MVV Maastricht - FC Dordrecht

30 jan 2014 16:43
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #16
@ Peter pan.....de wonderen zien de wereld nog neet oet, kiek mer nao Jeroen '' pizza'' Verhoeven dee scoort :lachen: ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2014 19:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #17
Elsen doet een beroep op zijn spelers, om de fans niet in de steek te laten?
Ja dan moet hij vooral Smeets, opstellen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2014 19:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #18
Iech höb e good geveul!
Die 3 punt blieve in Mestreech!!!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2014 21:30
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #19
FC Groningen haalt ‘vrijetrappenkoning’ per direct terug naar Euroborg

Donderdag, 30 januari 2014 om 19:45

/

FC Groningen heeft Yoëll van Nieff donderdag teruggehaald naar de Euroborg. De twintigjarige linksbenige verdediger annex middenvelder kwam voor de winterstop op huurbasis uit voor FC Dordrecht, maar keert na een half seizoen reeds terug. Hierover waren contractuele afspraken gemaakt tussen beide clubs.

Vanwege de uitstekende ontwikkeling van Van Nieff in Dordrecht en na het vertrek van de verdedigers William Ekong, verhuurd aan FC Dordrecht, en Timo Letschert, contractontbinding, was Van Nieff voor FC Groningen de eerste optie de selectie per direct te versterken. “Met name vanwege zijn sterke spel van de laatste maanden en enkele mutaties binnen onze selectie is Van Nieff voor ons de gewenste directe versterking”, zegt manager technische zaken Henk Veldmate donderdagavond via de officiële kanalen van FC Groningen.

“Wij realiseren ons dat het tussentijds terughalen van Van Nieff voor FC Dordrecht vervelend is, maar wij handelen naar onze mogelijkheden en volgens contractuele afspraken”, benadrukt Veldmate. Van Nieff kwam tot dusver tot één officiële wedstrijd in het eerste elftal, op 3 maart 2013 tegen Roda JC in Kerkrade. Bij FC Dordrecht speelde Van Nieff dit seizoen 21 competitiewedstrijden en maakte hij liefst 9 doelpunten, waarvan het merendeel uit vrije trappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2014 22:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #20
Oke dat is natuurlijk gunstig voor ons, Van Nieff was in absolute topvorm de laatste wedstrijden. Desondanks ga ik wederom zonder verwachting richting Geusselt morgen zoals dat tegen FC Eindhoven het geval was. Dan kan het alleen maar meevallen. Hoop dat ze zich goed kwaad hebben gemaakt na die onterechte pingel in Enschede en dit omzetten naar positieve energie en strijden voor elke meter. Dat is eigenlijk het enige wat ik verlang van de spelers. De absolute wil om te winnen. Hopelijk zie ik dat morgen terug dan ben ik al tevreden. En helaas moet ik NathanR een keer gelijk geven dat we de underdog zijn, zelfs al spelen we thuis.

Voorspelling 1-4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 00:24
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #21
Lees het programmaboekje van de Supportersclub MVV Maastricht! De Zwarte Vogel ziet kansen tegen op papier sterkere tegenstanders! Aon de geng. Nao väöre, maar wel met mate!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 07:27
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #22
awel of geen Noël van Nieff. Het maakt nets uit. We hoeven ons geen enkele illusie te maken.
We krijgen vanavond een lesje in effectiviteit 0 - 5.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 08:37 31 jan 2014 08:38 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #23
We pakken 3 punten vanavond. Waarom? Omdat ik het al vaker heb gezien dat MVV al weken slechte resultaten boekt, en dan komt een hoog gerangschikte ploeg langs, en daar winnen we ineens wel van, dat is nou typisch MVV. :P

M.a.w.: als je niks verwacht, dan komt de overwinning pas, dus we winnen vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 08:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #24

middenstip schreef : Elsen doet een beroep op zijn spelers, om de fans niet in de steek te laten?
Ja dan moet hij vooral Smeets, opstellen!!

Huh? Ik vind Smeets in potentie de beste speler die we hebben. Zijn probleem is vooral gebrek aan vertrouwen. Die jongen verdient juist nu de steun van de fans, zeker gezien zijn inzet de laatste wedstrijden waarin hij als één van de weinigen wél wilde vechten voor de punten. Je zult zien dat zich dat gaat uitbetalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, ouwe rot, Jacques, damske, Sandro, de bok, tanteke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 09:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #25
Sorry boschpoort, maar ik en vele andere, hebben het gehadt met Smeets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 09:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #26
Tsja middenstip, ik heb het gehad met de fans die al op Smeets afgeven als hij de kleedkamer uitloopt. Ik herinner me tegen Eindhoven een moment waar Smeets de bal inspeelt precies in de rechtervoet van Stankov. Stankov laat de bal van zijn voet schieten, over de zijlijn. Iemand een paar rijen achter me roept dat Smeets de bal niet zo hard moet inspelen. Dan zakt bij mij de broek af. En zo heb ik dit seizoen alleen al honderd voorbeelden waar dingen waar Smeets niets aan kan doen, hem luidkeels verweten worden door een deel van ons publiek. Hij kan het al heel lang niet meer goed doen bij een aantal mensen. Ik stoor me daar nogal aan, ik vind dat Smeets dit seizoen meer laat zien dan Rutjes en Van Hyfte, die grotendeels onzichtbaar zijn, uit positie lopen en domme overtredingen maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Frank Salemans, Sandro, de bok, Boschpoort, tanteke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 11:06
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #27
Smeets is de enige op het veld die nog een pas kan geven en het overzicht heeft. Waar van Hyfte en Rutjes na de winterstop van vorig seizoen totaal onzichtbaar zijn is het Smeets die nog enigszins enig systeem in het voetbal probeert te brengen.

Maar goed. Ik vind dat we ook een totaal verkeerd systeem spelen waar de verdediging de opbouw moet verzorgen. Eindhoven jaagde gelijk op Verdellen en Knops en bracht zo de opbouw in gevaar. Dus dan krijg je maar kick & rush voetbal waarbij het middenveld er voor spek en bonen als een kip zonder kop rond rent. 4-4-2 waarbij je dan maar een van Hyfte, Smeets of Rutjes opoffert maar waar je wel vanuit het middenveld de opbouw kunt verzorgen zou in ieder geval weer aanschouwbaar voetbal op het veld opleveren.

Het wordt vanavond weer koud en als het vertoonde voetbal dan ook weer richting het absolute nulpunt daalt wordt het moeilijk om nog mensen naar het stadion te krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 11:13
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #28
Smeets hoeft in mijn ogen ook niet opgesteld te worden.
Natuurlijk zijn er ook goede momenten van smeets.
Maar ik vind dat hij ons teleurstelt, Hij vecht voor het team daar valt niet veel op aan te merken.
Ik vind zijn aannames twijfelachtig, Deze resulteren meestal in balverlies of een slechte paas. en Als er een goede bal uit gegeven word is het meestal terug richting de verdediging of keeper.
Ik vind Secerovic gewoon beter en beter in het team passen.

Dan spreek ik nog niet over de hoekschoppen van smeets want iedere keer als hij er 1 neemt valt de helft van de geuselt van zijn stoel. Nu is het al zover dat hij ze niet meer mag / wil nemen.

Dit is mijn persoonlijke mening, en die kan verschillen met andere

Ik hoop dat het vanavond een leuke pot voetbal word.
Ik ben nog nooit eerder weg gegaan bij een wedstrijd maar als vanavond het niveau gelijk is aan vorige keer bij eindhoven dan is de kans aanwezig dat ik het eindsignaal niet hoor.
Nu roept de helft alweer TRIEST, nou dat kan zo zijn.
Ik betaal om te komen kijken dus verwacht ik ook leuk voetbal. Winnen hoeft niet perse maar passie en strijd is iets wat je op zijn minst mag verwachten. Dit seizoen is dat gewoon niet aanwezig op een paar wedstrijden na.
Mijn vader heeft al 46 een seizoenskaart. Hij twijfelt nu of hij er een 47ste jaar van gaat maken.
Dat zegt in mij ogen al genoeg.
Nu roepen er meteen mensen , we moeten de club steunen.
Dat klopt, maar mvv moet ons ook vermaken en ons voetbal bieden. En geen 11 lamzakken die achter een bal aanlopen.

Ik hoop niet dat mijn gevoel klopt want die roept het word een blamage vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 11:40
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #29
De Schapenkoppen zijn sinds gister een van hun spelmakers kwijt. Pech voor hun, goed voor ons.

Ik zeg 1-0 in een helaas koude en lege Geuselt.

Maar ik ben erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 11:47
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #30
Ook bij MVV is de kans groot dat er spelers zijn die vanavond hun laatste wedstrijd spelen in de Geusselt.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden