Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

12 Jul 2014 18:17 - 12 Jul 2014 18:18
pinobel wrote:
Boredass wrote: Niet veel te zeggen over deze match. Tegenstander is pas woensdag of donderdag gevraagd om te spelen, waren niet in training en ik heb ook geen idee of het allemaal 1e elftal spelers waren.

Maatsen wil ik wel eens zien tegen sterkere tegenstanders, Brouwers viel tegen maar het is bekend wat die kan en die zou ik meteen een fatsoenlijk contract aanbieden. Lance Voorjans mag blijven, temminste een corner die voorbij de eerste paal komt en maakt een gedreven indruk. Hikspoors kon me niet overtuigen en had ik ook wel verwacht. Van Deele bevalt me redelijk , evenals Vorthoren. Al twijfel ik of ik die laatste zou nemen. Ik zie liever een ander type middevelder naast Peeters en Smeets.
Een type als die Juanito Sequeira van Helmond bijvoorbeeld , een speler waar je als tegen stander en supporters van de tegenpartij een hekel aan hebt.

Zo eentje dus als Adnan Secerovic? Dat was er ook zo een. Jammer dat hij weg is. Heb de wedstrijd ook gezien en dezelfde mening als jij. Een uitstekende Croux en een tegenvallende Hikspoors. Ook vond ik de keeper bij de spaarzame aanvallen van de tegenstanders soms wijfelend overkomen. Ik weet het niet met hem.

Klopt, Adnan was ook zo een type , die had ik graag willen zien, maar zal wel te duur zijn geweest, ook al is hij nu "voetbalnederlander", die zal nooit genoegen nemen met een salaris wat mvv kan bieden.
Maar dit soort voetballers moeten er toch ook rondlopen ergens en wel betaalbaar zijn.

Croux zal hier de publiekslieveling worden, hij doet me ook een beetje denken aan Dries Mertens.
Last edit: 12 Jul 2014 18:18 by Boredass.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 09:36
Sugarray wrote: 18 Juli SC Heerenveen - MVV

Bron: www.feanonline.nl/nieuws/5988/sc-heerenv...ere-city-en-mvv.html

Gisteren gespeeld heerenveen-almerecity 0-0....wij spelen de eerste comp tegen almere maar eerst oefenen tegen heerenveen,en dan is het interessant dat almere gelijkspeelt...gr opa ;).
....

• Breurske
  • Breurske's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

13 Jul 2014 10:49
Boredass wrote:
Breurske wrote: Wat ik heb vernomen is dat er op 27 juli vise - mvv word gespeeld in het stadion van vise.

lijkt me sterk, dan is open dag

Klopt, niet meer na gekeken aangezien in vise de wedstrijd affiches al waren gedrukt voor deze datum.
Maar de wedstrijd word nu gespeeld op vrijdag 1 augustus.
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• Maikelll043
  • Maikelll043's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • #Mestreechveuraltied

18 Jul 2014 12:36
TILBURG - Willem II heeft de mogelijkheid om in Frankrijk twee oefenwedstrijden tegen Franse clubs te spelen. Dat zou op 27 juli tegen Olympique Marseille zijn en op 30 juli tegen Saint-Etienne.

Volgens technisch manager en hoofdtrainer Jurgen Streppel moet eerst nog een aantal zaken worden geregeld voordat de trip ondernomen kan worden. De oefenwedstrijd die op 26 juli gepland stond tegen MVV (in Eijsden) is in ieder geval al van de baan, net zoals het meerdaagse traingskamp in Limburg volgende week. Dat had volgens Streppel ook andere redenen.

Willem II oefent vanavond (vrijdag) op het complex van LONGA tegen eerstedivisionist Roda JC. Eerder speelden de Tricolores al wedstrijden tegen de Diessense selectie (12-1), ZIGO (4-0), het Brabants Dagblad Klasbakkenteam (7-0), Waasland Beveren (2-1) en Lierse SK (0-0).

MVV - Willem II gaat dus waarschijnlijk niet door

• OOFUS!
  • OOFUS!'s Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

18 Jul 2014 13:38
Goh, die zagen we niet aankomen :thumbsdown:

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

18 Jul 2014 15:46
Willem II oefent vanavond (vrijdag) op het complex van LONGA tegen eerstedivisionist Roda JC. Eerder speelden de Tricolores al wedstrijden tegen de Diessense selectie (12-1), ZIGO (4-0), het Brabants Dagblad Klasbakkenteam (7-0), Waasland Beveren (2-1) en Lierse SK (0-0).
Wat leest dit toch lekker :lachen:

Jammer dat de pot tegen W2 niet doorgaat waarschijnlijk, hopelijk kan MVV nog een andere sparringpartner vinden voor een oefenpot.
Facta Non Verba

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2014 17:58
Misschien tegen Eerstedivisionist Roda JC? :daag:
The following user(s) said Thank You: Janepie

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

18 Jul 2014 19:16
1-0 Heerenveen 6' Ziyech

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2014 20:27 - 18 Jul 2014 20:33
nog altijd 1-0

shit, nu 2-0
Last edit: 18 Jul 2014 20:33 by pinobel.

• middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2014 22:17
Heernveen heeft met 2-0 gewonnen van een goed spelend MVV.
Het was bloed heet in noordwolde.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2014 22:51
volgens de site van Sc Heerenveen had MVV helemaal niks in te brengen. Ook zag keeper Verhulst er bij het 1e doelpunt niet goed uit. Tja, tis maar de voorbereiding.

• Smicerke
  • Smicerke's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

18 Jul 2014 23:11
Treffers Ziyech en Otigba goed voor 2-0 zege
Gepubliceerd op 18 juli 2014 22:40
sc Heerenveen heeft vanavond de oefenwedstrijd tegen MVV gewonnen. In het snikhete Noordwolde werd het 2-0 voor het elftal van trainer Dwight Lodeweges. Hakim Ziyech zette sc Heerenveen al na zes minuten op voorsprong. Na rust bepaalde invaller Kenneth Otigba met een van richting veranderd schot de eindstand op 2-0.

Lodeweges startte in Noordwolde verrassend met doelman Maarten de Fockert onder de lat. De trainer wilde de doelman, die op de training een goede indruk maakt, 90 minuten de kans geven zich te bewijzen. Veel kreeg De Fockert niet te doen in Noordwolde, maar de goalie maakte een rustige indruk en hield in de beginfase knap de doorgebroken Braken van scoren af.

De eerste treffer viel al in de zesde minuut. Hakim Ziyech werd niet aangepakt en haalde van zo’n twintig meter uit. De poging van de middenvelder van sc Heerenveen leek niet onhoudbaar, maar doelman Verhulst was te laat in de hoek om een treffer te voorkomen. Even later verscheen Mark Uth alleen voor de doelman. De net van een hamstringblessure herstelde spits knalde op het lichaam van Verhulst.

MVV had in de eerste 45 minuten weinig in te brengen tegen sc Heerenveen. De Friese ploeg liet de bal makkelijk rondgaan en controleerde de wedstrijd. Tot grote kansen leidde het overwicht niet. Aan de linkerkant kwam Wildschut een aantal malen dreigend door, maar in de eindfase ging het steeds mis.

In de pauze bleven Uth (Slagveer), Basaçikoglu (Sinkgraven) en Van Aken (Otigba) achter in de kleedkamer. Het spelbeeld bleef in de tweede helft ongewijzigd. sc Heerenveen dicteerde het spel en MVV liep achter de feiten aan. Opnieuw ontbrak het echter aan kansen. Het bleef aanvankelijk bij pogingen van afstand van Ziyech, Van Anholt en Van den Berg die niets opleverden.

In de 69ste minuut kwam toch de 2-0 op het scorebord. Otigba veroverde de bal ter hoogte van de middenlijn en stoomde meteen op richting strafschopgebied MVV. De centrale verdediger haalde van zeker twintig meter hard uit. Via een Limburgs been verdween de bal in de uiterste hoek. Doelman Verhulst was kansloos op het van richting veranderde schot.

In de slotfase gebeurde niet veel meer. Mede door vermoeidheid werd het spel van sc Heerenveen een beetje slordig, maar MVV kon niet profiteren van de schoonheidsfoutjes van de eredivisionis

Opstelling sc Heerenveen: De Fockert, Anholt, Buijs, Marzo, van Aken (46. Otigba), de Roon, Ziyech, van den Berg, Uth (46. Slagveer), Basaçikoglu (46. Sinkgraven).

Scoreverloop: 6. 1-0 Ziyech; 58. 2-0 Otigba.

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

19 Jul 2014 08:22

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2014 09:32
Op de site van de limburger is zelfs de uitslag niet te vinden, geen letter over de wedstrijd van MVV. wel over W2-*oda.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2014 09:49
pinobel wrote: Op de site van de limburger is zelfs de uitslag niet te vinden, geen letter over de wedstrijd van MVV. wel over W2-*oda.

Sorry dan heb je de krant niet gelezen er staat wel degelijk een verslag in de Limburger.
Zelfs met de opstellingen erbij.

Time to create page: 0.362 seconds