MVV - VVV Venlo 30-08-2013

30 aug 2013 11:19
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #46
Laote veer venaovend sfeer make, es of ut de kampioenswedstrijd is, maar daan beter!
Die 3 punte blieve in Mestreech, daankzij de support dee veer geve!
Laot de Geusselt venaovend ontploffe!
Daot allemaol mèt!
Doech gèt roeds aon en num 'n sjerrep mèt!

Zörreg ouch tot ut stadion vol zit, num eine mèt dee allang neet mie gewees is, dee zal nao venaovend um zien en weer altied goon kome!

KOM OP DIE ROEIE!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 11:23
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #47

Rebel schreef : Yeah eindelijk de ierste thoeswedstriijd, hub d'r zin in.

Venaovend mèt z'n alle lekker knalle tege die gaste vaan Venloop.

Hahaha Noets mie naor Mestreech, wankers WELKOM TRöK

Juist Wanker. Noets mie naor mestreech.. Hahaha. Venlook zijn irritante gasten. Voelen zich veel te hoog voor ons. Altijd wat :thumbsdown:
Laten wie arrogante gasten lekker zonder punten terug sturen. Vanavond een andere noets mie. Noets mie Raycomar. Ben benieuwd of hij mee mag doen.
Hoop het wel. Hij bakt er meestal niks van. Hoor niks van Ultras. Denk dat ze zeker wel mee zullen zingen. :cheer:

30 aug 2013 11:28
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #48
Ai...lees net dat MVV aan klantenbinding wil gaan doen...dan gaat het dus meestal mis...
MVV kan me tot nu toe ook absoluut niet bekoren, dus zal zware pot worden.
MAAR, een overwinning vanavond tegen toch wel een van de titelkandidaten zou wel eens de kickstart van het seizoen kunnen zijn.

Trost gaat in ieder geval in de 70e minuut wisselen. Kunnen we daar via unibet ofzo nog geld op in leggen? ;)

30 aug 2013 11:58
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #49
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn vanavond :(
Als ik in belgie zit, kan ik daar een verslag volgen via de radio of iets dergelijks?
Of via wifi iets??

Weet iemand een goede site/radiozender om te beluisteren??

PS het liefst geen Bannier!!

Kompleminte
Gamin

Kompleminte
Gamin!

30 aug 2013 14:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #50

Raffalaldo schreef :

Sjonnie schreef : En Ruijs is niet veel beter . Als trainer moet je met een paar omzettingen/wissels het spelbeeld kunnen veranderen . Je mag nooit bij een gelijke stand met een man meer verliezen . Dan schiet je in mijn ogen als coach te kort !!!

Soms is het moeilijker om tegen 10 man te voetballen dan tegen 11 man. Er zijn niet veel ploegen die een man meer situatie goed kunnen benutten en uit kunnen spelen. Dit heeft (in mijn ogen) niets te maken met een goede of slechte trainer te zijn.

Volgens mij heeft MVV al vaker verloren tegen 10 man terwijl we met 11 man speelden.
Maar nooit is het omgekeerd dat wij winnen met 10 man tegen 11 man!

Met goede sfeer en alles erop en eraan winnen we met 1-0.

30 aug 2013 14:17 30 aug 2013 14:18 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #51

mvv4ever schreef : Maar nooit is het omgekeerd dat wij winnen met 10 man tegen 11 man!

Vorig jaar hebben we nog knap gelijkgespeeld met 10 man tegen 11 Helmonders, en dat in een uitwedstrijd.. We waren zelfs nog de betere ploeg.

Over vanavond.. Het zal een moeilijke avond worden.. ik ben al tevreden met een puntje

30 aug 2013 15:01
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #52
Als we een beetje geconcentreerd verdedigen heb ik er wel vertrouwen in. Hoop dat Nwofor in afwachting van zijn transfer naar Heerenveen niet meer meedoet.

30 aug 2013 15:42 30 aug 2013 15:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #53

OOFUS! schreef : Als we een beetje geconcentreerd verdedigen heb ik er wel vertrouwen in. Hoop dat Nwofor in afwachting van zijn transfer naar Heerenveen niet meer meedoet.

Uche Nwofor is op dit moment in Heerenveen voor medische keuring. Wellicht vanmiddag presentatie

Trouwens...Onno motte al die Belzje, Pruuse en Fraanse nao Venlo sjikke...
ut sjeint tot ze dao koffiesjops höbbe met oetzonderlikke kwaliteit....
want dat bliek al oet wat zie sjrieve wat veer vaan dees wedstrijd vinde:
" Für Maastricht ist das Duell mit Konkurrent Venlo das Spiel des Jahres"
bron : www.vvv-venlo.nl/de/neuigkeiten/2013-8-3...-Uit-Voorbeschouwing

Persoenlik vind iech wedstrijje tegen Zitterd en de Kuusjkes oet Helmond interessanter daan Venlo...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

30 aug 2013 16:01 30 aug 2013 16:16 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #54
en die luij die 'n hoeg patsj ophöbbe vaan dee Kogel of wie Venlo häöm ophiemelt:
"VVV-Sportdirektor Wim Dusseldorp „Leon hatte in Utrecht wenig Aussichten auf ausreichend Spielminuten, für einen Jungen in seinem Alter ist es allerdings wichtig zu spielen. Für uns kann er aufgrund seiner Körpergröße und seinem Torriecher ein wichtiger Bestandteil des Teams werden."

daan vraog iech miech aof, boerum heet heer zoe wienig gespäöld bij Utreg...
en boerum verhuure die Hollenders häöm daan ...?
'nne Ingelländer ( Sjeekspier) sjreef oet "much ado about nothing..."
en zoe is ut daan zjus !
( iech hoop tot dee Koogel es heer met maag doen vaan Wum zien sjeun kreig... :lachen: )

Wacht mer tot euver e paar öörkes ;)
Marke had 't al towgezag,
de Ultras vendaog bevestigd,
de aw garde in vak A en B samen met de SC zie aoch al bezig,
trepke B zal aoch weer volle petaj draon goon...
Roei Baank kump aoch nog ins euver...
de Eenzjesaajt tribuun is present ! :thumbsup:

(foto is van kunstfotograaf Al Bourassa, beeld van de bekende Rodin, titel: welcome to Hell)
Bijlagen:

30 aug 2013 22:26
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #55
Oude voetbalwet: als je ze dr zelf niet in schiet, vallen de doelputen aan de overkant....

Geen geld voor een spits maar gelukkig wel voor Cookie, kan die morgen tijdens de koffiepauze weer sappige annecdotes vertellen over zijn wereldavonturen met Bert.....
(sorry voor mijn cynisme maar ik zit ff in een dipje na vanavond)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

30 aug 2013 22:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #56
MVV niet eens heel veel slechter, VVV wel veel dodelijker. Vijf 'kansen', drie goals. Brengen gewoon even een Leon de Kogel in voor Prince. MVV moet het doen met -met alle respect- Maria en Moustafa. Zolang er aanvallend niets bijkomt, is de ploeg niet meer dan een middenmoter, hoe aardig er soms ook gevoetbald wordt.
Overigens een erg trieste reactie van Prince. Als MVV hem drie seizoenen geleden niet had opgeraapt, had hij nog steeds ergens in een donker achterafstadionnetje in het Oostblok gespeeld...

30 aug 2013 22:37
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #57
Hoorde hier iemand zeggen van de week wat moeten we nou met de kogel, hadden we maar zo iemand.
Reactie van rajcomar was niet goed , maar hadden we maar zo iemand met een actie.
Begrijp trouwens die wissels van ruis niet, veldmate voor Maria kan ik nog inkomen, maar een spits eruit voor een verdediger , sorry hoor

30 aug 2013 22:38
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #58
We vergeten de 2-1 te maken en na de goal van Prince zakte de boel in elkaar. Jammer

30 aug 2013 22:39
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #59
De grote winnaar van vanavond was het publiek. Ik vond het heerlijk om te zien hoe er weer sfeer gemaakt werd vanuit Vak A-B-C van de Angelside. Prima hoe de verschillende supportersgroeperingen elkaar weer gevonden lijken te hebben. Helaas vond dit zeer positieve signaal niet echt weerklank op het veld.

Opvallend vanavond vond ik dat met name de routiniers van MVV Maastricht zakken door het ijs.
- Tom van Hyfte heb ik, behalve een kopbal en een slap schot op goal, totaal niet gezien. Van een aanvoerder verwacht ik dat hij voorop gaat in de strijd, maar dat heb ik hem niet zien doen. Totaal onzichtbaar. En bij VVV’s derde goal stond hij erbij en keek ernaar. Hij applaudisseerde nog net niet.
- Bram Castro krijgt drie kansen tegen en drie doelpunten; dat kan beter.
- Sjors Verdellen vond ik werkelijk dramatisch. Als je ziet hoeveel ruimte hij weggeeft aan Prince Rajcomar bij de tweede goal van VVV. In het strafschopgebied blijft hij anderhalve meter bij Prince vandaan, die, waarschijnlijk ook tot zijn eigen verbazing, gewoon vrij kon inschieten. Echt verbijsterend.
- Mark Veldmate werkt hard maar inefficiënt. Kopt door naar mensen die er niet zijn. Er gaat qua afmaken geen enkele dreiging van uit.
- Nathan Rutjes vond ik ook zwak acteren. Hij werkt zich een slag in de rondte, maar loopt voortdurend uit positie (middenveld controlerend) waardoor het zwakke centrum regelmatig een-op-een komt te voetballen. De zwakte van het hart van de verdediging van MVV begint bij Nathan.

Liep er dan helemaal niets goed? Toch wel. Bryan Smeets probeerde het tenminste, maar kan het ook niet alleen. Marco Ospitalieri speelde gretig. En Leroy Labylle speelde heel attent en met passie. Wat mij betreft haalt alleen dit drietal een (ruim) voldoende beoordeling.

Dit MVV zwalkt. Wie moet de goals maken? En wie neemt dit elftal op sleeptouw? Iedereen die blij was dat Esajas vertrok, moet zich nog maar eens goed achter de oren krabben. Dat is een speler die nog acties voorin durft te maken en waar altijd, ook al speelt-ie als een natte krant, dreiging van uitgaat.

Laten we hopen dat die Sema of Koç komt en dat Schreurs en La Rosa snel beter zijn. Dan kan het ook zo maar gaan lopen. Jongens, wat is dit een dreun. Dit MVV Maastricht is een (lage) middenmoter in deze vorm.

30 aug 2013 22:39
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #60
Middenmotor, niet meer dan dat helaas.
Zullen moeten hopen dat we na de winterstop een goede periode hebben (schreurs) richting de play offs ;) .

Is wel even wennen dat je nu al weet dat het voorlopig niks gaat worden dit seizoen.....in dat opzicht zijn we wel verwend de laatste jaren!

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden