>
Ontvangen bedankjes 467
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jim Cemint schreef : Het gaat hier vooral over Bryan Smeets (die in mijn ogen een prima pot speelde) maar ik heb me vooral geergerd aan Sven Braken. Hij bewees wederom dat hij dit niveau (nog) niet aankan. Hij was met grote voorsprong onze zwakste schakel. Kon werkelijk geen bal vasthouden en lag met grote regelmaat op de grond. Ik wil niet zeggen dat Veldmate in bloedvorm is, maar wat mij betreft moet hij toch echt de voorkeur krijgen boven Braken.
Jacques schreef :
.....Dat gezegd hebbende, vond ik Braken ook gewoon niet zo goed spelen. En als we er blijkbaar voor kiezen om veel de lange bal te gebruiken, dan kun je beter Veldmate opstellen, die zou die rol beter moeten kunnen vervullen. Al heeft Veldmate dit seizoen nog maar bitter weinig laten zien.
Punker73 schreef :
Jim Cemint schreef : Het gaat hier vooral over Bryan Smeets (die in mijn ogen een prima pot speelde) maar ik heb me vooral geergerd aan Sven Braken. Hij bewees wederom dat hij dit niveau (nog) niet aankan. Hij was met grote voorsprong onze zwakste schakel. Kon werkelijk geen bal vasthouden en lag met grote regelmaat op de grond. Ik wil niet zeggen dat Veldmate in bloedvorm is, maar wat mij betreft moet hij toch echt de voorkeur krijgen boven Braken.
Ik ben het daar ook wel mee eens ..... vrijdag op de tribune zat ik me echter ineens te bedenken dat dit wel eens bewust kan zijn dat Braken blijft spelen. Dit seizoen is eigenlijk al min of meer voorbij en volgende seizoen loopt de halve selectie leeg dus in dat geval heb je er meer aan om Braken te laten spelen met het oog op het volgende seizoen en hopen dat hij zich dit seizoen blijft ontwikkelen. Op deze momenten missen wij echt een 2e elftal.