MVV - VVV Venlo 30-08-2013

31 aug 2013 09:51
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #76
De Bok, ik weet niet waar jij zit, maar op de boschpoort werd er behoorlijk gezopen, je kunt natuurlijk ook de gehele wedstrijd met een droge bek blijven zitten en thuis een halve liter Schultenbrau open trekken voor 0,40 cent omdat je te gierig bent. Wel zeiken dat er een spits bij moet , maar als er dan enkele euro's meer betaald moet worden om zo de club financieel te steunen, wordt er niet thuis gegeven. :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2013 10:16
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #77
Wat weet jij nou wat ik verteer bij mvv ? wil je het weten ? zeg het maar ?

Je kunt altijd bij me aankomen in Valkenburg ? Weet je onmiddellijk hoe ik in elkaar zit !

31 aug 2013 10:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #78
Dat maakt helemaal niet uit Vluuzak. MVV krijg een vast bedrag voor de catering. Ook al drink je jezelf een coma in, MVV profiteert daar niet van enkel Ibis.

Een goed begin van het front op de Angelside. Zeker de 1e helft was de sfeer in mijn ogen weer eens goed te noemen. Heeft nog tijd nodig om elkaar te begrijpen denk ik, maar was zeker een veel belovende start. Jammer dat de Boschpoort (zeker als daar dus flink gezopen is) en de rest van de Angelside tribune zich niet geroepen voelde om dan ook te staan en te klappen. Maar goed dan kan nog komen natuurlijk.

Zo slecht was het allemaal niet in mijn ogen. Maar het scorend vermogen kan je niet 1-2-3 oplossen. Het is wachten tot een nieuwe impuls voorin ofwel met een nieuwe speler als Sema of helaas wachten tot Schreurs en La Rosa terug zijn. Braken maakt nu gelukkig nog een goal, maar hij had er toch meer kunnen maken. Van Hyfte speelde inderdaad zeer zwak. Normaal maakt hij zo'n bal in de 2e helft als hij alleen voor de keeper staat. Maak me ook zorgen om Verdellen. Vorige week in Eindhoven al zwak en nu weer hetzelfde verhaal. Als dat zo doorgaat mag Geenen van mij wel dan een kans krijgen aangezien we die nu toch ter beschikking hebben.

Rajcomar terecht uitgefloten zeker na zijn belachelijke reactie na de goal. Was bij MVV al zeer irritant en zeker geen teamplayer. Uiteindelijk verziekt hij toch weer de stemming in de spelersgroep. Met die trekjes van gisteren was dat weer goed te zien hoe hij in elkaar steekt. Wens hem veel succes als hij weer eens als een playboy door de stad loopt.

31 aug 2013 10:34
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #79
Ik bedoel dat men ligt te zeiken dat de kaartjes te duur zijn, verleden seizoen waren ze goedkoper en kwamen er ook niet meer mensen naar de Geusselt.
Ja de Bok, ik wil weten hoeveel jij verteerd per wedstrijd bij MVV, dus roept U maar.......... :whistle:

31 aug 2013 10:53
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #80

Aon de geng! schreef : - van hyfte eigenlijk niet waard om aanvoerder te zijn, wat speelde die slecht.... Is zijn deal met VVV al rond??

Hoe krijg je het getypt vraag ik me af!!! Zo'n belangrijke speler die één mindere wedstrijd speelt en meteen op deze manier bekritiseerd wordt. :blink:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

31 aug 2013 10:57
Pieke Potloed
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #81
Iech dink Anna, tot heer neet mie lang in de stad roondlöp nao de reaksies vaan gistere oppe tribuun gehuurt te höbbe.

Kompleminte, Pieke.

31 aug 2013 10:57 31 aug 2013 10:58 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #82
Korte samevatting: M.V.V. heet sumpelweeg lès gekrege in effectiviteit.

2 zeikpunte:

1: Dee Castro begint steeds miejer '' 't menneke'' oet te haange, terwijl z'n prestaties ziechbaar minder weure. 'r Maak speulers verwiete, terwijl bepaolde balle toch eg tege te hawwe zien. En 't deeptepunt waor nao de match: ''Menier'' Castro vloog metein de kleidkamer in. Tege Dordt oet waor dat ouch al zoe. Wie meujlek kin 't zien um eve 't pebliek te bedaanke. Kwestie vaan fetsoen dach iech zoe, oondaanks de frustraties vaan 'ne verlore match.

2. Iech zal 't netjes perbere te bringe: Moch Prince door d'n ein of aandere speuler z'n kneuk euvergestamp kriege, iech zal d'r neet wakker vaan ligke...Wat 'ne iersteklas kloetzak.

31 aug 2013 10:59
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #83
Als ik twaalf uur later terugkijk op de wedstrijd, denk ik toch dat we een meer dan behoorlijke eerste helft hebben gezien. De ploeg zette druk en creëerde mooie kansen. Haha, dat was ik in mijn teleurstelling over de nederlaag even vergeten.

Maar opadiehard, nog even over Nathan Rutjes. Jij kunt dan wel boos op me zijn omdat ik mogelijk ongenuanceerd kritisch ben. Maar ook na een nachtje slapen denk ik hetzelfde erover. Het hele stadion kan zien dat Nathan zich het vuur uit de sloffen loopt. Dat is mijn punt van kritiek niet; aan zijn wedstrijdmentaliteit deugt werkelijk niets. Sterker nog, die vind ik elke keer voorbeeldig. Maar ik vind dat Nathan meer met het koppie dan met zijn longen moet spelen. Hij trekt naar mijn mening te vaak weg van zijn positie en verwaarloost dan zijn taak die hij eigenlijk heeft: controleren op het middenveld. Van Hyfte laat zich dan vervolgens te ver inzakken. Dan zijn twee spelers bezig met taken waar ze wat minder in zijn. Ik vind van Hyfte geen controleur achterin en Rutjes geen spelbepalend. Ik bedoel dit opbouwend; het zou goed zijn voor MVV Maastricht en hemzelf als Nathan soberder gaat voetballen. En dat hij voetballen kan, dat weet ik ook.

En als MVV Maastricht de kansen benut had, dan was er niets aan de hand geweest. Laat ze maar juichen in Venlo, maar met dit team promoveren ze echt niet. Als MVV Maastricht blijft voetballen zoals in de eerste helft, met een of twee scorende spitsen erbij, dan zit een top 5 plaats er nog steeds in hoor. Daar vertrouw ik gewoon op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Vluuzak

31 aug 2013 11:28
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #84
VVV speelde gisteren het spel zoals Trost dat afgelopen seizoen met MVV speelde geen goed voetbal wel vreselijk efficient.
Door dit spel stond MVV afgelopen seizoen bijna driekwart jaar op de eerste plaats.(waar naar het door punten aftrek en blessure Schreurs fout ging)

31 aug 2013 12:13
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #85

Frank Salemans schreef : Als ik twaalf uur later terugkijk op de wedstrijd, denk ik toch dat we een meer dan behoorlijke eerste helft hebben gezien. De ploeg zette druk en creëerde mooie kansen. Haha, dat was ik in mijn teleurstelling over de nederlaag even vergeten.

Maar opadiehard, nog even over Nathan Rutjes. Jij kunt dan wel boos op me zijn omdat ik mogelijk ongenuanceerd kritisch ben. Maar ook na een nachtje slapen denk ik hetzelfde erover. Het hele stadion kan zien dat Nathan zich het vuur uit de sloffen loopt. Dat is mijn punt van kritiek niet; aan zijn wedstrijdmentaliteit deugt werkelijk niets. Sterker nog, die vind ik elke keer voorbeeldig. Maar ik vind dat Nathan meer met het koppie dan met zijn longen moet spelen. Hij trekt naar mijn mening te vaak weg van zijn positie en verwaarloost dan zijn taak die hij eigenlijk heeft: controleren op het middenveld. Van Hyfte laat zich dan vervolgens te ver inzakken. Dan zijn twee spelers bezig met taken waar ze wat minder in zijn. Ik vind van Hyfte geen controleur achterin en Rutjes geen spelbepalend. Ik bedoel dit opbouwend; het zou goed zijn voor MVV Maastricht en hemzelf als Nathan soberder gaat voetballen. En dat hij voetballen kan, dat weet ik ook.

En als MVV Maastricht de kansen benut had, dan was er niets aan de hand geweest. Laat ze maar juichen in Venlo, maar met dit team promoveren ze echt niet. Als MVV Maastricht blijft voetballen zoals in de eerste helft, met een of twee scorende spitsen erbij, dan zit een top 5 plaats er nog steeds in hoor. Daar vertrouw ik gewoon op.

MVV speelde gisteren zeker een helft zeer behoorlijk, maar vergat wederom te scoren. Ruijs probeert een andere manier van voetballen waarin er meer druk naar voren gezet moet worden. Het elftal heeft hier nog zichtbaar moeite mee, het gebrek aan scorend vermogen en de defensieve kwetsbaarheid bij grote ruimtes op het veld breken de ploeg nu op.
Je ziet dat het nog niet allemaal klopt, zo komen spelers in situaties terecht waar hun kracht niet ligt. Verdellen is met ruimte in zijn rug heel kwetsbaar, maar de 1-2 van Rajcomar was gewoon geweldig afgemaakt, dat zie je niet vaak op dit niveau. Rutjes kwam vaak in een aanvallende positie waar hij de creativiteit voor mist en Labylle is niet de klassieke linksbuiten die gevaarlijk naar het doel is, hij moet nog meer tussen de linies spelen. Hoewel ik een fan van hem ben zou een vertrek van Labylle misschien wel goed uitkomen, mits er dan ruimte is voor 2 kwalitatief goede aanvallers.
Ik hoop dat Ruijs zijn gewenste versterking(en) en tijd krijgt, dan kan het toch nog een mooi seizoen worden.

31 aug 2013 16:54 31 aug 2013 17:01 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #86
Ik heb weinig te vertellen over de wedstrijd zelf. Het is maar weer eens gebleken dat we een echte afmaker ontzettend hard nodig hebben. Hier ga ik geen woorden meer vuil aan maken.

Dan de wederopstanding van de ''nieuwe'' Angel-Side. Ik kwam gisteravond aan op Vak-F, en had al snel door dat iedereen verplaatst was naar de vakken A/B. Zelf dus ook maar verplaatst naar Vak B. Hier vond ik alle bekende gezichten terug, het was lekker druk onder aan het vak. De sfeer zat er goed in, zelfs nog met een 1 - 2 achterstand. Er werd met vlagen hard en massaal meegezongen in de 1e helft. Veelbelovend dus, mits onze vrienden op het veld ook eens een keer daadwerkelijk de ballen in de netten gaan werken.

Soms werden alleen wat liedjes doodgeslagen door het harde en onregelmatige getrommel. Maar, dit komt omdat de beide groepen nog aan elkaar moeten wennen. 2e helft zakte het wat in, maar dat is te verwachten met een 1 - 3 achterstand.

Deze nieuwe start met alle fanatieke supportersgroepen samen op de vakken A/B/C is veelbelovend. Hopelijk worden de vlaggen het hele seizoen meegenomen. Deze vlaggen brengen iets extra's. Is het de bedoeling dat de Ultra's en de rest van de fanatiekelingen van Vak-F op de vakken A/B blijven staan voor de rest van het seizoen? Ik zou hier graag wat meer duidelijkheid over willen hebben.

Een kort filmpje met sfeer van gisteravond.

Complimenten aan alle supporters die dit gisteren mogelijk hebben gemaakt! Chapeau.

31 aug 2013 17:19 31 aug 2013 17:20 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #87
Gister heb ik een leuke voetbalavond gehad.
Een fris spelend MVV , dat gewoon de betere ploeg was en in mijn ogen totaal onverdiend heeft verloren.
De kritiek die Bryan Smeets verleden jaar over zich heen heeft gekregen hebben hem een betere voetballer gemaakt, ik kan nu genieten van zijn spel en hij draagt MVV op dit moment.

Dat we voorin niet scoren is een probleem, echter dat we achterin de doelpunten zo makkelijk weggeven is een veel groter probleem, Castro, Verdellen en Knops staan ter discussie !!
Tiny Ruijs heeft Cor Gillis' op de bank en die verdiend nu gewoon vertrouwen en speelminuten, centraal achterin, voor wie hij gaat spelen maakt me niet zo uit.
Cor is een echte CV die zijn man goed kan uitschakelen en daarbij kopt hij beter dan heel MVV bij elkaar.

MVV heeft tijd nodig, als we als supporters het geduld kunnen opbrengen en als deze groep bij elkaar blijft dan gaan wij onze momenten van zelf pakken en gaan we gewoon meedoen bovenin. Schreurs maakt Smeets en Veldmate 30 procent beter, die missen we nu maar die komt terug!!
Dit MVV gaat straks weer meedoen , let op mijn woorden......

Dan over de sfeer, dat was onze grootste overwinning......fantastisch !!!!! Schitterend om te zien dat we toch allemaal hetzelfde bloed in ons hebben en dat we als het moet allemaal door een deur kunnen.....
Die sfeer en de terugkeer van onze fanatieke aanhang gaat dit MVV weer dat kleine beetje steunen om d'r weg naar boven te vinden.....
Supporters bedankt , jullie waren grote klasse en dat is waarom wij toch een bijzondere club zijn, we zijn niet zomaar een voetbal club ....nee wij zijn een hele bijzondere club, en daar hoort iedereen bij. Er is voor iedere supporter plaatst binnen MVV , draag dat uit .....en bouw verder...ik heb er oprecht van genoten !!!

Tot zaterdag en dan maken we die Rotterdammers af in Maastricht....No Mercy ....

Napoleon !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, de bok, opadiehard, SoerenBusk, Janepie

31 aug 2013 18:42
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #88
Inderdaad Frank Salemans: idereen die Esajas (een voetballer waarvoor in naar de Geusselt kwam) verguisde moet zich maar eens goed achter de oren krabben. Dit was een voetballer met techniek die de bal voorin vast kon houden en die ook Labylle daardoor gevaarlijker maakte. Wat hebben we nu: een Braken, een jongen die precies als Borgers geen techniek heeft. De 1-3 was zijn schuld omdat hij niet mee terug verdedigde en zijn man weer liet gaan. Hoop toch echt das Tiny maandag met di Maria speelt, een jongen die wel techniek heeft. Voor mij mogen ze achterin ook Gilles proberen (zeker de laatste 20 minute als Knops of Verdellen moe zijn). Het was alweer beter als tegen Eindhoven; we hoeven pas op het eind van de kompetitie in vorm te zijn en top 9 halen.

31 aug 2013 18:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #89
Toch weer mooie combinaties gezien.
Voorgaande wedstrijd was dat ook al zo alleen nu kregen ze zowel wat meer kansen.
Alleen zie je dat ze het daar voorin het helemaal verprutsen en geen vuist kunnen maken.
Labylle zal nog weggaan voor een mooi bedrag hoop ik dan wel.
Zodat je voorin toch nog 2 goede spelers kunt halen.

31 aug 2013 20:03
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - VVV Venlo 30-08-2013 #90
Dat we voorin problemen hebben is oud nieuws maar ook achterin rammelt het bij tijd en wijle...

De oproep van verschillende voorgangers hier om Cor Gillis eindelijk een basisplek te geven kan ik van harte ondersteunen. Voor wie vind ik minder belangrijk, Verdellen maakt voor mij de grootste kans om eens de bank warm te houden.
En waarom zou ook de basisplek van Castro niet eens ter discussie mogen staan? , hij is dit seizoen langzaam aan richting niveau Boffin/Bulters aan het afdalen. Zijn verwijten naar medespelers zijn op dit moment niet altijd terecht.

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden