>
Ontvangen bedankjes 777
Inderdaad, wat een leger van BETAALDE beveiligers loopt er toch rond. Niet meer dan logisch dat MVV meer kosten voor beveiliging heeft uitgegeven dan dat er was begroot. Als je zelfs tegen Volendam, een wedstrijd waar geen enkele uitsupporter is, een veiligheidscordon van 3 rijen opzet bij binnenkomst... Tjah, we zullen het maar onder de naam ''maatschappelijk verantwoord geld weggooien'' noemen. Ook het beveiligingsbedrijf heeft werknemers die betaald moeten worden.Maosbrögk schreef : Bij binnenkomst wordt je als topcrimineel behandeld (zo ga je niet met "klanten" om).
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny 72 schreef : Lees net dat het ruijs tegen valt van het publiek dat ze weg blijven, tja Tiny komt dat niet door jou ?
Met je laf afwachtend voetbal, de mensen willen aanvallend voetbal, dan maar met 2-0 verliezen, maar niet alleen maar achteruit hollen
H.29 schreef : het moment schreurs, penaly of niet? Volgens mij was het geen penalty. Bal mooi voor de voeten van Schreurs weggetik. En nu komt de GROTE MAAR. Het was een vrije trap voor MVV. Voor een terugspeelbal. Verdediger speelt bal naar keeper. Keeper raakt de bal verkeerd en raakt de bal met de handen aan. Dit is gewoon een BEWUSTE terugspeelbal en dus een vrije trap voor MVV binnen de 16.
Volledig mee eens. Ik besteed een klein vermogen om de club overeind te houden en dan wil ik niet als crimineel behandeld worden. Ik heb de fout gemaakt met die uniform dragende losers een discussie te willen aangaan maar dat is natuurlijk zinloos als de wederpartij het iq van een pinda heeft. Ik wil zonder door afgekeurde vmbo'ers betast te worden een wedstrijd kunnen zien. MVV moet inzien dat ze met dit beleid ook hele trouwe klanten wegjagen want ik heb serieus overwogen om te draaien. (Had ik het maar gedaan)Sjotelsplak schreef :
Inderdaad, wat een leger van BETAALDE beveiligers loopt er toch rond. Niet meer dan logisch dat MVV meer kosten voor beveiliging heeft uitgegeven dan dat er was begroot. Als je zelfs tegen Volendam, een wedstrijd waar geen enkele uitsupporter is, een veiligheidscordon van 3 rijen opzet bij binnenkomst... Tjah, we zullen het maar onder de naam ''maatschappelijk verantwoord geld weggooien'' noemen. Ook het beveiligingsbedrijf heeft werknemers die betaald moeten worden.Maosbrögk schreef : Bij binnenkomst wordt je als topcrimineel behandeld (zo ga je niet met "klanten" om).