Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013)

11 nov 2013 19:11 11 nov 2013 19:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #46

Mappie schreef : Sorry, kan vorige post niet meer editten, maar hoorde net een promo filmpje op L1 Radio, vanavond dus gewoon verslag van John...

gelukkig en bedankt, Mappie ! :thumbsup:

Vroeg me al af waarom deze wedstrijd dan op maandag staat, want zelfs radio1 "Langs de Lijn" begint pas om 22.00 uur. :thumbsdown:
Dit is geen modern football meer maar afbraak van het voetbal( en het plezier van de liefhebber... ) Pfffff

Vraagje: hebben de Einhovenaren die nu voor de 11de v.d. 11de "oppe Vriethof" zijn ook een verplichte combi..? :whistle:
Zou me niks verbazen in deze overreagerende paranoïde wereld van tegenwoordig...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 21:52 11 nov 2013 21:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #47
Dzjus wat waor dat jaommer.... now jeh.... daan mot ut mer tegen die Paolingvaangers gebeure ...
Bedaank Kelly, veur dien prettige aonwezigheid oppe sjet ! :thumbsup:

11 nov 2013 21:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #48
3-2 verloren. Bijzonder teleurstellend. Hoe is dit toch mogelijk? Zo verliezen ze een kleine twee maanden niet en dan twee nederlagen tegen betrekkelijke laagvliegers. Het went nooit, dat MVV-supporterschap.

11 nov 2013 22:01 11 nov 2013 22:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #49

Frank Salemans schreef : 3-2 verloren. Bijzonder teleurstellend. Hoe is dit toch mogelijk? Zo verliezen ze een kleine twee maanden niet en dan twee nederlagen tegen betrekkelijke laagvliegers. Het went nooit, dat MVV-supporterschap.

Klopt, maar je kunt ook zeggen dat het inherent is aan wat we op het veld hebben staan:
de leeftijd, kwaliteit, gebrek aan een oudere ervaren selectie waar je (zoals vroeger) enkele jongere spelers makkelijker kon inpassen en laten doorgroeien.
Nu is de basis wel jong en enigzins ervaren, maar mis je de weerbaarheid en oude rotten mentaliteit.
Op een hoger nivo zie je dit ( die wisselvalligheid) trouwens ook bij Ajax en PSV...
Ach... als ze er de volgende thuiswedstrijd maar voor gaan en met ons achter zich, kan het iets moois worden! ;)

11 nov 2013 22:12
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #50
Van dit MVV word ik kotsmisselijk!! MVV is MVV niet als ze de volgende 2 topploegen niet naar huis sturen zonder punten.

11 nov 2013 22:34
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #51

vakB schreef : Van dit MVV word ik kotsmisselijk!! MVV is MVV niet als ze de volgende 2 topploegen niet naar huis sturen zonder punten.

weet je waar ik kotsmisselijk van wordt????

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

11 nov 2013 22:49 11 nov 2013 22:50 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #52
Als inwoner van Eindhoven geprobeerd toegang te krijgen tot het stadion, maar men had een PSV clubcard nodig om een kaartje te mogen kopen.... En diegene die binnenkwam werd ook nog eens grondig gefouilleerd. Foi foi, wat een trieste taferelen anno 2013 in de Jupiler League. Er waren meer agenten, stewards en fotografen samen dan betalende toeschouwers. Waar gaat dit heen...? Dit heeft niets meer met betaald voetbal te maken in mijn ogen!

Toch de wedstrijd kunnen volgen vanuit de skybox vd sportschool achter een doel. Tja, het niveau op het veld was gelijk aan de ambiance; hotseknots-voetbal van beide kanten. Er zit totaal geen lijn in het spel van MVV. En toch nog goede kansen gehad om de 0-2 te maken. Maar het ziet eruit alsof de echte wil en overtuiging ontbreekt. Opvallend: Ruys bleef de gehele wedstrijd langs de lijn zitten. Verder waren de eerste 4 goals allemaal wel van grote schoonheid; in het bijzonder de volley van Van Hyfte. Dat dan weer wel...

De uitdaging voor Tiny wordt met de week groter...

11 nov 2013 22:57 11 nov 2013 22:58 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #53
Lekker oldschool: financiële problemen, dramatische stand op de ranglijst, verliezen van kutclubjes als Oss, verliezen van a-junioren, steeds legere stadions (verliezen van amateurs..Cuijck???)....voetbal anno 2013 is weer gewoon voetbal anno 2004...?

En ja, ik ben zwaar gefrustreerd.
Het glas is nog minder dan half vol. Aan alle positivo's om het weer te vullen ;)

11 nov 2013 23:15 11 nov 2013 23:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #54

Maosbrögk schreef : ...Het glas is nog minder dan half vol. Aan alle positivo's om het weer te vullen ;)

Niks mis met dien geveul noe, Maosbrögk !
Mer...zegk neet tots diech geine "positivo" bis....bis toch neet pas vaan vendaog 'ne MVV supporter?!

Dus kom 'n eurke veur de wedstrijd tege Volendam gewoen mer nao de Gouwe Ster...
boete bij ein vaan tie täöfelkes...
dao vins diech Opa, Serke, miech en nog get vaan dat soort gaste...
kumps diech Mental dao örregens aoch nog ins tege...
en daan is diene mismood gouw euver ! ;)

en zinge veer daan um haaf drei gewoen weer allemaol dat sjoen leedsje...
vaan DE club oet Mestreech...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

11 nov 2013 23:19 11 nov 2013 23:27 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #55

Lassie80 schreef : Als inwoner van Eindhoven geprobeerd toegang te krijgen tot het stadion, maar men had een PSV clubcard nodig om een kaartje te mogen kopen.... En diegene die binnenkwam werd ook nog eens grondig gefouilleerd. Foi foi, wat een trieste taferelen anno 2013 in de Jupiler League. Er waren meer agenten, stewards en fotografen samen dan betalende toeschouwers. Waar gaat dit heen...? Dit heeft niets meer met betaald voetbal te maken in mijn ogen!

Wat belachelijk. Volgens John maar zo'n 60 man op de tribune en dan nog zo'n strenge regels als ik jouw post zo lees. Als je bijvoorbeeld dus voor FC Eindhoven bent kom je ook niet je eigen stadion binnen. Vind je het gek dat de toeschouwersaantallen terugvallen. Trieste ambiance zo, gelijkwaardig aan het niveau van vanavond, als ik dat zo mag geloven...

Dan het resultaat van vanavond: ondanks dat we lang voorstonden had ik al een slecht gevoel de hele tijd, en dat kwam uit. Jongejonge, je moet je toch kapot schamen als MVV zijnde als je hiervan verliest (sorry voor de frustratie, en met alle respect naar Jong PSV trouwens), en afgaande op het radioverslag van John en de analyse van Roel Wiche op de radio is het het ergste dat het ook nog eens terecht is.

Om het toch maar even positief te houden: komende twee thuiswedstrijden tegen op papier twee betere teams winnen we. Want dat is zijn we nou eenmaal gewend bij MVV. ;)

11 nov 2013 23:50
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #56
Zo het experiment 'niet starten met Rutjes' is nu van de baan. Smeets bevalt me trouwens ook wel (toont alleen af en toe sloompjes, maar heeft zeer zeker genoeg techniek). Waarom niet starten in uitwedstrijden met 4--4 --2 Dus Smeets EN Rutjes, vanHyfte en Serevitsch (die waarschijnlijk opgesteld moet worden, als onderdeel van de deal met RDA). Voorin kunnen dan slechts 2 spelers spelen (bv Semma en Maria/Schreurs). Kom Tiny wissel die Secerovistch eens af en toe.
En achterin is het ondertussen ook een echt zeef met 5 tegengoals in 2 wedstrijden. Toch niet tijd om Gilles weer een kans te geven?
Hoor het uzze trainer nog zeggen (de eerste 20 minute tegen fortuna waren de beste, en erna heeft hij nooit meer met hetzelfde team gespeeld.... :lachen: ).

De belangrijkste wedstrijd van dit seizoen is tegen Quick (dan gaat het om 2 ton), als ze dat maar goed in de gaten hebben!
De voorbereiding daarvan begint vrijdag tegen angstgegner Volendam, met die onsympatieke trainer
En we hoeven pas in vorm te zijn 1 wedstrijd voor het eind van het seizoen met een top 9 klassering :)

12 nov 2013 07:07
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #57
Respect! Voor de supporters die in Eindhoven waren! Schandalig van MVV dat deze jongens (en meisjes) zo beloond worden.
Hier zitten jongens tussen die enkele uren moeten werken om een kaartje te kunnen kopen.....MVV, geef deze 25 man hun geld terug, dit hebben ze niet verdiend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

12 nov 2013 08:08
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #58
Hier is maar een woord voor te vinden "beschamend".
Snap ook wel dat het woord club voetballer al lang niet meer bestaat en het puur geld voetballers zijn.
Sinds het niet meer uitkeren van een winst premie loopt het niet meer soepel.
Sinds de boodschap de wereld in gekomen is dat MVV wederom in zwaar weer zit,zakken ze weer allemaal door het ijs,
karakter voetballers bestaan niet meer,of het moeten jongens zoals kuiper zijn,maar ook die zal binnenkort wel mee gesleept worden met zijn "collega"voetballers.
Voor deze nederlaag is geen enkel excuus aan te voeren,niet het weer,niet het veld,niet het aantal mensen,bewondering voor de mensen die daar zijn geweest.
schaam me rot al kunnen wij supporters er totaal niks aan doen.

12 nov 2013 08:31
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #59
Wat een triest gebeuren weer, Al weer verloren van een club waar je zeker had moeten winnen.
Een wedstrijd die werd beschreven als SAAI.
Ook al is een stadion leeg, ook al is het maar jong PSV.
Iedere wedstrijd moet er Passie zijn, strijd geleverd worden en 100% inzet laten zien.
Dit ontbreekt de laatste paar wedstrijden bij MVV.
Het nonchalant omgaan met balverlies enzovoort.
Ik word er gewoon kwaad van.

Dan zijn er supporters bezig om geld in te zamelen om de club te redden.
Ik neem aan dat het bestuur er ook alles aan doet om de begrotingen en de financiën in orde te brengen.

Wat doen de spelers, die geven weer stand voor dank en verliezen 2 onnodige potten.

Ik riep gister voor de lol op wachten die bus. maar als dit niveau door gaat zie ik dat nog wel eens gebeuren dit seizoen.

12 nov 2013 08:35
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #60
Heb de kou getrotseerd en stond in het akelig lege en koude EINDHOVEN-stadion, samen met 24 andere hondstrouwe supporters. (Jammer dat we niet in het Philips-stadion terecht konden, omdat daar een lichtshow werd gegeven).
MVV gaf de hele wedstrijd niet thuis. Net als tegen Oss geen strijd, geen passie. Niemand van onze spelers verdiende een voldoende.
Jong PSV was veel gretiger en heeft deze wedstrijd dan ook verdiend gewonnen.

Aon de géng

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden