>
Ontvangen bedankjes 195
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aon de geng! schreef : - van hyfte eigenlijk niet waard om aanvoerder te zijn, wat speelde die slecht.... Is zijn deal met VVV al rond??
Frank Salemans schreef : Als ik twaalf uur later terugkijk op de wedstrijd, denk ik toch dat we een meer dan behoorlijke eerste helft hebben gezien. De ploeg zette druk en creëerde mooie kansen. Haha, dat was ik in mijn teleurstelling over de nederlaag even vergeten.
Maar opadiehard, nog even over Nathan Rutjes. Jij kunt dan wel boos op me zijn omdat ik mogelijk ongenuanceerd kritisch ben. Maar ook na een nachtje slapen denk ik hetzelfde erover. Het hele stadion kan zien dat Nathan zich het vuur uit de sloffen loopt. Dat is mijn punt van kritiek niet; aan zijn wedstrijdmentaliteit deugt werkelijk niets. Sterker nog, die vind ik elke keer voorbeeldig. Maar ik vind dat Nathan meer met het koppie dan met zijn longen moet spelen. Hij trekt naar mijn mening te vaak weg van zijn positie en verwaarloost dan zijn taak die hij eigenlijk heeft: controleren op het middenveld. Van Hyfte laat zich dan vervolgens te ver inzakken. Dan zijn twee spelers bezig met taken waar ze wat minder in zijn. Ik vind van Hyfte geen controleur achterin en Rutjes geen spelbepalend. Ik bedoel dit opbouwend; het zou goed zijn voor MVV Maastricht en hemzelf als Nathan soberder gaat voetballen. En dat hij voetballen kan, dat weet ik ook.
En als MVV Maastricht de kansen benut had, dan was er niets aan de hand geweest. Laat ze maar juichen in Venlo, maar met dit team promoveren ze echt niet. Als MVV Maastricht blijft voetballen zoals in de eerste helft, met een of twee scorende spitsen erbij, dan zit een top 5 plaats er nog steeds in hoor. Daar vertrouw ik gewoon op.