Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie)

03 mei 2013 22:34 04 mei 2013 10:44 door jeoff.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #1
We mogen opnieuw naar Volendam.
Ik denk dat we nu de kans hebben om ze te "vloeren".
Volendam heeft een dreun opgelopen, vanwege het mislopen van het kampioenschap. Hiervan moeten we profiteren.
Ben blij dat we naar Volendam mogen en niet dat pokkeneind moeten afleggen naar Leeuwarden.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 15:03 17 mei 2013 15:04 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #2
MVV trainer Trost houdt zich vast aan 'uit' resultaten

René Trost, trainer van MVV, houdt zich voor zondag uit tegen Volendam vast aan de winstpartijen buitenhuis.

"Het wordt moeilijk, want Volendam is de betere ploeg dan wij. Maar de wedstrijd moet nog wel gespeeld worden, Ik houd me daarbij vast aan onze resultaten in de uitwedstrijden. Daarin lieten we dit seizoen een heel ander gezicht zien dan in de Geusselt", aldus Trost de dag na de 0-1 thuisnederlaag in de eerste van de twee play offs tegen Volendam.

MVV presteerde afgelopen seizoen buiten de deur veel beter dan in eigen stadion. Van de 17 partijen die het wist te winnen, werden er 12 zeges in uitwedstrijden behaald.

Trost houdt zich ook vast aan de uitwedstrijd van 26 april in Volendam. "Daar waren we minimaal gelijkwaardig aan Volendam en had het ook 1-2 voor ons kunnen worden in plaats van andersom."

De trainer die na de play offs om promotie naar de eredivisie afzwaait uit de Geusselt zegt zondag te kunnen beschikken over dezelfde selectie als gisteravond. "Ze zijn allemaal fit. We gaan proberen Volendam te verrassen."

Sjak Planthof
www.maastrichtaktueel.nl/mvv-trainer-tro...-aan-uit-resultaten/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 15:21
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #3
Verdellen nog steeds geblesseerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 20:21
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #4
MVV verliest: "Maar we kunnen het, als we moeten komen"

MAASTRICHT – MVV Maastricht heeft weer de harten van haar supporters veroverd. De club maakte het FC Volendam in de eerste wedstrijd van de tweede ronde van de Jupiler Play-offs lange tijd lastig. Toch wonnen de gasten met 0-1. Dat was een uitslag die zowel hoop als frustratie gaf voor de Limburgers.

De fans van MVV Maastricht toonden zich negentig minuten lang de ideale twaalfde man. Ze hadden het in De Geusselt sowieso 28 minuten voor het zeggen, want pas toen kwamen de meeste vertraagde supporters van FC Volendam binnen. Die laatste konden één keer juichen, omdat Brandley Kuwas na 77 minuten spelen de score opende. De aanhang van MVV Maastricht was even stil, maar liet daarna weer flink van zich horen.
Mooi, vond Tom Van Hyfte. “De mensen waren de laatste tijd wat teleurgesteld in ons. Terecht ook, want we presteerden minder. Het was fijn om te zien hoe ze nu achter ons stonden. Dat gevoel moet misschien maar overheersen voor de return", zei de aanvoerder na de wedstrijd in gesprek met Voetbal Centraal.
De return wordt voor MVV Maastricht niet zo’n fijne opgave als gewenst. De club uit de Jupiler League had zo gehoopt haar supporters een goede uitgangspositie voor te schoten. Nu moet zij in de achtervolging. “Toch kunnen we daar winnen”, meende aanvaller Leroy Labylle. “Als we zo spelen als nu, hebben we zeker een kans.” Ook Van Hyfte maakte zich niet druk. “We hebben al eerder bewezen goed te kunnen voetballen als we moeten”, zei hij. “Tegen FC Emmen, in derby’s en tegen FC Den Bosch. Die laatste wedstrijd moesten we winnen om bij de eerste vijf te eindigen. Wij ‘kunnen’ moeten.”
De Belg had meer aanknopingspunten. Zijn ploeg speelde beter dan in februari, toen met 3-4 werd verloren van FC Volendam. Het grote probleem was alleen dat MVV Maastricht de bal in het begin van de wedstrijd niet in het doel van de Noord-Hollanders kreeg. Van Hyfte zelf had daar een mogelijkheid toe, Labylle zelfs meerdere. De smaakmaker was, niet voor het eerst, een van de beste spelers op het veld bij de Limburgers.
“Maar ik ben niet tevreden over mezelf”, gaf hij aan. “Want we hebben verloren. Ik stond rechtsbuiten en was een van degenen die voor de doelpunten had moeten zorgen. Dat is me helaas niet gelukt en daar baal ik van. We scoren de laatste weken sowieso niet makkelijk. Als we hier op voorsprong waren gekomen, was het een andere wedstrijd geworden. Dat weet ik zeker.”
De pogingen van de 22-jarige speler strandden jammerlijk. Hij was in de 33ste minuut dicht bij een doelpunt, alleen stond toen de paal in de weg. Malcolm Esajas, de andere vleugelspeler van MVV Maastricht, zorgde vooral met zijn snelheid voor opwinding. Zijn vizier stond een stuk minder op scherp.
FC Volendam zette daar wat schoten van Michiel Kramer tegenover. Hij was net als Jack Tuyp en Kumas niet zo gevaarlijk als waar MVV Maastricht vooraf voor had gevreesd. “Alleen Ludcinio Marengo kon potten breken”, vond captain Van Hyfte. “Kuwas heeft maar een kansje gehad. Heel zuur dat die er in viel, maar het is niet onverdiend dat zij hebben gescoord. We verdienden wel meer. Hopelijk krijgen we dat zondag in Volendam.”


Zeker Tom en Leroy hebben in ieder geval vertrouwen in de goede afloop. Ben zelf ook aanwezig om ze naar de overwinning te schreeuwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 20:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #5
Volendammer Vis/Snack Corner trakteert selectie op kibbeling

De selectie van FC Volendam werd tijdens de lunch getrakteerd op een echte Volendamse lekkernij. Vincent Veerman van de Volendammer Vis/Snack Corner had de spelers beloofd, dat als ze zouden winnen van MVV, hij zou trakteren op gebakken kibbeling! Na de 0-1 overwinning op MVV kwamen de spelers hun verdiende kibbeling ophalen bij de viskraam van Vincent. Hij staat sinds kort met deze kraam in Purmerend op het parkeerterrein van de vernieuwde Keuken Kampioen. Hier kunt u terecht voor de lekkerste vis en diverse snacks.

Hopen op een goede voedselvergiftiging van die kibbeling. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 21:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #6
Nog 1 berichtje dan:

www.rtvnh.nl/sport/106111/De+Koning:+Liever+VVV+dan+Go+Ahead

Ze zijn daar in het palingdorp al meer bezig met Go Ahead of VVV dan MVV. Profiteren zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 21:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #7
Ik begrijp ook niet waarom dit een onmogelijke opgave zou zijn ?? 0-1 is verlenging 1-2 is de volgende ronde .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 21:39 17 mei 2013 21:40 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #8
Ik houd me vast aan het gegeven dat MVV in uitwedstrijden dit seizoen beter voor de dag komt dan in De Geusselt... Het wordt heel lastig, maar het kan nog altijd. Bovendien: mocht Volendam op 1-0 komen zondag, dan verandert er voor MVV niet al te veel, want om door te komen moet je sowieso 2 keer scoren. ;)

Zondag moet het gebeuren, ik zou zeggen, zo veel mensen opgeven voor die busreis! Vroeg vertrekken of niet, ik ben present. :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 22:06 17 mei 2013 22:11 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #9
MVV mist momenteel het geloof en de bravoure om het Volendam echt lastig te maken. Het grootste verschil tussen beide ploegen is de vastigheid. Volendam is een ingespeeld geheel en MVV (vaak door personele problemen ingegeven) wisselt constant van samenstelling en speelwijze. Het is jammer dat Trost nooit een passend antwoord op het wegvallen van Schreurs heeft kunnen vinden, gisteren stond Labylle weer rechtsbuiten en zondag staat hij misschien weer linksback of op het middenveld. Labylle is een exceptionele speler die op iedere positie de beste man is, maar voor de automatismen is dit niet goed. Volendam speelt sinds de start van hun opmars in hun beproefde concept met behendige buitenspelers en de makkelijk scorende tandem Tuyp-Kramer voorin, waarbij Kramer op papier als middenvelder fungeert. Deze twee zijn enorm op elkaar ingespeeld waardoor ze moeilijk te verdedigen zijn. Ondanks dat MVV hen vrijdag goed neutraliseerde blijven ze levensgevaarlijk.
Hoewel ik het me niet kan voorstellen dat MVV 4x in een seizoen van Volendam verliest denk ik dat, gezien de verhoudingen en de speelwijze van MVV, er maximaal een gelijkspel in zit. Ik hoop dat ik mis zit, want iedere overwinning anders dan 0-1 betekent een finaleplek. Tom van Hyfte met zijn scorend vermogen en Leroy Labylle met zijn aanvallende impulsen zouden hierbij een sleutelrol moeten spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 22:13
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #10
Zeen ich det dan allein, det Labylle al waeke oet vorm is?? :schamen:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 23:46 17 mei 2013 23:47 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #11

peter ruiver schreef : Zeen ich det dan allein, det Labylle al waeke oet vorm is?? :schamen:


Haha... grapjas.

En dat is ie nog de meest technische en dreigende speler...!!!

Alle ballen op Leroy
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2013 00:40
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #12

peter ruiver schreef : Zeen ich det dan allein, det Labylle al waeke oet vorm is?? :schamen:


Ik denkt dat hij momenteel op 70 à 80% van zijn kunnen speelt, maar dan nog is de beste man van MVV. Bedenk wel dat hij als linksback plotseling op de rechtsbuitenplaats wordt geposteerd en nog beter is dan de rest. Dit zegt natuurlijk alles over het niveau van de JL en vooral over het MVV van 2013. Indien Trost Labylle een prominente rol op het middenveld had gegeven (zeker na de bessure van Danny Schreurs) dan had MVV er nu beter voor gestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2013 12:06
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #13

Kletswief schreef :

peter ruiver schreef : Zeen ich det dan allein, det Labylle al waeke oet vorm is?? :schamen:


Haha... grapjas.

En dat is ie nog de meest technische en dreigende speler...!!!

Alle ballen op Leroy


Jammer det he et dan neet leet zeen :(

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2013 12:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #14
Peter, heb je donderdag wel opgelet? Iedere gevaarlijke aanval van MVV begon bij Leroy. Hij kan beter dan hij laat zien, hij speelt op 70% of zo (ook al doordat hij op verschillende posities wordt neergezet) maar dan nog is hij echt de meest dreigende speler hoor. Als Leroy nu ook nog zou afhaken/geblesseerd zou raken, zou dat een kleine ramp zijn.

Ik had het na de winterstop allemaal wel willen zien met een fitte Schreurs en fitte Leroy. :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hughes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2013 13:40
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #15
Vanmiddag om 3 uur laatste training op Klein Geusselt alvorens morgenvroeg om 7.00 uur de MVV selectie richting Volendam koerst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden