MVV - VVV Venlo 30-08-2013
01 sept 2013 01:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Het is inderdaad al geruime tijd duidelijk dat we voorin kwaliteit missen. Achterin en op het middenveld moet onze sterkte liggen. Helaas vind ik de achterhoede zwak acteren. Met name Verdellen.
Ook onze keeper Castro is dit seizoen nog niet in grote vorm.
Als je niet kunt scoren, moet je er in ieder geval voor zorgen dat de tegenstander dat ook niet doet.
Gisteren speelden we best een behoorlijke partij, maar Venlook was veel effectiever. Score is geflatteerd, maar hadden wij maar de luxe om een speler als De Kogel op de bank te zetten...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
01 sept 2013 09:46
Heb ook zo,n idee dat gillis niet overloopt van plezier met zijn reserverol bij mvv. Lijkt mij een goede voetballer maar dit is nu dus de tweede trainer die andere spelers schijnbaar beter vind. Is volgens mij meer dan een speler voor de bank. Hoop dat ze hem nu ook een keer gaan gebruiken en dat deze jongen weer wat plezier vind bij mvv.
02 sept 2013 14:51
02 sept 2013 14:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Sjiek vaan Rene :
mer nog sjieker waor um met te maage hellepe um dit meugelik te maake en hei onderdeil vaan te zien gewees; SJEVRAOJE
MERCI allemaol !
02 sept 2013 15:01
Peter Pan
Platinum Boarder
Vaan de MVV-site
Beste MVV'ers,
Namens de gehele spelersgroep, technische staf, directie en bestuur van MVV Maastricht wil ik alle supporters bedanken die ons afgelopen vrijdag tegen VVV-Venlo fantastisch gesteund hebben. De sfeer in De Geusselt was geweldig! Aan die aanmoedigingen heeft het afgelopen vrijdag zeker niet gelegen.
Een speciaal dankwoord wil ik richten tot de supporters die hun tijd en energie hebben gestoken in de geweldige sfeeractie. Het was voor ons een zeer aangename verrassing die de ploeg veel deugd heeft gedaan. Dat we verloren hebben is jammer, maar deze steun, ook na afloop van de wedstrijd, geeft ons een enorm goed gevoel voor de komende wedstrijden.
MVV'ers, heel hartelijk bedankt voor jullie steun, enthousiasme en de geweldige ambiance!
Tom van Hyfte
Chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, damske, Och jeh
02 sept 2013 15:58
02 sept 2013 15:59 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
De verloren derby tegen VVV Venlo leverde twee belangrijke bevestigingen op.
MVV Maastricht ontbeert een spits. Zo lang Danny Schreurs niet van de partij is mist de ploeg van Tini Ruijs een speler met een neusje voor de goal. Het spel van de Maastrichtenaren, zeker de eerste helft, was goed.
Een prettige constatering was de geweldige ambiance die de supporters in de Geusselt wisten neer te zetten.
Tot en met de laatste minuut werden de spelers aangemoedigd en toegezongen.
Ook nadat de 1-3 op het scorebord kwam te staan en het duidelijk was dat hun favorieten geen drie punten gingen halen bleef de sfeer in het stadion zoals het eigenlijk hoort: goed!
Op zijn Engels bleven de supporters achter hun team staan. Een winst – na de vervelende incidenten tegen Jong FC Twente - voor de club die niet in punten is uit te drukken.
bron: maastricht.gezien.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden