>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
En op de 11e van de 11e...Jacques schreef : Tsja, weet je wat het ergste is: er gaat nauwelijks iemand van ons mee, want een buscombi en op maandagavond en tegen een tweede elftal. Dus gebeurt er per defintie niets, dus denkt die burgemeester "hey, dit werkt!" en zal het aantal combi's alleen maar toenemen...
Mie leef Mestreech schreef : Waarom weer Smeets erin? Waarom geen Rutjes?
Mie leef Mestreech schreef : Waarom weer Smeets erin? Waarom geen Rutjes?
Het zal je vast niet verbazen, maar mij hoor je in ieder geval. Je vindt dus dat de beste spelers moeten spelen, daarom moet Rutjes er in. Waarom zit je dan te pas en te onpas te roepen dat Gillis in het team moet als duidelijk is dat zijn vervanger Kuipers het gewoon geweldig doet (ja, ook tegen Oss, als een van de weinigen)?NathanR schreef : Inderdaad, wilde het al niet zeggen voordat ik hier weer het halve forum hoor , Waarom geen Rutjes, een van je (misschien wel de) beste spelers.
Jacques schreef : Van mij mag Smeets (en Secerovic en Van Hyfte) het vandaag gewoon nog eens proberen, na 1 slechte wedstrijd je team omgooien, daar ben ik geen fan van.
Jacques schreef : Ja. De wedstrijden daarvoor speelde Smeets erg goed. Heb het idee dat veel mensen hem nog altijd afrekenen op vorig seizoen.