MVV - VVV Venlo 30-08-2013
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - VVV Venlo 30-08-2013
29 Aug 2013 17:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2013 19:12Op naar morgen in een hopelijk sfeervolle Geusselt.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2013 19:59Niet alleen de winst staat voor MVV op het spel tijdens de derby vrijdagavond (20.00 uur) tegen VVV, maar ook de gunst van het publiek, zo meent Tini Ruijs. De coach van de Maastrichtse club hoopt dat zijn ploeg aan klantenbinding zal doen in de prestigestrijd tussen Zuid- en Noord-Limburg. ,,We moeten ervoor zorgen dat er een fantastische ambiance in het stadion komt. Maastricht en Venlo liggen een eind van elkaar, maar ik beschouw dit toch als een echte derby. Beladen, vol emoties. Als speler en als trainer kijk je uit naar zo’n wedstrijd.”
Maastricht
Van onze verslaggever
Ruijs houdt vertrouwen in het elftal dat vorige week in een zwakke wedstrijd onderuit ging in Eindhoven (3-2). Veel andere smaken heeft hij ook niet, zeker niet in de aanvalslinie. Zo staat er nog een vraagteken achter de rentree van Gianluca Maria. De vleugelspits traint weer mee, maar een laatste test moet uitwijzen of hij ook wedstrijdfit is. Is het antwoord positief, dan start hij op de bank. Rick Geenen, de laatste aanwinst, zit nog niet bij de selectie.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Ospitalieri, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Labylle, Braken, Veldmate.
Venlo is geen topper in uitwedstrijden en wij zijn ongeslagen dit seizoen. Op karakter naar de overwinning denk ik!
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
29 Aug 2013 21:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2013 22:01NathanR wrote: ........... Trots had vorig jaar kans om kampioen te worden maar heeft het laten liggen in thuiswedstrijden (bv Emmen, HelmondSport etc). Zal wel een leuke wedstrijd worden; 4 punten in het weekend dan ben ik content.
Ik neem aan dat je Trost bedoeld.
Dan kun je net zo goed zeggen dat de spelers het hebben laten liggen, of het bestuur, de terreinknecht, of de Ultra's......
Trost kan bij mij nooit meer iets verkeerd doen en ik zal in elk geval voor de wedstrijd voor Rene applaudiseren morgen.
Ik denk dat ik niet de enige ben :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
29 Aug 2013 22:08 - 29 Aug 2013 22:11Alle spelers van MVV zijn fit voor de derby tegen VVV. Vrijdagavond speelt de Maastrichtse ploeg thuis tegen de Venlose titelfavoriet.'
Bron: L1
Fitte selectie? En Schreurs en La Rosa?
Derby? Is toch geen derby ...
VVV titelfavoriet?? :lolno:
0-0 morgen ...
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
29 Aug 2013 22:16
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
29 Aug 2013 22:16
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2013 23:04 - 29 Aug 2013 23:10"We willen constanter worden om een serie van goede en gewonnen wedstrijden neer te kunnen zetten. Het potentieel is er, maar het komt er niet alleen elke wedstrijd uit. Tegen MVV is een uitgelezen mogelijkheid om te laten zien dat we weer een stap verder zijn".
"Ik ken MVV natuurlijk door en door en ik kom met plezier terug in De Geusselt. Maar wel om de punten mee naar Venlo te nemen!"
Now Rene, diech bis altied welkom...mer die punte blieve hei !

Tini had vendaog e good geveul nao de treinink gaof heer aon, veural es veer nog ins achter de ploog goon stoon !
- Sjop
-
- Premium Member
-
29 Aug 2013 23:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2013 23:18Sjop wrote: Vond trost een slechte tacticus. Verkeerde standaard wissel en vooral idiote opstellingen in de playoffs. Hij wilde toen echt niet winnen geloof ik. Hij was wel een goede teambuilder en een fijne vent.
En Ruijs is niet veel beter . Als trainer moet je met een paar omzettingen/wissels het spelbeeld kunnen veranderen . Je mag nooit bij een gelijke stand met een man meer verliezen . Dan schiet je in mijn ogen als coach te kort !!!
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2013 00:51Sjonnie wrote: En Ruijs is niet veel beter . Als trainer moet je met een paar omzettingen/wissels het spelbeeld kunnen veranderen . Je mag nooit bij een gelijke stand met een man meer verliezen . Dan schiet je in mijn ogen als coach te kort !!!
Soms is het moeilijker om tegen 10 man te voetballen dan tegen 11 man. Er zijn niet veel ploegen die een man meer situatie goed kunnen benutten en uit kunnen spelen. Dit heeft (in mijn ogen) niets te maken met een goede of slechte trainer te zijn.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2013 01:10 - 30 Aug 2013 01:12NathanR wrote: Nee Boer458 ik denk echt dat Trost het heeft laten liggen. Hij heeft continue met dezelfde selectie gespeeld en dat gaat nooit een heel seizoen goed. Als hij af en toe La Rosa en/of Timmermans had laten spelen (bv de laatste 20 minuten) dan was schreurs niet geblesseerd geworden. Trost had geen fantasie, maar wel een kampioens ploeg onder zijn hoede. Helaas hij heeft het niet kunnen afmaken (en ook niet meer kunnen overbrengen op zijn spelers naar zijn vroegtijdig afscheid; zijn vertrek had hij pas kenbaar moeten maken op het eind van de competitie). Eigenlijk is hij een half jaar te laat vertrokkenIs verder wel een sympathieke vent
Om het misgelopen kampioenschap af te schuiven op René Trost, vind ik toch wel erg kortzichtig. Het was nu ook niet zo dat René een kampioens-elftal tot zijn beschikking had. Dat we met dat elftal zolang voor kampioenschap hebben gespeeld, was al een hoogtepunt.
Het elftal heeft de laatste weken van het seizoen ook het nodige te verwerken gekregen. Blessure van Schreurs, faillissement van Veendam, Trost die na het seizoen vertrekt (dit had hij misschien niet zo vroeg bekend moeten maken, maar Trost zal MVV ook wel de nodige tijd willen geven om een goede vervanger te zoeken. Al vraag ik me wel af wat de echte reden is geweest dat hij wegging. Ik denk dat hierin het huidige bestuur een grote ,negatieve, factor in heeft gespeeld) en wie weet vergeet ik nog wel een paar dingen. En zeker de punten die de ploeg moest inleveren is bij de spelersgroep hard binnengekomen. Je doet dan opeens mee om kampioenschap, dan wordt het weer weggenomen. De ploeg zal er ook mentaal doorheen zijn gegaan.
- Rebel
-
- Senior Member
-
30 Aug 2013 09:15Venaovend mèt z'n alle lekker knalle tege die gaste vaan Venloop.
Hahaha Noets mie naor Mestreech, wankers WELKOM TRöK