>
Ontvangen bedankjes 195
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
NathanR schreef : ........... Trots had vorig jaar kans om kampioen te worden maar heeft het laten liggen in thuiswedstrijden (bv Emmen, HelmondSport etc). Zal wel een leuke wedstrijd worden; 4 punten in het weekend dan ben ik content.
Sjop schreef : Vond trost een slechte tacticus. Verkeerde standaard wissel en vooral idiote opstellingen in de playoffs. Hij wilde toen echt niet winnen geloof ik. Hij was wel een goede teambuilder en een fijne vent.
Sjonnie schreef : En Ruijs is niet veel beter . Als trainer moet je met een paar omzettingen/wissels het spelbeeld kunnen veranderen . Je mag nooit bij een gelijke stand met een man meer verliezen . Dan schiet je in mijn ogen als coach te kort !!!
NathanR schreef : Nee Boer458 ik denk echt dat Trost het heeft laten liggen. Hij heeft continue met dezelfde selectie gespeeld en dat gaat nooit een heel seizoen goed. Als hij af en toe La Rosa en/of Timmermans had laten spelen (bv de laatste 20 minuten) dan was schreurs niet geblesseerd geworden. Trost had geen fantasie, maar wel een kampioens ploeg onder zijn hoede. Helaas hij heeft het niet kunnen afmaken (en ook niet meer kunnen overbrengen op zijn spelers naar zijn vroegtijdig afscheid; zijn vertrek had hij pas kenbaar moeten maken op het eind van de competitie). Eigenlijk is hij een half jaar te laat vertrokken Is verder wel een sympathieke vent