Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie)

20 mei 2013 13:14 20 mei 2013 13:14 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #46
MVV heeft top gepresteerd, maar zoals al eerder gezegd, het heeft een te smalle selectie en er ontbreekt een 2e team, waar jonge spelers wedstrijdritme kunnen opdoen. Je ziet het aan Borgers, Moustafa, Voorjans en ook Braken . Maar al met al heeft Trost natuurlijk méér dan goed gepresteerd. 3x na-comptetitie!
Al blijft het vreemd dat je een tegenstander als Volendam met "spelers met weinig wedstrijdritme" wilt verrassen, terwijl al deze jongens (door diezelfde TRost) nauwelijks speeltijd is gegund tijdens de competitie, behalve Braken dan.
Het 1e Trost-jaar hebben deze jonge jongens wel veel speeltijd gekregen en Play Offs gehaald en daarna steeds minder speeltijd.

Een terechte uitschakeling tegen Volendam derhalve, dat verder ook niet eredivisiewaardig is.

Ik verwacht zeker dat als spelers weggaan (Labylle, Van Hyfte?, Smeets, Esajas, Knops en Voorjans), je weer opnieuw kunt beginnen, omdat je dan weer nieuwe spelers moet inpassen. En dat met beperkte(re) financiële middelen, verder doorgroeien zit er gewoon niet in komende seizoen(en). Al heb ik zeker wel vertrouwen in het technisch kader bij het aantrekken van spelers. Ik hoop toch dat MVV wat meer gaat kijken naar 2e teams van AJAX, PSV, Feynoord, Twente, Anderlecht, Standard, Genk om daar talenten op te halen.

En wat de tegenvallende toeschouwersaantallen betreft; economische crisis en de opvallende terugval in toeschouwersaantal na invoer van de detectiepoortjes (erg opvallend !?!?).

Verder zal MVV zich ook moeten beraden - misschien doen ze dat wel- over het "sociaal maatschappelijke aspect".
Ik kan dit niet rijmen met de verhoging van de seizoenskaartprijzen. Zo gun je de MVV-supporters, die het financieel moeilijk hebben niet echt de kans hun club te zien. Je bereikt hiermee dat de toeschouwersaantallen alleen maar meer terug zullen lopen.

Ik vind ook dat MVV zich de laatste maanden niet echt meer positief profileert naar buiten toe (buiten het sportieve dan) .
Het weigeren van Trost tot deelname aan de BBQ en het niet meer kunnen uitbetalen van premies zijn daar voorbeelden van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 13:17
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #47
hughes ik heb nog nooit een trainer meegemaakt die in een fase dat de competitie in zijn beslissende fase komt aan geef dat hij weg gaat hoe geloofwaardig kom je dan nog over, en nog iets ik weet niet of je de wedstrijd gezien hebt ,maar ik heb nog eens de wedstrijd terug gezien toe ik thuis kwam na de wedstrijd maar het weg werp gebaar na de 3-1 zeg mij genoeg.en verder vind ik dat hij mvv op de rails heeft gezet voor de toekomst nu moet er iemand komen die het gaat afmaken de komende 3 jaren en daar is tiny ruis de uitgelezen persoon voor ik hoop het in ieder geval

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 13:32
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #48
Rene Trost heeft met onmiddllijke ingang z,n contract willen inleveren toen hij van mvv te horen kreeg dat hij niet mocht promoveren , dat heeft hij ingetrokken toen de spelersgroep aangaf toch te willen promoveren met hem , Daarom ziet hij mvv ook niet meer groeien !

Bron SPELERS VAN MVV ZELF .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 14:05
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #49
Dat zou wel heel erg zijn van MVV als je als bestuur ambitieuze sporters hun doel ontneemt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 15:08
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #50
nou bok als mij door het bestuur van mijn club werd gezegd dat ik niet mocht promoveren dan was ik meteen opgestapt ,voor mijn part zonder salaris.het spreekwoord luid de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt op gediend.er zal nog wel veel meer komen denk ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 15:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #51

de bok schreef : VOND HET GEEN LEUK SEIZOEN , WAAR HET AAN LAG , TE WEINIG SFEER IN DE GEUSSELT , TE WEINIG TOESCHOUWERS BIJ THUISWEDSTRIJDEN , STADIONVERBODEN ETC . LIJKT WEL OF MVV MINDER LEEFT ?

AAN EEN MAN LAG HET ZEKER NIET RENE TROST .


Amen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 15:37
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #52
In de winterstop is er onenigheid ontstaan onder de spelers groep en technische staf over het intrekken van de premies. Bron diverse mensen die de trainingen bezoeken en goede contacten hebben met spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 16:01
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #53

ouwe rot schreef : In de winterstop is er onenigheid ontstaan onder de spelers groep en technische staf over het intrekken van de premies. Bron diverse mensen die de trainingen bezoeken en goede contacten hebben met spelers.


Dat zie je terug op het veld, de eenheid is verdwenen. Hopelijk krijgt de nieuwe trainer de vastberadenheid weer terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 16:14
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #54

Hughes schreef :

ouwe rot schreef : In de winterstop is er onenigheid ontstaan onder de spelers groep en technische staf over het intrekken van de premies. Bron diverse mensen die de trainingen bezoeken en goede contacten hebben met spelers.


Dat zie je terug op het veld, de eenheid is verdwenen. Hopelijk krijgt de nieuwe trainer de vastberadenheid weer terug.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik vond dat er weldegelijk nog een eenheid was. Alleen heeft MVV nooit het uitvallen van Schreurs kunnen opvangen. Bovendien raakten een aantal bepalende spelers uit vorm die voor de winterstop wel een hoog niveau haalden. Waar MVV voor de winterstop bijna altijd met hetzelfde elftal speelde, ging Trost de afgelopen maanden steeds meer aan het goochelen met de opstelling om tot een juiste formatie te komen. Helaas heeft hij die niet meer kunnen vinden. Ik vind dat MVV tot de laatste wedstrijd als een eenheid heeft gespeeld, maar de kwaliteit was simpelweg veel te beperkt.

Dat MVV niet zou mogen maken, is pure stemmingmakerij. Dan geloof ik een interview met Rinkens waarin hij zegt dat MVV dit weldegelijk wil veel meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 16:44
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #55
Dat MVV niet mocht promoveren is natuurlijk grote onzin.
Maar er zijn na de winterstop teveel dingen gebeurd.
Scheurs die wegviel en waar je geen vervanging voor hebt, geen premies meer, de trainer die ermee ophoud, eerst 3 punten aftrek, daarna weer 6 punten aftrek.
Om kampioen te worden moeten ook de randvoorwaarden kloppen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 17:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #56

Belgske schreef :

Hughes schreef :

ouwe rot schreef : In de winterstop is er onenigheid ontstaan onder de spelers groep en technische staf over het intrekken van de premies. Bron diverse mensen die de trainingen bezoeken en goede contacten hebben met spelers.


Dat zie je terug op het veld, de eenheid is verdwenen. Hopelijk krijgt de nieuwe trainer de vastberadenheid weer terug.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik vond dat er weldegelijk nog een eenheid was. Alleen heeft MVV nooit het uitvallen van Schreurs kunnen opvangen. Bovendien raakten een aantal bepalende spelers uit vorm die voor de winterstop wel een hoog niveau haalden. Waar MVV voor de winterstop bijna altijd met hetzelfde elftal speelde, ging Trost de afgelopen maanden steeds meer aan het goochelen met de opstelling om tot een juiste formatie te komen. Helaas heeft hij die niet meer kunnen vinden. Ik vind dat MVV tot de laatste wedstrijd als een eenheid heeft gespeeld, maar de kwaliteit was simpelweg veel te beperkt.

Dat MVV niet zou mogen maken, is pure stemmingmakerij. Dan geloof ik een interview met Rinkens waarin hij zegt dat MVV dit weldegelijk wil veel meer.




Rinkens heeft 2 petten op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 18:10
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #57

ouwe rot schreef :

Belgske schreef :

Hughes schreef :

ouwe rot schreef : In de winterstop is er onenigheid ontstaan onder de spelers groep en technische staf over het intrekken van de premies. Bron diverse mensen die de trainingen bezoeken en goede contacten hebben met spelers.


Dat zie je terug op het veld, de eenheid is verdwenen. Hopelijk krijgt de nieuwe trainer de vastberadenheid weer terug.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik vond dat er weldegelijk nog een eenheid was. Alleen heeft MVV nooit het uitvallen van Schreurs kunnen opvangen. Bovendien raakten een aantal bepalende spelers uit vorm die voor de winterstop wel een hoog niveau haalden. Waar MVV voor de winterstop bijna altijd met hetzelfde elftal speelde, ging Trost de afgelopen maanden steeds meer aan het goochelen met de opstelling om tot een juiste formatie te komen. Helaas heeft hij die niet meer kunnen vinden. Ik vind dat MVV tot de laatste wedstrijd als een eenheid heeft gespeeld, maar de kwaliteit was simpelweg veel te beperkt.

Dat MVV niet zou mogen maken, is pure stemmingmakerij. Dan geloof ik een interview met Rinkens waarin hij zegt dat MVV dit weldegelijk wil veel meer.




Rinkens heeft 2 petten op.


2? zeg maar gerust een stuk of 4 en dan nog 1 zonder ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 07:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #58
Als je 4 keer verliest in een seizoen van Volendam dan is er eigenlijk geen discussie wie de betere ploeg heeft...

Trost heeft geprobeerd om zaken te veranderen en daarmee iets af te dwingen....je ziet verdedigen blijft makelijker dan aanvallen, en juist aan fatsoenlijke aanvallers ontbrak het MVV de laatste wedstrijden.

Op dit moment is een 2de ronde playoffs echt het maximale wat MVV kan halen met deze selectie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 09:44
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #59
Jammer van de nederlaag en dus einde seizoen voor MVV. Zat ook ditmaal weer niet mee ook met een partijdige scheidsrechter. Eerlijkheidshalve dient gezegd te worden dat Volendam voorin sterker is en ze hebben met Stevens een hele goede keeper die niet voor niets waarschijnlijk naar FC Twente zal verkassen. Bij ons was Castro ook super, wat hij er allemaal heeft uitgehouden getuigt van klasse.

MVV supporters hebben zich wel van hun beste kant laten zien, vond de sfeer ondanks het verlies het beste van het hele seizoen ook al zakte het iets weg na de 1-0. Heb daar echt van genoten.

P.S. Coster is een dikke smurf. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 10:18
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #60
anna hadden wij 3 van die smurfen bij mvv rondlopen hadden we op de markt gestaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden