MVV Maastricht - FC Dordrecht

01 feb 2014 23:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #76
Toch raar waar dat gezeur over Smeets dan stadionbreed vandaan komt..Als ik tijd en zin had, zou ik zo een tape van 20 minuten kunnen maken met slechte en lamlendige acties van Smeets alleen al van gisteravond..Na de 1-0 herstelde hij zich enigzins, van te voren dramatisch.

Achja we kunnen niet allemaal evenveel voetbalinzicht hebben zal ik maar zeggen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 23:51 01 feb 2014 23:52 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #77

Hill28 schreef : Toch raar waar dat gezeur over Smeets dan stadionbreed vandaan komt..Als ik tijd en zin had, zou ik zo een tape van 20 minuten kunnen maken met slechte en lamlendige acties van Smeets alleen al van gisteravond..Na de 1-0 herstelde hij zich enigzins, van te voren dramatisch.

Achja we kunnen niet allemaal evenveel voetbalinzicht hebben zal ik maar zeggen..


Ik daag je bij deze uit om zo'n tape te maken. jij bent typisch zo'n supporter die zijn mening al klaar heeft om vervolgens zonder realiteitszin deze mening te projecteren op de speler in het veld. Al zou hij de sterren van de hemel spelen zou je nog steeds deze kritiek geven.

Ik zou zeggen lees de posts van de vele anderen op het forum die eigenlijk altijd realistisch commentaar leveren over de wedstrijden en spelers. Je bent de enige met kritiek op smeets. Wie heeft dan het voetbalinzicht?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Jacques, opadiehard, Kalemaan, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2014 00:22 02 feb 2014 00:25 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #78
Super mooie overwinning van Us MVV'ke gisteravond :applaus: Jammer alleen dat we er geen meter mee opschieten aangezien we nog steeds 15e blijven staan (onbegrijpelijk dat Fortuna vanavond uit van de Graafschap weet te winnen :thumbsdown: )
Hopelijk houden we dit nu vol want als we tegen Sparta en Willem II weer verliezen dan ben je weer terug bij af en kan je de nacompetitie zeker op je buik schrijven; 6 punten zijn eigenlijk een must tegen die 2 ploegen (hoe zwaar dat ook zal zijn om die ook daadwerkelijk te pakken)

Door deze (imo onverwachte) mooie overwinning op de koploper is het des te zuurder dat we afgelopen week zo onnodig nog 2 punten weggeven in de 94e minuut anders had je nu al gedeeld 12e gestaan ipv 15e en hadden we nog maar 4 punten onder de nacompetitie gestaan ipv 6.
Maar goed winnen tegen Sparta én Willem II en je doet weer helemaal mee voor de eerste 7/8 plaatsen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2014 09:20
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #79

Ekstertjj schreef : Super mooie overwinning van Us MVV'ke gisteravond :applaus: Jammer alleen dat we er geen meter mee opschieten aangezien we nog steeds 15e blijven staan (onbegrijpelijk dat Fortuna vanavond uit van de Graafschap weet te winnen :thumbsdown: )
Hopelijk houden we dit nu vol want als we tegen Sparta en Willem II weer verliezen dan ben je weer terug bij af en kan je de nacompetitie zeker op je buik schrijven; 6 punten zijn eigenlijk een must tegen die 2 ploegen (hoe zwaar dat ook zal zijn om die ook daadwerkelijk te pakken)

Door deze (imo onverwachte) mooie overwinning op de koploper is het des te zuurder dat we afgelopen week zo onnodig nog 2 punten weggeven in de 94e minuut anders had je nu al gedeeld 12e gestaan ipv 15e en hadden we nog maar 4 punten onder de nacompetitie gestaan ipv 6.
Maar goed winnen tegen Sparta én Willem II en je doet weer helemaal mee voor de eerste 7/8 plaatsen :thumbsup:


onbegrijpelijk dat Fortuna vanavond uit van de Graafschap weet te winnen ?

Hahaha en wij dan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2014 22:55
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #80
In moeilijke tijden een leuke voetbalavond!

Een gretig en gedisciplineerd usMVVke. Kan me vinden in de teamkeuze van Elsen, ook die van de elf tegen Eindhoven.
De diehards waren in het stadion. Het team goed aangemoedigd, ook gebeurde dit in de verloren partij tegen Eindhoven.
Als we zo 1 front vormen... dan staat usMVVke sterk.
Ieder zijn mening... Vond dat Bryan Smeets een goede partij gespeeld had. Laat dit vaker zien, weliswaar maakt hij ook fouten. Maar chapeau voor deze gamin uit Mestreech.

Op naar de volgende match

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2014 22:58
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #81

jeoff schreef :

Hill28 schreef : Toch raar waar dat gezeur over Smeets dan stadionbreed vandaan komt..Als ik tijd en zin had, zou ik zo een tape van 20 minuten kunnen maken met slechte en lamlendige acties van Smeets alleen al van gisteravond..Na de 1-0 herstelde hij zich enigzins, van te voren dramatisch.

Achja we kunnen niet allemaal evenveel voetbalinzicht hebben zal ik maar zeggen..


Ik daag je bij deze uit om zo'n tape te maken. jij bent typisch zo'n supporter die zijn mening al klaar heeft om vervolgens zonder realiteitszin deze mening te projecteren op de speler in het veld. Al zou hij de sterren van de hemel spelen zou je nog steeds deze kritiek geven.

Ik zou zeggen lees de posts van de vele anderen op het forum die eigenlijk altijd realistisch commentaar leveren over de wedstrijden en spelers. Je bent de enige met kritiek op smeets. Wie heeft dan het voetbalinzicht?


Nogmaals ieder zijn mening. Maar daar hebben we toch MOTM voor. En wie staat ruim bovenaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 00:02
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #82

Armand schreef :

Ekstertjj schreef : Super mooie overwinning van Us MVV'ke gisteravond :applaus: Jammer alleen dat we er geen meter mee opschieten aangezien we nog steeds 15e blijven staan (onbegrijpelijk dat Fortuna vanavond uit van de Graafschap weet te winnen :thumbsdown: )
Hopelijk houden we dit nu vol want als we tegen Sparta en Willem II weer verliezen dan ben je weer terug bij af en kan je de nacompetitie zeker op je buik schrijven; 6 punten zijn eigenlijk een must tegen die 2 ploegen (hoe zwaar dat ook zal zijn om die ook daadwerkelijk te pakken)

Door deze (imo onverwachte) mooie overwinning op de koploper is het des te zuurder dat we afgelopen week zo onnodig nog 2 punten weggeven in de 94e minuut anders had je nu al gedeeld 12e gestaan ipv 15e en hadden we nog maar 4 punten onder de nacompetitie gestaan ipv 6.
Maar goed winnen tegen Sparta én Willem II en je doet weer helemaal mee voor de eerste 7/8 plaatsen :thumbsup:


onbegrijpelijk dat Fortuna vanavond uit van de Graafschap weet te winnen ?

Hahaha en wij dan?


Ik bedoelde het meer in de zin van 'verdomme als de Graafschap 'gewoon' had gewonnen van Fortuna dan hadden wij boven Fortuna gebleven'
En nu staan ze weer boven ons; vandaar dat ik het onbegrijpelijk vondt, omdat ik er ook echt gewoon van uit ging dat die superhoeren euh boeren (kut club) gewoon zou winnen van Fortuna maar helaas niet dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 00:47 03 feb 2014 00:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #83
Smeets gaat gewoon mee naar het WK, ik en die honderden vooringenomen zeikers hebben het allemaal verkeerd gezien. Wereldspeler.

Tijd dat er weer een echte trainer komt, die zal het zelfde concluderen als Ruijs.

Tot dan steun ik ze, alle elf.

Voor nu blij met elke overwinning. En Bryan prove me wrong, net als Stankov deed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 11:22
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #84

Hill28 schreef : Smeets gaat gewoon mee naar het WK, ik en die honderden vooringenomen zeikers hebben het allemaal verkeerd gezien. Wereldspeler.

Tijd dat er weer een echte trainer komt, die zal het zelfde concluderen als Ruijs.

Tot dan steun ik ze, alle elf.

Voor nu blij met elke overwinning. En Bryan prove me wrong, net als Stankov deed.


Dat heeft hij afgelopen vrijdag al gedaan en wel vaker, maar je moet het ook willen zien he!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 12:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #85
misschien weer gemierenneuk van mijn kant.
Waren er daadwerkelijk 4200 toeschouwers?
In mijn ogen waren het er zeker geen 4000 eerder 3000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 13:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3825
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #86
hmm, ik vond het juist wel meevallen qua drukte, ik had gevreesd dat het leger zou zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 13:45
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #87
Rond 19.45 was het nog akelig leeg, maar moet zeggen dat het inderdaad nog goed gevuld raakte. Net als 2 weken terug tegen Eindhoven, zo'n 4.500 man, mogen niet klagen denk ik :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 14:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #88
leuke wedstrijd gezien.....onze spelers waren scherp man !!! stonden strak van de focus ;-)

verdiende overwinning goed voor de club !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 18:12
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #89
De toeschouwersaantal zullen wel kloppen he? Althans dat mag ik toch hopen met dat entreesysteem...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2014 08:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #90
De samenvatting is nu eindelijk gratis te bekijken

www.jupilerleague.nl/video/2729-samenvatting-mvv-fc-dordrecht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden