MVV - VVV Venlo 30-08-2013

29 aug 2013 17:12
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #31
ik weet niet of de problemen met de Utras uitgepraat zijn , maar hoop op een ouderwetse sfeeractie zoals we gewend zijn van de Ultras. :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2013 19:12
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #32
Persoonlijk ga ik morgen zelf weer eens wat gas geven op Vak-F. Hopelijk velen met mij ook. 3 punten, niks minder. Hoe we ze pakken boeit me niet, als we maar winnen.

Op naar morgen in een hopelijk sfeervolle Geusselt.

29 aug 2013 19:59
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #33
Ruijs wil klantenbinding tijdens derby

Niet alleen de winst staat voor MVV op het spel tijdens de derby vrijdagavond (20.00 uur) tegen VVV, maar ook de gunst van het publiek, zo meent Tini Ruijs. De coach van de Maastrichtse club hoopt dat zijn ploeg aan klantenbinding zal doen in de prestigestrijd tussen Zuid- en Noord-Limburg. ,,We moeten ervoor zorgen dat er een fantastische ambiance in het stadion komt. Maastricht en Venlo liggen een eind van elkaar, maar ik beschouw dit toch als een echte derby. Beladen, vol emoties. Als speler en als trainer kijk je uit naar zo’n wedstrijd.”

Maastricht
Van onze verslaggever

Ruijs houdt vertrouwen in het elftal dat vorige week in een zwakke wedstrijd onderuit ging in Eindhoven (3-2). Veel andere smaken heeft hij ook niet, zeker niet in de aanvalslinie. Zo staat er nog een vraagteken achter de rentree van Gianluca Maria. De vleugelspits traint weer mee, maar een laatste test moet uitwijzen of hij ook wedstrijdfit is. Is het antwoord positief, dan start hij op de bank. Rick Geenen, de laatste aanwinst, zit nog niet bij de selectie.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Ospitalieri, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Labylle, Braken, Veldmate.

Venlo is geen topper in uitwedstrijden en wij zijn ongeslagen dit seizoen. Op karakter naar de overwinning denk ik!

29 aug 2013 21:13
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #34
Ja leuk interview met Tiny Ruis. Je merkt aan alles dat deze man veel professioneler is als uzze Foppe de Haan en hij heeft ook meer fantasie (Kuipers als spits tegen Eindhoven de laatste 10 minute is bv iets anders als Smeets wisselen in de 70 minute). Denk daarom ook dat Venlo niet kampioen gaat worden. Trots had vorig jaar kans om kampioen te worden maar heeft het laten liggen in thuiswedstrijden (bv Emmen, HelmondSport etc). Zal wel een leuke wedstrijd worden; 4 punten in het weekend dan ben ik content.

29 aug 2013 22:01
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #35

NathanR schreef : ........... Trots had vorig jaar kans om kampioen te worden maar heeft het laten liggen in thuiswedstrijden (bv Emmen, HelmondSport etc). Zal wel een leuke wedstrijd worden; 4 punten in het weekend dan ben ik content.

Ik neem aan dat je Trost bedoeld.
Dan kun je net zo goed zeggen dat de spelers het hebben laten liggen, of het bestuur, de terreinknecht, of de Ultra's......

Trost kan bij mij nooit meer iets verkeerd doen en ik zal in elk geval voor de wedstrijd voor Rene applaudiseren morgen.
Ik denk dat ik niet de enige ben :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo, peter ruiver, Och jeh

29 aug 2013 22:08 29 aug 2013 22:11 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #36
'Tini Ruijs heeft fitte selectie
Alle spelers van MVV zijn fit voor de derby tegen VVV. Vrijdagavond speelt de Maastrichtse ploeg thuis tegen de Venlose titelfavoriet.'

Bron: L1

Fitte selectie? En Schreurs en La Rosa?
Derby? Is toch geen derby ...
VVV titelfavoriet?? :lolno:

0-0 morgen ...

29 aug 2013 22:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #37

29 aug 2013 22:16
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #38
Opvraete die gaste!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

29 aug 2013 22:16
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #39
Nee Boer458 ik denk echt dat Trost het heeft laten liggen. Hij heeft continue met dezelfde selectie gespeeld en dat gaat nooit een heel seizoen goed. Als hij af en toe La Rosa en/of Timmermans had laten spelen (bv de laatste 20 minuten) dan was schreurs niet geblesseerd geworden. Trost had geen fantasie, maar wel een kampioens ploeg onder zijn hoede. Helaas hij heeft het niet kunnen afmaken (en ook niet meer kunnen overbrengen op zijn spelers naar zijn vroegtijdig afscheid; zijn vertrek had hij pas kenbaar moeten maken op het eind van de competitie). Eigenlijk is hij een half jaar te laat vertrokken :( Is verder wel een sympathieke vent

29 aug 2013 23:04 29 aug 2013 23:10 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #40
En wat zeet Trost?

"We willen constanter worden om een serie van goede en gewonnen wedstrijden neer te kunnen zetten. Het potentieel is er, maar het komt er niet alleen elke wedstrijd uit. Tegen MVV is een uitgelezen mogelijkheid om te laten zien dat we weer een stap verder zijn".

"Ik ken MVV natuurlijk door en door en ik kom met plezier terug in De Geusselt. Maar wel om de punten mee naar Venlo te nemen!"

Now Rene, diech bis altied welkom...mer die punte blieve hei ! ;)

Tini had vendaog e good geveul nao de treinink gaof heer aon, veural es veer nog ins achter de ploog goon stoon !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, tcb

29 aug 2013 23:06
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #41
Vond trost een slechte tacticus. Verkeerde standaard wissel en vooral idiote opstellingen in de playoffs. Hij wilde toen echt niet winnen geloof ik. Hij was wel een goede teambuilder en een fijne vent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

29 aug 2013 23:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #42

Sjop schreef : Vond trost een slechte tacticus. Verkeerde standaard wissel en vooral idiote opstellingen in de playoffs. Hij wilde toen echt niet winnen geloof ik. Hij was wel een goede teambuilder en een fijne vent.

En Ruijs is niet veel beter . Als trainer moet je met een paar omzettingen/wissels het spelbeeld kunnen veranderen . Je mag nooit bij een gelijke stand met een man meer verliezen . Dan schiet je in mijn ogen als coach te kort !!!

30 aug 2013 00:51
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #43

Sjonnie schreef : En Ruijs is niet veel beter . Als trainer moet je met een paar omzettingen/wissels het spelbeeld kunnen veranderen . Je mag nooit bij een gelijke stand met een man meer verliezen . Dan schiet je in mijn ogen als coach te kort !!!

Soms is het moeilijker om tegen 10 man te voetballen dan tegen 11 man. Er zijn niet veel ploegen die een man meer situatie goed kunnen benutten en uit kunnen spelen. Dit heeft (in mijn ogen) niets te maken met een goede of slechte trainer te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

30 aug 2013 01:10 30 aug 2013 01:12 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #44

NathanR schreef : Nee Boer458 ik denk echt dat Trost het heeft laten liggen. Hij heeft continue met dezelfde selectie gespeeld en dat gaat nooit een heel seizoen goed. Als hij af en toe La Rosa en/of Timmermans had laten spelen (bv de laatste 20 minuten) dan was schreurs niet geblesseerd geworden. Trost had geen fantasie, maar wel een kampioens ploeg onder zijn hoede. Helaas hij heeft het niet kunnen afmaken (en ook niet meer kunnen overbrengen op zijn spelers naar zijn vroegtijdig afscheid; zijn vertrek had hij pas kenbaar moeten maken op het eind van de competitie). Eigenlijk is hij een half jaar te laat vertrokken :( Is verder wel een sympathieke vent

Om het misgelopen kampioenschap af te schuiven op René Trost, vind ik toch wel erg kortzichtig. Het was nu ook niet zo dat René een kampioens-elftal tot zijn beschikking had. Dat we met dat elftal zolang voor kampioenschap hebben gespeeld, was al een hoogtepunt.

Het elftal heeft de laatste weken van het seizoen ook het nodige te verwerken gekregen. Blessure van Schreurs, faillissement van Veendam, Trost die na het seizoen vertrekt (dit had hij misschien niet zo vroeg bekend moeten maken, maar Trost zal MVV ook wel de nodige tijd willen geven om een goede vervanger te zoeken. Al vraag ik me wel af wat de echte reden is geweest dat hij wegging. Ik denk dat hierin het huidige bestuur een grote ,negatieve, factor in heeft gespeeld) en wie weet vergeet ik nog wel een paar dingen. En zeker de punten die de ploeg moest inleveren is bij de spelersgroep hard binnengekomen. Je doet dan opeens mee om kampioenschap, dan wordt het weer weggenomen. De ploeg zal er ook mentaal doorheen zijn gegaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Sjop, Gamin

30 aug 2013 09:15
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #45
Yeah eindelijk de ierste thoeswedstriijd, hub d'r zin in.

Venaovend mèt z'n alle lekker knalle tege die gaste vaan Venloop.

Hahaha Noets mie naor Mestreech, wankers WELKOM TRöK
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden