MVV Maastricht - FC Dordrecht

31 jan 2014 22:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #46
Heerlik!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 22:27 31 jan 2014 22:27 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #47
Verdeende euverwinning :applaus:

Dordrecht neet veul in te breenge, veer veul kanse gecreërd, 2-0 is nog zuinig.
Sjoerd :thumbsup: Antonio :thumbsup: Bryan :thumbsup: Tom :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 22:29
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #48
Allereerst mijn excuses voor de negatieve prognose voor de wedstrijd. Gelukkig zit ik er ditmaal faliekant naast. Zal als bijgeloof de volgende wedstrijd weer 1-4 voorspellen, maar dan voor MVV op Het Kasteel.

Wat een heerlijk avondje zeker na al die doffe ellende die keihard op ons dak viel dit seizoen, klap na klap maar vandaag veren we terug uit de touwen van de boksring. Gevochten als leeuwen zoals we het graag zien en wat we op z'n minst eigenlijk mogen verwachten.

2 mannen die zelden scoren het had moeten zijn. Wat een wereldgoal van Secerovic diagonaal in de kruising zelfs zijn eerste ooit.

Maar het belangrijkste vanavond, de 12e man krabbelde op en is de MOTM voor mij vanavond. Begin van iets moois?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 22:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #49
MVV...BEDAANK...het middenveld en laatste lijn stond er vanavond...zelfs dord klapte bij verlaten van het veld richting tribuun...hoop dat danny ooit terug komt...verdellen en serovic bedankt...ik net als vele andere bedaank...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 22:56
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #50
:applaus: ierlik is ierlik, geweldig! Dit is wat veer wille zien! Inzet en passie, daan kump de res vaan zelluf! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 23:12
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #51
Ik zat er met mijn voorspelling gigantisch naast.
Vandaag zag ik een gedreven MVV.
Passie en inzet waren de hoofd - ingrediënten.

Jammer dat wij geen behendige spits hebben die makkelijk scoort.
Indien we die hier hadden rondlopen, dan was het zeker 4 - 0 / 5- 0 geworden.

Hoewel een zwaluw geen lente maakt, geeft deze overwinning hoop voor de toekomst.
Hopelijk wordt Sparta het volgende slachtoffer.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 23:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #52

Nao Väöre schreef : Sparta wordt het volgende slachtoffer.

De hads 'n tiepfout in dien letste zin. Iech bin zo vrij diech dao eve op te attendeere.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 00:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #53

NathanR schreef : Zoals ik begrijp van deze side gaat Gilles ons straks verlaten.
Helaas zag geen van de trainers iets in hem (Trost, Ruijs, Elsen Hermans).
Waarom weet ik niet (in mijn ogen was hij als verdediger beter als Winkens en Kuipers samen, de lokale geweldenaars, die hier op handen worden gedragen :lachen: ).
Als hij 50% van hun kansen had gehad dan stond hij nu in de basis, denk ik. (Ze hebben hem trouwens ook nooit als links back geprobeerd).


Allereerst is Gillis een statische verdediger die het van duelkracht en kopvermogen moet hebben, en die opbouwend echt 0,0 waard is. Op linksachter met een rechtsbuiten tegenover zich zou hij iedere wedstrijd na tien minuten duizelig naar het AZM moeten worden gebracht. Ik vind het echt bizar wie jij allemaal als linksachter aandraagt. Sorry, maar ik vraag me echt af of je wel eens naar MVV komt kijken als ik lees wie jij allemaal linksachter zou willen zien. Gillis is tegen een sterke centrumspits een heel goede verdediger. Maar meer dan dat kan hij niet. Goed, van iemand die Lionel Messi linksachter zou zetten, daar kan ik natuurlijk ook geen voetbalinhoudelijke onderbouwing van verwachten.

Daarnaast, hoeveel kansen heeft Kuipers dan volgens jou gehad? Gillis kreeg eerst de kans na de blessure van Knops, en had na die kans al binnen de minuut rood moeten hebben. Om dat te bevestigen haalde hij die rode kaart iets later toch maar op. Pas daarna kreeg Kuipers een kans. Trost heeft Kuipers enkel af en toe op rechtsachter geprobeerd en wist niet hoe snel hij Stankov moest halen. Elsen passeert Kuipers ook. Bizar dat je desondanks meent een sneer naar Kuipers te moeten geven, alsof Kuipers onder al die verschillende trainers steeds weer een kans kreeg.

NathanR, even heel duidelijk als laatste regel onder deze post: wat zijn volgens jou de kwaliteiten die een linksachter moet hebben? Je roept steeds weer namen die nooit een kans op linksachter hebben gehad, waar ik me oprecht van afvraag hoe je er in hemelsnaam bij komt dat zij linksachter zouden kunnen staan. Maar een onderbouwing heb ik helaas nooit gelezen. Waar let jij op bij een linksachter, wat verwacht je van een linksachter?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 00:29
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #54
Dzjus.... :angry:
es of ze ut drum doen.... :thumbsdown:
bin iech veur d'n ierste kier sinds jaore neet dabei... :blink:
kom iech zjus trök oet Pruuses.. now jeh...Bayern waor ut...
Winne :applaus: ze zoonder miech... :blink:
Iech hoop tot ut neeve die drei punt aoch nog 'ne gooje wedstrijd waor..
en geer genoote höb...
d'n Angelside :thumbsup: ziech good heet laote huure ! ☼
Mot iech noe daan wegblieve en nao Bayern emigrere...? :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 00:31
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #55

MVV4life schreef : Heerlik!

Zits diech weer aon de Pastis...? :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 00:57
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #56
Wat kin voetbal daan leuk zien....wij konden vanavond niet verliezen. Het zat goed in de kopjes. Ik kan mij eerlijk gezegd geen wedstrijd herinneren dit seizoen waar onze duelkracht zo goed was als vanavond. Daar zat het verschil wat mij betreft. Met overtuiging en zelfvertrouwen de duels aangaan. En ik heb genoten van een mijns inziens fellere Danny dan ik tot nu toe gezien heb. Het 1e kwartier was Dordt de bovenliggende partij qua veldspel maar gaandeweg de match groeide het zelfvertrouwen van die vaan us. En inderdaad; onderschat de invloed van de 12e man niet. Op enig moment was het een kakofonie van geluid; trepke B en de veterans aan de ene kant, de ultras vol aan de andere kant. Heerlijk.
Ik ga goedgemutst en met vertrouwen naar Spangen vrijdag !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 01:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #57
Prima pot van MVV! Uitslag is zeer verdiend en had bij wat meer geluk nog hoger kunnen uitvallen.
Ik vond MVV met name heel gretig en geconcentreerd voetballen.
Zo willen we het graag zien!
Complimenten voor het team.

P.S.: ik hoop voor Dordt dat ze een offday hadden, want het was echt he-le-maal niets. 1 halve kans gehad en volgens onze De Bokiaanse wijsheid is een halve niet goed, maar moet je hele hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 01:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 07:50 01 feb 2014 07:50 door gaston satijn.
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #59
Complimenten aan de spelers, dit is de instelling waarmee je aan zo'n wedstrijd moet beginnen! Hiervoor komen de mensen naar het stadion.
En natuurlijk groot compliment aan de supporters die toch in een groter aantal als verwacht zijn komen opdagen en zich dan ook nog eens flink hebben laten horen!
Met zulke mentaliteit is iedere tegenstander te verslaan hier in de Geusselt.

Chapeau! :applaus: :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 08:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
MVV Maastricht - FC Dordrecht #60
Puur voor de 'leukigheid' toch weer eens de man een paar rijen achter me citeren. Eerste helft, Verdellen krijgt de bal in het eigen strafschopgebied voor de voeten met twee Dordrecht-spelers voor zich. Hij schiet hem blind naar voren. Helaas komt de bal bij een Dordrecht-speler terecht. Niet erg, snap ik, niets mis mee. Wat roept onze beste medesupporter? "Ja Smeets, waar ben je nu? Daar had je moeten staan!" :huh:

Een paar minuten voor de 1-0, Seceorivc speelt de bal naar Smeets. “Oh nee he, Smeets. Dat is balverlies!” Smeets speelt de bal door naar Stankov, die even rustig langs de zijlijn loopt, met de bal dus aan zijn voeten en voor alle duidelijkheid: in het bezit van MVV. Wat roept mijn achterachterachterbuurman? “Zie je wel! Balverlies!”

Ik vind dat gewoonweg bizar. We hebben er hard om gelachen met zijn allen maar eigenlijk is het triest.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden