Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013)

12 nov 2013 08:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #61
We moeten gewoon eerlijk zijn , we zijn gister compleet afgetroefd door PSV wat gewoon beter was.

PSV speelde echt fris , snel , aanvallend, ze vonden elkaar goed.
Het ging MVV gewoon echt een tempo te snel en daar hadden we geen antwoordt op.
Toen de goal viel , eigenlijk uit het niets ,(daarvoor kopte Geenen op de paal) zag je dat PSV even aan t zoeken was maar daarna heeft MVV ook niets kunnen afdwingen

Ik vind dat geen verwijt of dat de jongens niet hard hebben gewerkt of zo....als MVV 3 van die spelers van PSV in haar selectie heeft, die 8, die 11 en die 10 dan spelen wij ook dat voetbal.

De Nederlaag was dan ook terecht en daar kan ik mee leven.
Wat dit wel betekent is dat de selectie op de schop moet voor komend seizoen, veel contracten lopen af en dat is een voordeel denk ik in dit geval

Tini en zijn staf kunnen nu al op zoek om voor t komende seizoen een nieuw MVV samen te stellen wat meer in balans is , meer fysiek en snelheid en techniek in de ploeg.
De terug in de begroting heeft natuurlijk een effect op kwaliteit , daar in tegen denk ik dat Tini en een Coocky genoeg spelers op t oog hebben die beter en goedkoper zijn dan wat we nu hebben ...zeker zal dat een uitdaging worden maar waarom zou dat niet lukken
Denk maar eens terug aan de tijd van Vergoossen waar we ook die spelers vonden die overal buiten de boot vielen en die niet aan t spelen kwamen.....dat moet het doel zijn een selectie samen stellen die goedkoper is en meer potentie heeft....er lopen zo veel spelers rond die daar aan voldoen ( namen ga ik hier niet noemen omdat veel mensen mee lezen) maar geloof maar dat het MVV van komend seizoen een ploeg is om mee rekening te gaan houden


Nog even kort over Kuijpers:
Nick Kuijpers speelde gister weer sterk vond ik...prachtige pass van hem naar Sema voor de 2-2
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 08:41
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #62
Wat is die Bannier een walgelijke kloothommel. Bij de 2-1 van psv werd hij helemaal gek door de schoonheid vh doelpunt terwijl hij notabene de 2-2 van mvv mist. foifoifoi.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 10:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #63

Napoleon schreef : We moeten gewoon eerlijk zijn , we zijn gister compleet afgetroefd door PSV wat gewoon beter was.

PSV speelde echt fris , snel , aanvallend, ze vonden elkaar goed.
Het ging MVV gewoon echt een tempo te snel en daar hadden we geen antwoordt op.
Toen de goal viel , eigenlijk uit het niets ,(daarvoor kopte Geenen op de paal) zag je dat PSV even aan t zoeken was maar daarna heeft MVV ook niets kunnen afdwingen


Bedankt voor deze reactie Napoleon.
Ten eerste: Ik was gisteren niet in Eindhoven, en ik heb begrip voor de teleurstelling van de aanwezige supporters. Maar Jong PSV heeft niet voor niks VVV in eigen huis met 0-2 verslagen. Het is altijd maar afwachten welke spelers je treft in zulke wedstrijden en je kunt er ook altijd van verliezen. Dat mensen balen van deze nederlaag is begrijpelijk maar ik heb moeite met sommige extreem negatieve posts.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 11:37 12 nov 2013 11:37 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #64

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 12:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #65
Lekkere doelpuntjes daar gevallen gisteravond, maar ja daar haal je geen punten mee.
Nu dit vergeten en de zondag 3 punten pakken thuis tegen Volendam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 15:31 12 nov 2013 15:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #66
Ik was na Oss al zwaar teleurgesteld en ik voelde de bui al aankomen. Als je deze 2 wedstrijden gewonnen had, had je met de top meegedraaid. Nu loop je weer achter de feiten aan. Maar ja, ik ben er gewoon weer bij tegen Volendam. 6 of 7 keer achter elkaar winnen en je staat in de top 3 en daar geloof ik nog steeds in. Al zeg ik dit door een MVV-bril. Het is pas over als de laatste wedstrijd gespeeld is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 15:50 12 nov 2013 15:54 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #67
Bedankt Aswin voor de link v.d. samenvatting.

Mooie doelpunten en prachtige steekpass van de Kuuper op Sema.
En die 3:2 is gewoon een mazzeltje ( van richting veranderd).
Kopt van Hyfte niet recht op de keeper maar in een hoek of op de grond ( stuitertje) dan ziet het leven er weer anders uit!

Prima houding Schapendonk, maar ja...dat kon ik ook weten...je kiest niet voor niets zo'n forumnaam

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 22:57
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #68

Aswin schreef : De 'samenvatting':

www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=11974


Ja leuke samenvatting, maar zijn jullie nu allemaal blind hier........ 2-e eigen goal van Kuipers (in enkele wedstrijden) en bij de 2-2 was hij het ook schuld (hij dekte zijn tegenstander niet, of anders gezegd was te laat, of zat er naast). Gilles is een betere voetballer(volgens mij) maar inderdaad geen Sjeng :lachen: Wel objectief blijven he

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 09:13
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #69
Tot op de inkels drin bij Cor en Nathan?


We weten nu wel dat Gilles en Rutjes je almachtige goden zijn. :O

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 09:27
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #70

NathanR schreef :

Aswin schreef : De 'samenvatting':

www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=11974


Ja leuke samenvatting, maar zijn jullie nu allemaal blind hier........ 2-e eigen goal van Kuipers (in enkele wedstrijden) en bij de 2-2 was hij het ook schuld (hij dekte zijn tegenstander niet, of anders gezegd was te laat, of zat er naast). Gilles is een betere voetballer(volgens mij) maar inderdaad geen Sjeng :lachen: Wel objectief blijven he



Dus omdat een bal afketst op een speler en daarom de 3-2 valt is dit de schuld van die betreffende speler? Dus als die bal niet de goal in gegaan was, dan was Kuipers jouw held geweest?
En hoe kan Kuipers schuldig zijn aan het doelpunt als MVV de 2-2 maakt?

NathanR, je praat poep....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 09:38
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #71

NathanR schreef :

Aswin schreef : De 'samenvatting':

www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=11974


Ja leuke samenvatting, maar zijn jullie nu allemaal blind hier........ 2-e eigen goal van Kuipers (in enkele wedstrijden) en bij de 2-2 was hij het ook schuld (hij dekte zijn tegenstander niet, of anders gezegd was te laat, of zat er naast). Gilles is een betere voetballer(volgens mij) maar inderdaad geen Sjeng :lachen: Wel objectief blijven he


Jij bent zo lachwekkend hahahahaha over objectief gesproken...Gillis hier, Gillis daar :thumbsdown: :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 13:21 13 nov 2013 13:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #72

NathanR schreef :

Aswin schreef : De 'samenvatting':

www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=11974


Ja leuke samenvatting, maar zijn jullie nu allemaal blind hier........ 2-e eigen goal van Kuipers (in enkele wedstrijden) en bij de 2-2 was hij het ook schuld (hij dekte zijn tegenstander niet, of anders gezegd was te laat, of zat er naast). Gilles is een betere voetballer(volgens mij) maar inderdaad geen Sjeng :lachen: Wel objectief blijven he


Höbs geliek...Gillis is geine Sjeng dat klopt. Dat höbs diech hiel sjerrep en good gezeen !!!! :thumbsup:
Of heer beter is daan de Kuuper höb iech zellef neet kinne ontdekke...
mer zoe slum bin iech daa aoch weer neet... :lachen:

Euver "de Kuuper" kin iech wel zegke tot heer ziech hiel good ontwikkeld heet dit jaor
en dee moste laote stoon en neet nao e foutsje metein droet hoole ( es ut überhaupt e foutsje vaan häöm waor... ;) ).
Mos de jonges vertrouwwe geve ( door hun te laote stoon).

Mer diech ( dien objektiviteit) en Gilles...?



Noe neet op diene p- beep-k getrap veule, diech maags netuurlik dien meiningk höbbe, al bleif de plaat deiks steke...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden