MVV Maastricht - Volendam
04 feb 2013 18:53
Hopelijk komen ze vandaag goed uit de startblokken.. Ik ben er helaas niet bij door mijn werk...
Kom op die roeije en pak die 3 punt!!!!!!
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
04 feb 2013 22:22
Vluchtleiding Maastricht-Aachen Airport, hier Lummel, over. We zijn geland.
04 feb 2013 22:25
Lummel schreef : Vluchtleiding Maastricht-Aachen Airport, hier Lummel, over. We zijn geland.
??????????????????????????/
04 feb 2013 22:28
04 feb 2013 22:30 door Belgske.
Helaas, eerste wedstrijd na zo'n lange break is altijd zeer moeilijk. Publiek vond ik ook erg ongeduldig eerlijk gezegd.
Sommige spelers leken met lood in de benen te spelen. De eerste drie doelpunten ontstonden allemaal links achterin bij ons, veel te makkelijk na een domme overtreding, een weggegeven corner en een man-minder situatie. Volendam was achterin zeker te pakken, maar voorin misten we scherpte. Hopelijk wordt er vertrouwen gehaald uit de laatste vijf minuten. Snel naar vrijdag nu!
04 feb 2013 22:31
Het word nog een moeilijke tweede seizoenshelft zoals ik ook verwachte
04 feb 2013 22:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Verdediging, en dan bedoel ik op onze backs waren niet op normaal nivo. Hierdoor vallen 2 cruciale goalen.
Ik hoop wel dat Daerden erin komt voor Smeets. Dat er uit een corner niet altijd een goal komt valt nog te begrijpen,maar dat je een bal niet hoger dan 0,5 meter krijgt niet. En dat al het hele seizoen.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
04 feb 2013 22:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Hopelijk scouts aanwezig vandaag, hebben we Labylle volgend jaar nog. Toch minimaal 2 doelpunten door foutjes van hem, jammer, maar kan gebeuren. Weinig kansen gecreerd. Schreurs had het niet vandaag, Smeets&Van Hyfte ook minder opvallend als normaal. Veldmate en Rutjes weer goede wedstrijd, inzet, lef etc, noem het maar op.
Jammer, jammer, jammer, vrijdag herpakken!
04 feb 2013 22:37
Armand schreef : Het word nog een moeilijke tweede seizoenshelft zoals ik ook verwachte
IDD met Exselsior uit en Cambuur thuis word nog een hele opgave , vooral Cambuur thuis .
04 feb 2013 22:41
Thuis MOET je alles winnen dit Volendam was te pakken jammer
04 feb 2013 22:43
Ik vond het weer bijzonder triest hoeveel mensen na de 1-4 opstonden en naar huis gingen.
Iedere club, ook een kampioenkandidaat, kan een terugval hebben. Ik was ook niet blij, maar ik ben toch tot het einde gebleven, hoop dat het clublied dat van de Angel Side galmde diep heeft doorgedrongen bij de mensen die naar buiten liepen.
Vrijdag weer op naar Excelsior.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske, Sandro, WickeD, opadiehard
04 feb 2013 22:44
Het was gewoon jammer. Als na de goal van Rutjes de 2-0 valt krijg je een totaal andere wedstrijd. Een off-day. Het lukte niet vandaag. Noodzaak is nu om geconcentreerd te blijven en die draad weer op te pakken.
04 feb 2013 22:51
Armand schreef : Thuis MOET je alles winnen dit Volendam was te pakken jammer
Ploegen als Go ahead/Sparta en Volendam die compact verdedigen met snelle buitenspelers , maken het MVV heel moeilijk .
04 feb 2013 22:55
Schapendonk schreef : Het was gewoon jammer. Als na de goal van Rutjes de 2-0 valt krijg je een totaal andere wedstrijd. Een off-day. Het lukte niet vandaag. Noodzaak is nu om geconcentreerd te blijven en die draad weer op te pakken.
Dit was geen offday , ik heb het zelfde gezien tegen Sparta/Go ahead/Volendam en zelfs tegen Eindhoven !!!
Het spel dat Volendam vanavond speelde , speelt MVV bijna iedere uitwedstrijd .
04 feb 2013 22:58
jammer van deze avond. zeer matig gevulde Geusselt ook!
Veel spelers van MVV hadden een off day, Labylle voorop die een paar keer flink de mist in ging waaruit de goals vielen. Voorin veel werklust, maar eerlijk is eerlijk, Volendam verdedigde knap compact en kwam er steeds snel uit. Ik vond Volendam wel minder laf spelen dan Sparta destijds!
Wellicht had er meer in gezeten als de 1-1 niet zo snel na de 1-0 was gevallen.. Hopelijk geeft de opleving op het laatst de spelers toch de goede moed die nodig is vrijdag! KOP OP!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
04 feb 2013 23:27
04 feb 2013 23:27 door Hill28.
Jammer dat we zo een slechte verdediging hebben. Labylle kan wellicht beter worden ingezet op het middenveld, want ook hij is geen killer achterin. Dan Stankov, die is toch echt bedroevend. Krijgt geen bal afgepakt zonder overtreding. Smeets ook erg slecht. De rest deed het redelijk, ook Castro ondanks 4 tegengoals een voldoende. Maar je ziet toch dat we het tegen clubs die iets kwaliteit hebben voorin moeilijk hebben. Versterking achterin gewenst en Labylle naar voren schuiven voor meer creativiteit. Die kleine invaller deed t ook leuk, wellicht een optie inplaats van Smeets..
Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden