Fortuna - MVV 4 oktober
06 okt 2013 22:38
MVV4life
Platinum Boarder
Sjonnie schreef : Anita Anita we weten inmiddels wel dat je een zwak voor Fortuna hebt
Anita heeft wel degelijk een punt. Waar het hier om gaat is excessief politie geweld (althans, als ik alle berichten op internet lees). Daar hebben wij ook vaker mee te maken gehad. Ik kan me best voorstellen dat er ooit samen gestreden wordt tegen dit soort optredens van de politie. Al is het maar een opsomming van allerlei zaken die aan de kaak worden gesteld.
Verder heb ook ik nog steeds een brede lach op mijn gezicht.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
06 okt 2013 22:40
MVV4life
Platinum Boarder
Huib schreef : Sjiek waor: de combinaties in de ierste helf, us euverwiech, de sfeer in 't oetvak, de verdediging in 't letste kerteer en 't resultaat
Neet sjeik waor: die dom kaarte, de plaots boe dees euvertredinge gemaak worte
Boete categorie neet sjiek waor: de leedsjes vaan Fortuna ginge 60% euver anti MVV: zielig
Compleminte
Huib
Iech hub hielemaol niks gehuurd vaan die vaan Fortuna, door de sfeer in ut oetvak!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
06 okt 2013 22:43
06 okt 2013 22:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
zitterd schreef : haal dat filmpje eraf man, mafkees!
Waarom,vrijheid van meeningsuiting!... gr opa
.
....
07 okt 2013 00:10
Raffalaldo
Platinum Boarder
Lummel schreef : Sfeer was inderdaad bij vlagen goed. Kan natuurlijk beter maar, het was genieten. Inderdaad wel grappig dat onze vrienden uit Sittard meer anti-liedjes zingen dan dat ze zich bezig houden met het ondersteunen van hun ploeg.
Chapeau naar onze supporters en spelers!
Daar waar ze aan de groen-gele kant veel anti-liedjes zongen, hebben ze nu het volgende op het nieuwe FortunaHome gezet:
www.fortunasc.nl/content/view/index/3630
Ze zullen wel weer de morele winnaar zijn na deze wedstrijd...
07 okt 2013 01:14
Karakter
Platinum Boarder
Wow, er staat nog net niet geschréven dat ze jaloers zijn.. Wat een ongelofelijk zielig gedoe. Elkaar lekker opstoken is prima, maar na de wedstrijd moet het ook afgelopen zijn tot de volgende derby. Dit is gewoon triest, lachwekkend triest moet ik het noemen, aangezien mijn mondhoeken naar boven krullen..
07 okt 2013 07:31
07 okt 2013 07:31 door Aswin.
Raffalaldo schreef :
Lummel schreef : Sfeer was inderdaad bij vlagen goed. Kan natuurlijk beter maar, het was genieten. Inderdaad wel grappig dat onze vrienden uit Sittard meer anti-liedjes zingen dan dat ze zich bezig houden met het ondersteunen van hun ploeg.
Chapeau naar onze supporters en spelers!
Daar waar ze aan de groen-gele kant veel anti-liedjes zongen, hebben ze nu het volgende op het nieuwe FortunaHome gezet:
En het mooiste is, dat ze ook nog eens doof zijn? Want volgens mijn oren zingen we daar echt geen: "Wie niet springt is Fortunees!"
Stelletje prutsers... Valt wat mij betreft in de categorie "MMV"
07 okt 2013 08:23
En het is weer zo ver. Ze hebben zo veel "nieuwe" nieuwsberichten (waarvan 6 van de 10 berichten overigens over precies hetzelfde gaan) geplaatst dat Fortuna - MVV 0-1 van de voorpagina is afgevallen
Vorig jaar ook al zo snel mogelijk zo veel mogelijk andere nieuwsitems op fortunahome.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
07 okt 2013 08:25
Heerlijk om zo de werkdag mee te beginnen!
Sportief van fortunasc om dit ook te plaatsen.
07 okt 2013 10:46
peter ruiver schreef :
Nou, ik vind dat hier toch ook wel de beelden spreken voor velen Fortuna "fans"
Let wel, dat ik het niet absoluut absurd vind van de wéér onnodige slachtoffers, zoals dat 12 jarig meisje, verschrikkelijk!
Deze kinderen worden geslachtofferd voor de fouten van de "echte fans"
Kompleminte
Gamin!
07 okt 2013 11:02
Dit filmpje zegt eigenlijk heel weinig. Meest 'schokkende' is nog dat er op 4:40 "Pak die Sjengen" wordt geroepen.
Nou ja, volgens mij is dat een sittardse variant op "allahuhakbar" zoals je op de vele syrie filmpjes hoort.
07 okt 2013 11:22
Raffalaldo schreef : Daar waar ze aan de groen-gele kant veel anti-liedjes zongen, hebben ze nu het volgende op het nieuwe FortunaHome gezet:
Ik snap het punt niet eens van dit filmpje en de tekst .. dus omdat Geenen nu in Maastricht voetbalt mogen wij niet meer zingen en wie niet springt is Fortunees? Of snap ik het nu niet.
Overigens is dit dezelfde zeik categorie als vorige seizoen dat Schreurs niet mocht juichen na zijn goal .... maar over die *&^%&5 Voorn die als een gek stond te juichen en vorig jaar MVV kaarten aan stond te naaien geen woord.
Ach ja ik zet het maar onder het kopje "slechte verliezers" ......
EN WIE NIET SPRINGT!!!!!!!!
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
07 okt 2013 12:57
07 okt 2013 13:12
Minuut 0:00 - 1:50 ong thuisfans opsluiten - Je ziet dat de ME er al staat zodra je de uitgang uitloopt.
Minuut 3:15 - politie charge op groep mensen met kinderen en vrouwen, waarna nog enkele dreigementen zijn geuit(als je nou niet doorloopt krijg je een lange stok in je nek 3:37)
Minuut 4:35 - Cynisch geklap van een hoop mensen over het optreden van de ME waarop de ME besluit met een paar paarden door die groep heen te rennen.
Minuut 6:30 - 7:00 - Volgende charge te paard
*Je hoort en ziet gedurende het filmpje meerdere mensen die zich afvragen of dit nog normaal is, daarnaast zijn er dus zoals ik al eerder zei mensen zo bang geworden dat ze zich niet eens meer durven te verplaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
07 okt 2013 13:22
ouwe rot
Platinum Boarder
Wat deden die Genk supporters?
07 okt 2013 13:29
Geen idee en ik betwijfel of het uberhaubt wel gasten van Genk waren. Vraag me af hoe deze Meneer daar bij komt. Daarnaast lijkt het mij een reactie op het hevige ME optreden, voor mij persoonlijk geen probleem. Als je geslagen word
zonder reden mag je ze best op dezelfde manier terug behandelen.
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden