>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De_Lange schreef : Ik heb daar ook over nagedacht. Je voelt je niet echt welkom als je door 3 rijen handtastelijke beveiligers wordt opgewacht.
En ernaast ook nog eens al dat blauw... Heb zo snel geteld 5 busjes geteld en voor wie?
Het lijkt me de week erger te worden.
Over de wedstrijd, tja... Ik houd mijn mond.
Anna D. schreef : Scheidsrechter Van der Graaf was overigens ook van een bedroevend niveau.
Anna D. schreef : Wat me helemaal zorgen baart is dat de spelers ook nog hun uiterste best deden vanmiddag in mijn ogen. En dan nog loop je tegen zo'n nederlaag aan.
Leuke beginfase met Rutjes die wederom met een rush tegen Volendam weet te scoren. Daarna weinig kansen meer gecreëerd. De 1--1 een fout van Castro die de muur verkeerd organiseert en die bal van Overtoom zo erin laat klappen. Daarna slechte fase en de 1-2 die al in de lucht hing. Daarna heeft MVV toch redelijk gedrukt met invaller Sema en was een punt in zicht. Echter mocht het helaas niet baten.
Sowieso natuurlijk een trieste bedoeling op een zondagmiddag. Voetbal hoort niet in een stadion bij daglicht gespeeld te worden. Je kan schreeuwen en keken wat je wilt, mensen blijven hangen in de koopmiddag sfeer. Trepke B en de Ultras hebben een goede poging gedaan echter zijn er maar 30+ mensen bereid om volledige ondersteuning aan het team te geven. Een zeer trieste constatering wederom.
Ik heb me er in ieder geval bij neergelegd dat we voorlopig weer een rol in de marge spelen in de Jupiler League, terwijl we nu op slimmigheid en effectiviteit worden afgetroefd. Qua kwaliteit beschouw ik MVV toch tot de top van de competitie. Echter moeten we al blij zijn mochten we alsnog een periode binnenhalen. Kuipers vond ik vandaag weer de beste trouwens.
Scheidsrechter Van der Graaf was overigens ook van een bedroevend niveau.
Je hebt het nu wel over Kuiper's "broertje of neefje", maar volgens mij zeg jij in meer dan de helft van jouw posts dat Gillis in de ploeg moet staan. Bijna iedere keer als ik een post van jou lees, gaat het over je onbegrip dat Gillis niet in de ploeg staat.NathanR schreef : Dit moet ik wel als een mop opvatten: 'Kuipers was weer de beste' (misschien een neefje of broertje...?)
Dat jullie dit niet inzien dat opbouwend niks uitgaat van Kuipers, hij is zeer onzeker als hij de bal krijgt en speelt hem meteen verder (meestal breed naar verdellen zonder te begrijpen dat hij misschien 10 m naar voor kan lopen). En als hij de bal krijgt met tegenstanders in de buurt dan knalt hij de bal WILT naar voren (omdat hij te weinig technische baggage heeft; voetballend kan hij niks oplossen, net zoals Winkens trouwens).
Ja de 8 laatste minuten in de spits dat waren zijn beste minuten omdat hij zijn lengte meeheeft
(dat is dan zijn enigste pluspunt)
Ik heb wel de sliding van Gilles gezien die 3 minute voor het eind nog de 1-3 voorkomt. Wil MVV meer voetballend tot oplossingen komen dan zul je Kuipers moeten wisselen voor Gilles (zoals Volendam dat wel een technische ploeg heeft).
Als Tiny dit niet ziet dan zal het een moeilijk seizoen worden (de eerste 30 minuten bij fortuna waaren inderdaad de besten), en jammer dat Sema ons verlaten gaat.