MVV Maastricht - FC Volendam (17 november )

17 nov 2013 17:27
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #31

Maosbrögk schreef : Bij binnenkomst wordt je als topcrimineel behandeld (zo ga je niet met "klanten" om).

Inderdaad, wat een leger van BETAALDE beveiligers loopt er toch rond. Niet meer dan logisch dat MVV meer kosten voor beveiliging heeft uitgegeven dan dat er was begroot. Als je zelfs tegen Volendam, een wedstrijd waar geen enkele uitsupporter is, een veiligheidscordon van 3 rijen opzet bij binnenkomst... Tjah, we zullen het maar onder de naam ''maatschappelijk verantwoord geld weggooien'' noemen. Ook het beveiligingsbedrijf heeft werknemers die betaald moeten worden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:28 17 nov 2013 17:53 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #32
Ik vond het nog wel meevallen met de inzet van de spelers. Tot de 1-1 had Volendam nog geen kans gehad, en zelfs dat was een vrije trap die ze met een gelukje mee kregen (was dit trouwens geen keepersfout?). MVV speelde daarvoor ook niet groots, maar had de wedstrijd grotendeels onder controle en kwam er zo nu en dan aardig uit.

Helaas was er na de tegengoal de bekende terugval en leek elke bal voor de voet van een Volendammer te vallen. De scheids floot de wedstrijd ook helemaal kapot maar greep niet in toen dat wel nodig was (tijdrekken etc).. uiteindelijk was het weer een dramatische middag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:40
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #33
Het Maastricht kwartiertje, eindelijk een collecte en ik vind het een prima initiatief.
Zoals al eerder aangegeven, ik heb mijn €20,00 in de emmer geschoven en ik hoop dat eenieder een bijdrage heeft gedaan zodat er een leuk bedrag opgehaald is.

De wedstrijd stond wederom onder leiding van een zeer slechte (wispelturige) scheidsrechter.
Geen voordeel als het kon, perfecte tackels gezien die afgefloten werden, ingooien aan de verkeerde partij gegeven, en vooral het moment dat Schreurs wel of niet neergelegd werd.
Dit moment zal achteraf zeer belangrijk zijn voor de wedstrijd.
Ik zal het moment nog eens beschrijven zoals ik hem zag: Verdediger van Volendam speelt terug op de keeper, Schreurs jaagt door en de keeper wilt de bal weg trappen maar raakt de bal volledig verkeerd. Schreurs en de Keeper rennen vervolgens naar de bal. De Keeper gooit zich naar voren raakt Schreurs en tikt de bal met de hand weg. De scheidsrechter wuift een penalty weg.
Uit de aanval die volgt scoort Volendam 1-2.
Nogmaals terug naar het moment !!!! terug speel bal, keeper komt in de problemen, keeper slaat bal weg...? Tja ligt het aan mij of zijn we hier genaaid.......als het geen penalty is, dan moet MVV een indirectie vrije trap krijgen, de Keeper geel of misschien zelfs rood ivm. handsbal. Maar Dhr. de Graaf laat doorspelen.....ONGELOFELIJK Dan valt de 1-2 ook niet.

De 1-1 mag (hoe geweldig het schot het ook was) er nooit erin. Castro moet die bal op z'n minst de bal aanraken maar stond meters ervan af........tja Zo heb je niet veel te doen en dan krijg je er in 4 minuten en 2 in.......????
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:54
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #34
Vraag mij steeds meer af waarom ik nog ga kijken, ppfffff wat een voetbal , tja voetbal.
Geen inzet geen tactiek, gelaten publiek die het begint te accepteren dat we verliezen, want je hoort echt niemand morren, geen fluit concert niets.
Neen wel als die back van Volendam de bal krijgt zingen ze dikke smurf.pffff geen passie meer.
Vroeger was het hoerenzoon maar nu dikke smurf.
Tiny doet mvv geen goed met zijn voetbal , zoals hij het laat gebeuren bij ons mvv.
Denk dat we in het nieuwe jaar nog met 2000 man zitten in de geusselt, iedereen hoor je klagen over het verdedigend voetbal van mvv, ik verlies nog liever met 3-0 dan zo laf verdedigend te voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 18:18
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #35
Lees net dat het ruijs tegen valt van het publiek dat ze weg blijven, tja Tiny komt dat niet door jou ?
Met je laf afwachtend voetbal, de mensen willen aanvallend voetbal, dan maar met 2-0 verliezen, maar niet alleen maar achteruit hollen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 18:29
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #36

Danny 72 schreef : Lees net dat het ruijs tegen valt van het publiek dat ze weg blijven, tja Tiny komt dat niet door jou ?
Met je laf afwachtend voetbal, de mensen willen aanvallend voetbal, dan maar met 2-0 verliezen, maar niet alleen maar achteruit hollen


Beste Danny, dit wa te verwachten hoor, 3600 man viel mij alleen maar mee.
Waarom zou je nu zeker denken. Zondag middag treft voetballer die zelf moeten spelen, dat is nl. een groep supporter die je nu mist.
Daarnaast is er buiten Maastricht de aankomst van Sinterklaas, tja ik ken genoeg mensen die vandaag simpelweg niet konden en het ook erg vonden.

Inzet en beleving was vandaag het probleem niet, maar het TE behouden spel ben ik met je eens.
Jaar 2013 is al vanaf het begin geen goed jaar voor MVV, snel naar 2014 toe..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 18:35 17 nov 2013 18:36 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #37
Je bent jezelf als club sportief de genadeslag aan het geven. Dit soort voetbal schrikt klanten af, zelfs de vaste. Men wilt in de Geusselt dromen, maar er valt niet meer veel te dromen, je krijgt alleen maar feiten onder je neus geduwd. Feiten zoals de emmer des wanhoops.

Als ik zie hoe machteloos de hele voorhoede was tegen dit verdedigend zeer zwakke Volendam, dan hou ik mijn hart vast voor de rest van het programma. Tien kansen op de flanken, en geen bal komt bij een aanvaller. Een staande ovatie als een speler de man passeert, om hem daarna weer klungelig in te leveren. Struikelen over de eigen benen in de zestien. Inspelen tijdens de opbouw naast de man, recht in de voeten van de tegenstander. En niemand die een bal uit de lucht kan controleren. En verdedigend lijkt het of men liever in positie loopt, dan de bal volgt.

De tegenstander deed wat ie moest doen, en dat is scoren uit een handje vol kansen. Castro staat achter de muur, logisch dat hij niet genoeg sprongkracht had om zijn eigen hoek af te dekken, hij stond teveel naar het midden. Nee was het maar 2014, dan mag voor mij de grote schoonmaak beginnen, want voor sommige spelers is een meerjarencontract te lang..

Vers bloed, dat zich wilt bewijzen heeft MVV nodig. En geld..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 18:44 17 nov 2013 18:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #38
Kan me helemaal vinden in het commentaar van Maosbrögk...heb er niets aan toe te voegen.
Ik begin al Bannierriaans ("foj, foj, foj...") te praten...

Hoe kan het dat het verschil tussen training en wedstrijd zo groot is, wat sluipt er in het team?

En het gezeur over toeschouwersaantallen ben ik ook al meer dan moe ! :thumbsdown:
Heb Ruis notabene zelf gezegd dat we in de jaren 80 met beter elftallen meerdere keren onder de 1.000 toeschouwers zaten.
Bovendien heeft dat niets te maken met de povere teamprestatie!
Daarbij lieten we ons op de Angelside tribune toch goed en genoeg horen van vak A t/m F.

Bovendien is een wedstrijd op zondagmiddag zetten, terwijl het amateurvoetbal volop bezig is ( al is het de derde helft in de kantines) een zeer (zo niet te) zware aanslag op de toeschouwersaantallen. Dat kost je zeker 500 - 1.000 man.
En als die wedstrijd toch niet uitgezonden wordt, is er geen reden om die niet op de vrijdagavond te laten doorgaan.

Enige positive van deze wedstrijd was dat de trainer van Volendam zich voor de eerste keer in z'n carrière zich in de Geusselt niet onsportief gedragen heeft, maar dat was ook niet nodig, daarvoor was ons spel dusdanig, dat hij zich nergens over druk hoefde te maken...Pfffff


Roei Baank...let op dat Opa niet met de emmer naar Lemiers is gegaan om effe bij die leuke sponsor langs te gaan... :whistle:

Snel vergeten deze wedstrijd en hopen dat de Superboeren vrijdag even "goed" spelen als tegen Archilles:
www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/204...s29.htm#.Uoj_b8xgWPw
zodat we nog een kans maken om te winnen en niet het weekend met een -beep-gevoel ingaan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 18:56
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #39
het moment schreurs, penaly of niet? Volgens mij was het geen penalty. Bal mooi voor de voeten van Schreurs weggetik. En nu komt de GROTE MAAR. Het was een vrije trap voor MVV. Voor een terugspeelbal. Verdediger speelt bal naar keeper. Keeper raakt de bal verkeerd en raakt de bal met de handen aan. Dit is gewoon een BEWUSTE terugspeelbal en dus een vrije trap voor MVV binnen de 16.

Verder was de sfeer onder de maat en hopelijk vrijdag een stukje beter. zowel sfeer als voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 19:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #40
Ik kan begrijpen dat we teleurgesteld zijn in het resultaat, dat ben ik ook
Toch heb ik een leuke eerste helft gezien, misschien geen HBO voetbal maar MVV doet wat het kan.
Veldmate deed mega zijn best en speelde voor een basisplaats , ook het middenveld stond best goed .

Ik spraak supporters en die gaven aan dat er geen beleving was, tja weet niet wat die jongens op het veld nog meer moeten doen,zeker de eerste helft is er toch echt wel met spirit gespeeld , niet altijd even goed maar toch
we kwamen zelfs op 1-0, okay we kunnen dan niet doordrukken dat is ons manco maar we gaven ook niets weg

We zitten gewoon in een negatieve flow , geld problemen, resultaten vallen tegen , en toch komt er dadelijk een moment dat we t gaan omdraaien de hele flow...wij krijgen het momentum dat er iets gaat gebeuren en we weer die spirit gaan krijgen .

Natuurlijk is dit ff slikken voor ons allemaal en is t niet leuk voor 3de keer op rij verliezen maar dat is sport, en dat we geen kampioen zouden worden dat wisten we van te voren.

We zullen even pas op de plaats moeten maken ,accepteren dat het voetbal niveau gezien de samenstelling van de selectie op dit moment niet meer brengt dan dit, maar aan de andere kant heb ik tot nu toe weinig ploegen gezien die MVV weg gespeeld hebben, maandag was jong PSV een van de betere ploegen tot nu toe, voor de rest is iedereen gewaagd aan elkaar

Met een beetje mazzel ook een beetje timing en met wat lef moeten we de komende wedstrijden wat forceren, spelers hoeven niet bang te zijn of onder spanning te spelen..... we moeten ons momentum gaan pakken !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjotelsplak, opadiehard, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 19:23
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #41

H.29 schreef : het moment schreurs, penaly of niet? Volgens mij was het geen penalty. Bal mooi voor de voeten van Schreurs weggetik. En nu komt de GROTE MAAR. Het was een vrije trap voor MVV. Voor een terugspeelbal. Verdediger speelt bal naar keeper. Keeper raakt de bal verkeerd en raakt de bal met de handen aan. Dit is gewoon een BEWUSTE terugspeelbal en dus een vrije trap voor MVV binnen de 16.


Dus de 1-2 had nooit mogen vallen uit de tegen aanval.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 19:38
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #42
Daaar ben ik het 100% mee eens. Ik vind ook dat we de nederlaag aan ons zelf hebben te danken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 19:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #43
Volgens Tini Ruijs is er onrust in het elftal oa door de financiele problemen welke spelers moeten er vertrekken.

Geluidsfragment is te horen op L1.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 19:47
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #44

Sjotelsplak schreef :

Maosbrögk schreef : Bij binnenkomst wordt je als topcrimineel behandeld (zo ga je niet met "klanten" om).

Inderdaad, wat een leger van BETAALDE beveiligers loopt er toch rond. Niet meer dan logisch dat MVV meer kosten voor beveiliging heeft uitgegeven dan dat er was begroot. Als je zelfs tegen Volendam, een wedstrijd waar geen enkele uitsupporter is, een veiligheidscordon van 3 rijen opzet bij binnenkomst... Tjah, we zullen het maar onder de naam ''maatschappelijk verantwoord geld weggooien'' noemen. Ook het beveiligingsbedrijf heeft werknemers die betaald moeten worden.

Volledig mee eens. Ik besteed een klein vermogen om de club overeind te houden en dan wil ik niet als crimineel behandeld worden. Ik heb de fout gemaakt met die uniform dragende losers een discussie te willen aangaan maar dat is natuurlijk zinloos als de wederpartij het iq van een pinda heeft. Ik wil zonder door afgekeurde vmbo'ers betast te worden een wedstrijd kunnen zien. MVV moet inzien dat ze met dit beleid ook hele trouwe klanten wegjagen want ik heb serieus overwogen om te draaien. (Had ik het maar gedaan)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak, De_Lange, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 19:55
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - FC Volendam (17 november ) #45
Ik heb daar ook over nagedacht. Je voelt je niet echt welkom als je door 3 rijen handtastelijke beveiligers wordt opgewacht.
En ernaast ook nog eens al dat blauw... Heb zo snel geteld 5 busjes geteld en voor wie?

Het lijkt me de week erger te worden.

Over de wedstrijd, tja... Ik houd mijn mond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden