MVV - VVV Venlo 30-08-2013

30 aug 2013 22:45
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #61
Ik laat je nog honderd jaar zo voetballen, dan zul je zonder spits, nooit de genadeklap kunnen uitdelen. Venlo komt drie keer voor het doel en drukt af. We spelen ze de eerste zestig minuten helemaal kapot, maar kans op kans wordt gemist. Onze jongens lopen de longen uit hun lijf, voor de hond zijn teelballen, want elke 100% kans gaat niet tussen de palen...

Rajcomar kon gewoon uithalen, omdat niemand rugdekking gaf. Knops en Co hielpen Verdellen op dat moment niet, terwijl ze niemand bij zich hadden staan. En dan kwam nog 'De Kogel', was het maar een echte kogel, dan kon ik begrijpen waarom de ganse defensie opzij sprong..... Allemaal onnodig.

Jammer deze nederlaag, maar het laat wel zien waar je als ploeg staat. Toen Veldmate gewisseld werd lag de bal alleen nog maar op onze helft. Effectiviteit heeft MVV nodig, veldspel is prima. Ik hoop dat je dat met één spits allemaal krijgt opgelost.

Lichtpuntje vanavond was voor mij toch de 'levenmakers' op de Angelside tribune, jammer dat de spelers dit vanavond niet beloond hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2013 22:52
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #62
Ik vond MVV eigenlijk heel behoorlijk spelen vanavond maar VVV was effectiever. Eigenlijk stelen ze 2 of 3 punten uit Maastricht. Ik ben benieuwd of Trost, die normaal heel realistisch is in zijn wedstrijdbesprekingen, dit ook toe geeft.

Maar zoals al vaker aangehaald, zonder versterking voorin spelen we hooguit middenmoot.. en dat zou zeer zonde zijn omdat de basis voor een (sub)topper er wel is!

En ik geloof er niks van dat dit VVV gaat meespelen voor de titel.. wat een armoede eigenlijk. Ze kwamen er enkel met wat geluk en op de counter zo nu en dan door.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

30 aug 2013 23:08
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #63
Ik vond MVV ook zeer aardig spelen tot 1-2, maar je moet er toch moedeloos van worden als trainer met zo'n aanval.
Veldmate is geen scorende spits, maar verricht altijd werk, houdt de bal vast, maar Braken en Maria, word je niet vrolijk van. Zonde weer dit verlies. Ook deze wedstrijd had je zomaar kunnen winnen.
VVV gaat misschien geen kampioen worden, maar met deze aanval halen wij nog geen nacompetitie.
Nu zal wel weer een reactie komen, wacht maar tot Schreurs terug is.....
Met 1 of 2 aanvallers kun je zo meedoen in de top. VVV mag jaloers zijn op ons middenveld.

30 aug 2013 23:22 30 aug 2013 23:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #64

Frank Salemans schreef : De grote winnaar van vanavond was het publiek. Ik vond het heerlijk om te zien hoe er weer sfeer gemaakt werd vanuit Vak A-B-C van de Angelside. Prima hoe de verschillende supportersgroeperingen elkaar weer gevonden lijken te hebben. Helaas vond dit zeer positieve signaal niet echt weerklank op het veld.

Opvallend vanavond vond ik dat met name de routiniers van MVV Maastricht zakken door het ijs.
- Tom van Hyfte heb ik, behalve een kopbal en een slap schot op goal, totaal niet gezien. Van een aanvoerder verwacht ik dat hij voorop gaat in de strijd, maar dat heb ik hem niet zien doen. Totaal onzichtbaar. En bij VVV’s derde goal stond hij erbij en keek ernaar. Hij applaudisseerde nog net niet.
- Bram Castro krijgt drie kansen tegen en drie doelpunten; dat kan beter.
- Sjors Verdellen vond ik werkelijk dramatisch. Als je ziet hoeveel ruimte hij weggeeft aan Prince Rajcomar bij de tweede goal van VVV. In het strafschopgebied blijft hij anderhalve meter bij Prince vandaan, die, waarschijnlijk ook tot zijn eigen verbazing, gewoon vrij kon inschieten. Echt verbijsterend.
- Mark Veldmate werkt hard maar inefficiënt. Kopt door naar mensen die er niet zijn. Er gaat qua afmaken geen enkele dreiging van uit.
- Nathan Rutjes vond ik ook zwak acteren. Hij werkt zich een slag in de rondte, maar loopt voortdurend uit positie (middenveld controlerend) waardoor het zwakke centrum regelmatig een-op-een komt te voetballen. De zwakte van het hart van de verdediging van MVV begint bij Nathan.

Liep er dan helemaal niets goed? Toch wel. Bryan Smeets probeerde het tenminste, maar kan het ook niet alleen. Marco Ospitalieri speelde gretig. En Leroy Labylle speelde heel attent en met passie. Wat mij betreft haalt alleen dit drietal een (ruim) voldoende beoordeling.

Dit MVV zwalkt. Wie moet de goals maken? En wie neemt dit elftal op sleeptouw? Iedereen die blij was dat Esajas vertrok, moet zich nog maar eens goed achter de oren krabben. Dat is een speler die nog acties voorin durft te maken en waar altijd, ook al speelt-ie als een natte krant, dreiging van uitgaat.

Laten we hopen dat die Sema of Koç komt en dat Schreurs en La Rosa snel beter zijn. Dan kan het ook zo maar gaan lopen. Jongens, wat is dit een dreun. Dit MVV Maastricht is een (lage) middenmoter in deze vorm.

Ik vind het het bla bla van je over nathan,en kan hier echt kwaad over worden nathan heeft door zijn manier van spelen(op het randje)het vaak heel moeilijk om de juiste keuzes te maken.
Ik vond zeker gezien de eerste helft dat nathan of brian man van de wedstrijd moet zijn...gr opa ;)

....

30 aug 2013 23:30
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #65
In een, voor een derby, matig gevulde geusselt heeft vvv de punten gestolen. Een goed combinerend mvv was tot aan de 1-2 heer en meester op het veld. Jammer. Het probleem bij mvv is bekend. Hopenlijk wordt dit zsm opgelost. Jammer dat Prince uitgefloten werd door het publiek. Op naar maandag.

Draan wie verkes Wullem !!

30 aug 2013 23:40 30 aug 2013 23:40 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #66
Hoewel sommige mensen anders suggereren, vond ik Nathan toch echt niet een van de zwakste schakels en Bryan Smeets wel. Overigens samen met de compleet overlopen Stankov, de inderdaad dramatische Verdellen en de waardeloze Veldmate, daar haal je ook geen prijzen mee. Hoe Castro binnen enkele maanden van een zekere keeper met bovengemiddelde reddingen, naar een blunderkeeper is getransformeerd, dat vraag ik me af.

De rest van het elftal heeft potentie, maar met zoveel zwakke schakels en zonder fastsoenlijke spits wordt dit echt een kutjaar. Ik hoop trouwens dat Labylle het grote gepingel staakt als volgende week de transfermarkt sluit.

Dan Rinkens, of wie erover gaat: je kan voor dit voetbal geen eredivisieprijzen vragen. Het is crisis, mensen moeten keuzes maken. Laat jeugd voor 5 euro naar binnen en de rest voor 10, dan heb je tenminste nog een vol stadion. Schrijnend om te zien wat er is gebeurd in de Geusselt (of wat er juist niet meer gebeurd bij een derby tegen VVV). Een te leeg stadion en matig voetbal. Wat hebben Zwolle, Cambuur en Go Ahead wat MVV en Maastricht niet hebben? Dat mag het bestuur zich eens afvragen.

30 aug 2013 23:40
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #67
Heeft Meneer Prince zelf naar gevraag! Heb je zeker niet gezien hoe arrogant hij deed bij het scoren van zijn doelpunt naar het MVV publiek.

30 aug 2013 23:55 30 aug 2013 23:56 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #68
MVV voetbalde het eerste uur tot de goal van Prince zeker niet onverdienstelijk, misschien wel de beste wedstrijd tot nu toe. We weten waar het aan ligt: voorin hebben we te weinig. Genoeg kansen voor MVV, maar ja, als je het dan niet afmaakt roep je het over jezelf af. De slimme Trost wachtte op een eventuele bevlieging van Prince en die kwam er ook, en na de 1-2 was Venlo ook beter.

Goals van Venlo hoefden ook niet per se te vallen. De 0-1 was wederom een blunder van Castro. Geen schim meer van de keeper van een jaar terug. Verdellen verdedigde matig bij de 1-2 en ook de 1-3 viel te makkelijk vond ik. Maar nogmaals, toch voetbalde MVV bij balbezit vrij aardig.

Dat het een minder seizoen zou gaan worden ten opzichte van voorgaand seizoen had ik me al op ingesteld, dat is jammer, maar het zij zo. Toch hoop ik dat we met een nieuwe aanvallende impuls en na de winterstop met Schreurs erbij weer die play-offs kunnen halen, ook al worden we dan maar 8e of zo. Maar zonder iets erbij voorin zal het een grijs middenmotor seizoen worden vrees ik.

31 aug 2013 00:28
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #69
3 goals tegen, 3 blunders van verdediging/keeper.

0-1: Die bal moet Castro toch gewoon hebben.
1-2: Verdellen mag Rajcomar nooit laten schieten. Castro had deze bal ook wel kunnen tegenhouden.
1-3: Alsof de Kogel "sesam open u" zei. Iedereen van MVV ging netjes aan de kant en hij schoot hem dan ook wel onhoudbaar voor de keeper in het doel.

Ik heb in de eerste helft weer het oud MVV gezien. Inzet, passie, lef en geen ontzag voor de tegenstander. Dit was in de tweede helft nauwelijks meer zichtbaar.
Zo vond ik Smeets de eerste helft goed voetballen, maar de tweede helft kwam hij niet meer op zijn niveau. Teveel ballen gingen bij zijn aanname te ver van zijn voet.
Braken was de eerste helft wel een lichtpuntje, maar tweede helft amper iets van hem gezien.
Ospitalieri vind ik een goede voetballende speler. Samen met Labylle is het een leuk duo. Enige minpuntje is dat beide soms iets te veel mensen willen passeren. Ruijs moet deze spelers volwassener maken, zodat ze zelf weten wanneer ze de bal moeten afspelen ipv de bal te verspelen.

MVV heeft toch wel de nodige "kansen" gehad. Al zijn dat toch wel vaak gemakkelijke balletjes voor de keeper.
Arbitrage trio was niet echt je van het, maar heeft (volgens mij) toch geen invloed gehad op de scores.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

31 aug 2013 00:28 31 aug 2013 00:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #70
De bus van VVV kwam met vertraging aan, maar leuk dat Trost niet meteen met zijn spelers de catacombe in ging,
maar uit zichzelf even de tijd nam om de MVV supporters te begroeten (die aan het andere kant van het hek stonden bij de Ster) en z'n kopje koffie in ontvangst nam ( en e paar puunnekes vaan de meitskes) . Feine vent dee Rene !

Sjiek de verbroedering en samenwerking tussen alle supporters ( joonk en aajt) voor de wedstrijd om er een geslaagd iets van te maken, waardoor er van de eerste tot 10 minuten na de wedstrijd er EEN zingende roedwitte muur stond.
Ook al verloren we de wedstrijd ( kan gebeuren) , heeft MVV toch gewonnen !

'nne groete MERCI aan iedereen die een bijdrage leverde en dit mogelijk maakte ! :applaus:

Kleine kritische noot :

- Moories...volgende kier wel dien sjerrep metnumme... ;)
- de Gooffie...iech had kompassie met die gaste en vertelde ze dat:
vreuger (in uzze aw Eenzjesaajt tied) zaote de Em Ee ummer oppe ieretribuun,
noe stoon ze veur de bok zien -beep- in de staank: tösse de WeeSee en de Friettent...
is tog neet ech sjiek en sjoen, foj foj...die verdene tog get beters...Onno doeg dao ins get aon ;)

De wedstrijd: mooi pressievoetbal bij vlagen van MVV, leuke combinaties, maar VVV maakte duidelijk dat ze net een stapje verder zijn: de kansen benutten en een afmaker hebben.
Niettemin ( ook al gingen er enkele fouten aan de tegendoelpunten vooraf), höbbe uzze jonges hun huid duur verkocht, inzet en strijd getoond.
Als dat niet genoeg is, jammer maar helaas en moeten we dat maar accepteren, winnen doen we wel een andere keer !

31 aug 2013 09:27
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #71
De sfeer bij de wedstrijd was weer TOP .

Wat me mateloos stoorde waren de Fluitconserten als Prinse Racjomar aan de bal was !

Te weinig toeschouwers ? betaalde voor een kaartje op de boschpoorttribune € 20,00 vorig jaar € 15 ,00 is toch iets te veel voor

dat gebraggel van de mvv voorhoede waar NIEMAND een bal kan vasthouden !

De catering is ook veel te duur daarom ook weinig animo om iets te kopen ?

Moet Tiny Ruis wel een compliment maken Conditie hebben de spelers wel .

31 aug 2013 09:42
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #72
Wat een negatief gezeik hier, er zijn pas een paar wedstrijden gespeeld en het is duidelijk dat het voor in aan stootkracht ontbreekt, zoals de trainer ook al zei. Ik vond MVV goed spelen en combineren, maar het ontbreekt aan een goede snelle goaltjesdief zoals Schreurs, dit was ook in Eindhoven meer dan duidelijk. Ik vond VVV niet echt de beteren, hadden alleen echte spitsen voorin, waardoor ze de wedstrijd hebben gewonnen. De sfeer was weer ouderwets, de spelers gingen ervoor, nu alleen nog een goede spits en alles komt goed. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

31 aug 2013 09:47
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #73
Mijn opmerkingen:
- zeer goede eerste helft, nog niet gezien dit jaar :applaus:
- man van de wedstrijd was in mijn ogen de twaalfde man. Goede sfeer op Angel Side, goed gedaan! :thumbsup:
- van hyfte eigenlijk niet waard om aanvoerder te zijn, wat speelde die slecht.... Is zijn deal met VVV al rond??
- Ruijs dacht dat publiek voor hem klapte maar wist niet dat de scheidsrechter achter hem liep.....daar werd voor geklapt!
- zonder de "jonge" teams hadden we nog geen punten....we zijn op deze manier nog geen middenmoter, jammer dat er zoveel zand in onze ogen gestrooid wordt..... :oops:
- ik ben echt benieuwd of er nog wat bijkomt, maar ik ben bang......
- veel,werklust gezien bij de spelers, dan is het jammer dat dit niet beloond is met 1 of zelfs 3 punten.

31 aug 2013 09:49 31 aug 2013 09:51 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #74
Ondanks de nederlaag toch weer kunnen genieten van us MVV. Hebben zeker de eerste helft behoorlijk gespeeld, inzet strijd, alleen jammer dat de bal er dan net niet invliegt. Gelukkig weer goede sfeer op de tribune wat zeer zeker een belangrijke factor is. Hoop dat er dit weekend niks meer vertrekt en er nog aanvallend iets.bijkomt, dan komen de resultaten vanzelf wel. Ook leuk dan tini ruijs na de wedstrijd voor iedereen de tijd nam een gesprek aan te gaan. Alles keump good, nog eve geduld en daan koume veer d'r weer oan !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak

31 aug 2013 09:50
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #75
Ben het met je eens maar ik heb geen seizoenkaart gekocht voor na de winterstop. Daar moet het bestuur ook eens aan denken!

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden