MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag )

16 sept 2013 22:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #76
Dat 'billenknijpen' op het laatst kwam toch grotendeels door de 'brilliante' Dick-Advocaat-achtige wissel van onze, niet door enig voetbalinzicht gehinderde, toptrainer. Stankov erin om lucht te dekken, in plaats voor de prima voetballende Nathan. De druk naar voren viel direct weg. We hebben echt geluk gehad dat die 2-2 niet meer viel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 01:46
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 811
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #77
Onze trainer heeft echt wel door hoe het spelletje moet worden gespeeld. Hij presenteert zichzelf niet al te gelukkig op radio en televisie. Hij heeft een erg laag spreektempo, waardoor mensen nogal eens geneigd zijn te denken dat hij ook een laag denktempo heeft. Spreek- en denktempo hebben echter weinig of niet met elkaar te maken. Maar de realiteit is ook dat mensen dat wel denken. Mijn advies aan Ruijs is om wat sneller te spreken; misschien dat een logopedist hier behulpzaam kan zijn?

Tja, dat billenknijpen op het einde vond ik wel meevallen, zeker ook omdat Castro een degelijke partij keepte. Rutjes eruit een blunder? Ik weet het niet. Ik hoorde ex-MVV-verdediger Johan Dijkstra (ik weet niet zeker of hij het was) een tijdje geleden beweren dat Rutjes weliswaar altijd keihard werkt, maar ook vaak zijn positie aan het einde van de ruit, vlak voor de verdediging, verlaat, waardoor de aansluiting tussen de verdediging en middenveld verloren gaat. Oei, dat is kritiek op een van de publiekslievelingen... Maar ik kan wel begrijpen waarom Johan Dijkstra (of was het iemand anders?) dat zei. Wat vinden jullie?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 09:28
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #78
ik denk ook tot hij rutjes eruit haalden omdat deze al op scherp staat met gele kaarten.
Als je nathan in een verdedigende manier opstelt pakt hij veel sneller en onnodig gele kaarten, omdat hij altijd zo lekker fel is op het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 10:28
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #79

Ben Salemans schreef :
Rutjes eruit een blunder? Ik weet het niet.


Neuh zeker geen blunder. Ik zag Rutjes bij het verlaten van het veld wat hinken met zijn been. Wellicht een voorzorgsmaatregel? Dus dan een verstandige keuze?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.240 seconden