegen te gaan is een prima idee. En deze poortjes bij MVV zijn een stuk klantvriendelijker dan die draaiende hekwerken als je bij bv Ajax of den Bosch (of West Ham United!) ziet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, opadiehard

05 feb 2013 14:48
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #219

Eepke schreef : Ik vind het vreemd dat mensen niet begrijpen dat er maar zo weinig supporters zijn (relatief). Door alle afgelastingen zijn er a: veel inhaalwedstrijden en b: op maandagavond. Ik kan niet zoveel vrij krijgen hoor en met mij op alleen al mijn werk nog 5 vaste toeschouwers. Los van werk zijn er tal van toeschouwers die vaste afspraken (hobby's, sporten) hebben. Denken jullie echt dat die mensen niet graag in de Geusselt zouden willen zijn?

Tja, mensen die onregelmatige werktijden tijden hebben ok. Maar als je gewoon overdag werkt, daarnaast gaan al die andere hobby's en sporten toch nooit voor de belangrijkste bijzaak die er is ? Zoiets was heel snel afgezegd of verplaatst koste wat kost!

Bij Fortuna tegen Helmond ook geloof ik maar 2500(Officieel 3800 volgens teletekst maar daar klopt geen klote van) terwijl het toch een subtopper was en een belangrijke wedstrijd, net zoals gistere MVV tegen Volendam....Je zou je afvragen waar die mensen opeens allemaal heen zijn.

05 feb 2013 14:51
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #220

Gohf schreef :

Eepke schreef : Ik vind het vreemd dat mensen niet begrijpen dat er maar zo weinig supporters zijn (relatief). Door alle afgelastingen zijn er a: veel inhaalwedstrijden en b: op maandagavond. Ik kan niet zoveel vrij krijgen hoor en met mij op alleen al mijn werk nog 5 vaste toeschouwers. Los van werk zijn er tal van toeschouwers die vaste afspraken (hobby's, sporten) hebben. Denken jullie echt dat die mensen niet graag in de Geusselt zouden willen zijn?

Tja, mensen die onregelmatige werktijden tijden hebben ok. Maar als je gewoon overdag werkt, daarnaast gaan al die andere hobby's en sporten toch nooit voor de belangrijkste bijzaak die er is ? Zoiets was heel snel afgezegd of verplaatst koste wat kost!

Bij Fortuna tegen Helmond ook geloof ik maar 2500(Officieel 3800 volgens teletekst maar daar klopt geen klote van) terwijl het toch een subtopper was en een belangrijke wedstrijd, net zoals gistere MVV tegen Volendam....Je zou je afvragen waar die mensen opeens allemaal heen zijn.

Thuis op de bank of in een cafe ere div live kijken

05 feb 2013 15:52 05 feb 2013 15:52 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #221

Die "smoesjes" waren er andere jaren ook, echter is het naar mijn idee zelden zo leeg geweest. Zelfs niet toen we om niets voetbalden een aantal jaar geleden. Nu ga je voor het kampioenschap(!!!) en blijven ze allemaal thuis. Echt onbegrijpelijk vind ik het.

05 feb 2013 16:13 05 feb 2013 16:13 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #222
Het leek inderdaad of ik me even terugwaande in de tijd van Jan van Deinsen op een koude avond met 3500 supporters waar we vochten om de laatste plaats.
Laten we hopen dat dit een incident was. En daar ga ik ook wel vanuit als je de eerste seizoenshelft bekijkt.

@Armand, de cijfers bewijzen dat we nog steeds dat we de 2/3de beste verdediging hebben. Maar als labylle zijn dag niet heeft en 2 goalen veroorzaakt houd het snel op. Maar dat kan helaas eens voorkomen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

05 feb 2013 16:15 05 feb 2013 16:16 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #223
Doodzonde, dat de Geusselt maar matig bezet was. Je ploege staat bovenaan, een reden te meer om massaal naar het stadion te gaan.
Helaas deed MVV zelf niet aan klantenbinding. Ik zeg maar zo: zo'n wedstrijden heb je er altijd wel tussen in een seizoen.
Als een aantal steunpilaren niet thuis geven zoals Bram Castro, Leroy Labylle, Danny Schreurs, Tom van Hyfte en de rest van het team (m.u.v. Mark Veltmate en Nathan Rutjes) een complete off day heeft is het vrijwel onmogelijk om de wedstrijd tot een goed einde te brengen.

Desalnietemin ben ik er weerbij als onze matadoren aantreden in Rotterdam tegen Excelsior.

Aon de géng

05 feb 2013 16:25
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #224
Jammer van de opkomst gister heb me wel geammuseerd maar ja de uitslag valt nog mee als je bedenkt dat t 6 minuten voor tijd nog 1-4 staat jammer dat mensen dan naar huis gaan tot vrijdag in Rotterdam

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

05 feb 2013 17:37
poelveld
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #225
Ik maak mij al een tijdje zorgen om het bezoekersaantal, sta je bovenaan en nog krijg je geen 7000/8000 man op de tribune, onbegrijpelijk wat mij betreft, wat moeten ze nog meer doen om meer toeschouwers te krijgen, leeft Mvv dan toch niet in Maastricht e.o. zoals De Leugeneer schrijft......... En dan te bedenken dat er ook nog eens veel vrijkaarten worden vergeven, club van de week via Maastricht United, jeugd Mvv, sponsors e.d, dan hou je misschien gisterenavond 3500 toeschouwers over.
Wat de wedstrijd betreft, was hopelijk een off-day en pakken ze vrijdag de draad weer op tegen Excelsior alhoewel dat ook traditioneel geen makkelijk avondje zal worden.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden