Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie)

21 mei 2013 10:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #61
Ben ik niet met je eens Dré. Vind Coster maar een blind paard die maar wat naar voren rent en daarna pas begint na te denken wat het vervolg zou moeten zijn. Buiten het feit dat hij buitengewoon onsportief waardoor ik hem sowieso al niet in mijn team zou willen. Ook is hij dus blijkbaar makkelijk door supporters van de tegenpartij uit zijn spel te halen gezien zijn gebaren naar het uitvak toe. Jammer dat een Rutjes bijvoorbeeld hier niet gebruik van heeft kunnen maken door hem nog extra op te naaien dat had hij weleens rood kunnen pakken. Vraag me af wat je dan met 3 van die figuren bij MVV wilt aanvangen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 11:58
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #62
ik ben het met dre eens.. hadden wij maar wat meer van die brutale snotapen rondlopen. De meerderheid van onze talenten zijn allemaal veel te lief! daarbij vond ik coster helemaal niet zo slecht spelen, hij is elke wedstrijd wel een aantal keer zeer gevaarlijk wanneer hij opkomt over de linkerkant. Daarbij is het ook verdedigend een pitbull.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 12:43 21 mei 2013 12:45 door dreekemvvke. Reden: paar foutjes
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #63
anna ik weet niet hoe jij naar het voetballen kijk maar nick coster is een winnaar in de 4 wedstrijden wat ik hem tegen mvv heb gezien worden 5 doelpunten gescoord uit zijn acties man met een geweldige wedstrijd mentaliteit altijd aanspeelbaar goed overzicht en altijd oog voor de vrijstaande man binnen de zestien en vooral een voorbeeld voor zijn team.heb bij mvv maar een man gezien die hem benaderd en dat is labylle en de rest zijn maar meelopers, voor mij mag esajas smeets borgers de la rosa direct vertrekken en noem mij in nederland een club op die deze spelers graag zou willen hebben ik zou het niet weten.weet jij trouwens wat die supporters hebben geroepen naar coster of stond je er misschien tussen,ik hoop het trouwens niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 13:02
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #64
dreeke d'r besteit ouch zoe get es gezoond leidvermaak en dao mooste neet euver ligke te jenke en sjei 'ns oet mèt altied te meine tot dien visie de einegste woere is umtotste touwvalleg aajd speuler bis want dat maak d'ch ech neet wijzer es 'ne aandere dus respecteer gewoen tot iemes 'n aander meining heet es diech en lier d'ch 'ns fetsoendelek mèt punte en komma's te sjrieve want 't is behuurlek vervelend leze zoe en d'r is gein touw aon vas te knuipe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 13:12
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #65
wordt jij nou maar eerst volwassen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 13:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #66

dreekemvvke schreef : wordt jij nou maar eerst volwassen


Dit soort opmerkinge is dus wat 'ch bedoel. Op pepier biste stökke awwer, meh d'n arrogantie bringk dee leeftied daoneg umlieg.
Wee meijns diech totste bis ''jungske''??
De deis m'ch dinke aon Mart Smeets en Freek de Jonge. Aw lui die 't neet kinne verkroppe tot ze euver hun hoegtepunt heen zien en daorum meh wèlt en arrogant um z'ch heen loupe te stampe.
Moot toch meujlek veur d'ch zien he, esse te aajd weurs um nog op niveau te communicere... :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 13:48 21 mei 2013 13:49 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV Maastricht (19 mei - nacompetitie) #67
dank je wel voor het compliment om mij te vergelijken met mart smeets ,want die heeft er ook verstand van en weet waar hij over praat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden