Fortuna - MVV 4 oktober

30 sept 2013 21:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #46

Rebel schreef : Moeten helemaal geen mensen gaan met hun belachelijke kutregels. Derby is naar de klote.

Uiteindelijk heb je je eigen team ermee..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2013 21:31
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #47

zitterd schreef : Fortuna slechts 800 (!!) kaarten verkocht in voorverkoop, met nog 4 dagen te gaan. mvv pas 7 bussen gevuld. waar gaat dit heen?????

Zo spelen wij bijna een thuiswedstrijd....
Wie nu nog tegen het motto "Against Modern Football" is, heeft oogkleppen op en is doof...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

01 okt 2013 08:42
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #48

zitterd schreef : Fortuna slechts 800 (!!) kaarten verkocht in voorverkoop, met nog 4 dagen te gaan. mvv pas 7 bussen gevuld. waar gaat dit heen?????

Ik neem toch aan dat die 800 kaarten alleen "gewone" kaarten zijn of zijn seizoenskaarten ook meegerekend?

01 okt 2013 08:51
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #49

Rebel schreef : Moeten helemaal geen mensen gaan met hun belachelijke kutregels. Derby is naar de klote.

Van onder welke steen kom jij gekropen?
Sinds de 0-7 overwinning daar is er al jaren een bus combi.
Je doet net alsof het de eerste keer is dat je hoort van een buscombi naar fortuna.
Ik zie echt het probleem niet van 20 min in een bus te zitten, maar voor sommige mensen is dit te veel.

IGG present bus 2

01 okt 2013 08:53
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #50

mvv4ever schreef :

Uiteindelijk heb je je eigen team ermee..

Nee, het almaar ja knikken, dat schiet lekker op.

Nog meer regeltjes want het word toch gepikt???

Straks heb je geen hond meer in het stadion.

01 okt 2013 08:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #51
wat is er anders al voorgaande jaren ? behalve de vertrek tijden?

01 okt 2013 09:00
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #52
Volgens mij is het bericht van rebel ook bedoeld als reactie op de verkoop aan fortuna kant. Daar moet men een volledig registratie formulier invullen willen ze een kaart kunnen kopen. Gewoon weer extra regeltjes om de derby nog onaantrekkelijker te maken...

01 okt 2013 10:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #53
Ik vind buscombi's helemaal niets, over het algemeen doe ik er ook niet aan mee (er zijn andere oplossingen), maar in het geval van Fortuna - MVV maak ik een uitzondering. Dat zullen sommigen vast hypocriet vinden, het zal wel. Overigens vind ik het nog altijd belachelijk dat die buscombi er is, bij de 0-7 was er GEEN buscombi en toen is er ook niets boeiends gebeurd. Maar hij is er nu eenmaal en deze wedstrijd wil ik in het uitvak beleven, dus ik stap toch in die bus vrijdag.

Rebel reageert volgens mij inderdaad vooral op de regels aan Fortuna-kant, of meer in het algemeen dat de regels ieder jaar strenger lijken te worden. Een formulier invullen, waar gaan we heen? Paspoortcontrole is al belachelijk bij deze wedstrijd, aangezien het controleren van woon- of geboorteplaats wienig zin heeft bij clubs die amper 20 km van elkaar vandaan liggen. Wat zal dat formulier precies bereiken? Heel simpel, dat er minder mensen op de wedstrijd afkomen. Lekker een sfeerloze wedstrijd voor 3000 man, en naderhand roept de lokale driehoek om het hardst "zagen jullie hoe rustig het was? Deze maatregelen helpen!". De volgende stap is dat wij als uitsupporters helemaal niet meer naar Sittard mogen.

Van die kant ben ik het dan wel weer volledig met Rebel eens. Het gaat van kwaad tot erger. De stadions in Nederland zijn al jaren veiliger dan ooit, het aantal serieuze incidenten neemt af, fans voelen zich veilig. Maar toch zijn er meer en meer combi's en rare regels. Want dat staat politiek gezien goed.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

01 okt 2013 10:14
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #54
Als dat zo is dan heb ik het verkeerd begrepen.
Afgelopen jaren zaten die fortunezen toch snel met 5 a 6000 man in het stadion.
Echt vol was het nooit.
Zou erg raar zijn als er opeen 50% minder komt.
Igg komt die jongen van het Bom incident niet, die zit nog steeds vast ( wat goed is en meteen een statement maakt voor de ezels die bommen in het publiek of op het veld gooien )

01 okt 2013 10:46
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #55

mvv supporter schreef : Als dat zo is dan heb ik het verkeerd begrepen.
Afgelopen jaren zaten die fortunezen toch snel met 5 a 6000 man in het stadion.
Echt vol was het nooit.
Zou erg raar zijn als er opeen 50% minder komt.
Igg komt die jongen van het Bom incident niet, die zit nog steeds vast ( wat goed is en meteen een statement maakt voor de ezels die bommen in het publiek of op het veld gooien )

Ik had de post van Rebel ook gelezen als commentaar op de regels voor de Fortuna supporters. Ik kan me niet voorstellen dat een normale supporter deze regels toejuicht...
Wellicht een protest van de Fortuna supporters om niet te gaan, om zo te protesteren tegen de regels?

Vind jij het terecht dat de bommengooier nog vast zit? Ik zou het terecht vinden dat hij zich moet melden bij deze wedstrijd. Maar hij zit nu al een maand of 10 (? ongeveer) in voorarrest. Dat vind ik niet terecht. Ik ben voor een zeer grote straf voor deze man, inclusief verhalen van alle kosten, inclusief smartegeld voor de slachtoffers, etc. Maar al bijna een jaar in voorarrest? Het staat niet in verhouding tot andere zaken die in dit land gebeuren (lees bv de column van HoutenGerard van augustus).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

01 okt 2013 11:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #56
Ik ben ook geen voorstander van een buscombi en ik stap ook alleen maar in naar fucktuna.
die 20 min doen het hem niet en soms is een combi wel lachen, behalve bij verlies.

Die bommengooier zit inderdaad erg lang vast. Maar vergis je niet er zijn serieuze verwondingen.
Dit kan gezien worden als een aanslag en dat zal denk ik ook de reden zijn.
Als hij al vervolgt was dan had hij wellicht ook gevangenisstraf gekregen.
Dat voorarrest word er toch afgetrokken, of hij het nu of dan zit zal me geen niks uitmaken.
Mensen die dat soort grapjes uithalen moeten niet gaan huilen als ze op de blaren moeten zitten.
Kortweg had hij het bommetje thuis gelaten kon hij aanstaande vrijdag ook komen kijken en had hij afgeholpen zomer op vakantie kunnen gaan. Maar meneer wilde ruig doen zonder na te denken.

01 okt 2013 11:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #57
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te bespreken, maar 10 maanden in voorarrest vanwege het afsteken van vuurwerk bij een voetbalwedstrijd is natuurlijk echt volslagen idioot. Voorarrest is de periode voor de berechting. De jongen is nog niet veroordeeld, nog niet schuldig bevonden. In een ontwikkeld land zou zoiets niet moeten kunnen. Maar goed, dat is een heel andere discussie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

01 okt 2013 11:27
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #58
Hij zit vast omdat er gewonden gevallen zijn, niet alleen vanwege een bommetje afsteken.
Een stuk plastic in je been en een gat in je trommelvlies is niet echt een kleinigheidje. + nog 4 met gehoord schade.

Maar back on topic.

Ik hoop dat we 10 bussen halen.
Ik gok op een 3-1 overwinning voor MVV, Misschien dat we zelfs eerst op 1-0 achterstand komen.
IGG gaan de punten mee naar MESTREECH.

Weet iemand of er Bier verkocht word in het betonnen blok ?
Vorig jaar niet, maar kan me herinneren de jaren ervoor wel. Of vergis ik me hier in.

01 okt 2013 11:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #59
Ik noem het nergens een kleinigheidje en wil die indruk ook niet wekken. AUB niet dergelijke woorden in mijn mond leggen. Ik probeer nergens zijn daad kleiner te maken dan het was. Dat is namelijk ook helemaal niet het punt. Zo lang voorarrest slaat gewoon nergens op, dat zou terecht zijn als de veiligheid zwaar in het geding is of zo, bij een terrorist of moordenaar of verkrachter kan ik het begrijpen. Maar deze jongen kun je prima vrijlaten en zich bij wedstrijden van Fortuna op het politiebureau laten melden in afwachting van zijn rechtszaak. Een nog niet veroordeeld persoon die overduidelijkheid geen gevaar voor de openbare orde is 10 maanden vasthouden slaat nergens op.

De afkorting "IGG" betekent in geen geval. IK hoop dat je "iig" bedoelde, in ieder geval :lachen:

voorgaande jaren kreeg je lingens blond, dat is 2% alcohol of zo, maar er was tenminste iets van bier. Geen idee wat ze nu doen. Gezien de overige maatregelen zal er wel helemaal geen bier voor ons te krijgen zijn.

01 okt 2013 14:21
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #60
Er is geen edit knop op het forum.
IGG moet idd IIG zijn, typ foutje want de punten gaan wel degelijk mee richting MESTREECH
En ik bedoelde niet dat jij het een kleinigheidje vind, dat komt misschien verkeert over.
Zover ik begrijp zijn ze nog niet klaar met het onderzoek. wat natuurlijk veel te lang op zich laat wachten.

Back on topic,
Neemt iedereen zijn MVV muts weer mee, of krijgen we dit x een soort toeterhoed als uit die Heineken reclame van een paar jaar eerder. Dan komen we makkelijk boven die 3 a 4000 boeren uit !!!

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden