MVV Maastricht - FC Dordrecht
- Sjeng14
-
- Premium Member
-
Re: MVV Maastricht - FC Dordrecht
30 Jan 2014 16:43
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2014 19:06Ja dan moet hij vooral Smeets, opstellen!!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Jan 2014 19:55Die 3 punt blieve in Mestreech!!!!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Smicerke
-
- Visitor
-
30 Jan 2014 21:30Donderdag, 30 januari 2014 om 19:45
/
FC Groningen heeft Yoëll van Nieff donderdag teruggehaald naar de Euroborg. De twintigjarige linksbenige verdediger annex middenvelder kwam voor de winterstop op huurbasis uit voor FC Dordrecht, maar keert na een half seizoen reeds terug. Hierover waren contractuele afspraken gemaakt tussen beide clubs.
Vanwege de uitstekende ontwikkeling van Van Nieff in Dordrecht en na het vertrek van de verdedigers William Ekong, verhuurd aan FC Dordrecht, en Timo Letschert, contractontbinding, was Van Nieff voor FC Groningen de eerste optie de selectie per direct te versterken. “Met name vanwege zijn sterke spel van de laatste maanden en enkele mutaties binnen onze selectie is Van Nieff voor ons de gewenste directe versterking”, zegt manager technische zaken Henk Veldmate donderdagavond via de officiële kanalen van FC Groningen.
“Wij realiseren ons dat het tussentijds terughalen van Van Nieff voor FC Dordrecht vervelend is, maar wij handelen naar onze mogelijkheden en volgens contractuele afspraken”, benadrukt Veldmate. Van Nieff kwam tot dusver tot één officiële wedstrijd in het eerste elftal, op 3 maart 2013 tegen Roda JC in Kerkrade. Bij FC Dordrecht speelde Van Nieff dit seizoen 21 competitiewedstrijden en maakte hij liefst 9 doelpunten, waarvan het merendeel uit vrije trappen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2014 22:20Voorspelling 1-4
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
31 Jan 2014 00:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
31 Jan 2014 07:27We krijgen vanavond een lesje in effectiviteit 0 - 5.
- Mappie
-
- Elite Member
-
31 Jan 2014 08:37 - 31 Jan 2014 08:38
M.a.w.: als je niks verwacht, dan komt de overwinning pas, dus we winnen vanavond.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
31 Jan 2014 08:41Huh? Ik vind Smeets in potentie de beste speler die we hebben. Zijn probleem is vooral gebrek aan vertrouwen. Die jongen verdient juist nu de steun van de fans, zeker gezien zijn inzet de laatste wedstrijden waarin hij als één van de weinigen wél wilde vechten voor de punten. Je zult zien dat zich dat gaat uitbetalen.middenstip wrote: Elsen doet een beroep op zijn spelers, om de fans niet in de steek te laten?
Ja dan moet hij vooral Smeets, opstellen!!
- middenstip
-
- Platinum Member
-
31 Jan 2014 09:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
31 Jan 2014 09:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- #Willy
-
- Senior Member
-
31 Jan 2014 11:06Maar goed. Ik vind dat we ook een totaal verkeerd systeem spelen waar de verdediging de opbouw moet verzorgen. Eindhoven jaagde gelijk op Verdellen en Knops en bracht zo de opbouw in gevaar. Dus dan krijg je maar kick & rush voetbal waarbij het middenveld er voor spek en bonen als een kip zonder kop rond rent. 4-4-2 waarbij je dan maar een van Hyfte, Smeets of Rutjes opoffert maar waar je wel vanuit het middenveld de opbouw kunt verzorgen zou in ieder geval weer aanschouwbaar voetbal op het veld opleveren.
Het wordt vanavond weer koud en als het vertoonde voetbal dan ook weer richting het absolute nulpunt daalt wordt het moeilijk om nog mensen naar het stadion te krijgen.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
31 Jan 2014 11:13Natuurlijk zijn er ook goede momenten van smeets.
Maar ik vind dat hij ons teleurstelt, Hij vecht voor het team daar valt niet veel op aan te merken.
Ik vind zijn aannames twijfelachtig, Deze resulteren meestal in balverlies of een slechte paas. en Als er een goede bal uit gegeven word is het meestal terug richting de verdediging of keeper.
Ik vind Secerovic gewoon beter en beter in het team passen.
Dan spreek ik nog niet over de hoekschoppen van smeets want iedere keer als hij er 1 neemt valt de helft van de geuselt van zijn stoel. Nu is het al zover dat hij ze niet meer mag / wil nemen.
Dit is mijn persoonlijke mening, en die kan verschillen met andere
Ik hoop dat het vanavond een leuke pot voetbal word.
Ik ben nog nooit eerder weg gegaan bij een wedstrijd maar als vanavond het niveau gelijk is aan vorige keer bij eindhoven dan is de kans aanwezig dat ik het eindsignaal niet hoor.
Nu roept de helft alweer TRIEST, nou dat kan zo zijn.
Ik betaal om te komen kijken dus verwacht ik ook leuk voetbal. Winnen hoeft niet perse maar passie en strijd is iets wat je op zijn minst mag verwachten. Dit seizoen is dat gewoon niet aanwezig op een paar wedstrijden na.
Mijn vader heeft al 46 een seizoenskaart. Hij twijfelt nu of hij er een 47ste jaar van gaat maken.
Dat zegt in mij ogen al genoeg.
Nu roepen er meteen mensen , we moeten de club steunen.
Dat klopt, maar mvv moet ons ook vermaken en ons voetbal bieden. En geen 11 lamzakken die achter een bal aanlopen.
Ik hoop niet dat mijn gevoel klopt want die roept het word een blamage vanavond.
- Geusseltmania
-
- Visitor
-
31 Jan 2014 11:40Ik zeg 1-0 in een helaas koude en lege Geuselt.
Maar ik ben erbij.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
31 Jan 2014 11:47"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"