Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013)

04 nov 2013 20:01 04 nov 2013 20:02 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #1
Ben eens benieuwd hoeveel Maastrichtenaren de viering van de 11de van de 11de laten voor wat het is en richting Eindhoven gaan. Ondanks de teleurstellende prestatie van us matadoren tegen FC Oss ga ik naar Eindhoven.
Liever naor MVV daan Vastelaovend oppe Vriethof viere.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2013 12:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #2
Ik weet dat het maar een heel beperkt aantal zal zijn, man of 20 ongeveer maximaal. Heeft ook buiten de eventuele teleurstelling na FC Oss ook te maken met de non-tegenstander.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2013 21:24
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #3
Ik weet niet waar ik het terug kan vinden.
Weet iemand wat MVV u23 gemaakt heeft vandaag tegen Eindhoven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2013 21:47
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #4
Ben benieuwd of Rutjes weer in de basis staat (Zou Messi ook op de bank zitten als hij terugkeert van een blessure of een schorsing :lachen: ). Heb niks tegen Smeets hoor, maar 2 wedstrijden binnen 4 dagen was voor de meeste mvv-ers te veel. De nederlaag is dan ook voor een groot deel de schuld van de technische staff (Tiny's eerste fout), omdat hij niet met minimaal 5 verse spelers van start is gegaan. Zou ook nogeens goed geweest zijn om deze jongens wedstrijd ritme op te laten doen (bv Gilles, Stankov, Schreurs, Rutjes en LaRosa). In de nacompetitie hebben we al deze spelers nodig als we 6 wedstrijden in 3 weken willen spelen; anders gaat het weer uit als een kaars zoals vorig jaar tegen Volendam (het hele jaar voetballen voor een plek in de top 5 en dan moment surprime uitgebrand zijn).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2013 22:33
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #5

damske schreef : Ik weet niet waar ik het terug kan vinden.
Weet iemand wat MVV u23 gemaakt heeft vandaag tegen Eindhoven?


2-0 verloren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2013 22:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #6
NathanR, je plaat hangt vast.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 14:42
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #7

Jacques schreef : NathanR, je plaat hangt vast.


Beste Jacques, ik heb geen platen speler en nooit gehad :) , maar ik hoop dat Tiny de goede muziek speelt, want de laatste 10 minute tegen Oss, met 9 mvv-ers voor de goal en geen mensen op de flanken (en dus geen ballen van flanken) dat was pas echt amateuristisch; Hopelijk leest Tiny mee .... :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 15:03
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #8

NathanR schreef :

Jacques schreef : NathanR, je plaat hangt vast.


Beste Jacques, ik heb geen platen speler en nooit gehad :) , maar ik hoop dat Tiny de goede muziek speelt, want de laatste 10 minute tegen Oss, met 9 mvv-ers voor de goal en geen mensen op de flanken (en dus geen ballen van flanken) dat was pas echt amateuristisch; Hopelijk leest Tiny mee .... :)


En de rest van de wedstrijd was wel goed....of wat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 15:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #9

NathanR schreef :

Jacques schreef : NathanR, je plaat hangt vast.


Beste Jacques, ik heb geen platen speler en nooit gehad :) , maar ik hoop dat Tiny de goede muziek speelt, want de laatste 10 minute tegen Oss, met 9 mvv-ers voor de goal en geen mensen op de flanken (en dus geen ballen van flanken) dat was pas echt amateuristisch; Hopelijk leest Tiny mee .... :)


En wat nou om eens met Tini in discussie te gaan over het positiespel van MVV, wat er mis gaat en wat juist goed (tegen sparta bijvoorbeeld).

Kom dan volgende week donderdag naar de ALV van de Supportersclub. Vanaf 20u kun je je zienswijzen aan Tini voorleggen :thumbsup:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 15:24 06 nov 2013 15:24 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #10

NathanR schreef :

Jacques schreef : NathanR, je plaat hangt vast.

Hopelijk leest Tiny mee .... :)

Dan zal hij, net zoals de rest van de forumleden zijn conclusies hebben getrokken aan de hand van al jouw bijdrages en concluderen dat hij jou niet serieus hoeft te nemen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 15:28
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #11
als iedereen nou eerst naar het vrijthof gaat, dan naar MVV en dan erna weer terug de stad in gaat, heb je weer meer supporters en is er genoeg sfeer! :thumbsup: :!:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 16:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #12

Nao Väöre schreef : Ben eens benieuwd hoeveel Maastrichtenaren de viering van de 11de van de 11de laten voor wat het is en richting Eindhoven gaan. Ondanks de teleurstellende prestatie van us matadoren tegen FC Oss ga ik naar Eindhoven.
Liever naor MVV daan Vastelaovend oppe Vriethof viere.

Zou voor mij inderdaad geen optie als ik moest kiezen tussen MVV en op het vrijthof tussen kotsende pubers te staan.
Helaas zit een wedstrijdbezoek er voor mij ook niet in ivm zakelijke verplichtingen in het buitenland.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 16:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #13
Mijn mening over het vrijthof en de 11e van de 11e komt overeen met Boschpoort, gemakkelijke keuze. Ik ben nog aan het bekijken of Jong PSV - MVV haalbaar is voor mij.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 13:16
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #14
Ben er niet bij, aangezien je bij jong psv - mvv altijd voor je leven moet vrezen. Echt niet normaal hoe gevaarlijk deze wedstrijd al jaren blijkt te zijn en beide supporterskampen elkaar in de haren vliegen. Ik waardeer het dat de burgemeester ism knvb er alles aan doen om de angel nog enigszins uit deze zeer beladen wedstrijd te halen door het uiterste redmiddel (een buscombi) in te zetten, maar ik vrees dat zelfs deze maatregel bij deze wedstrijd niet zal baten en ik voorzie een slachtveld met tientallen gewonden aan beide kanten.
sarcasme mode uit: goed van de SC dat ze uberhaupt nog hebben kunnen regelen dat er supporters mee mogen, maar (persoonlijk) ik zal geen uitwedstrijd meer bezoeken, waarbij deze onzinnige en totaal-niet-functionerende regeling van toepassing is.
Ik ga voor een 0-3 overwinning, waarin mvv het een en ander recht heeft te zetten voor zichzelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 13:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #15
Tsja, weet je wat het ergste is: er gaat nauwelijks iemand van ons mee, want een buscombi en op maandagavond en tegen een tweede elftal. Dus gebeurt er per defintie niets, dus denkt die burgemeester "hey, dit werkt!" en zal het aantal combi's alleen maar toenemen... :thumbsdown:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden