Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie)

19 mei 2013 13:16
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #31
Trost: bedaank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 13:29
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #32
Ruststand 1-0 volendam door Kramer. Een paar kleine kansjes voor Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 14:25 19 mei 2013 14:25 door jasonke7.
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #33
EINDSTAND 3-1 (goal mvv: veldmate)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 14:25
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #34
Niet dat het nog iets aan de stand zou veranderen maar die braamhaar floot wel erg snel af.
3min extra tijd en dan al bij 90.57 affluiten. De scheidsrechters bepalen inderdaad alles zelf wtf :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 14:59
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #35
Terecht verloren van een veel sterker Volendam. Borgers begon in de basis en liet zien dat dit nivo te hoog is voor hem. Voorhoede maakte wederom een machteloze indruk, Braeken heeft talent maar moet nog geduld hebben. Esajas, die inviel, heeft dit seizoen te weinig laten zien, hij hoopt op een andere club. Smeets viel in en heeft Mvv laten weten naar een andere club te willen. Knops had handen en voeten te kort, hij hoopt naar een club in de tweede Bundesliga te gaan. Van Hyfte speelde een ijzersterke wedstrijd in de Geusselt maar kwam er in Volendam niet aan te pas. Castro's was vandaag de uitblinker. Al met al heeft Mvv een schitterend seizoen gedraaid. Met enkele versterkingen ( goede scouting ) vooral in de voorhoede, gaat Mvv komend seizoen weer bovenin meespelen. Hopelijk krijgen we in de Jupiler League gezelschap van Roda en Venlo dan wordt het een hele leuke competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 19:56
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #36
Met enkele versterkingen ? Volgens mij wil iedereen weg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 20:08
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #37
armand ik hoop dat de juiste mensen weg wllen,dat zijn ook de beste die je kunt missen zal je enkele namen geven ,esajas smeets borgers de la rosa voorjans timmermans en niet te vergeten trost want als je nog een kans heb en je begint met zo een opstelling dan ben je blij als mvv niet verder gaat ,en snel naar huis terug wil en dat is voor mvv het beste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 20:18
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #38
Schandalig inderdaad met zo,n opstelling beginnen ,Ik begin het steeds meer te geloven dat mvv niet mocht promoveren ik heb dat dit seizoen al eerder gedacht maar naar vandaag weet ik het zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 20:41 19 mei 2013 20:41 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #39
Voor de play-offs had ik niet gedacht dat MVV 4x van Volendam zou verliezen. Het niveau verschil is momenteel zo schrijnend dat de uitslagen volkomen logisch zijn. Waar Volendam een ingespeelde ploeg met veel kwaliteit (voor JL begrippen natuurlijk) en scorend vermogen heeft, blijkt het MVV van dit moment kwaltitatief niet meer dan een middenmoter waar weinig voetbal in zit. Dit is niet de ploeg die in uitwedstrijden nagenoeg onaantastbaar was en heel lang om de titel heeft meegespeeld.
Spelers roemen vaak de teamgeest en zeggen dat de negatieve gebeurtenissen in 2013 de ploeg hechter hebben gemaakt, op het veld is dit helaas niet terug te zien.
Sterker nog, ik maak me ernstige zorgen om de sportieve toekomst van MVV, waarbij ik vind dat de dit seizoen aangetrokken routiniers het uiteindelijk niet hebben waargemaakt.
Kwalitatieve versterkingen in elke linie en een trainer met een duidelijke voetbalvisie die ook naar de (midden)lange termijn kijkt zijn er nodig om ook volgend seizoen weer om de prijzen te kunnen strijden. Verval ligt op de loer en dat zou toch heel jammer zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 23:37
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #40
Wat een schandalige basisopstelling. En dan voor de wedstrijd blijven beweren dat je er nog vol voor wilt gaan en dat het te complex is om uit te leggen....
Waarom staat Veldmate al twee wedstrijden ernaast? Wil hij soms ook weg? Zo ja, waarom opeens? Staan smeets esajas ernaast omdat ze niet verlengen?
We doen godmiljaar mee voor promotie, dan mag ik toch verwachten dat we ten alle tijden met de sterkste opstelling beginnen. Het was vandaag niet onmogelijk geweest!

Waar Castro vandaag de beste man was heeft Renee in mijn ogen ernstig gefaald!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 01:29
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #41
17de menuut: Volendam had dik roed moote kriege. Meh dat had Braamhaar eve ''nicht gewüsst''
1ste tm de 90 menuut: Fluite fluite fluite tege M.V.V. En Volendam is 't moderne Helmond, Huillie Huilie Huilie....

M.V.V. , en daan mèt naome Lloyd en Mustafa koume tekort.

Meh iech kin boete dát meh ein conclusie trèkke: Degene dee sjeidsrechter Eric Schaamhaar niks verwiet, is dus dudelek neet bij de wedstrijd gewees.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 09:25
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #42
Deze keer heb ik Trost echt niet kunnen volgen mbt de opstelling; als hij na donderdag zegt dat MVV een goede pot heeft gespeeld en dat het eigenlijk een dubbeltje op zijn kant was, waarom dan niet gewoon met dezelfde basis beginnen?!

Nu was MVV aanvallend onmachtig, al waren er wel enkele kleine kansjes (Braken 2x, Borgers 1x). Braamhaar floot naar mijn gevoel ook meer in het voordeel van Volendam, maar eerlijk is eerlijk, Volendam gaat dik verdiend door. Aanvallend veel dreigender en makkelijker scorend. Daarnaast hebben ze ook achterin de boel op orde met een uitstekende keeper. Voor mij was aan MVV-zijde Castro man-of-the-match.

Al met al is het een mooi, turbulent seizoen geweest dat jammerlijk eindigt en met gemengde gevoelens; vanwege de 2e seizoenshelft; de opstelling van gisteren en rare sfeer bij thuiswedstrijden.

Grootste tegenvaller vind ik de toeschouwersaantallen dit seizoen; dat is zeker niet Eredivisiewaardig! MVV een slapende reus? Ik ben daar op dit moment niet meer zo overtuigd van...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 10:36
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #43
VOND HET GEEN LEUK SEIZOEN , WAAR HET AAN LAG , TE WEINIG SFEER IN DE GEUSSELT , TE WEINIG TOESCHOUWERS BIJ THUISWEDSTRIJDEN , STADIONVERBODEN ETC . LIJKT WEL OF MVV MINDER LEEFT ?

AAN EEN MAN LAG HET ZEKER NIET RENE TROST .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 11:03
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #44
gelukkig hoeven we niet allemaal de zelfde mening te hebben ,maar ik hoop toch op een betere invulling van de trainer ,vind dat rene niet altijd de juiste mensen op de juiste plekken had staan niet durven in te grijpen bij spelers die weken lang geen bal raakten .het mag een trainer niet uitmaken of het zijn beste of zijn naam is om wie het gaat als je weken lang als een krant speelt moet je als trainer durven in te grijpen en daar vond ik rene niet sterk in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 12:13 20 mei 2013 12:19 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #45

dreekemvvke schreef : gelukkig hoeven we niet allemaal de zelfde mening te hebben ,maar ik hoop toch op een betere invulling van de trainer ,vind dat rene niet altijd de juiste mensen op de juiste plekken had staan niet durven in te grijpen bij spelers die weken lang geen bal raakten .het mag een trainer niet uitmaken of het zijn beste of zijn naam is om wie het gaat als je weken lang als een krant speelt moet je als trainer durven in te grijpen en daar vond ik rene niet sterk in.


René Trost is een prestatietrainer gebleken die 2,5 jaar het maximale uit zijn spelersgroep heeft gehaald. Het laatste halfjaar was het op en kon hij (mede door zijn vroegtijdig aangekondigd vertrek) de groep niet meer naar een hoger plan tillen. De prestaties waren maximaal, de kwaliteit van het spel was dat niet altijd.
Volendam, dat altijd aantrekkelijk probeert te spelen met veel spelers uit de eigen jeugd, moet het voorbeeld van MVV zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.466 seconden