MVV Maastricht - Volendam

05 feb 2013 09:16
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #196

wsly schreef : Hoor je mij zeiken over echte fans? Nee. Dan moet je dat er ook niet van maken. 5 minuten voor rust naar de ster gaan of 10 minuten later op de tribune komen is heel iets anders dan naar huis gaan omdat MVV met 1-4 achter staat. Zoals je gisteren hebt gezien was er nog de kans geweest om terug te komen tot 4-4. Het is al vaker voorgekomen dat een club van een achterstand is teruggekomen in de laatste paar minuten van de wedstrijd. De wedstrijd is pas voorbij zodra de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten.

Het is gewoon diep triest dat er zoveel man opstaan en naar huis gaan bij de TWEEDE!!!!!!!! nederlaag van dit seizoen. Wat verwachten de mensen? Dat MVV iedere wedstrijd gaat winnen met 5-0 ofzo? Wees realistisch, zelfs real en barca verliezen meer dan een wedstrijd per seizoen en dan tegen clubs die kwalitatief mindere spelers op het veld hebben staan.

Of je nu 5 minuten voor tijd weg gaat, 5 minuten voor rust of 10 minuten na rust weer de tribune op komt: het team mist dan dus een paar minuten je steun. Dus in dat opzicht is het precies hetzelfde.
Wat boeit jou wat de rest doet? Ik kan me er niet druk over maken. Als ik besluit om eerder weg te gaan, is dat mijn goed recht. Als ik besluit de wedstrijd uit te zitten, is dat mijn goed recht.
Respecteer elkanders keuzes hierin!
Er zijn mensen die standaard 5 minuten eerder weggaan, om zo de drukte voor te zijn. Anderen moeten eerder weg i.v.m. nachtdienst. Sommigen stappen inderdaad direct na de 1-4 op. Prima. Ik doe het niet, maar ik kan me best voorstellen dat die treffer voor sommigen de druppel was na een doodse avond MVV. Ik bestempel die mensen niet als nepsupporter of successuporter, maar zie het gebeuren, neem het ter kennisgeving aan en ga verder met het kijken van de wedstrijd.

Als we als fans 1 blok willen vormen, zullen we elkaar en elkanders keuze moeten respecteren. Wijzen met het vingertje en zeggen dat ZIJ niet goed zijn en WIJ wel, helpt dan niet om die eenheid te willen zijn.

Ik blijf het herhalen: kijk alleen naar jezelf, oordeel alleen over jezelf. Veroordeel anderen niet en respecteer elkaars keuzes. Er is geen goed, er is geen slecht. We zijn allemaal MVV-fan en beleven dit op onze eigen manier. Alleen je eigen handelen heb je in de hand, de rest niet en heeft dus ook geen zin om je druk over te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 09:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #197
Slechtste wedstrijd wat ik heb gezien van MVV totaal geen ideeën bij bal bezit het middenveld liet zo maar zijn man lopen Castro's zwak bij eerste doelpunt van Volendam Smeets die nietn

05 feb 2013 09:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #198
Ik vind dat ook altijd maar irritant als er een discussie ontstaat over wie het predikaat echte supporter mag dragen. Echter vond ik het gisteren inderdaad zeker gezien de stand op de ranglijst niet kunnen dat de Geusselt zo massaal leegloopt, terwijl er nog wel met blessuretijd 10 minuten gespeeld ging worden. Was ook mooi geweest als de spelers juist naar die mensen een lange neus hadden kunnen maken als ze nog de 4-4 uit het vuur hadden gesleept. Vond het wel sjiek dat de overgebleven supporters massaal 'Jao dat is us MVV' meezongen. Maar goed dit heeft eigenlijk weinig zin om dat hier op een forum neer te zetten aangezien die mensen die het betreft toch niet lezen hier waarschijnlijk.

MVV begon nog wel goed aan de wedstrijd. Mooie goal van Rutjes die eindelijk zijn goal binnen heeft want dit heeft hij al een paar keer geprobeerd dit seizoen om zo'n rush af te ronden met een doelpunt. Hij was ook samen met Veldmate en Van Hyfte ook gezien het feit dat ze keihard werkten de spelers die me konden bekoren. Met name Stankov speelde dramatisch helaas. Ook moet gezegd worden dat Labylle zwaar tegenviel. Domme overtreding aan de rand van de zestienmeter waaruit de 1-1 valt. Castro heeft natuurlijk ook weles een bal beter weg gewerkt als hij nu deed. Voortaan maar niet meer dat oranje pakje aandoen. Daarna waren ze het toch wel kwijt. Zal ook een kwestie van te weinig ritme zijn de afgelopen weken.
Volendam combineerde te vlot door onze verdediging heen. Als je dan een speler als Jack Tuyp zo vrij laat staan in de zestien dan roep je het onheil over jezelf af. Zij gingen zeer effectief met de kansen om. Je weet van tevoren dat je op Kramer/Tuyp moet letten en niet teveel moet laten voetballen op onze helft. Jammer dat hier dan toch geen strijdplan voor was. De slotfase en de wil die getoond werd alsnog een punt te pakken is wel hoopgevend. Als we vrijdag op dezelfde voet verder gaan als die fase dan kan je deze nederlaag waar je helaas weleens tegenaan loopt mooi wegpoetsen tegen Excelsior.

05 feb 2013 09:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #199
Slechtste wedstrijd wat ik heb gezien van MVV totaal geen ideeën bij bal bezit het middenveld liet zo maar zijn man lopen Castro's zwak bij eerste doelpunt van Volendam Smeets die niet met zijn man meeloopt bij de tweede goal schreurs niet gezien esajas zeer zwak stankov heel zwak zie ik liever moustafa
Labylle was ook niet op zijn best dus een wedstrijd om snel te vergeten

05 feb 2013 09:38 05 feb 2013 09:40 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #200
Ach die mensen die allemaal weglopen bij de eerste de beste tegenslag kunnen we missen als kiespijn toch. Attitude de merde!
Ik vind dat zo onrespectvol naar de spelers toe. De spelers op het veld zien het ook als het hele stadion leegloopt!
We spelen godverdomme voor het kampioenschap! De spelers hebben dit niet verdiend en als je zo onrespectvol met onze spelers omgaat hebben we het dan überhaupt nog over suppporters?
Helaas staan ze wel weer vooraan als er iets te feesten is en zijn ze de eerste die kritiek hebben op een speler wanneer er een keer een bal verkeerd gespeeld word.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

05 feb 2013 09:46
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #201
verder wil ik even terugkomen op de woorden van rene trost dat zijn spelers stonden te trappelen om te beginnen nou heb er niets van gezien inspiratieloos geen inzet om er voor te gaan .er waren van de elf spelers maar 5 man die er wel voor wilden gaan ruthjes veldmate knopps verberne van hyfhte de rest stond erbij en keek ernaar laten we hopen dat de spelers nu wakker zijn geschrokken ,en niet denken van wij doen dat wel even anders is je hele seizoen niks waard geweest.vind verder dat rene zich wel eens wat meer mag laten gelden langs de lijn en veel eerder ingrijpen als er spelers zijn die niet in de wedstrijd zitten. volgens mij zijn er spelers die niet begrijpen dat ze een geweldige kans laten liggen om kampioen te worden.heeft dus met instelling te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

05 feb 2013 10:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #202

wsly schreef :

Maosbrögk schreef :

wsly schreef : edit//
Afgelopen vrijdag is trouwens de definitie gegeven van 'echte' supporter tijdens de Open Forum Avond in de Gouden Ster.
'Een echte supporter is iemand die MVV iedere dag in zijn hart meedraagt, het zij een supporter die in de Geusselt komt of een teletekst support'.

Danny??? :lol:

05 feb 2013 10:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #203

les rouges blancs schreef : Tuurlik doet het pijn, maar ja....that's life !
[/b]

05 feb 2013 10:24
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Volendam #204

dreekemvvke schreef : ..... anders is je hele seizoen niks waard geweest.vind verder dat rene zich wel eens wat meer mag laten gelden langs de lijn en veel eerder ingrijpen als er spelers zijn die niet in de wedstrijd zitten. volgens mij zijn er spelers die niet begrijpen dat ze een geweldige kans laten liggen om kampioen te worden.heeft dus met instelling te maken.

Echt waar ..... ik snap dat je teleur gesteld bent maar om na 1 verlies partij te roepen dat het seizoen niks waard is als dit de "instelling" blijft gaat me toch wel te ver hoor. Kom op zeg we hadden een off-day en dat is alles. Jammer maar helaas.

Over het eerder weg gaan van supporters snap ik ook niet dat daar zo een drama van gemaakt wordt elke keer weer en dat dit ineens nep supporters / gloryhunters zijn die we kunnen missen als kiespijn. Laat ik voorop stellen dat ik echt altijd tot de laatste seconde blijf zitten als staan we met 0-10 achter maar dan nog ga ik niet andere supporters "veroordelen". Als mensen zo de pest in hebben bij verlies dat ze het even niet meer aankunnen dan vind ik dat ook prima. Iedereen heeft zijn eigen manier om supporter te zijn en om te gaan met zijn / haar emoties daar ben ik niet om dit te veroordelen en ben ik niet eens meer of minder supporter als ik wel tot het einde blijf zitten.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

05 feb 2013 10:34
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #205
Kan maar een ding zeggen:
Diep en diep triest dat mensen bij 1-4 weg gaan! Je komt toch niet alleen voor een overwinning, maar ook om de ploeg te steunen als achter ze te staan. Ik had dan ook zooo graag gezien dat die 4-4 nog gevallen was. Mooi om te zien dat de spelers de gebleven mensen echt dankbaar waren.

Het is gewoon ontzettend zonde dat in het potentiele kampioensjaar de sfeer dood is en door allemaal smoesjes het publiek weg blijft of weg gaat.

Teleurgesteld!

05 feb 2013 10:36 05 feb 2013 10:42 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #206
Slechte wedstrijd van MVV, maar wat wil je ook na anderhalve maand (!) winterstop, ze misten nou eenmaal wedstrijdritme. Dat ritme had Volendam al wel, die hebben al 2 wedstrijden de afgelopen weken gevoetbald, plus ze hebben zeker geen onaardig team. MVV speelde in een te laag tempo om het de Palingboeren lastig te maken, en bij balbezit zat er ook geen idee in. Het veld werd totaal niet breed gehouden waardoor alles de drukte in werd gepompt. Dat is gemakkelijk verdedigen voor Volendam, en dat kost ook niet veel energie, zo speel je een tegenstander niet kapot. In de omschakeling kwam Volendam beter aan voetballen toe dan wij en ze profiteerden ervan.

Wat me wel hoop gaf voor de komende wedstrijden is dan MVV na de 1-3 en zelfs 1-4 de moed niet opgaf en bleef knokken, waardoor het zowaar middels 2 doelpunten nog heel even spannend werd. Plus het was vaak "net niet" gisteren, dat beetje geluk dat we in veel wedstrijden voor de winterstop hadden, hadden we gisteren niet.

Beste man aan MVV-zijde was Rutjes, goede goal en hij bleef ervoor gaan, daarna Veldmate en Verdellen die voldoendes scoorden. Labylle liet verdedigend weer wat steekjes vallen, en Stankov vond ik gisteren echt een drama. Van Hyfte werd goed uitgeschakeld door Volendam, en Schreurs had zijn dag niet, en dan is de angel er snel uit bij ons. Esajas speelde ook heel slordig, zocht vaak de moeilijkste oplossing.

Jammer van deze nederlaag, en ik vrees ook dat we uiteindelijk die eerste plek niet vast kunnen houden, want het geluk van voor de winterstop houdt eens een keertje op. Maar verder geen man overboord, het is een mooi seizoen tot nu toe, dit soort wedstrijden horen er bij, je kunt toch niet alles winnen. Dan maar vrijdag 3 punten in Rotterdam.

Last but not least: een matige lage opkomst gisteravond in De Geusselt. Oke, het is maandagavond en de eerste wedstrijd na de winter, maar omdat ze (in verliespunten) bovenaan staan, verwacht je toch wat meer mensen. En de mensen die na de 1-4 weglopen... ach ja, laat ze lekker, moet iedereen zelf weten. Ik blijf zelf altijd zitten tot het einde, maar stoor me daar niet echt aan. Nogmaals: laat iedereen in zijn/haar waarde en respecteer elkaars keuzes.

Fijne Vastelaovend iedereen!

05 feb 2013 10:48
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Volendam #207
Ik las gisteren op Facebook bij iemand:

‎'n Aajd Mestreechter gezègkde zeet: es MVV neet mie kin winne, steit Vastelaovend aon den beginne! ( begin jaore ' 60)

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

05 feb 2013 11:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Volendam #208
De mensen die de -1 van Sparta en de -3 van MVV zo terecht vonden, zullen nu toch ook wel langzaam.....laat maar.

05 feb 2013 12:21
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #209

Maosbrögk schreef :

wsly schreef : Hoor je mij zeiken over echte fans? Nee. Dan moet je dat er ook niet van maken. 5 minuten voor rust naar de ster gaan of 10 minuten later op de tribune komen is heel iets anders dan naar huis gaan omdat MVV met 1-4 achter staat. Zoals je gisteren hebt gezien was er nog de kans geweest om terug te komen tot 4-4. Het is al vaker voorgekomen dat een club van een achterstand is teruggekomen in de laatste paar minuten van de wedstrijd. De wedstrijd is pas voorbij zodra de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten.

Het is gewoon diep triest dat er zoveel man opstaan en naar huis gaan bij de TWEEDE!!!!!!!! nederlaag van dit seizoen. Wat verwachten de mensen? Dat MVV iedere wedstrijd gaat winnen met 5-0 ofzo? Wees realistisch, zelfs real en barca verliezen meer dan een wedstrijd per seizoen en dan tegen clubs die kwalitatief mindere spelers op het veld hebben staan.

Of je nu 5 minuten voor tijd weg gaat, 5 minuten voor rust of 10 minuten na rust weer de tribune op komt: het team mist dan dus een paar minuten je steun. Dus in dat opzicht is het precies hetzelfde.
Wat boeit jou wat de rest doet? Ik kan me er niet druk over maken. Als ik besluit om eerder weg te gaan, is dat mijn goed recht. Als ik besluit de wedstrijd uit te zitten, is dat mijn goed recht.
Respecteer elkanders keuzes hierin!
Er zijn mensen die standaard 5 minuten eerder weggaan, om zo de drukte voor te zijn. Anderen moeten eerder weg i.v.m. nachtdienst. Sommigen stappen inderdaad direct na de 1-4 op. Prima. Ik doe het niet, maar ik kan me best voorstellen dat die treffer voor sommigen de druppel was na een doodse avond MVV. Ik bestempel die mensen niet als nepsupporter of successuporter, maar zie het gebeuren, neem het ter kennisgeving aan en ga verder met het kijken van de wedstrijd.

Als we als fans 1 blok willen vormen, zullen we elkaar en elkanders keuze moeten respecteren. Wijzen met het vingertje en zeggen dat ZIJ niet goed zijn en WIJ wel, helpt dan niet om die eenheid te willen zijn.

Ik blijf het herhalen: kijk alleen naar jezelf, oordeel alleen over jezelf. Veroordeel anderen niet en respecteer elkaars keuzes. Er is geen goed, er is geen slecht. We zijn allemaal MVV-fan en beleven dit op onze eigen manier. Alleen je eigen handelen heb je in de hand, de rest niet en heeft dus ook geen zin om je druk over te maken.

]

Het ergste in dan waarschijnlijk nog wel tot deze personen die gister allemaal bij de 1-4 vertrokken, Voor aan op de markt staan mocht mvv kampioen worden. :sick:

05 feb 2013 12:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Volendam #210
Het was de avond van de teleurstelling.

Aantal jongens haalden hun nivo niet en Volendam scoorde op de juiste momenten, iets wat MVV voor de winterstop zo goed kon. Volendam scoorde volgens mij ook 4 uit 5, heel volwassen.

Ook credits voor Volendam dat ze gewoon bleven voetballen en ook sportief waren, ik heb al anders gezien in de Geusselt bij een achterstand van MVV.

Kritiek op de late wissels van de trainer kun je over twisten, maar ikzelf vond het goed dat de trainer en de spelers niet in paniek raakten en geduldig bleven. Dat is juist de kracht geweest afgelopen 5 maanden. Zat nu een keer tegen.

Nu zaak om weer goed op te pakken, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Allemaal de schouders eronder en ik verheug me op de vastelaovend waar ik ieder jaar meer MVV liedjes hoor.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden