Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

12 juli 2014 09:41
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #91

MVV4life schreef : Vendaog speult MVV ouch 'ne oefenwedstrijd, tege VVSCM um 11.00 uur op ut kunsgraasveld vaan Klein Geusselt!

Is dat standaardcaberg(fusieclub)?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2014 09:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #92

opadiehard schreef :

MVV4life schreef : Vendaog speult MVV ouch 'ne oefenwedstrijd, tege VVSCM um 11.00 uur op ut kunsgraasveld vaan Klein Geusselt!

Standard

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

12 juli 2014 10:31
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #93
vorthoren,maatsen en brouwers zijn degelijke aanwinsten voor mvv dit seizoen.
nu hopen dat de sjengen voorjans en schreurs ook blijven dan hebben we een redelijk goed team over 4 weken
elzen doe je best!!!

12 juli 2014 11:29
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #94

opadiehard schreef :

Yep: VV SCM is een Nederlandse amateurvoetbalclub uit Maastricht, opgericht in 2013 door fusie van VV Standaard en SC Caberg. Het eerste elftal komt uit in de Derde klasse zondag (2013/14). (wiki)

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 juli 2014 12:17
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #95

Janepie schreef :

opadiehard schreef :

Yep: VV SCM is een Nederlandse amateurvoetbalclub uit Maastricht, opgericht in 2013 door fusie van VV Standaard en SC Caberg. Het eerste elftal komt uit in de Derde klasse zondag (2013/14). (wiki)

Dit jaar kampioen geworden spelen nu 2e klas

12 juli 2014 12:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #96
Wie is die belgische nummer 6? Die vraag werd meermaals gesteld langs de lijnen bij Klein Geusselt tijdens het oefenduel MVV - Standaard. Wat een linksbuiten! En die nummer 19 ook prima! Zal zo korte opname van goal posten.
Ik ben overigens ondanks mijn wiskunde-achtergrond de tel kwijt geraakt. Gok op 15-0.
Grtz

12 juli 2014 13:13 12 juli 2014 13:28 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #97
www76.zippyshare.com/v/6743096/file.html (Standaard heeft er genoeg van en schopt onze nieuwe aanwinst omver)

www76.zippyshare.com/v/10276047/file.html (Braggelgoal, maar hij zit)

www76.zippyshare.com/v/76802744/file.html (Goal van onze oplettende nummer 6: Koek-Croux!)

Nu op naar echte tegenstanders!

(Jammer Iphone beeld ligt op zn zij en het filmpje speelt bij mij niet in de browser, maar doet het wel bij download. Heb mn best gedaan)

12 juli 2014 13:17
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #98
Hill 28, dat is Jordy croux, speuler van Genk

1 -0 en 2-0 van die nieuwe testspeler Ronald rikspoors ofzoiets
3-0 mooie goal Knops
4-0 veldmate
5-0 Peeters
6-0 braken
7-0 gianluca Maria
8-0 Schreurs
9-0 braken
10-0 en 11-0 Schreurs
12-0 en 13-0 croux

1ste helft slechte wedstrijd, kwamen niet goed uit de voeten! Veel a spelers en testspelers , voorjans deelen en rikspoors ofzoiets speelde goed! (2-0 met rust)
2de helft een heel goed MVV gezien. Croux inderdaad heel sterk ! Veldmate mistte weer 2x 100 procent kansen !

Maatssen lijkt me duidelijk een versterking! Brouwers weinig van gezien helaas!
Als er nog vragen zijn over de wedstrijd kan altijd , alleen is dat wel mijn mening dan haha

12 juli 2014 13:22 12 juli 2014 13:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #99
Dank Jason, nummer 19 vond ik ook sterk, weet je wie dat was? En nummer 7 juist weer minder. Veldmate sterk aan de bal maar niet echt een neus voor de goal, zoals we gewend zijn. Misschien is een Kuijt scenario denkbaar bij hem.

Vond Croux snel, gedreven, fel, technisch, goed overzicht en en goede voorzet in de benen. Misschien iets te snel gepikeerd als hij een bal niet kreeg, het draait immers niet alléén om hem. Misschien dat Elsen dat nog eruit krijgt.

12 juli 2014 14:25
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #100
Brouwers vandaag minder aanwezig,maar heeft al laten zien dat hij een aanwinst is voor dit MVV.

12 juli 2014 16:29
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #101

Hill28 schreef : En die nummer 19 ook prima!

Dat is toch Gianluca Maria die aan zijn 2e seizoen begint? ;)

12 juli 2014 16:59
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #102
Haha niet gezien dat hij het was..dan heeft die het goed gedaan vandaag..;)

12 juli 2014 17:08
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #103
MVV pas op stoom in tweede helft

Op Klein Geusselt won MVV zaterdagochtend de oefenwedstrijd tegen tweedeklasser SCM met 13-0. Elf van de in totaal dertien treffers vielen in de tweede helft.

door onze verslaggever

Met de nieuwe testspelers Dalian Maatsen (ex-Feyenoord en NAC) en Ronald Hikspoors (verleden bij Helmond Sport en PSV) in de basis, speelde MVV een fletse eerste helft. Halverwege prijkte slechts een 2-0 voorsprong op het scorebord door twee doelpunten van middenvelder Hikspoors. Overtuigend was het echter niet wat de doelpuntenmaker liet zien. Maatsen acteerde in de eerste helft als rechter centrale verdediger. In die rol kon de Rotterdammer zich - door de beperkte weerstand - nauwelijks laten zien. In de tweede helft posteerde Elsen de 20-jarige verdediger op de rechtsbackpositie, waar hij in balbezit prima voor de dag kwam. Na rust kwamen bovendien de gevestigde namen van vorig seizoen (Kjell Knops, Bryan Smeets, Nick Kuipers en Marco Ospitalieri) binnen de lijnen. Evenals Danny Schreurs die vooralsnog niet akkoord gaat met de aanbieding die MVV hem heeft gedaan. In rap tempo liep de score op. Smaakmaker was Jordy Croux. De huurling van Genk liet zich op links zien met enkele fraaie acties en dito voorzetten. Hij nam tevens de laatste twee doelpunten voor zijn rekening, waarmee MVV een prima tweede bedrijf afsloot. Aanstaande vrijdag wacht een tegenstander van formaat. Dan speelt MVV om 19.00 uur in Noordwolde tegen SC Heerenveen.

MVV - vv SCM 13-0 (2-0).
15. Hikspoors 1-0, 22. Hikspoors 2-0, 50. Knops 3-0, 55. Veldmate 4-0, 58. Peeters 5-0, 61. Braken 6-0, 64. Maria 7-0, 72. Schreurs 8-0. 73. Braken 9-0, 77. Schreurs 10-0, 82. Schreurs 11-0, 85. Croux 12-0, 87. Croux 13-0.

12 juli 2014 17:14
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #104
Niet veel te zeggen over deze match. Tegenstander is pas woensdag of donderdag gevraagd om te spelen, waren niet in training en ik heb ook geen idee of het allemaal 1e elftal spelers waren.

Maatsen wil ik wel eens zien tegen sterkere tegenstanders, Brouwers viel tegen maar het is bekend wat die kan en die zou ik meteen een fatsoenlijk contract aanbieden. Lance Voorjans mag blijven, temminste een corner die voorbij de eerste paal komt en maakt een gedreven indruk. Hikspoors kon me niet overtuigen en had ik ook wel verwacht. Van Deele bevalt me redelijk , evenals Vorthoren. Al twijfel ik of ik die laatste zou nemen. Ik zie liever een ander type middevelder naast Peeters en Smeets.
Een type als die Juanito Sequeira van Helmond bijvoorbeeld , een speler waar je als tegen stander en supporters van de tegenpartij een hekel aan hebt.

12 juli 2014 18:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #105

Boredass schreef : Niet veel te zeggen over deze match. Tegenstander is pas woensdag of donderdag gevraagd om te spelen, waren niet in training en ik heb ook geen idee of het allemaal 1e elftal spelers waren.

Maatsen wil ik wel eens zien tegen sterkere tegenstanders, Brouwers viel tegen maar het is bekend wat die kan en die zou ik meteen een fatsoenlijk contract aanbieden. Lance Voorjans mag blijven, temminste een corner die voorbij de eerste paal komt en maakt een gedreven indruk. Hikspoors kon me niet overtuigen en had ik ook wel verwacht. Van Deele bevalt me redelijk , evenals Vorthoren. Al twijfel ik of ik die laatste zou nemen. Ik zie liever een ander type middevelder naast Peeters en Smeets.
Een type als die Juanito Sequeira van Helmond bijvoorbeeld , een speler waar je als tegen stander en supporters van de tegenpartij een hekel aan hebt.

Zo eentje dus als Adnan Secerovic? Dat was er ook zo een. Jammer dat hij weg is. Heb de wedstrijd ook gezien en dezelfde mening als jij. Een uitstekende Croux en een tegenvallende Hikspoors. Ook vond ik de keeper bij de spaarzame aanvallen van de tegenstanders soms wijfelend overkomen. Ik weet het niet met hem.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden