>
Ontvangen bedankjes 420
Jacques schreef :
Je leest niet goed wat ik zeg. Ik geef aan dat ik weet dat de ME wel eens rare dingen doet. Ook geef ik aan dat fortunahome (ja bestaat niet meer ik weet het) nooit de schuld bij zichzelf zal zoeken. Ik vraag een buitenstaander wat hij heeft gezien. Ik zeg helemaal niet dat ik de politie klakkeloos geloof, ik vraag juist de meest neutrale partij wat hij er van vond. En dan is het nog niet goed?Gohf schreef :
Jacques schreef : Napoleon, op de fortunapropagandasites wordt uiteraard alweer om het hardst geroepen dat de ME uit het niets en onnodig ingreep. Nu zullen zij dat altijd roepen, van de andere kant hebben ook wij wel eens rare dingen met de ME meegemaakt. Jij als "neutrale" hebt het blijkbaar zien gebeuren, had jij het idee dat de ME uit het niets die straat begon leeg te vegen? Of zijn de Fortuna-fans toch niet zo braaf als ze nu beweren?
Dit is precies waarom de ME kan doen waar ze zin in hebben. Wie gelooft er nou een voetbalsupporter boven een politie agent.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roei baank schreef : Zitterd ik ga U nog een sterker verhaal vertellen.
Eigenlijk zou ik dit niet moeten schrijven maar ik hoop dat U lering trekt uit onderstaand.
Kaartjes hoofdtribune geen probleem
Samen met Don Camillo naar Sittard per voiture
Parkeren naast het stadion
Geen politie en ME gezien, wel een aantal “bekende” stille
Het supportershome bezocht
De van Bommel zaal voor sympathisanten bezocht
Na afloop de sponsorruimte bezocht
En nu komt het moment suprême. Zonder controle van toegangskaarten, zonder fouillering en zonder vraag naar identiteitsbewijzen. Dus voor alle duidelijkheid, we hebben geen controleur of steward gezien. Kostenbesparing of hadden ze alle manschappen nodig om jullie in toom te houden? Waanzin ten top.
Boer458 schreef :
Roei baank schreef : Zitterd ik ga U nog een sterker verhaal vertellen.
Eigenlijk zou ik dit niet moeten schrijven maar ik hoop dat U lering trekt uit onderstaand.
Kaartjes hoofdtribune geen probleem
Samen met Don Camillo naar Sittard per voiture
Parkeren naast het stadion
Geen politie en ME gezien, wel een aantal “bekende” stille
Het supportershome bezocht
De van Bommel zaal voor sympathisanten bezocht
Na afloop de sponsorruimte bezocht
En nu komt het moment suprême. Zonder controle van toegangskaarten, zonder fouillering en zonder vraag naar identiteitsbewijzen. Dus voor alle duidelijkheid, we hebben geen controleur of steward gezien. Kostenbesparing of hadden ze alle manschappen nodig om jullie in toom te houden? Waanzin ten top.
Ik kan exact hetzelfde verhaal vertellen, precies hetzelfde als wat RB heeft meegemaakt....