Fortuna - MVV 4 oktober
- Smicerke
-
- Visitor
-
Re: Fortuna - MVV 4 oktober
07 Oct 2013 13:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Romadu
-
- Senior Member
-
07 Oct 2013 14:01 - 07 Oct 2013 14:01Wacht maar af, houdt ramen en deuren gesloten, want de pantserwagens & helikopters zullen voor de return vast en zeker weer van stal worden gehaald...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2013 15:19Wat ik me alleen afvroeg, heb zelf alles wel zien gebeuren en een vriend van mij , we hebben ons echter zo opgesteld dat we ver buiten de rellen bleven.
Wat me opviel was hoeveel mensen aan de kant van de weg bleven staan terwijl aan de andere kant ME inzet was...
Veel van die mensen konden idd niet vooruit maar hadden wel een veilige plek kunnen opzoeken onder het stadion...echter nu ik het schrijf denk ik ook, een veilige plek opzoeken als je na een Derby gaat kijken...schandalig.
De agressie was groot, er gingen er echt een heleboel door het lint...daarbij moet ik ook zeggen dat de groep die verhaal ging halen bij de Politie dat wel op een heel erg knullige manier deed....ze hadden geen Veldheer met verstand van strategie dat was duidelijk ..

Ik denk dat veel mensen het betaalt voetbal voor een tijdje vaarwel zeggen die op die avond toevallig passant waren en in de ellende terecht kwamen....
Wij hebben een minuut of 25 gewacht en toen de Caleverie zich weer eens terug trok zijn we richting auto gelopen, dwars door een in linie opgestelde versie ME-ers.... tja soms moet je ontzag uitstralen en zij wisten natuurlijk wie is was ( of denk te zijn....haha ) geintje natuurlijk...
Ben benieuwd na alle bevindingen en rapporten die gaan komen,en ook de rol van groep supporters van Sittard in dit geheel
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2013 16:03Napoleon wrote: Ben benieuwd na alle bevindingen en rapporten die gaan komen,en ook de rol van groep supporters van Sittard in dit geheel
Nou hier staat een heel verslag geschreven: www.fortunasc.nl/content/view/index/3638
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2013 16:06 - 07 Oct 2013 16:08Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Gohf
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2013 16:42Anna D. wrote:Napoleon wrote: Ben benieuwd na alle bevindingen en rapporten die gaan komen,en ook de rol van groep supporters van Sittard in dit geheel
Nou hier staat een heel verslag geschreven: www.fortunasc.nl/content/view/index/3638
Als je daadwerkelijk wil weten wat er gebeurd is verstaat dit getuige verslag ruimschoots. Het is uitgebreid maar er staat wel zo ongeveer alles wel in wat er die avond is gebeurd.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Oct 2013 16:50- Nathan Rutjes (MVV Maastricht): 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk, met een proeftijd van een jaar, vanwege ernstig gemeen spel jegens een tegenspeler (Fortuna Sittard – MVV Maastricht, 4 oktober 2013);
- Dick Voorn (assistent-trainer MVV Maastricht): 1 wedstrijd, vanwege het bij herhaling in woord en/of gebaar te kennen geven het niet eens te zijn met een beslissing van de arbitrage (Fortuna Sittard – MVV Maastricht, 4 oktober 2013).
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
07 Oct 2013 18:12Politieoptreden bij Fortuna-MVV onderzocht
Burgemeester Sjraar Cox van Sittard-Geleen heeft de politie opdracht gegeven een onderzoek in te stellen naar de gebeurtenissen rond de voetbalwedstrijd Fortuna Sittard-MVV van afgelopen vrijdag.
Dat maakte de gemeente maandag bekend.
Bij een optreden van politie te paard raakten twee meisjes van twaalf jaar gewond en werden vijf mensen opgepakt. Directeur Martin Masset van Fortuna sprak zaterdag van "excessief geweld tegen onder meer vrouwen en kinderen".
Bij politie, gemeente en voetbalclub zijn sindsdien meer dan honderd klachten binnengekomen over het politieoptreden van afgelopen vrijdag. "Deze signalen neem ik serieus, vandaar dat ik de kwestie in de volle breedte onderzocht wil zien", aldus de burgemeester.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
07 Oct 2013 18:12Anna D. wrote:Napoleon wrote: Ben benieuwd na alle bevindingen en rapporten die gaan komen,en ook de rol van groep supporters van Sittard in dit geheel
Ik heb het hele verhaal gelezen. Schokkend.
100% veur de eige club!
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2013 18:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
07 Oct 2013 18:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
07 Oct 2013 19:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anita
-
- Elite Member
-
07 Oct 2013 21:14Dezelfde ME'ers komen straks weer training in en om de Geusselt. Door dit soort gedrag verminderd het respect voor de politie terwijl oom agent in de wijk zijn uiterste best doet.
- Hill28
-
- Visitor
-
07 Oct 2013 23:39Sorry hoor maar de Fortuna fans zitten toch ook allemaal stoer "homo's" te roepen. Dat boerse accent alleen al van dat achterlijke wijf. En er wordt ook uitgedaagd. Die wouten gaan ook te ver, maar er zijn duidelijk 2 kanten die zeik maken.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
07 Oct 2013 23:52Hill28, heb je ook het lange filmpje gezien? Het is toch echt wel de ME, die begint met supportertje treiteren. Dat na allerlei voorvallen diezelfde supporters alleen nog maar homo's roepen, dat had nog veel erger kunnen zijn. Dat uitdagen vind ik dus na zo'n schandalige behandeling nog erg lief.Hill28 wrote: Sorry hoor maar de Fortuna fans zitten toch ook allemaal stoer "homo's" te roepen. Dat boerse accent alleen al van dat achterlijke wijf. En er wordt ook uitgedaagd. Die wouten gaan ook te ver, maar er zijn duidelijk 2 kanten die zeik maken.
Overigens vind ik in dit geval die ME-ers uitmaken voor homo's een belediging voor de homofiele medemens.
Ik ben het wel met je opmerking over die mevrouw eens.
100% veur de eige club!