MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag )

08 sept 2013 13:46 08 sept 2013 13:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #1
ut is vieftig sezoene geleie tot die vaan us d'n ierste kier de gouwe ster op hun boors drooge !
Dat waor in de wedstrijd tege die Hollenders oet Amsterdam-Noord; de Volewijckers.
Wie uzze Geusselt zjus e jäörke in gebruuk waor...
Ut woort 3:1 veur die vaan us :thumbsup: (boebij dee vaan Wullems twie kier skoorde).






• Frans Körver
• Harry Brüll
• Piet van Dijk
• Giel Haenen
• Mat Loo
• Jo Toennaer
• Nico Mares
• Laurent van Kan
• Gerard Bühler
• Bert Willems
• Henk Brinkhuis

Toen waor dao nog gein Almere, mer noe ligk Almere neeve A'dam Noord, en dus verwach iech tot veer pin houwwe en d'n oetslaag vaan veur 50 jaor weer op ut skoorebord zette ! :thumbsup:

Vaan d'n Eenzelsaajt Tribuun verwach iech niks, daovaan weit iech tot die dao weer steit wie de letste twie wedstrije
en volle petaj vol gaas gief :applaus:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 14:09
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #2
Vriedig de dertiende ....... :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 14:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #3

Boer458 schreef : Vriedig de dertiende ....... :woohoo:


Dat moet ons nu geluk brengen dan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 17:54
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #4
hoop dat "die vaan us"al het schuim op de bek hebben staan op het moment dat ze de kleedkamers uitkomen!!!
En da t we "die hollenders" helemal opvreten....!!!
Of zoals trost zei: Bij die strot grijpen en niet meer loslaten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 18:09
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #5
Ben benieuwd hoe Tiny zich nu weer voorbereid op Almere city, tegen Excelsior heeft hij zich zelfs op de training laten terug zakken, was er zelf, hij zij met trots rood speelt precies als Excelsior morgen, man ga eens vol op de aanval ipv van de angsthaas uit te hangen, zet de tegenstander vast op eigen helft , en hou de linies kort bij elkaar bij bal verlies ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2013 16:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #6
Scheidsrechter van de avond is de zeer jonge Belgische Bart Vertenten.

Ik ben eens benieuwd hoe streng hij zal zijn. Voor mij mag MVV in ieder geval een HOW UM NEER mentaliteit op het veld brengen, alles is geoorloofd als we maar winnen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2013 19:11
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #7
2-2!

Ben erg benieuwd of Stankov terugkeert in de basis en of Sema nu eindelijk op juiste plek wordt gezet? Gaan we nu wel vol overtuiging voor een overwinning? Hoeveel toeschouwers zullen er zijn? Interessante vragen. Desondanks moet ik toch bekennen dat ik voor het eerst sinds tijden niet uitkijk naar de volgende wedstrijd!

Castro
Geenen - Verdellen - Knops - Ospitelieri
Stankov - v. Hyfte - Rutjes

Smeets

Sema - Veldmate

Met bovenstaande opstelling, voldoende overtuiging (op het veld en tribune) wil ik het nog wel eens zien. Het voordeel van een licht gevulde Geusselt is dat (zo bleek in het verleden) dat er enkel verslaafde MVV supporters zullen zijn. Dit kleine aantal zorgde in het verleden al eens voor een kolkende Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2013 19:54 10 sept 2013 19:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #8
Mij interesseert minder wie er speelt. Dat hangt van zoveel factoren af ( blessures zoals Braken en Veldmate) of wat er eventueel op de training gebeurt of niet en noem maar op...

Wat ik belangrijk vind is dat er een elftal staat dat er voor gaat en dat de volle winst pakt!
Al is het maar met een flutgoal of zoals ooit met Taiwo in de 92ste minuut..
Zodat er rust in de tent komt en we allemaal een goed gevoel naar huis gaan !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2013 20:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #9
Tegen een ploeg als Almere moet je als thuisploeg vanaf de 1e minuut vol gas geven !!! Laten zien wie de baas is in de Geusselt!!! MVV/Ruiis speelt veel te voorzichtig , vooral in de Geusselt . Gewoon voor de volle winst gaan . Een gelijkspel thuis zijn 2 verliespunten .



Kom op die roeijeeeeeee!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2013 23:14
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #10

les rouges blancs schreef : Mij interesseert minder wie er speelt. Dat hangt van zoveel factoren af ( blessures zoals Braken en Veldmate) of wat er eventueel op de training gebeurt of niet en noem maar op...

Wat ik belangrijk vind is dat er een elftal staat dat er voor gaat en dat de volle winst pakt!
Al is het maar met een flutgoal of zoals ooit met Taiwo in de 92ste minuut..
Zodat er rust in de tent komt en we allemaal een goed gevoel naar huis gaan !


Als we met dezelfde opstelling en instelling als afgelopen zaterdag beginnen zul we nooit een doelpunt maken. Het interesseert me juist erg veel met welke intentie Tini onze mannen het veld opstuurt. Ik verwacht zeker in de Geusselt iedere wedstrijd een ploeg die het voor niets minder doet dan een overwinning! Die overtuiging was bij de laatste thuiswedstrijd niet terug te zien in zowel de opstelling als de wedstrijdinstelling!

Als ik me niet vergis is er afgelopen zaterdag uit voorzorg gewisseld en zitten braken en veldmate dus gewoon bij de selectie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2013 23:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #11

Bertocucci schreef : Als ik me niet vergis is er afgelopen zaterdag uit voorzorg gewisseld en zitten braken en veldmate dus gewoon bij de selectie


Veldmate was er vandaag op de training niet bij ( en ook niet aanwezig bij de oefenwedstrijd van de reserves.

Sven trainde ( net als Schreurs) apart en had nog last van z'n hamstring ( was er 's middags wel bij de wedstrijd als toeschouwer)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 09:49
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #12

les rouges blancs schreef :

Bertocucci schreef : Als ik me niet vergis is er afgelopen zaterdag uit voorzorg gewisseld en zitten braken en veldmate dus gewoon bij de selectie


Veldmate was er vandaag op de training niet bij ( en ook niet aanwezig bij de oefenwedstrijd van de reserves.

Sven trainde ( net als Schreurs) apart en had nog last van z'n hamstring ( was er 's middags wel bij de wedstrijd als toeschouwer)


Ohh dat wist ik niet. In dat geval bied mijn opstelling toch een goed alternatief. Maria zou Veldmate kunnen vervangen. Daar ging meer dreiging vanuit de tweede helft dan Veldmate in de eerste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 16:15
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #13
Toch vind ik Maria absoluut geen centrumspits. Al had hij inderdaad meer dreiging in huis dan Veldmate. Maar uiteindelijk vind ik Maria persoonlijk te licht om in het centrum van de aanval te spelen. Ik zie hem liever nog eens op de vleugel. Trouwens... tegen Excelsior had ik sterk de indruk dat Sema beter tot z'n recht komt vanaf rechts. Ben benieuwd hoe de opstelling er vrijdag uitziet. Als Veldmate en Braken allebei niet kunnen spelen zou Sema zo maar eens in de spits terecht kunnen komen en Maria op een van de vleugels. Maar wie dan op de andere? Ospitalieri? Stankov? Of Smeets als centrumspits, Maria vanaf links en Sema vanaf rechts? Of misschien wel met 2 spitsen en een 4 mans middenveld. Ben benieuwd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 16:31
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #14
Vrijdag is weer zo ver.

We zitten er weer met z'n alle! Van grote azijnzeiker, tot positieve vent. Dat is het leuke aan MVV, we zijn er gewoon weer. Door weer en wind.
Maar nu wordt het toch wel spannend.
Een verlies thuis tegen Almere zal de boel zeer!! op scherp zetten. Dan is bijna ieder punt verlies dodelijk in de daarop op volgende 2 wedstrijden.
Ik wens, nee ik eis, hier ook gewoon een overwinning. Aanvallend voetbal, en vechten voor iedere grasspriet. Als je dan onverhoopt nog gelijk speelt kan je nog zeggen, ik heb alles gegeven. En dan maakt hij mij niet uit, je kan niet meer doen dan je best!

Mijn witte zakdoek laat ik maar gewoon thuis, ik ga er vanuit dat hij niet nodig zal zijn.
Maar sprankelend voetbal en een "walk over" verwacht ik zeker niet.

2-1. De verdedeging van MVV is helaas nog altijd even poreus als Zwitsere gatenkaas. (voordal de Zwitserse heeft hele grote gaten;)
Nu 9 uit 3 en we dromen weer van een top 5 positie.

Kom op. passie strijd en concentratie.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 17:16
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #15
Es v'r hei neet vaan winne, daan weit iech 't ouch neet mie.
Vriedag gei gezeik op 't veld, gewoen 3-0 veur die vaan us!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden