Fortuna - MVV 4 oktober

02 okt 2013 16:15 02 okt 2013 16:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #76

αναρχος schreef : Les rouges blanc, ons uitvak zit ook niet vol!
Dus of het nu door FOX, de repressieve maatregelen of de algehele verloedering van de jupiler league in het algemeen komt. Er moet toch een reden voor zijn.

Klopt, dat ons uitvak ook niet helemaal vol is. Maar dat is geen reden of excuus.
Want ik ben er zeker van overtuigd dat "ons vak" zich wel beter zal laten horen dan "Zitterds" thuispubliek !

Waar ik van schrik is dat er helemaal geen animo in "Zitterd" meer is...de lage kaartverkoop, de afwezigheid van voorbesprekingen en of reacties op hun web (op een handvol chatberichten na).
Triest als je het vergelijkt met de dynamiek en passie die ze daar vroeger tentoonspreidden...

Maar genoeg daarover, gelukkig ben ik een Sjeng en dan dus gruuts op die vaan us :thumbsup:
En met die vaan us bedoel ik spelers en (alle) supporters
inclusief de greeniezers en mismieters die daobij huure

Ondanks het feit dat wij ook wel eens een dipje of tegenslagen hebben, komen we er altijd bovenop en blijven hier, op de chat en ook uit ons mannetje staan!
Zelfs toen het op z'n hardst ging ( fox, belofte elftallen e.d.) nam een ander deel van het publiek het over tijdens de boycot en sloten de gelederen zich weer aan elkaar om er sterker uit te komen.
Dat is de kracht van MVV (waar trouwens menigeen zich in vergist...)
en dat ook door de spelers (die van buiten Maastricht komen, zelfs bankzitters...) steeds bevestigd wordt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2013 19:33
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #77
Ruis vertelde gisteren in Meerssen dat het storm liep in Sittard met de kaart verkoop,de spelers kregen geen kaarten omdat die er niet meer waren,wat nog te krijgen is zijn business kaarten a 50 euro,dus de hoofd tribune is zeker uit verkocht.

02 okt 2013 21:09 02 okt 2013 21:15 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #78
Voorbeschouwing op de derby tegen Fortuna Sittard door Tini Ruijs.
www.limburgtube.nl/mvv-tv-aflevering-9-d...#UkxrkdMeE8k.twitter

Opstelling
Castro
Geenen-Verdellen-Gillis-Ospitalieri
van Hyfte-Rutjes-Secerovic
Sema-Maria-Braken

02 okt 2013 21:15
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #79
Blijkbaar heeft hij ons commentaar op adnan gelezen. Moet je eens horen hoe hij die jongen prijst.

iech bin present!

PAK DIE BOEREN!!!

02 okt 2013 21:33
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #80
kom aan kotsen van Ruys op mvv-tv .

02 okt 2013 21:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #81
Wat zegt Ruys nu weer niet goed dan? Het spijt me, maar ik vind echt dat bij Ruys door sommige fans op elke slak zout wordt gelegd. Waar Trost niets fout kon doen, kan Ruys niets goed doen lijkt het wel. Alleen zijn 'ik hoop dat je kijkt-uitspraak' naar Braken vind ik wat vreemd. Verder begrijp ik zijn woorden heel goed. Heb vaker gehoord dat Trost wel erg lief was voor zijn spelers. Dat werkt een tijdje prima, maar ik denk dat een hardere trainer nu niet verkeerd is. Alleen kost dat inderdaad gewenningstijd aan beide kanten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, opadiehard, tcb

03 okt 2013 00:27
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #82

Boys_in_Red schreef : Blijkbaar heeft hij ons commentaar op adnan gelezen. Moet je eens horen hoe hij die jongen prijst.

iech bin present!

PAK DIE BOEREN!!!

Ich wil neet door dich gepak weure ..... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Raffalaldo, Boys_in_Red

03 okt 2013 08:19
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #83
Brncic, ik heb niks tegen Ruijs, maar het irriteerde mij hoe hij begon over adnan: de tijd dat adnan in het veldstaat hebben we nog geen tegendoelpunt tegen gekregen. Ik geloof best dat hij weet waar hij mee bezig is, maar laten we hier maar niet verder op ingaan en alles positief houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

03 okt 2013 10:06
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #84

glowwie schreef : Ruis vertelde gisteren in Meerssen dat het storm liep in Sittard met de kaart verkoop,de spelers kregen geen kaarten omdat die er niet meer waren,wat nog te krijgen is zijn business kaarten a 50 euro,dus de hoofd tribune is zeker uit verkocht.

Er is nog genoeg plek op de hoofdtribune. Ze proberen alleen deze duurdere kaarten eerst te slijten in deze donkere tijden. Naast Banneux Nd is Don Camillo ook present. Ik ben benieuwd of die groene pilletjes weer te koop zijn in het supportershome ?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

03 okt 2013 11:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #85
Iech höb e good geveul dereuver!
Die 3 punt goon mèt terök nao Mestreech!
1-2

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

03 okt 2013 12:45 03 okt 2013 12:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #86

Brncic schreef : Wat zegt Ruys nu weer niet goed dan? Het spijt me, maar ik vind echt dat bij Ruys door sommige fans op elke slak zout wordt gelegd. Waar Trost niets fout kon doen, kan Ruys niets goed doen lijkt het wel. Alleen zijn 'ik hoop dat je kijkt-uitspraak' naar Braken vind ik wat vreemd. Verder begrijp ik zijn woorden heel goed. Heb vaker gehoord dat Trost wel erg lief was voor zijn spelers. Dat werkt een tijdje prima, maar ik denk dat een hardere trainer nu niet verkeerd is. Alleen kost dat inderdaad gewenningstijd aan beide kanten.

Ik moet Brncic 100% gelijk geven. Ook ik ben het soms niet eens met een beslissing van Ruis over de opstelling of het wisselen of zou liever deze of gene zien spelen, maar ik zou all zijn criticasters willen uitnodigen om eens een training te bezoeken.
Want zowel voor als na de training is de coach altijd bereidt je te woord te staan en kritische vragen of opmerkingen te beantwoorden.
En geloof me, dat gebeurd ook; de vaste groep supporters die altijd komen leggen hem soms het vuur aan de schenen en toch blijft hij altijd netjes en beleeft luisteren en geeft iedereen antwoord. Dat heb ik zelden gezien en meegemaakt.
Bovendien kun je hem niet erop betrappen dat hij onzin verkoopt, integendeel. Blijft dat mensen kunnen verschillen van zienswijze.
Ook zie je dat de spelers onder zijn leiding mondiger zijn geworden, elkaar coachen en corrigeren. Mooi om te zien maar ook dat had tijd nodig. De omzetting hiervan op het veld idem dito.

Nu moeten we ook niet op ieder slak zout leggen, want wat hij in het interview zegt over Sven had ook over bijvoorbeeld "de Kuuper"gezegd kunnen worden en toont alleen maar aan dat er groei in de selectie zit en (langzaam) uitkomt. Toevallig noemt hij nu Sven in die 2 tot 3 minuten.

Terug naar de training vandaag:

via een ontspannen warming up werd naar enkele felle "partij-tjes" toegewerkt, waarbij ook Danny niet gespaard werd en stevig werd aangepakt!
Goed, want mocht hij invallen tegen "Zitterd" zullen die dat zeker doen en hem proberen uit de wedstrijd te halen.
Het laatste uur ging het er zelfs fanatiek aan toe, maar dat was misschien meer te wijten aan de aanwezigheid van twee zeer charmante, slimme en mooie dames die zowel het hart van de "aw buule" :lachen: langs de lijn als enkele spelers sneller deed slaan. Sema's zussen waren even op bezoek en zagen dat het goed was. :thumbsup:
Net als zijn ouders zijn zij zeer aardig en dacht tik.."miljaar LRB, diech zows twintig jaor jonger mottte zien... :lachen: ".
Ook nu werd tijdens de training fouten of verkeerde keuzes keihard aangepakt, maar ook het tegenovergestelde gedaan en een enkele speler effe individueel "gemasseerd". Slechte keuzes worden niet alleen a la minuut bekritiseerd, maar ook de juiste of betere oplossing aangegeven. Het team is er klaar voor en ook de reserves zijn scherp. Laot die oet Zitterd mer koume !

03 okt 2013 14:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #87
Luxe-probleem voor Boessen

Wil Boessen kampt voor de derby tegen MVV (vrijdag, 20.00 uur) met een luxe-probleem. De trainer van Fortuna Sittard heeft de beschikking over een bijna volledig fitte selectie. Alleen Ramon Voorn ontbreekt met rugklachten.

VOETBAL
Van onze verslaggever

De keuzemogelijkheden van Boessen waren dit seizoen niet eerder zo groot. "Dat is prettig, omdat het tactisch veel meer opties biedt", zegt Boessen. Vooral op het middenveld zijn er legio mogelijkheden om MVV te bestrijden. "Ik weet nog niet exact hoe ik dat ga oplossen, want we moeten waken voor de snelle tegenaanval van MVV. Daar zijn ze heel sterk in."
Boessen verwacht een enerverende derby, met volop strijd. "We moeten in staat zijn de drie punten in eigen huis te houden, maar dat zal met heel veel strijd moeten. We zullen van meet af aan alles, maar dan ook echt alles eraan doen om van MVV te winnen. Het wordt weer tijd eens drie punten te pakken, willen we de aansluiting krijgen met de subtop. De wedstrijd leeft bij de spelers volop. Daar kan het niet aan liggen."
Mogelijke opstelling Fortuna: Kaya, Briels, Dreesen, Janssen, Kis, De Boer, Zennaro, Vlug, Amoah, Nepomuceno, N'Koyi.

03 okt 2013 14:30 03 okt 2013 14:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #88
www.l1.nl/video/schreurs-terug-bij-mvv-2-okt-2013

Schreurs wil mooie rentree tegen Fortuna.

De herstelde MVV-spits Danny Scheurs hoopt vrijdag tegen zijn oude club Fortuna zijn eerste speelminuten te maken.
'Dat zou mooi zijn tegen mijn oude club,' zegt de aanvaller tegenover L1.
Schreurs maakte dinsdag zijn eerste speelminuten met het talententeam van MVV tegen Meerssen.

De aanvaller herstelt sinds februari van een gescheurde kruisband in zijn knie. 'Het revalidatieproces was zwaar,' zegt de Maastrichtenaar. MVV-trainer Tini Ruijs neemt zijn aanvaller mee naar Sittard vrijdag.
'Er is een groot verschil tussen het MVV mét Schreurs en het MVV zonder Schreurs', zegt Ruijs.

Fortuna Sittard - MVV Maastricht is vrijdag live te volgen op L1radio. En via Twitter: @L1SPRT.

bron L1

03 okt 2013 15:23
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #89
Ik wil even op het '' Adnan zonder tegendoelpunten'' verhaal reageren. Volgens mij zit Ruijs hier ernaast. Ik kan me nog herinneren dat we een tegendoelpunt incasseerde bij Eindhoven uit. Deze kwam uit de vrije trap die Adnan veroorzaakt had. Ik geloof de 3-1. Maar dat geheel terzijde :daag:

03 okt 2013 15:45
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #90

Sandro schreef : Voorbeschouwing op de derby tegen Fortuna Sittard door Tini Ruijs.
www.limburgtube.nl/mvv-tv-aflevering-9-d...#UkxrkdMeE8k.twitter

Opstelling
Castro
Geenen-Verdellen-Gillis-Ospitalieri
van Hyfte-Rutjes-Secerovic
Sema-Maria-Braken

Had liever gezien dat Ospitalieri linskbuiten speelde ipv Braken.
De linksbackpositie kon dan worden ingevuld door Stankov of Kuipers!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden