Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013)

08 nov 2013 13:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #16
Als er uberhaubt al iemand mee gaat.. Van de Facebook pagina van de SC:

Er moeten nog 6 bustickets verkocht worden om de bus naar Eindhoven te laten rijden.... Je kunt tot zondag 14 bestellen.
Ga naar www.supportersclubmvv.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2013 13:37
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #17

Jacques schreef : Tsja, weet je wat het ergste is: er gaat nauwelijks iemand van ons mee, want een buscombi en op maandagavond en tegen een tweede elftal. Dus gebeurt er per defintie niets, dus denkt die burgemeester "hey, dit werkt!" en zal het aantal combi's alleen maar toenemen... :thumbsdown:

En op de 11e van de 11e...
En tegen een belofte elftal...

Het zou net andersom moeten zijn, er is niets gebeurd, dus afschaffen die combi.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2013 21:52
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #18
De bus rijdt definitief naar eindhoven!! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2013 17:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #19
Laten we niet vergeten dat we morgen ook moeten ballen.

Schreurs voor het eerst weer in basis MVV

Voor het eerst sinds het herstel van zijn zware knieblessure start Danny Schreurs in de basis van MVV, dat maandagavond (20.00 uur) in het stadion van FC Eindhoven de confrontatie wacht met Jong PSV. De onberekenbare aanvaller neemt de plaats in van Gianluca Maria, die wegens een op de training opgelopen voetblessure niet kan spelen tegen de club waar hij werd opgeleid. Schreurs heeft een aantal invalbeurten achter de rug, waarin duidelijk werd dat hij nog wedstrijdritme mist. ,,Het schoot niet op met Danny. Hopelijk kan hij met een basisplaats sneller zijn oude vorm terugvinden”, zegt Tini Ruijs.

Maastricht
Van onze verslaggever

De MVV-coach heeft gemengde gevoelens over de deelname van beloftenteams in de eerste divisie. ,,Ik was eerst nog enthousiast, maar nu beschouw ik het toch als een vorm van competitievervalsing. De sterkte van deze teams verschilt van wedstrijd tot wedstrijd, dat is niet goed voor de competitie. Volgend seizoen moeten we naar vaste spelerslijsten toe.”
Vermoedelijke opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Secerovic, Van Hyfte, Smeets, Sema, Braken, Schreurs.
Bekijk op de Facebookpagina Limburger Sport een interview met Ruijs, over de beloftenteams en de stand van zaken bij MVV.

Moeilijke pot gaat dit worden denk ik. Al denk ik dat wij slimmer gaan zijn.

1-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2013 20:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #20
Waarom weer Smeets erin? Waarom geen Rutjes?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2013 21:16
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #21

Mie leef Mestreech schreef : Waarom weer Smeets erin? Waarom geen Rutjes?


Inderdaad, wilde het al niet zeggen voordat ik hier weer het halve forum hoor :) , Waarom geen Rutjes, een van je (misschien wel de) beste spelers.
In ieder geval eentje die de tegenstander goed sloopt en waarvoor je naar de Geusselt komt.
Morgen moet eigenlijk weer gewonnen worden anders zitten ze naar de Ado euforie weer in de volgende winter dip..... :(
en de carnaval dip moet nog komen :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 07:51 11 nov 2013 07:55 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #22

Mie leef Mestreech schreef : Waarom weer Smeets erin? Waarom geen Rutjes?


Mooie vraag voor het praotkaffee, al denk ik dat Tini met een wazig antwoord zal komen.
Ook ik vind met schandalig dat Nathan sinds zijn rode kaart bij Fortuna de"boeman" is.
Nathan is een van de drijvende krachten binnen het team. In mijn ogen absoluut onmisbaar.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 08:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #23
De boeman? Wat een overdreven reactie. De eerste wedstrijden na de rode kaart van Nathan speelden we goed voetbal en wonnen we van Den Bosch en Den Haag, en wisten toppers als Sparta (met pech) en Willem II (met geluk) op een gelijkspel te houden. Smeets speelde ook prima in die wedstrijden. Enkel tegen Oss zakten we door het ijs, en dat was zeker niet alleen Smeets, het hele middenveld speelde die dag slecht.

Van mij mag Smeets (en Secerovic en Van Hyfte) het vandaag gewoon nog eens proberen, na 1 slechte wedstrijd je team omgooien, daar ben ik geen fan van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 08:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #24

NathanR schreef : Inderdaad, wilde het al niet zeggen voordat ik hier weer het halve forum hoor :) , Waarom geen Rutjes, een van je (misschien wel de) beste spelers.

Het zal je vast niet verbazen, maar mij hoor je in ieder geval. Je vindt dus dat de beste spelers moeten spelen, daarom moet Rutjes er in. Waarom zit je dan te pas en te onpas te roepen dat Gillis in het team moet als duidelijk is dat zijn vervanger Kuipers het gewoon geweldig doet (ja, ook tegen Oss, als een van de weinigen)?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 08:35
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #25

Jacques schreef : Van mij mag Smeets (en Secerovic en Van Hyfte) het vandaag gewoon nog eens proberen, na 1 slechte wedstrijd je team omgooien, daar ben ik geen fan van.


Smeets, Na één slechte wedstrijd? :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 08:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #26
Ja. De wedstrijden daarvoor speelde Smeets erg goed. Heb het idee dat veel mensen hem nog altijd afrekenen op vorig seizoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 09:09 11 nov 2013 09:17 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #27

Jacques schreef : Ja. De wedstrijden daarvoor speelde Smeets erg goed. Heb het idee dat veel mensen hem nog altijd afrekenen op vorig seizoen.


Dat dus.. het is erg vervelend om nog steeds in het stadion te zien dat als Smeets een slechte pass geeft je meteen een hoop gefluit en gejoel hoort uit verschillende vakken terwijl andere spelers veel meer krediet hebben. Ik sta er steeds weer versteld van dat mensen blijkbaar denken dat een speler daar beter van wordt?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Oaktree, Aswin, Jacques, damske, opadiehard, Gamin, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 09:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #28
ik vind het gros van de pases van smeets niet goed, ( onder het niveau ) en de bal aannames vind ik ook te slecht, te veel bal verlies. Ik zie liever rutjes
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 11:34
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #29
Smeets, heeft credit genoeg gehad, hij heeft een waardeloze mentaliteit en kan niet mee verdedigen, ik snap
er niets van en ik niet alleen, dat hij in de basis staat en niet Rutjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 13:06
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #30
Mijn inziens heeft Rutjes zijn les wel geleerd (tenminste ik hoop het) en ik zou hem graag in de plaats van Secerovic zien spelen dus MET Smeets. Smeets is een hele goede voetballer, unne echte sjeng, hij zou wat meer krediet mogen krijgen, hij is nog jong en moet nog veel leren. Ik denk dat Smeets genoeg potentie heeft om MVV beter te laten spelen. Ik vind hem echt beter dan Secerovic, die ligt heel vaak op de grond, heeft irritante trekjes en ook zijn passes gaan niet een hele wedstrijd goed, net zoals Smeets, maar hij krijgt wel van iedereen krediet. Secerovic is volgend jaar weer weg, Smeets heeft een contract en moet ons geld gaan opleveren. Ben benieuwd als hij straks de winnende maakt.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden