Fortuna - MVV 4 oktober
04 okt 2013 22:14
les rouges blancs
Platinum Boarder
Danny 72 schreef : Ben blij met de overwinning van vandaag, maar waren we aan het handballen, wordt iedere week erger.
Ze staan nu al bijna allemaal in de 16 meter,
Ach Danny...dit was een wedstrijd op zich en stond (ieder speler) stijf van de zenuwen.
Al dat kaartengedoe hielp ook niet echt, terwijl het geen harde of vieze wedstrijd was...
Echt los kwam het niet, dan moet je gewoon de punten pakken en op naar de volgende wedstrijd !
In ieder geval doet dit de jongens goed en geeft ze vertrouwen. Met Danny erbij zeker.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
04 okt 2013 22:28
04 okt 2013 22:28 door Ekstertjj.
Hoppa Mestreech is weer (zoals gewoonlijk) de beste van Limburg (en dat zal altijd zo blijven) Zitterd vs Mestreech 0-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
04 okt 2013 22:29
Us Clubke
Platinum Boarder
Inderdaad LRB, en 10 uit 4 is super.
04 okt 2013 23:22
Lekker zo'n derby overwinning en extra goed begin van het weekend! Mooi voor Schreurs om op deze avond zijn rentree te maken.
Weinig goed voetbal, maar wel veel strijd.
Ik vind het wel ongelooflijk domme rode kaarten van Gilis en met name Rutjes! Echt onnodig want Fortuna was nauwelijks gevaarlijk. Ondanks dat Fortuna niet de creativiteit had om kansen te creeren, hoeft die maar een keer goed te vallen, zoals bij Vlug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
04 okt 2013 23:25
De wedstrijd had na 20 min gewoon gespeelt moeten zijn . Had 0-3 moeten zijn . Al moet ik wel toegeven dat Gillis na 30 sec al een rode kaart had moeten hebben . Ik ben blij met die 3 punten , minder met die 2 rode kaarten .
04 okt 2013 23:28
Ik moet Ruijs een gelijk gaan geven: een gretig mvv klopte, met Secerovic( op de goal die hij zelf was vergeten tegen Eindhoven) geen tegendoelpunten, Sema blijkt een goede aankoop te zijn en Schreurs is terug.
Het was een wedstrijd die vol passie werd gespeeld. Helaas namen sommige spelers dit iets te letterlijk....Gillis had voor mij al mogen inrukken na 25 secondes: volkomen onnodig! Rutjes heb ik niet goed gezien, leek zelfs alsof hij eerst geel en vervolgens rood trok terwijl overal in de media geschreven wordt dat Rutjes in één keer van het veld werd gestuurd en dus niet door twee keer geel.
Verder was Fortuna zeer zwak. Castro was vandaag weer goed, maar het werd hem ook niet lastig gemaakt. Fortuna had ik zelf sterker ingeschat, maar goed.
COMPLIMENTEN VOOR DE SUPPORTERS EN SPELERS VOOR HUN INZET. CHAPEAU!
05 okt 2013 00:05
Sjeng14 schreef : Rutjes heb ik niet goed gezien, leek zelfs alsof hij eerst geel en vervolgens rood trok terwijl overal in de media geschreven wordt dat Rutjes in één keer van het veld werd gestuurd en dus niet door twee keer geel.
Een fortunees vroeg om een kaart voor Rutjes en kreeg zelf eerst een gele, daarna kreeg Rutjes direct rood.
05 okt 2013 00:08
Dus volgende week speelt Kuipers voor Gillis en Smeets voor Rutjes .
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke
05 okt 2013 00:29
Sjeng14 schreef : Ik moet Ruijs een gelijk gaan geven: een gretig mvv klopte, met Secerovic( op de goal die hij zelf was vergeten tegen Eindhoven) geen tegendoelpunten, Sema blijkt een goede aankoop te zijn en Schreurs is terug.
Het was een wedstrijd die vol passie werd gespeeld. Helaas namen sommige spelers dit iets te letterlijk....Gillis had voor mij al mogen inrukken na 25 secondes: volkomen onnodig! Rutjes heb ik niet goed gezien, leek zelfs alsof hij eerst geel en vervolgens rood trok terwijl overal in de media geschreven wordt dat Rutjes in één keer van het veld werd gestuurd en dus niet door twee keer geel.
Verder was Fortuna zeer zwak. Castro was vandaag weer goed, maar het werd hem ook niet lastig gemaakt. Fortuna had ik zelf sterker ingeschat, maar goed.
Als Fortuna al zeer zwak was wat zegt dat dan over MVV dat ze de hele wedstrijd op de eigen helft vast gezet staan ?
MVV terecht gewonnen op basis van het feit dat hun wel maar 1 of 2 kansen nodig om een doelpunt te maken, vond MVV(net zoals Fortuna overigens) zeer zwak. Wat heb je aan 70% balbezit als je geen kansen kan creeren op wat toeval momentjes na.
Nee deed af en toe pijn aan de ogen, Fortuna kan blij zijn als ze de middenmoot halen, MVV haalt miss nog wel de playoffs maar dan houd het ook op.
sfeer viel me nog wel enigzins mee iig proficiat met de overwinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458
05 okt 2013 00:36
Wat een wedstrijd, wat een spanning, wat een domme kaarten, wat een mooie kapot gebeten nagels (
), wat een overwinning kortom: wat een avond!!
Hier alvast wat filmpjes, geniet er maar van allemaal!
Fijn weekend iedereen, SJENGEEEEEE...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7
05 okt 2013 00:54
Bertocucci
Junior Boarder
Sjeng14 schreef : Ik moet Ruijs een gelijk gaan geven: een gretig mvv klopte, met Secerovic( op de goal die hij zelf was vergeten tegen Eindhoven) geen tegendoelpunten, Sema blijkt een goede aankoop te zijn en Schreurs is terug.
De eerste gele kaart van Gillis is achteraf een zeer nuttige en niet voor niets! Hun beste speler moet vroegtijdig worden gewisseld, en later ontstaat zelfs nog een spitsenprobleem bij fortuna. De tweede kaart was totaal onnodig, maar ook enigzins aangenaaid had ik het idee...
05 okt 2013 00:55
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
wat een kut derby, armoe troef. jullie hebben tenminste nog punten, maar daar is ook alles mee gezegd.
05 okt 2013 00:55
05 okt 2013 00:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Eindelijk werd weer eens het middenveld optimaal benut. Ik zag weer het vertrouwde MVV dat durfde te voetballen.
Ik ben blij met de drie punten, maar wat had dit toch allemaal anders kunnen aflopen. Ik ben diep teleurgesteld in Rutjes, met zijn eredivisie ervaring moet hij toch begrijpen dat iemand vol vanachter op de enkels springen, direct rood is.. Gelukkig hield de defensie stand. Nee, wat laat je je team op deze manier in de steek. Gillis was de verkeerde man op het verkeerde moment, Fortuna had 'de stervende zwaan' al voor hem klaar staan, maar de charge van Rutjes was echt onnodig en hoort niet thuis op een voetbalveld en vooral niet in die wedstrijd fase.
Een paar puike reddingen van Castro, dat mag gezegd worden. Zijn beste tot nu toe, vooral die bal wat in de vijf meter zone viel, die haalt ie knap eruit. Sema speelde ook een goede partij en maakte ook een mooi doelpunt, ik vind hem een aanwinst. Maria had die één op één kans toch echt moeten afmaken, en jammer dat Braken de bal van Secerovic uit het doel hield, dan had je de wedstrijd op slot gegooid. Daarna kom je met negen man te staan. Netto resultaat van de derby: 2 geblesseerde elftallen en 4 schorsingen, waarvan één assistent trainer.. En drie punten in de pocket, daar ging het om. Ik vond MVV beter, maar Fortuna had hier een punt kunnen wegslepen. Gelukkig is dat niet gebeurd.
05 okt 2013 01:28
05 okt 2013 01:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj
05 okt 2013 07:31
peter ruiver
Platinum Boarder
zitterd schreef : wat een kut derby, armoe troef. jullie hebben tenminste nog punten, maar daar is ook alles mee gezegd.
Dao geit et toch um!!
Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden