MVV Maastricht - FC Volendam (17 november )

15 nov 2013 14:14
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #16

Anna D. schreef : Dalijk als we de return krijgen naar het Palingdorp is het ook een verplichte combi met de bus. Komt door de vechtpartijtjes tijdens de laatste editie op de Dijk.


Klopt; men komt liever ook met vrij vervoer naar Maastricht en was nu ook graag gekomen en had graag een pilsje met ons voor de wedstrijd gedronken, willen dat nog steeds...
Maar de combi is inderdaad gebaseerd op het incident de laatste wedstrijd, kreeg ik van een van mijn contacten te horen :
"de combi is gebaseerd op het feit dat enkele MVV supporters de boel even kwamen verbouwen en ruzie zoeken bij de oude Brug, hierbij werden ook politie mensen aangevallen, de Volendam supporters reageerden hierop en vandaar de buscombi. MVV krijgt bij ons namelijk ook een buscombi, dit zal denk ik de komende jaren zo blijven dus elke uitwedstrijd."

Jammer terwijl er na die tragische brand in dat Volendams cafe eerder een verbroedering plaatsvond door de positieve actie van enkele van onze supporters bij de eerst volgende uitwedstrijd in Volendam. Hoop dat dit in de toekomst zal veranderen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2013 14:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #17

DJ-AMIGO schreef : ... Ook is het weer mogelijk om Verzeukskes Veur Geld Veur MVV aan te vragen. Voor een vrijwillige bijdrage draai ik jouw verzoekje en de opbrengst gaat volledig naar de MVV. Vorige thuiswedstrijd leverde dit € 120,00 op.

Veer zien us in de Gouden Ster

Noe höb iech de letste kier al get gegeve, en zal dit noe aoch weer doen :thumbsup:

mer daan mos diech dees kier wel ech op ut verzeukske ingoon...oet de kleiier..veer wulle tiete zien ...!!!! :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2013 14:28 15 nov 2013 14:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #18
De training vandaag verliep rustig. Positief was dat Sjoerd met de groep wat mee trainde, minder dat Sema uit voorzorg niet meedeed, maar er zondag wel zeker bij is.

Standaard programma werd afgewerkt, waarbij de puntjes wel op de i werden gezet.
Men is zich er vol van bewust dat a. dit Volendam ( al hebben ze wel wat ingeleverd t.o.v. vorig jaar) niet onderschat moet worden en dat men iets recht te zetten heeft...

Goed om te zien was dat na de "officiële" training een aantal spelers voor zichzelf en soms met anderen doorging:
De Kuuper met Geelen en Danny op voorztten en afwerking.
De Kuuper alleen met wat bewegingsoefeningen (draaien en keren).
Veldmate met wat anderen bij de andere goal op combinaties en afwerken.

Sjiek om te zien en doet mijn verwachting alleen maar stijgen :thumbsup:
Djzus, boerum neet venaovend.. zoondag is toch (get te) laank wachte...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2013 21:39
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #19
Rutjes en Veldmate terug in basis MVV

Met twee wijzigingen in de basisploeg hoopt MVV na de pijnlijke nederlagen tegen FC Oss en Jong PSV weer het juiste spoor te vinden. Nathan Rutjes en Mark Veldmate keren terug in het elftal, dat zondag (14.30) in eigen huis FC Volendam ontvangt.

Maastricht
Van onze verslaggever

Ze nemen de plaats in van Sven Braken en Maic Sema, die kampen met blessures. De laatste sluit mogelijk alsnog aan bij de selectie, mocht de behandeling van zijn rugproblemen effect hebben.
Coach Tini Ruijs werkte de afgelopen dagen met zijn assistenten aan het inslijpen van nieuwe aanvalspatronen. MVV leunde dit seizoen geregeld op zijn defensie, soms tot ongenoegen van de fans. ,,We zijn zeker al een maand bezig met het trainen van offensief spel. Maar het blijft een gevecht om de juiste balans te vinden tussen aanval en verdediging. Neem de wedstrijd tegen Jong PSV. Daar moesten we in korte tijd drie tegendoelpunten incasseren.”
Gianluca Maria en Kjell Knops zijn nog steeds geblesseerd. Sjoerd Winkens traint weer met de groep mee.
Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Secerovic, Rutjes, Smeets, Van Hyfte, Veldmate, Schreurs.

We hervinden onze vorm, 3-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2013 19:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #20
Kan me iemand vertellen waarom MVV - Volendam op zondag wordt gespeelt ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2013 19:22
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #21

Sjonnie schreef : Kan me iemand vertellen waarom MVV - Volendam op zondag wordt gespeelt ??


Omdat FOX zoveel mogelijk wilt uitzenden..... :thinking:

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2013 19:31
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #22
Vandaag voor het eerst dit seizoen een beetje kriebels voor de wedstrijd van morgen. Leuk een wedstrijd op zondagmiddag, een leuke tegenstander en ik zie uit naar de andere MVV-diehards. Ik kan nu ook aan de 3de helft deelnemen en hoef niet te sprinten naar de laatste trein.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2013 19:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #23

Dixi schreef :

Sjonnie schreef : Kan me iemand vertellen waarom MVV - Volendam op zondag wordt gespeelt ??


Omdat FOX zoveel mogelijk wilt uitzenden..... :thinking:

Dixi



Waarom wordt de wedstrijd dan niet uitgezonden ?? Zelfde geval als afgelopen maandag tegen PSV!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 14:54
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #24
Zijn er echt maar 2000 toeschouwers in de geusselt??
dat hoor ik zeggen op de radio en staat op twitter, ben helaas op vakantie

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 15:49
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #25
ooh nee, 3627, vond het al erg weinig wat die John bazalde

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 16:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #26
Ik mis strijd, passie en beleving..... Foi foi....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 16:48 17 nov 2013 16:48 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #27
Ik ben zeer positief ingesteld, maar dit was waardeloos. Helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:03
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #28
Tot de 1-0 was het aardig, daarna weer alleen maar achteruit gelopen. Elke bal naar voren rammen, en de afvallende bal op het middenveld was weer standaard voor Volendam :thumbsdown:

Smeets speelde sterke pot, MOTM imo, Kuipers ook degelijk, misschien bij 2de goal kunnen ingrijpen? Voor de rest niemand echt op niveau helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #29
Dit slaat er wel weer hard in moet ik zeggen.
Leeg stadion, slecht en inspiratieloos voetbal (ik kan geen tactiek ontdekken) en dan met emmertjes geld ophalen om de club overeind te helpen.
Los van het feit dat het een prima actie is, het geeft wel het niveau van MVV op dit moment aan.
In de 25 jaar dat ik nu ga kijken, valt me dit seizoen heel erg zwaar.

Niet alleen herken ik mijn club steeds minder goed, kan ik me nauwelijks nog vinden in hun visie en beleid, maar ook is het voetbal zwaar k*t zonder passie, inspiratie en tactiek. Daarnaast komen de financiële problemen keihard uit de lucht vallen (we stonden er financieel toch zo goed voor?? 2x op rij zwarte cijfers geschreven).
Het stadion wordt steeds leger. Bij binnenkomst wordt je als topcrimineel behandeld (zo ga je niet met "klanten" om).

Ook vanmiddag was het weer dramatisch. Waar we vroeger clubs als Veendam, Oss, Telstar belachelijk maakten, horen we nu zelf in dat rijtje.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat clubs als Eindhoven, Dordt, Helmond en Emmen het zoveel beter doen dan wij. Zij hebben écht niet meer te besteden, zij trekken nog minder publiek dan wij. Volgend seizoen vertrekt een aantal belangrijke spelers. We moeten dan wéér gaan bezuinigen. Wat moeten we de spelers in godsnaam nog bieden? Een laag salaris, geen wedstrijdpremies, een waardeloos elftal, een stadion met 3000 man, 234 maatschappelijke activiteiten???

Ik merk aan mezelf dat het me steeds meer moeite kost om te gaan. Een avondje MVV: waar doe je het nog voor?

...die al ging t ins neet, noets de mood verloore heet... na 25 jaar ben ik die moed langzaam aan het verliezen vrees ik...

Tot vrijdag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:19
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #30
Ben er bang voor dat dit een heel zwaar, saai en zeer teleurstellend seizoen gaat worden...meeste vrees ik nog de teruglopende toeschouwersaantallen, als straks de winter echt begint ben ik bang dat we nog maar de helft van de aantallen van nu hebben, tenzij de ploeg weer hartverwarmend spel gaat vertonen...maar daarvoor zal er wel iets moeten gebeuren (veranderen)......wat? geen idee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden