MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag )

12 sept 2013 13:18
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #16
MVV met compleet nieuwe voorhoede


Met een compleet nieuwe voorhoede hoopt MVV na vier nederlagen op rij eindelijk de neergaande spiraal te kunnen ombuigen. Marco Ospitalieri, Gianluca Maria en aanwinst Maic Sema moeten de Maastrichtenaren vrijdagavond tegen Almere City (20.00 uur) de zo gewenste aanvalspower geven.

Maastricht
Van onze verslaggever


Hoewel de frontlinie door de blessures van het spitsenkoppel Mark Veldmate (enkel) en Sven Braken (hamstrings) noodgedwongen is gewijzigd, gokt trainer Tini Ruijs erop dat zijn ploeg een nieuwe impuls krijgt. ,,Misschien vallen de puzzelstukjes nu in elkaar. We hebben een overwinning hard nodig.”
De coach beseft dat zijn ploeg niet overloopt van zelfvertrouwen na de bittere reeks nederlagen. Hij richtte zich deze week dan ook bewust op de mentale staat van zijn spelersgroep. ,,Ik heb gezegd: alle verantwoordelijkheid ligt bij mij, ik ga als trainer voor jullie staan. Zo hoop ik de druk bij mijn spelers weg te nemen. Ze moeten vrij en zonder druk kunnen voetballen. Ik wil nu een MVV zien dat met strijd en lef de tegenstander opjaagt.”
Omdat Ospitalieri naar voren schuift, krijgt Sjoerd Winkens een basisplaats als linksback. Rechts in de defensie krijgt Rick Geenen opnieuw de voorkeur boven Antonio Stankov.
Opstelling MVV: Castro, Geenen, Knops, Verdellen, Winkens, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Sema, Maria, Ospitalieri.

Ik ben benieuwd morgen. Als we morgen niet winnen weet ik het inderdaad ook niet meer. De roeije terug als linksback, nog geen wedstrijd gespeeld in de competitie als ik me niet vergis. Normaliter verdedigend prima maar aanvallend gein piep stob. Geenen vervangt Stankov. Ik zou het andersom doen. Stankov laten beginnen die is aanvallender ingesteld en dat hebben we wel nodig als we op voorsprong willen komen. Ik zei vorige week dat we alle schroom van ons af zouden spelen, nu zeg ik dat weer.

4-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 13:55
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #17
voor zover ik begrijp zit stankov met een mentaliteitsprobleem, vorig seizoen heeft hij elke wedstrijd geknokt voor een contract, sinds hij dit contract heeft is hij terug gevallen.
Dit is ook de enige reden tot ruijs stankov niet laat starten, hij neemt stankov in bescherming.
Winkens en geenen waar gister op de training zeer gedreven. Geenen stond bij fsc ook bekend als iemand die langs de lijn op komt, hopelijk laat hij dat vrijdag zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 14:01 12 sept 2013 14:06 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #18
Hij neemt stankov in bescherming???? Dat geloof je zelf toch niet volgens mij is tiny het schuld dat stankov zo speelt.Bij rkvvl waar tiny te gast was had hij het alleen maar over stankov hij was 8 goals van de 12 schuld,Toen hebben mensen nog gevraagt van rkvvl waarom hij hem dan toch steeds opstelden waar die geen andwoord op gaf.pffffffff altyd maar andere de schuld geven en dat hij schreurs niet kon opstellen bla bla bla bla ,Owja en toen die trainer van fortuna was die wilde 2 spelers hebben heeft tiny 6000 euro ingeleverd zodat ze die spelers konden halen lol alleen zichzelf de hemel in prijzen zal de rest maar niet vertellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 15:52 12 sept 2013 15:58 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #19


Geen diepgaande interviews maar wel leuk. Fijn dat La Rosa weer inzetbaar is :thumbsup:
Vorige week wilde hij niks prijsgeven over de opstelling want dan kon de tegenstander zich daarop op instellen. Nu verteld hij alles in geuren en kleuren. Als hij zijn woorden morgen waar maakt dan ga ik weer een leuk weekend tegemoet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 16:17 12 sept 2013 16:18 door reddevil1408. Reden: bron vermelding
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #20

MVV-trainer Ruijs: Er moet gewonnen worden

MVV-trainer Tini Ruijs wil met aanvallend spel eindelijk nog eens winnen.

Tegenstander in de Geusselt is Almere City FC. MVV verloor vijf van de zeven wedstrijden. Het Maastrichtse publiek snakt naar een zege.

Donderen
"Er moet zeker gewonnen worden", zegt MVV-coach Tini Ruijs. "Het gaat donderen in de Geusselt. We hebben een fantastisch publiek. We zullen deze mensen een prettige avond bezorgen."

Spitsen Sven Braken en Mark Veldmate zijn door een blessure niet inzetbaar. Daardoor komt Gianluca Maria in de ploeg. "Hij beviel goed tegen Telstar. Hij is snel, beweeglijk en balvast. Ik verwacht wel wat van hem."

Strijdlust
Verder komt Sjoerd Winkens aan de aftrap. Zo wil de trainer meer strijdlust in de ploeg brengen. "Dat is een karakterjongen. We willen absoluut niet meer zo'n wedstrijd hebben als tegen Excelsior. Daar was niemand blij mee. We leken wel verlamd."

BRON: L1


ZO zo....we gaan wat verwachten morgenavond. :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 16:54
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #21

Armand schreef : Hij neemt stankov in bescherming???? Dat geloof je zelf toch niet volgens mij is tiny het schuld dat stankov zo speelt.Bij rkvvl waar tiny te gast was had hij het alleen maar over stankov hij was 8 goals van de 12 schuld,Toen hebben mensen nog gevraagt van rkvvl waarom hij hem dan toch steeds opstelden waar die geen andwoord op gaf.pffffffff altyd maar andere de schuld geven en dat hij schreurs niet kon opstellen bla bla bla bla ,Owja en toen die trainer van fortuna was die wilde 2 spelers hebben heeft tiny 6000 euro ingeleverd zodat ze die spelers konden halen lol alleen zichzelf de hemel in prijzen zal de rest maar niet vertellen.


Dus............ :blink:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 17:27
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #22
Ik geloof dat Ruijs dit forum ook leest....alles waar we voor gevraagd hebben en over geklaagd hebben beloofd hij nu te doen....??? zal me benieuwen.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 17:34
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #23
Verder komt Sjoerd Winkens aan de aftrap. Zo wil de trainer meer strijdlust in de ploeg brengen. "Dat is een karakterjongen. We willen absoluut niet meer zo'n wedstrijd hebben als tegen Excelsior. Daar was niemand blij mee. We leken wel verlamd."

BRON: L1[/quote]

UUhhh???
ik dacht dat hij na de wedstrijd vertelde dat de tweede helft wel goed was...?????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 17:34
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #24
Dat is een zeer beweeglijke voorhoeden lijkt mij, hopelijk weer eens 3 punten in de Geusselt. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 18:00
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #25
La Rosa er weer bij! Nu kun je aanvallend wat meer brengen. Alleen vallen 2 aanvallers weg (Veldmate en Braken). Op de training waar ik vanmorgen even was trainde MVV, bij geval van nood, met Kuipers in de spits.

Hopen morgen op 3 belangrijke punten. Verlies je morgen, kan je zomaar laatste staan. Maar daar ga ik niet van uit!

Historie:
FC Omniworld-MVV 1-3
MVV-FC Omniworld 2-2
FC Omniworld-MVV 3-1
MVV-FC Omniworld 1-1
FC Omniworld-MVV 1-1
MVV-FC Omniworld 0-0
FC Omniworld-MVV 1-2
MVV-FC Omniworld 2-1
FC Omniworld-MVV 1-1
MVV-FC Omniworld 1-0
MVV-Almere City FC 2-1
Almere City FC-MVV 2-4
MVV-Almere City FC 3-2
Almere City FC-MVV 1-2
MVV-Almere City FC 2-1
Almere City FC-MVV 3-1

Doelsaldo: 28 voor en 21 tegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 20:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #26
Leuk hoe Tini het brengt op Mvv tv , ben benieuwd morgen

Gelukkig is die kwal van Mvv tv afgehaald en doet Stijn dat weer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 20:44
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #27
Zijn dr ook mensen waar je niks op aan te merken hebt? Oh ja, jezelf natuurlijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Sjotelsplak, serke, opadiehard, Sjonnie, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 21:26
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #28
Ja en als het niet loopt of sowieso wissel in de 2-e helft, Winkens eruit en La Rosa er in (links voor) en Opspitaleiri terug op de back plaats. Met Winkens erbij lever je echt in op voetbal kwaliteit, vorig jaar ging bijna iedere wedstrijd verloren toen hij in de basis stond. Als hij maar minmaal begrijpt dat hij alleen moet verdegigen en de bal snel verder geven aan zijn teamgenoten en vooral niks zelf probeert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 22:19 12 sept 2013 22:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #29

Napoleon schreef : Leuk hoe Tini het brengt op Mvv tv , ben benieuwd morgen

Gelukkig is die kwal van Mvv tv afgehaald en doet Stijn dat weer



Wat ben je toch onnavolgbaar je commentaar B) ...eerst je reactie op tini ik zeker weet dat je dit cynies bedoeld!
Dan die ,,kwal,,die jongen deed zijn uiterste best en woont en werkt nu eenmaal niet in hilversum!
Als er een persoon is die zich hier op het forum totaal overgewaardeerd(jij dus) voelt heb je het helemaal mis!
Ik vind dat je bijna altijd negatief bent,en dan neem je ff pas op de plaats om vervolgens weer vol de confrontatie aan te gaan met een ieder die het goed voor heeft met mvv.
Moest dit ff kwijt...nu de wedstrijd...ik hoop eindelijk op een overwinning...ben niet zo ,,kapot,,om de roeie te laten spelen,maar hoop echt dat het binnen het elftal begint te lopen.
En vakkie a en b oppe angelside, morgen staat hopelijk de ouwe en de nieuwe angelside weer compleet als een groep bij elkaar :thumbsup:...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 23:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (vriedag ) #30

Napoleon schreef : Leuk hoe Tini het brengt op Mvv tv , ben benieuwd morgen

Gelukkig is die kwal van Mvv tv afgehaald en doet Stijn dat weer


Ik was het vaker eens met je reacties, maar dit vind ik kort door de bocht..... Ik ken die hele jongen niet, maar ik was blij dat zich iemand de tijd er voor nam. Het is natuurlijk wel MVV-TV en niet Voetbal International he.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden