Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013)

11 nov 2013 13:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #31
Waarom speelt MVV vandaag ??? Ik was in de veronderstelling dat het uitgezonden zou worden op FOX ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 13:36
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #32

Jacques schreef : De boeman? Wat een overdreven reactie. De eerste wedstrijden na de rode kaart van Nathan speelden we goed voetbal en wonnen we van Den Bosch en Den Haag, en wisten toppers als Sparta (met pech) en Willem II (met geluk) op een gelijkspel te houden. Smeets speelde ook prima in die wedstrijden. Enkel tegen Oss zakten we door het ijs, en dat was zeker niet alleen Smeets, het hele middenveld speelde die dag slecht.

Van mij mag Smeets (en Secerovic en Van Hyfte) het vandaag gewoon nog eens proberen, na 1 slechte wedstrijd je team omgooien, daar ben ik geen fan van.


Eén overdreven reactie ????. Het woord boeman staat tussen aanhalingstekens.
Nathan hoort gewoon in de basis thuis. Wat mij betreft staan vanaf vandaag Rutjes, Smeets en Hyfte op het middenveld en staat Secerovic er weer naast.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, SoerenBusk, oandegengg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 15:04
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #33

Nao Väöre schreef :

Jacques schreef : De boeman? Wat een overdreven reactie. De eerste wedstrijden na de rode kaart van Nathan speelden we goed voetbal en wonnen we van Den Bosch en Den Haag, en wisten toppers als Sparta (met pech) en Willem II (met geluk) op een gelijkspel te houden. Smeets speelde ook prima in die wedstrijden. Enkel tegen Oss zakten we door het ijs, en dat was zeker niet alleen Smeets, het hele middenveld speelde die dag slecht.

Van mij mag Smeets (en Secerovic en Van Hyfte) het vandaag gewoon nog eens proberen, na 1 slechte wedstrijd je team omgooien, daar ben ik geen fan van.


Eén overdreven reactie ????. Het woord boeman staat tussen aanhalingstekens.
Nathan hoort gewoon in de basis thuis. Wat mij betreft staan vanaf vandaag Rutjes, Smeets en Hyfte op het middenveld en staat Secerovic er weer naast.


Es 't aon miech ligk, huurt Nathan gewoen in de basis. Meh daan neet veur Smeets, meh veur Secerovic. Adnan kint in mien ouge allein meh hèl renne zoonder tot d'r get oetkump. En constant ''tikkie breed''.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 15:41
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #34
Ik heb zo een gevoel dat Nathan er niet meer in komt en in de winterstop verkocht wordt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 15:45
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #35

Sjonnie schreef : Ik heb zo een gevoel dat Nathan er niet meer in komt en in de winterstop verkocht wordt .


Es dat zoe is, daan dink iech ieder tot 't aandersum is; Heer kump neet mie d'r op, zjus um te veurkoume tot heer verkoch geit weure. Es niemes häöm zuut speule, kinne ze 'm ouch neet beoordeile.
Zouw 't kinne tot beveurbeeld Sema en van Hyfte vertrèkke, en tot ze perbere um Rutjes daan zjus te behouwe, um leegloup te veurkoume?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:07
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #36

Sjonnie schreef : Ik heb zo een gevoel dat Nathan er niet meer in komt en in de winterstop verkocht wordt .

MVVke schreef : Es dat zoe is, daan dink iech ieder tot 't aandersum is; Heer kump neet mie d'r op, zjus um te veurkoume tot heer verkoch geit weure. Es niemes häöm zuut speule, kinne ze 'm ouch neet beoordeile.
Zouw 't kinne tot beveurbeeld Sema en van Hyfte vertrèkke, en tot ze perbere um Rutjes daan zjus te behouwe, um leegloup te veurkoume?


En de CIA en NSA spelen hier zeker ook nog een rol in... :blink:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:08
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #37
Van Hyfte gaat niet meer weg , die is aan het eind van dit seizoen transfervrij . Die brengt niks meer op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:20 11 nov 2013 16:21 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #38

Hugo schreef :

Sjonnie schreef : Ik heb zo een gevoel dat Nathan er niet meer in komt en in de winterstop verkocht wordt .

MVVke schreef : Es dat zoe is, daan dink iech ieder tot 't aandersum is; Heer kump neet mie d'r op, zjus um te veurkoume tot heer verkoch geit weure. Es niemes häöm zuut speule, kinne ze 'm ouch neet beoordeile.
Zouw 't kinne tot beveurbeeld Sema en van Hyfte vertrèkke, en tot ze perbere um Rutjes daan zjus te behouwe, um leegloup te veurkoume?


En de CIA en NSA spelen hier zeker ook nog een rol in... :blink:


Wat is dat veur è dom antwoord?? Zoe oonzinneg is die gedachte toch neet? Daobij, huurste m'ch zègke tot 't zoe is? 't Is 'n gedachte, miejer neet. En dao kump ouch nog bij tot dit allewijl bij regelmaot vaan de klok veurkump, bij eder club. Esse 't d'r neet mèt eins bis, daan oonderbouw get, meh kom neet mèt dit soort kinderlek gedoons aon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:33
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #39

MVVke schreef :
Wat is dat veur è dom antwoord?? Zoe oonzinneg is die gedachte toch neet? Daobij, huurste m'ch zègke tot 't zoe is? 't Is 'n gedachte, miejer neet. En dao kump ouch nog bij tot dit allewijl bij regelmaot vaan de klok veurkump, bij eder club. Esse 't d'r neet mèt eins bis, daan oonderbouw get, meh kom neet mèt dit soort kinderlek gedoons aon.


Sorry kerel... Was als een grapje bedoelt...

Maar als je toch een argument wil horen... Dat spelers niet meer opgesteld worden omdat ze hun contract niet willen verlengen kan ik nog een beetje begrijpen. Maar dat je spelers niet meer opstelt omdat ze anders misschien interessant zijn voor andere clubs en weggekocht worden gaat me echt te ver. En in het geval van MVV misschien zelfs ronduit dom omdat we elke euro kunnen gebruiken
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:45
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #40
Bij winst vanavond 7e : plaats ziet: er dan weer stuk beter uit 0_3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:48
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #41

Hugo schreef :

MVVke schreef :
Wat is dat veur è dom antwoord?? Zoe oonzinneg is die gedachte toch neet? Daobij, huurste m'ch zègke tot 't zoe is? 't Is 'n gedachte, miejer neet. En dao kump ouch nog bij tot dit allewijl bij regelmaot vaan de klok veurkump, bij eder club. Esse 't d'r neet mèt eins bis, daan oonderbouw get, meh kom neet mèt dit soort kinderlek gedoons aon.


Sorry kerel... Was als een grapje bedoelt...

Maar als je toch een argument wil horen... Dat spelers niet meer opgesteld worden omdat ze hun contract niet willen verlengen kan ik nog een beetje begrijpen. Maar dat je spelers niet meer opstelt omdat ze anders misschien interessant zijn voor andere clubs en weggekocht worden gaat me echt te ver. En in het geval van MVV misschien zelfs ronduit dom omdat we elke euro kunnen gebruiken


Meh daan kom 'ch op 't volgende oet: Iech dink toch dat van Hyfte in de winterstop verkoch geit weure. Veurwat? Umtot heer aanders niks mie geit opbringe. Es daan ouch nog 'ns Nathan weg is, daan is dus d'n ganse middeveld nao de kloete. Dus daorum vermoed iech tot ze minstens eine vaan de 2 wèlle houwe, zeker umtot heer ouch aon 't ind vaan dit sezoen nog geld weerd is. Dit in tegestèlling tot van Hyfte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 16:58
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #42

MVVke schreef :

Hugo schreef :

MVVke schreef :
Wat is dat veur è dom antwoord?? Zoe oonzinneg is die gedachte toch neet? Daobij, huurste m'ch zègke tot 't zoe is? 't Is 'n gedachte, miejer neet. En dao kump ouch nog bij tot dit allewijl bij regelmaot vaan de klok veurkump, bij eder club. Esse 't d'r neet mèt eins bis, daan oonderbouw get, meh kom neet mèt dit soort kinderlek gedoons aon.


Sorry kerel... Was als een grapje bedoelt...

Maar als je toch een argument wil horen... Dat spelers niet meer opgesteld worden omdat ze hun contract niet willen verlengen kan ik nog een beetje begrijpen. Maar dat je spelers niet meer opstelt omdat ze anders misschien interessant zijn voor andere clubs en weggekocht worden gaat me echt te ver. En in het geval van MVV misschien zelfs ronduit dom omdat we elke euro kunnen gebruiken


Meh daan kom 'ch op 't volgende oet: Iech dink toch dat van Hyfte in de winterstop verkoch geit weure. Veurwat? Umtot heer aanders niks mie geit opbringe. Es daan ouch nog 'ns Nathan weg is, daan is dus d'n ganse middeveld nao de kloete. Dus daorum vermoed iech tot ze minstens eine vaan de 2 wèlle houwe, zeker umtot heer ouch aon 't ind vaan dit sezoen nog geld weerd is. Dit in tegestèlling tot van Hyfte.


MVV zal iers speulers vaan de hand doen boe ze mekelijk van oaf kinne koame (Sema) en speulers die amper speulen (Gillis).
Verder zal geine weggoan in de winterstop deenk g, zow oag dom zien want daan stort de ganse kaarttoren in elkaar.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 17:29
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #43
idd de meerwaarde van een Semna ten opzichte van een fitte larosa is minimaal en ik denk dat Gilles transfervrij mag gaan indien er een club komt, alleen om een flink stuk salaris tye besparen. Secorvic zal erl moeten spelen van Ome Nol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 18:34
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #44
Geen L1 met zenuwpees John vandaag? In de Radio gids op de L1 site staat namelijk een ander programma geprogrammeerd, of hebben ze een fout gemaakt? En als er geen radioverslag op L1 komt, komt het dan op een andere zender?

Ook geen live uitzending op Fox (al heb ik dat niet, maar goed een stream opzoeken kan altijd), leuk is dat, hebben ze drie kanalen, maken ze er geen optimaal gebruik van. :S

Leuk als je een wedstrijd wil volgen en het dan nergens te volgen is... :huh:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2013 19:02 11 nov 2013 19:03 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht (11 - 11 - 2013) #45
Sorry, kan vorige post niet meer editten, maar hoorde net een promo filmpje op L1 Radio, vanavond dus gewoon verslag van John...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Satinius

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden