>
Ontvangen bedankjes 1691
αναρχος schreef : Les rouges blanc, ons uitvak zit ook niet vol!
Dus of het nu door FOX, de repressieve maatregelen of de algehele verloedering van de jupiler league in het algemeen komt. Er moet toch een reden voor zijn.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boys_in_Red schreef : Blijkbaar heeft hij ons commentaar op adnan gelezen. Moet je eens horen hoe hij die jongen prijst.
iech bin present!
PAK DIE BOEREN!!!
glowwie schreef : Ruis vertelde gisteren in Meerssen dat het storm liep in Sittard met de kaart verkoop,de spelers kregen geen kaarten omdat die er niet meer waren,wat nog te krijgen is zijn business kaarten a 50 euro,dus de hoofd tribune is zeker uit verkocht.
Brncic schreef : Wat zegt Ruys nu weer niet goed dan? Het spijt me, maar ik vind echt dat bij Ruys door sommige fans op elke slak zout wordt gelegd. Waar Trost niets fout kon doen, kan Ruys niets goed doen lijkt het wel. Alleen zijn 'ik hoop dat je kijkt-uitspraak' naar Braken vind ik wat vreemd. Verder begrijp ik zijn woorden heel goed. Heb vaker gehoord dat Trost wel erg lief was voor zijn spelers. Dat werkt een tijdje prima, maar ik denk dat een hardere trainer nu niet verkeerd is. Alleen kost dat inderdaad gewenningstijd aan beide kanten.
Sandro schreef : Voorbeschouwing op de derby tegen Fortuna Sittard door Tini Ruijs.
www.limburgtube.nl/mvv-tv-aflevering-9-d...#UkxrkdMeE8k.twitter
Opstelling
Castro
Geenen-Verdellen-Gillis-Ospitalieri
van Hyfte-Rutjes-Secerovic
Sema-Maria-Braken