>
Ontvangen bedankjes 950
wsly schreef : Hoor je mij zeiken over echte fans? Nee. Dan moet je dat er ook niet van maken. 5 minuten voor rust naar de ster gaan of 10 minuten later op de tribune komen is heel iets anders dan naar huis gaan omdat MVV met 1-4 achter staat. Zoals je gisteren hebt gezien was er nog de kans geweest om terug te komen tot 4-4. Het is al vaker voorgekomen dat een club van een achterstand is teruggekomen in de laatste paar minuten van de wedstrijd. De wedstrijd is pas voorbij zodra de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten.
Het is gewoon diep triest dat er zoveel man opstaan en naar huis gaan bij de TWEEDE!!!!!!!! nederlaag van dit seizoen. Wat verwachten de mensen? Dat MVV iedere wedstrijd gaat winnen met 5-0 ofzo? Wees realistisch, zelfs real en barca verliezen meer dan een wedstrijd per seizoen en dan tegen clubs die kwalitatief mindere spelers op het veld hebben staan.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
wsly schreef :
Maosbrögk schreef :
wsly schreef : edit//
Afgelopen vrijdag is trouwens de definitie gegeven van 'echte' supporter tijdens de Open Forum Avond in de Gouden Ster.
'Een echte supporter is iemand die MVV iedere dag in zijn hart meedraagt, het zij een supporter die in de Geusselt komt of een teletekst support'.
Danny???
dreekemvvke schreef : ..... anders is je hele seizoen niks waard geweest.vind verder dat rene zich wel eens wat meer mag laten gelden langs de lijn en veel eerder ingrijpen als er spelers zijn die niet in de wedstrijd zitten. volgens mij zijn er spelers die niet begrijpen dat ze een geweldige kans laten liggen om kampioen te worden.heeft dus met instelling te maken.
]Maosbrögk schreef :
wsly schreef : Hoor je mij zeiken over echte fans? Nee. Dan moet je dat er ook niet van maken. 5 minuten voor rust naar de ster gaan of 10 minuten later op de tribune komen is heel iets anders dan naar huis gaan omdat MVV met 1-4 achter staat. Zoals je gisteren hebt gezien was er nog de kans geweest om terug te komen tot 4-4. Het is al vaker voorgekomen dat een club van een achterstand is teruggekomen in de laatste paar minuten van de wedstrijd. De wedstrijd is pas voorbij zodra de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten.
Het is gewoon diep triest dat er zoveel man opstaan en naar huis gaan bij de TWEEDE!!!!!!!! nederlaag van dit seizoen. Wat verwachten de mensen? Dat MVV iedere wedstrijd gaat winnen met 5-0 ofzo? Wees realistisch, zelfs real en barca verliezen meer dan een wedstrijd per seizoen en dan tegen clubs die kwalitatief mindere spelers op het veld hebben staan.
Of je nu 5 minuten voor tijd weg gaat, 5 minuten voor rust of 10 minuten na rust weer de tribune op komt: het team mist dan dus een paar minuten je steun. Dus in dat opzicht is het precies hetzelfde.
Wat boeit jou wat de rest doet? Ik kan me er niet druk over maken. Als ik besluit om eerder weg te gaan, is dat mijn goed recht. Als ik besluit de wedstrijd uit te zitten, is dat mijn goed recht.
Respecteer elkanders keuzes hierin!
Er zijn mensen die standaard 5 minuten eerder weggaan, om zo de drukte voor te zijn. Anderen moeten eerder weg i.v.m. nachtdienst. Sommigen stappen inderdaad direct na de 1-4 op. Prima. Ik doe het niet, maar ik kan me best voorstellen dat die treffer voor sommigen de druppel was na een doodse avond MVV. Ik bestempel die mensen niet als nepsupporter of successuporter, maar zie het gebeuren, neem het ter kennisgeving aan en ga verder met het kijken van de wedstrijd.
Als we als fans 1 blok willen vormen, zullen we elkaar en elkanders keuze moeten respecteren. Wijzen met het vingertje en zeggen dat ZIJ niet goed zijn en WIJ wel, helpt dan niet om die eenheid te willen zijn.
Ik blijf het herhalen: kijk alleen naar jezelf, oordeel alleen over jezelf. Veroordeel anderen niet en respecteer elkaars keuzes. Er is geen goed, er is geen slecht. We zijn allemaal MVV-fan en beleven dit op onze eigen manier. Alleen je eigen handelen heb je in de hand, de rest niet en heeft dus ook geen zin om je druk over te maken.